|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Kwietnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Tylko muzyka" liderem, ale to "X Factor" lepiej zarabia
Najpopularniejszym weekendowym programem talent-show w wiosennych ramówkach jest na razie “Tylko muzyka” Polsatu, ale największe przychody z reklam notuje jednak “X Factor” TVN. Najsłabiej wypada „Bitwa na głosy” TVP2.
więcej
|
|
TOPtrendy 2012: jubileusz Bajmu, recital Blue Cafe
Zespoły Bajm i Blue będą gośćmi specjalnymi tegorocznego, jubileuszowego Sopot TOPtrendy Festival. Jak co roku w czasie imprezy Polsatu odbędą się koncerty TOP, trendy oraz kabareton.
więcej
|
|
TVP1 znów liderem, w dół TVN, Polsat i TVP2
Telewizja TVP1 awansowała w zeszłym tygodniu na pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 najlepsza była TVN przed Telewizją Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Tomasz Kułakowski korespondentem Polsatu w Rosji
Tomasz Kułakowski od maja br. zostanie stałym korespondentem kanału Polsat News w Moskwie. Będzie przygotowywać też relacje dla “Wydarzeń” Polsatu.
więcej
|
|
Krystyna Mazurówna: w Polsce zmieniłabym rząd, ustawy, prawa
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Krystyna Mazurówna tancerka, jurorka programu Polsatu „Tylko taniec. Got to Dance”.
więcej
|
|
Kanały filmowe: Cinemax i TVP Seriale z największymi wzrostami
AXN był w marcu br. niezmiennie liderem oglądalności wśród kanałów filmowych. Bardzo dużo zyskała stacja TVP Seriale, która awansowała o 10 miejsc, dostając się na podium. Największe relatywnie wzrosty odnotowały kanały pod marką Cinemax, a najwięcej stracił TCM.
więcej
|
|
TV4 szykuje kolejne sezony "Dragons Den" i "Czystej chaty"
Telewizyjna Czwórka przygotowuje do ramówki jesiennej kolejne edycje programów “Dragons den - jak zostać milionerem?” oraz “Czysta chata”.
więcej
|
|
Romance TV poszerza zasięg. Jesienią mogą pojawić się reklamy
Kanał Romance TV w ciągu ostatnich kilku miesięcy poszerzył swój zasięg o kilkadziesiąt mniejszych operatorów kablowych. Stacji nadal brak jednak u największych graczy. Jesienią na jej antenie mogą się pojawić reklamy.
więcej
|
|
Magdalena Cielecka w drugiej serii serialu "Bez tajemnic"
HBO Polska rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu serialu obyczajowego “Bez tajemnic”. Do obsady w nowych odcinkach dołączy Magdalena Cielecka.
więcej
|
|
Orange łączy FunPack HD z mobile'em w Orange Open
Orange wprowadza ofertę Orange Open łączącą FunPack HD z telefonią komórkową i internetem mobilnym. Taryfa, skierowana do klientów indywidualnych, obejmuje też nielimitowane rozmowy na numery stacjonarne.
więcej
|
|
Tomasz Jaros dyrektorem ds. PR w Canal+ Cyfrowym
Tomasz Jaros 16 kwietnia br. został dyrektorem ds. public relations spółki Canal+ Cyfrowy. Zastąpił na tym stanowisku Agathę Slaby. Jaros będzie odpowiadał za strategię oraz wszystkie działania komunikacyjne firmy.
więcej
|
|
"Detektyw Łodyga" w Dzień Ziemi na MiniMini+
W niedzielę 22 kwietnia, czyli w Dniu Ziemi, kanał MiniMini+ pokaże premierowo sześć pierwszych odcinków nowego edukacyjnego programu „Detektyw Łodyga”.
więcej
|
|
Soraya promuje się w National Geographic Channel (wideo)
W poniedziałek ruszyła kampania serii Soraya Men Adventur, którea realizowana jest na kanałach spółki FOX International Channels Poland. Marka męskich kosmetyków promowana jest m.im. w zapowiedziach programów National Geographic Channel.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Więcej z życia w Orange" w nowej reklamie rebrandingu TP na Orange (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej wspierającej rebranding usług stacjonarnych TP na Orange. Reklamy - tym razem bez udziału Serca i Rozumu - przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Carlsberg z polskim hasłem reklamuje się przed Euro 2012 (wideo)
Pod hasłem „Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg.” ruszyła kampania reklamowa piwa Carlsberg związana z Euro 2012. Akcję przygotowały i realizują firmy Saatchi&Saatchi, Saatchi Digital, PHD Media Direction i Cieszewski MSL.
więcej
|
|
Alior Bank reklamuje rachunek dla małych firm (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa rachunku gotówkowego dla małych firm oferowanego przez Alior Bank. Akcję przygotowały agencja PZL i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
Tymbark: promocja ,,Ustrzel nagrody" wsparta reklamami (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania napojów Tymbark (Maspex Wadowice) wspierająca ich piłkarską promocję „Ustrzel nagrody”. Akcję przygotowały agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
GroupM: 85 mld USD na reklamę online w 2011 r.
W 2011 roku globalne wydatki na internetową reklamę sięgnęły 84,8 miliarda dolarów i były o 16 proc. większe w porównaniu z rokiem 2010.
więcej
|
|
Jupik T.E.A.M ponowne reklamuje napój Jupik (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa napoju dla dzieci Jupik (Hoop Polska). Akcję przygotowały firmy OS3 multimedia i MPG.
więcej
|
|
Manowce, taniec i puzzle w kampanii BlueCash (wideo)
W telewizji, internecie i na outdorze rozpoczęła się kampania reklamowa przelewów międzybankowych BlueCash. Akcję przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark, Brand Value oraz In a Good Company.
więcej
|
|
Burger King reklamuje burgery w długiej bułce (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa burgerów X-tra Long Chilli Cheese, Honey Mustard Chicken i Chicken BLT wprowadzonych do menu restauracji Burger King. Akcję przygotowały firmy FireFly Creation i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Fiat oficjalnym sponsorem Włoskiego Komitetu Olimpijskiego
Firma Fiat została oficjalnym sponsorem Włoskiego Komitetu Olimpijskiego (CONI) w latach 2012-2014.
więcej
|
|
Beata Cymerkiewicz i Karol Król w Online Advertising Network
Pracę w internetowej sieci reklamowej Online Advertising Network rozpoczęli Beata Cymerkiewicz i Karol Król. Cymerkiewicz poprzednio pracowała w Money.pl, a Król - w Businessclick.
więcej
|
|
,,Come and Joy" - Poznań reklamuje się za granicą przed Euro 2012 (wideo)
Pod hasłem „Come and Joy” ruszyła kampania promująca Poznań w krajach, których drużyny narodowe będą grać w tym mieście mecze na Euro 2012. Akcję przygotowały firmy Just, Opus Film, Media Concept i ClickAd.
więcej
|
|
"Mama TomTom" - refundacja za zakup nawigacji w promocji TomTom
W internecie i punktach sprzedaży ruszyła skierowana do mam kampania firmy TomTom, w ramach której promowane są firmowe nawigacje. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z TomTom odpowiadają firmy Stettiner ID&Story, In-Store, Performance Media i Fleishman-Hillard.
więcej
|
|
Clear Channel Poland: kampanie dwutygodniowe w City Lejdis
Clear Channel Poland wprowadza dwutygodniowe kampanie do swojej sieci tematycznej City Lejdis. Wcześniej taka opcja była dostępna tylko w ogólnej ofercie firmy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Koniec wzrostów w mobile'u, Onet sporo w dół (Megapanel z lutego)
W lutym br. część z najpopularniejszych serwisów mobilnych w Polsce zanotowało nieznaczne spadki odwiedzalności w porównaniu ze styczniem. Najbardziej na zasięgu stracił Onet.pl, za to zyskało Allegro.pl.
więcej
|
|
Facebook w Polsce - czołowe strony (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej odpowiadających na posty użytkowników polskich stron na Facebooku.
więcej
|
|
Najbardziej wpływowi użytkownicy Twittera w Polsce - Top 10 (infografika)
Najbardziej aktywnie polską opinię publiczną poprzez serwis społecznościowy Twitter kształtują politycy, dziennikarze, blogerzy i doradcy polityczni - wynika z badania Burson-Marsteller.
więcej
|
|
1366 x 768 - najpopularniejsza rozdzielczość ekranu wśród internautów
Od marca tego roku najpopularniejszą na świecie rozdzielczością ekranu wykorzystywaną przez internautów jest 1366 x 768, która pokonała 1024 x 768. W Polsce zmiana nastąpiła już w grudniu zeszłego roku.
więcej
|
|
Facebook: większe zdjęcia profilowe na Timeline
Facebook po cichu, bez żadnej zapowiedzi zwiększa rozmiar zdjęć profilowych widocznych na Timeline.
więcej
|
|
Plus z nową ofertą mobilnego internetu
Sieć komórkowa Plus wprowadza nową, obejmująca sześć taryf, ofertę internetu mobilnego. Mogą z niej skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
więcej
|
|
Citeam.pl: kupony zniżkowe zintegrowane z Allegro. "Okazje Allegro" zamiast "Kuponów Allegro"
Serwis zakupów grupowych Citeam.pl (Grupa Allegro) integruje kategorię "Kupony Allegro" z portalem Allegro.pl i zmienia jej nazwę na "Okazje Allegro". Dzięki zmianom użytkownicy będą mieć możliwość finalizacji rabatu bezpośrednio u sprzedawcy na Allegro.pl.
więcej
|
|
WawaLove - nowy portal o Warszawie od o2.pl
Grupa o2.pl uruchomiła nowy serwis internetowy skierowany do mieszkańców stolicy i okolic - WawaLove.pl.
więcej
|
|
NK.pl z aplikacją na Windows Phone 7
Serwis NK.pl udostępnił aplikację dla telefonów z systemem Windows Phone 7.
więcej
|
|
Serwis zakupów grupowych Gruper.pl ma dwa lata
Minęło 2 lata od uruchomienia pierwszego polskiego serwisu zakupów grupowych Gruper.pl. Jaka jest jego obecna pozycja i plany?
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Co siódmy Polak pochodzi z Kresów
Co siódmy Polak deklaruje, że ma rodzica, dziadka lub pradziadka urodzonego na dawnych Kresach lub sam urodził się na tych terenach; oznacza to, że w Polsce żyje od 4,3 mln do 4,6 mln osób pochodzących z dawnych Kresów - wynika z badania CBOS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|