|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 3 Kwietnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Marzec 2012: TVP traci, a Polsat i TVN zyskują
Najchętniej oglądaną stacją w marcu br. pozostała Jedynka, ale zanotowała ona największy spadek - straciła też Dwójka. Liderem wzrostu był Polsat - minimalnie do góry też TVN, która jednocześnie była najlepsza w grupie 16-49.
więcej
|
|
"Bitwa na głosy" straciła milion widzów, przegrywa z TVP1 i TVN
Drugą edycję “Biwy na głosy” po pięciu odcinkach ogląda w TVP2 o około 1,2 mln widzów mniej niż śledziło pierwszą serię muzycznego show. W czasie emisji programu Dwójka przegrywa z TVP1 i TVN, lepsza jest tylko od Polsatu.
więcej
|
|
Tomasz Sekielski odchodzi, ale "Czarno na białym" zostaje w TVN24
Kanał TVN24 pozostawi na antenie program “Czarno na białym”, którego autorem i gospodarzem był Tomasz Sekielski. Na razie prowadzić go będzie Tomasz Marzec, który dotychczas zastępował Sekielskiego.
więcej
|
|
TVP szuka nowych dyrektorów do TVP Poznań, TVP Rzeszów i TVP Łódź
Zarząd Telewizji Polskiej podjął decyzję o rozpoczęciu rekrutacji na stanowiska dyrektorów oddziałów w Poznaniu, Rzeszowie i Łodzi. Powodem tej decyzji jest wygaśnięcie kontraktów dotychczasowym szefom tych ośrodków.
więcej
|
|
Prezes TVP: poniżej 150 mln zł z abonamentu, koniec ośrodków regionalnych
Prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun ocenił, że jeśli przychody TVP z abonamentu spadną do 150-120 mln zł rocznie, trzeba będzie zamknąć większość ośrodków regionalnych. Da to bowiem 300 mln zł oszczędności.
więcej
|
|
Nagroda im. Jana Wejcherta - wybrano 11 finalistów
Jedenaście osób zostało finalistami pierwszej edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta. Nazwiska laureatów zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 18 kwietnia br. w Warszawie.
więcej
|
|
Bloger Maciej Budzich z programem w TVN Turbo (wideo)
Blogerzy Maciej Budzich i Rock Alone 2k zostaną współprowadzącymi w nowej odsłonie programu o komputerach i internecie “Turbo/Net” nadawanego w TVN Turbo.
więcej
|
|
Grzegorz Piekarski kupił Mastiff Media Polska od Zodiaka
Grzegorz Piekarski, wieloletni dyrektor zarządzający Mastiff Media Polska przy wsparciu byłego udziałowca, kupił kierowaną przez siebie spółkę od grupy medialnej Zodiak Media Group. Firma chce postawić na tworzenie własnych formatów.
więcej
|
|
Triumf Agnieszki Radwańskiej obejrzało 890 tys. widzów
Finałowy mecz turnieju tenisowego WTA Tour Premier w Miami, podczas którego Agnieszka Radwańska pokonała rozstawioną z numerem 2. rosjankę Marię Szarapową, obejrzało w sobotę na antenie Eurosportu 890 tys. osób.
więcej
|
|
"Wielka Matura Polaków" w TVP1, show poprowadzą Chylewska i Babiarz
Telewizyjna Jedynka w poniedziałek 23 kwietnia br. zorganizuje „Wielką Maturę Polaków. Zadania ściśle fajne”.
więcej
|
|
,,Beavis & Butt-head" i ,,Operacja: Stylówa" w wiosennej kampanii MTV Polska (wideo)
W kampanii wiosennej ramówki MTV Polska promowane są dwa nowe formaty: „Operacja: Stylówa” i „Mike Judge`s Beavis i Butt-head”. Akcję wspólnie z Viacom International Media Networks przygotowały firmy Stettiner Id & Story i Value Media.
więcej
|
|
"Stadiony atakują!" w Domo+
W połowie kwietnia br. kanał Domo+ wprowadzi na antenę nowy program “Stadiony atakują!”, w którym zaprezentowane zostaną polskie areny nadchodzących Mistrzostw Europy w piłce nożnej.
więcej
|
|
Kuchnia+ i Domo+ zmieniają się na wiosnę (wideo)
Kanały tematyczne Kuchnia+ i Domo+ od kwietnia br. zyskały nowe oprawy antenowe, a na antenie pojawiły się nowe pozycje programowe. Metamorfozy obu stacji wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
,,Zostań Fotel Hero!" - konkurs Cyfrowego Polsatu i BBC HD
Ruszył wspólny konkurs Cyfrowego Polsatu i BBC HD pod hasłem „Zostań Fotel Hero!” dla abonentów satelitarnej platformy. Mogą oni wygrać m.in. vouchery na zakup sprzętu RTV, sprzęt elektroniczny i płyty z filmami.
więcej
|
|
Nowa oprawa BBC Entertainment (foto)
Kanał BBC Entertainment od 2 kwietnia br. ma nową oprawę antenową. Utrzymana jest w jasnych barwach z przewagą czerwieni, różu i fioletu, zawiera również nowe elementy graficzne.
więcej
|
|
Toya przyspiesza najdroższy internet, cenowo bez zmian
Sieć kablowa Toya zwiększyła przepustowość dwóch najszybszych i najdroższych pakietów internetowych. Ich ceny pozostały bez zmian.
więcej
|
|
Podwójna nagroda dla Ewy Ewart na World Media Festival
Filmy dokumentalne w reżyserii Ewy Ewart zdobyły prestiżową nagrodę na World Media Festival.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Zapuszkuj Złoto" w promocji Tigera (wideo)
Trwa loteria „Zapuszkuj Złoto” promująca napój energetyczny Tiger (Maspex Wadowice). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brand Place i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Szymon Majewski w kosmosie reklamuje kredyt hipoteczny w PKO BP (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania PKO BP z Szymonem Majewskim - tym razem w kosmicznej scenerii reklamująca kredyt hipoteczny. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann, Value Media i Cube Group.
więcej
|
|
Łódź będzie się promować spotami za prawie 340 000 zł
Miasto Łódź ogłosiło konkurs na spoty reklamowe i film promocyjny o wartości blisko 340 tys. zł.
więcej
|
|
,,2 szanse za 2 zł" w kampanii loterii Kaskada (wideo)
W telewizji i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa loterii Kaskada prowadzonej przez Totalizator Sportowy. Akcję przygotowały firmy MyPlace, Proppeler Film i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Topex reklamowany jako ,,niezbędny tak jak Ty" (wideo)
W telewizji, radiu i internecie rusza kampania reklamowa narzędzi Topex. Akcję ich producent przygotował wspólnie z domem mediowym Innovations.
więcej
|
|
"Kadra 2032" - nowa loteria Nestlé Nutrition
Ruszyła 11-tygodniowa loteria promocyjna „Kadra 2032” organizowana przez firmę Nestlé Nutrition. Promocję wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie i internecie.
więcej
|
|
"Przejdźmy na Tea" w kampanii Irving (wideo)
W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania herbat Irving. Akcję pod hasłem "Przejdźmy na Tea” przygotowały firmy PZL i Mediacom.
więcej
|
|
,,Tu odkryjesz świat atrakcji" w urodzinowej kampanii Blue City
Ruszyła urodzinowa kampania warszawskiego centrum handlowego Blue City pod hasłem „Tu odkryjesz świat atrakcji“, w ramach której w kwietniu odbędą się różnego rodzaju imprezy dla dorosłych i dzieci. Wydarzeniom towarzyszy kampania na outdoorze i w internecie, którą przygotowały firmy Communication Unlimited, Webprovider i Media Project.
więcej
|
|
"imagine. change." - nowe globalne przesłanie Ricoh
Firma Ricoh wprowadza nowe globalne przesłanie: "imagine. change.", które ma w odpowiedni sposób wyrażać obecność marki na świecie oraz odzwierciedlać jej zwrot w kierunku usług.
więcej
|
|
,,Kobieta nie przepłaca" w kampanii Cin&Cin
W punktach sprzedaży ruszyła kierowana do kobiet kampania prosprzedażowa marki Cin&Cin. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Kobieta nie przepłaca".
więcej
|
|
"Środy na Maxa" w Cinema City i IMAX
Cinema City przygotowało promocję, w ramach której wystarczy w dowolnym dniu przyjść do kasy Cinema City lub IMAX i zakupić bilet na środowy seans, by drugi otrzymać w prezencie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|