|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Maja 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Sopot Festival powrócić ma w sierpniu, pokaże go Polsat
Polsat i miasto Sopot przymierzają się do reaktywacji w sierpniu Sopot Festivalu. Głównym elementem odświeżonej imprezy będzie międzynarodowy konkurs o formule analogicznej do koncertu TOP odbywającego się w ramach festiwalu TOPtrendy.
więcej
|
|
Czerwcowe reklamy w TVP: Euro najdroższe, licytacje przy meczach Polaków
W czerwcowej ofercie reklamowej TVP zdecydowanie najdroższe są spoty przy transmisjach z Euro 2012. Kolejność reklam przy meczach Polaków zostanie wyłoniona w osobnych licytacjach.
więcej
|
|
"Woli i Tysio" obniżyli widownię TVN; 3,5 mln zł z reklam
Emitowany od marca br. w TVN program “Woli i Tysio na pokładzie” śledziło 1,14 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i osiągnęła słabszy wynik niż rok temu.
więcej
|
|
TOPtrendy 2012: Rodowicz, Bajm, Lady Pank i specjalny jubileusz
W tym roku organizowany przez Polsat Sopot TOPtrendy Festiwal obchodzić będzie 10-lecie istnienia. Poza koncertami TOP i trendy, w programie imprezy zaplanowano m.in. jubileusz Maryli Rodowicz i Bajmu oraz specjalny koncert z gwiazdami 10 lat festiwalu.
więcej
|
|
Podprogowa reklama w Polsacie czy manipulacja na Wykopie? Stacja zaprzecza
W internecie, przede wszystkim w serwisie Wykop.pl, pojawiły się nagrania z fragmentem pokazanego w poniedziałek przez Polsat filmu, w którym pojawia się podprogowa reklama Dove. Stacja zaprzecza, że wyemitowała taki przekaz.
więcej
|
|
Mecz Śląska z Legią hitem Ekstraklasy, najwięcej widzów w Polsacie Sport
Spotkanie Śląska Wrocław i Legii Warszawa pokazane na antenie Polsatu Sport było najchętniej oglądanym meczem piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2011/2012.
więcej
|
|
"Telewizja Tu i Tam" w telewizorze, komputerze, smartfonie i tablecie od Orange
Orange udostępnił swoim klientom "Telewizję Tu i Tam", dzięki której mogą oni oglądać filmy i programy telewizyjne na ekranie telewizora, komputera, smartfona lub tabletu.
więcej
|
|
TV Puls 2 ruszy 19 lipca. Program przez 12 godzin
19 lipca nadawanie na drugim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej rozpocznie kanał TV Puls 2. Początkowo będzie emitował przez 12 godzin dziennie programy poradnikowo-lifestylowe i dziecięce.
więcej
|
|
Hyperion zapowiada nowe kanały tematyczne
Hyperion ma w 2012 r. skoncentrować się na rozbudowie swojego portfolio tematycznych kanałów telewizyjnych, deklaruje spółka z grupy MNI w komunikacie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Czerwcowe reklamy w TVP: Euro najdroższe, licytacje przy meczach Polaków
W czerwcowej ofercie reklamowej TVP zdecydowanie najdroższe są spoty przy transmisjach z Euro 2012. Kolejność reklam przy meczach Polaków zostanie wyłoniona w osobnych licytacjach.
więcej
|
|
,,Dom jak marzenie" - Castorama reklamuje się wizerunkowo (wideo)
W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Castorama. Akcję - pod hasłem „Dom jak marzenie” - przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
Reklamy ,,Nic dodać" wprowadzają Tyskie Klasyczne
Na rynku pojawiła się nowa, klasyczna wersja piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Nic dodać” przygotowana przez firmy Tequila Polska, Starcom i Q&A Consulting.
więcej
|
|
Kinga Nurska: z ACR na szefa marketingu Platige Image
Kinga Nurska objęła stanowisko dyrektora marketingu w studiu postprodukcyjnym Platige Image. Poprzednio pracowała m.in. w ACR, Ciszewski Financial Communications, NuOrder Group, Mahter Communications i Heurece.
więcej
|
|
Futboliści amerykańscy reklamują Link4 (wideo)
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa Link4 pokazująca drużynę futbolu amerykańskiego. Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Reaktor i Starcom.
więcej
|
|
,,Tyle Powera, co w puszcze Tigera" w reklamie T-Water (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wody energetycznej T-Water wprowadzonej niedawno do sprzedaży przez Maspex Wadowice. Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Bakuś reklamowany z formułą zrównoważonego rozwoju (wideo)
Ruszyła właśnie kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży serków Bakuś (Bakoma) w wersji z formułą zrównoważonego rozwoju. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Macroscope OMD i BrandLab.
więcej
|
|
,,Liczą się fakty, nie złudzenia!" w kampanii Comarchu
W prasie i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Comarch. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Liczą się fakty, nie złudzenia!” - przygotowały agencja SoInteractive i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Nowe centrum nowe marki" w outdoorowej kampanii Nova Park
Na outdoorze ruszyła kampania wizerunkowa centrum handlowo-rozrywkowego NoVa Park zlokalizowanego w Gorzowie Wielkopolskim.
więcej
|
|
Electrolux zatrudnia DDB Europe
Firma Electrolux zatrudniła agencję DDB Europe do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Typowy polski kibic piłkarski - jaki jest?
Typowy polski kibic piłki nożnej to młody, towarzyski, dużo zarabiający mężczyzna w szaliku lub koszulce klubowej (albo reprezentacyjnej), pochodzący z małego lub średniego miasta - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini.
więcej
|
|
Polacy krytycznie o politykach
65 proc. badanych przez TNS Polska ocenia, że większość polityków nie zna się na tym, o czym mówi; 79 proc. uznało, że większość nie słucha racji innych; 76 proc. uważa, że politykom nie można ufać; według 84 proc. - politycy nie myślą o przyszłości kraju, lecz o najbliższych wyborach.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|