|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 11 Kwietnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat kręci serial "Kasyno"
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do pilota nowego serialu obyczajowego pod roboczym tytułem “Kasyno” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Realizowane są one w Warszawie.
więcej
|
|
C+ na kartę - nowa oferta pre-paidowa Cyfry+
Platforma Cyfra+ w środę 11 kwietnia br. rozpocznie sprzedaży nowej oferty telewizyjnej typu pre-paid pod nazwą C+ na kartę. Zawierać będzie ona kanały z pakietu Cyfra+ Start.
więcej
|
|
AXN: koniec współpracy z HBO, będzie własne biuro
Spółka Sony Television Pictures, nadawca kanałów AXN w Polsce, zdecydowała o zbudowaniu w Polsce lokalnego oddziału. Tym samym firma zakończyła współpracę z HBO Polska, które dotąd reprezentowało stacje AXN w naszym kraju.
więcej
|
|
144 tys. widzów "Perfekcyjnej pani domu" w TVN Style
Nadawany w TVN Style program “Perfekcyjna pani domu” po czterech odcinkach gromadzi średnio 144 tys. widzów. To więcej niż osiągają w tym czasie główni konkurenci stacji, a udział reality-show jest zdecydowanie powyżej jej średniej.
więcej
|
|
,,Piąty stadion" - Karolak i Adamczyk w serialu promują Tyskie (wideo)
Od początku kwietnia w kanałach TVP emitowany jest miniserial „Piąty stadion” promujący piwo Tyskie. W produkcji - przygotowanej przez Prime Film Production - występują m.in. Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Arkadiusz Jakubik i Weronika Książkiewicz.
więcej
|
|
Marta Szwakopf: z szefa Nickelodeon na dyrektora MiniMini+ i teleTOON+
Marta Szwakopf od maja br. obejmie stanowisko dyrektora kanałów dziecięcych spółki Canal+ Cyfrowy. Odpowiadać będzie za stacje MiniMini+ oraz teleTOON+/Hyper+.
więcej
|
|
Wielkanoc 2012: dłużej przed telewizorem, TVP1 liderem
Podczas tegorocznej Wielkanocy Polacy oglądali telewizję o niemal 30 minut dłużej niż rok wcześniej. Najchętniej wybieraną stacją była TVP1, a w grupie 16-49 liderem był TVN. Hitami były znane i lubiane seriale - “M jak miłość” i “Ranczo”.
więcej
|
|
"Pakozetka" Katarzyny Pakosińskiej od maja w TVN Style
W maju br. kanał TVN Style wprowadzi na antenę zapowiadany talk-show Katarzyny Pakosińskiej “Pakozetka”, w którym artystka kabaretowa namawiać będzie na intymne zwierzenia znanych mężczyzn.
więcej
|
|
Seriale z 4fun.tv w serwisie tvn player
Do oferty serwisu wideo na żądanie tvn player dołączyły seriale animowane emitowane przez kanały 4fun.tv. i rebel:tv. Są to produkcje “Kapitan Bomba” i “Laserowy Gniew Dzidy”.
więcej
|
|
Endemol: zmiany w kierownictwie, Just Spee nowym CEO
Just Spee objął nieobsadzone od lata ubiegłego roku stanowisko dyrektora wykonawczego w firmie producenckiej Endemol.
więcej
|
|
Liczne awanse w Viacomie
Spółka Viacom International Media Networks awansowała pracowników zatrudnionych w działach: relacji z artystami, dystrybucji, komunikacji, regulacji nadawczych, operacji i technologii, technologii mobilnych oraz w stacji Viva.
więcej
|
|
tvn player już dostępny w Netii
Netia od 10 kwietnia br. udostępniła na odbiornikach Netia Player aplikację tvn player, pozwalającą na oglądanie programów i seriali z oferty Grupy TVN. To pierwszy operator telekomunikacyjny, do którego oferty trafił tvn player.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy w TVN o 10 proc. droższe. ,,X Factor" za 89 tys. zł
W cenniku TVN na maj reklamy średnio kosztują 9,9 proc. więcej niż przed rokiem. Najdroższe są spoty przy rozrywkowych show „X Factor” i „You Can Dance”.
więcej
|
|
,,Piąty stadion" - Karolak i Adamczyk w serialu promują Tyskie (wideo)
Od początku kwietnia w kanałach TVP emitowany jest miniserial „Piąty stadion” promujący piwo Tyskie. W produkcji - przygotowanej przez Prime Film Production - występują m.in. Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Arkadiusz Jakubik i Weronika Książkiewicz.
więcej
|
|
Serce i Rozum z duchem czasu - nowa reklama rebrandingu TP na Orange (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama zapowiadająca rebranding usług głosowych TP na Orange. W spocie - przygotowanym przez firmy Publicis, FilmIt, Platige Image i MEC - Serce i Rozum występują wspólnie z duchem czasu.
więcej
|
|
Tomasz Kot reklamuje tvn player w Telewizji Osobistej Netii (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamująca udostępnienie tvn playera w Telewizji Osobistej Netii. Akcję, w której występuje Tomasz Kot, przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Wielki wybór, niskie ceny" - Real reklamuje się po sąsiedzku
Startuje rebrandingowa kampania reklamowa sieci hipermarketów Real. Akcję - obejmującą radio, internet i outdoor - przygotowały agencja FireFly Creation i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Havas Media przejęła agencję ignition
Grupa medialna Havas Media kupiła amerykańską agencję marketingu eksperymentalnego ignition. Firma zostanie włączona do struktur agencji Havas Sports & Entertainment.
więcej
|
|
Fiat sponsorem Juventusu. Piłkarze z Turynu zagrają z logo Jeep na koszulkach
Fiat będzie sponsorem klubu piłkarskiego Juventus Turyn. Umowa została podpisana na okres najbliższych trzech sezonów, a jej wartość to 35 milionów euro.
więcej
|
|
,,Gotowy do drogi?" - wakacyjne vouchery do wygrania w promocji Samsunga
Ruszyła nowa kampania promocyjna firmy Samsung, w której do wygrania są 34 bony wakacyjne o łącznej wartości 85 tys. zł. Za realizację akcji odpowiada agencja \Data Solutions.
więcej
|
|
,,McDonald's i My" - konkurs na 20-lecie McDonald's w Polsce
Z okazji 20-lecia działalności McDonald's w Polsce firma organizuje konkurs na najciekawsze historie związane z jej obecnością na naszym rynku, które zostaną wydane w specjalnym jubileuszowym albumie.
więcej
|
|
Paweł Jakubowski w Lemos Sky
Paweł Jakubowski objął stanowisko business development directora w agencji Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV. Wcześniej pracował m. in. w Red8 Digital, K2 Internet oraz Ogilvy Interactive.
więcej
|
|
Johann Wachs w Grey group Polska
Do działu strategii agencji Grey group Polska dołączył Johann Wachs, planning director Grey group w regionie CEE. Zadaniem Wachsa w Polsce będzie umocnienie pozycji rynkowej grupy.
więcej
|
|
"Gramy dla Polski" - Górażdże reklamuje się na nośnikach Jet Line
Na nośnikach Jet Line trwa kampania outdoorowa Grupy Górażdże, producenta cementu, betonu towarowego i kruszyw.
więcej
|
|
Dariusz Kocięcki business development managerem w Looksoft
Dariusz Kocięcki awansował w agencji marketingu mobilnego Looksoft na stanowisko business development managera. Pracuje w niej od 2010 roku.
więcej
|
|
Brandish dla DCT Gdańsk
Agencja reklamowa Brandish będzie odpowiedzialna za obsługę działań komunikacyjnych w internecie terminala kontenerowego DCT Gdańsk.
więcej
|
|
Wojciech Borowski - CEO Euro RSCG Poland
- Ponad 85 proc. naszego budżetu stanowią klienci zdobyci na polskim rynku - ujawnia Wojciech Borowski, CEO Euro RSCG Poland. W wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl mówi też o wpływie kryzysu na branżę i długich przetargach.
więcej
|
|
Gruszczyńki, Kraszewski, Kuczyńska i Zasada awansują w pkt.pl
Jakub Gruszczyńki, Michał Kraszewski, Jolanta Kuczyńska i Edwin Zasada objęli stanowiska kierownicze w dziale marketingu spółki pkt.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Iza Bartosz broni książki o Katarzynie W.: "Takich dziewczyn jest więcej"
Po medialnej burzy związanej z zapowiedzią wydania książki o Katarzynie W. głos zabrała sama autorka. Iza Bartosz podkreśla, że historia opisanej przez nią bohaterki stała się przyczynkiem do rozmów na różne ważne tematy społeczne, a G+J zapewnia, że wyda publikację.
więcej
|
|
Dzienniki regionalne tracą czytelników, najbardziej "Głos - Dziennik Pomorza"
Wszystkie najpopularniejsze gazety regionalne zakończyły luty br. ma minusie. Najwięcej stracił “Głos - Dziennik Pomorza”, a najmniejszy spadek zanotowały rzeszowskie “Nowiny”. Liderem pozostał “Dziennik Zachodni”.
więcej
|
|
Socha, Rosati, Rosnowska - trzy okładki na 15. urodziny "Cosmopolitan" (foto)
We wtorek 10 kwietnia br. do sprzedaży trafił majowy i zarazem urodzinowy numer miesięcznika “Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), który kończy 15 lat. Wydanie ukazało się z trzema okładkami do wyboru.
więcej
|
|
,,Testy maturalne 2012" z ,,Gazetą Wyborczą"
Od dziś razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) dostępna jest seria płyt CD-ROM „Testy maturalne 2012”.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
71% Polaków nastawionych na oszczędzanie
Polscy konsumenci coraz częściej wpisują się w trend oszczędnego gospodarowania środkami. Co prawda pozytywnie oceniamy sytuację gospodarczą Polski, ale z rosnącym niepokojem odnosimy się do sytuacji własnych gospodarstw domowych - wynika z raportu Millward Brown SMG/KRC.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|