|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 27 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Wojciech Mann odchodzi, koniec "Szansy na sukces" (wideo)
TVP2 kończy emisję “Szansy na sukces”. Powodem tej decyzji jest odejście Wojciecha Manna, który przez 19 lat prowadził program. - Miałam nadzieję, że uda nam się dotrwać do 20-lecia “Szansy” - nie kryje żalu Elżbieta Skrętkowska, autorka programu.
więcej
|
Duża liczba znajomych na Facebooku oznaką toksycznego narcyzmu?
Najnowsze badania pokazują, że im użytkownik Facebooka ma więcej znajomych na portalu oraz im częściej aktualizuje swój status, tym większe prawdopodobieństwo, że jest "społecznie destrukcyjnym" narcyzem.
więcej
|
Onet wyprzedził YouTube'a, Facebook z rekordem
|
Sakiewicz ogłasza bojkot reklamodawców ,,Wiadomości". ,,Dosyć zakłamania i cenzury"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Ranczo" bezkonkurencyjne, ale ma mniej o milion widzów
Szósta seria “Rancza” ma o ponad milion mniejszą oglądalnością od pokazywanej rok wcześniej piątej odsłony. Serial niepodzielnie rządzi jednak na rynku, nie dając szans konkurencji.
więcej
|
|
"Surowi rodzice": 2,9 mln widzów. TVN na trzecim miejscu
Nowy reality-show TVN “Surowi rodzice”, nadawany w niedzielne wieczory, po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,89 mln widzów. To mniej niż ogląda w tym czasie propozycje TVP1 oraz Telewizji Polsat.
więcej
|
|
"Komisarz Alex" liderem, ale jego widownia topnieje
“Komisarz Alex”, nowy serial kryminalny TVP 1, zapewnia stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego i poprawia jej wyniki względem ub.r. Jednak oglądalność przygód detektywa i psa maleje z odcinka na odcinek.
więcej
|
|
"Pan i Pani House" - nowy reality-show TVN
Pod koniec kwietnia br. telewizja TVN wprowadzi do ramówki nowy wnętrzarski reality-show pod tytułem “Pan i Pani House” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeprowadzane będą w nim metamorfozy wnętrz należących do ludzi, którzy zgłosili się do programu.
więcej
|
|
TVP1 i TVP2 w jakości HD od czerwca na multipleksach. Co ze starszymi telewizorami?
Od 1 czerwca telewizyjne Jedynka i Dwójka będą nadawać swoje programy na multipleksach cyfrowych w wysokiej rozdzielczości. W jakości HD będzie można więc oglądać mecze Euro 2012 - poinformowała wczoraj TVP.
więcej
|
|
Katastrofalny wynik TVP1 - liderem TVN, drugi Polsat
Telewizja TVN awansowała w zeszłym tygodniu na pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 najlepsza była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Canal+ 3D ma już koncesję, ramówka coraz bogatsza
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję satelitarną stacji Canal+ 3D. Dzięki temu kanał, nadający dotąd tylko testowo, rozpocznie oficjalne emisję i poszerzy swoją ofertę programową.
więcej
|
|
100 tys. klientów pakietu FunPack HD Telekomunikacji Polskiej
Ponad 100 tys. klientów Telekomunikacji Polskiej korzysta z pakietu usług FunPack HD, obejmującego telewizję, internet i telefon stacjonarny.
więcej
|
|
"Triki Tiki" - teleTOON+ będzie uczyć dzieci recyklingu
Od 7 kwietnia kanał teleTOON+ rozpocznie emisję autorskiego programu "Triki Tiki", który ma uczyć dzieci kreatywności i dbania o środowisko.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Radio jedną piątą więcej z reklam. Jedynka i TOK FM najbardziej w górę
W lutym br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 20 proc. więcej niż przed rokiem. Największe wzrosty tych przychodów osiągnęły Jedynka i TOK FM, a jako jedyne straty zanotowały dwie lokalne rozgłośnie Eski.
więcej
|
|
,,Obiecujące domeny" w reklamie home.pl uznane za seksistowskie
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że kampania home.pl pod hasłem „Obiecujące domeny” naruszyła kodeks branżowy, ponieważ opierała się na seksistowskich skojarzeniach, propagując negatywne stereotypy na temat kobiet.
więcej
|
|
Facebook żąda ponad 700 000 USD za dzienną emisję reklam "logout"
Facebook od niedawna wyświetla reklamy na stronie, którą użytkownicy widzą po wylogowaniu z portalu. Reklamodawcy decydujący się na tego typu promocję muszą słono za to zapłacić.
więcej
|
|
,,Bezpieczniej dla każdego" w kampanii opon Goodyear (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa opon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Akcję firma Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała wspólnie z agencją GPD Advertising i domem mediowym Universal McCann.
więcej
|
|
Konkurs z LeMans w wiosennej kampanii Dunlop (wideo)
Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa opon Dunlop, której głównym elementem jest konkurs „Wygraj wyjazd do LeMans”. Akcję Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała we współpracy z firmami GPD Advertising i Universal McCann.
więcej
|
|
,,Nowy wymiar odchudzania" w kampanii DietaLight (wideo)
W internecie i prasie rusza kampania reklamowa wspierających odchudzanie preparatów DietaLight. Akcję - opartą na historiach trzech kobiet - przygotowała agencja Streetcom.
więcej
|
|
,,Normalne życie po 60" - jakie korzyści niesie podwyższenie wieku emerytalnego
W internecie ruszyła kampania społeczna pod hasłem ”Normalne życie po 60.”, której celem jest uświadomienie Polakom korzyści, jakie przyniesie podwyższenie wieku emerytalnego. Inicjatorami akcji, za której realizację odpowiadają agencje San Markos i Think Kong, są PKPP Lewiatan i Forum Młodych Lewiatana.
więcej
|
|
Mennica Polska reklamuje swój serwis inwestycyjny
W internecie trwa kampania reklamowa serwisu inwestycyjnego Mennicy Polskiej. Akcję przygotowały agencja Unia Interactive i dom mediowy Equinox Polska.
więcej
|
|
MEC i OMD nadal dla Activision
Domy mediowe MEC (WPP) i OMD (Omnicom) nadal będą odpowiadały za planowanie i zakup mediów dla firmy Activision.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Marek Król: Lis zeszmacił ,,Wprost", Kisiel odbierze nagrodę Paradowskiej
Marek Król, były właściciel i redaktor naczelny „Wprost”, stwierdził, że Tomasz Lis jako redaktor naczelny tego pisma „zeszmacił je całkowicie”. Zdaniem Króla na postawę Lisa wpływ ma rosyjska agentura.
więcej
|
|
Tygodnik z programem tv: Tylko "Teleprogramy" w górę
Tylko pismo “Teleprogramy” osiągnęło wzrost sprzedaży w styczniu br. w segmencie tygodników z programem telewizyjnym. Najwięcej stracił magazyn “Super TV”. Liderem bez zmian jest “Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Tomasz Lis szefem "Newsweeka"
Tomasz Lis oficjalnie objął w poniedziałek stanowisko redaktora naczelnego tygodnika “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Aleksandra Karasińska, dotychczas p.o. redaktor naczelna pisma, została jego zastępcą.
więcej
|
|
Rada Etyki Mediów do dziennikarzy: uważajcie z oskarżaniem rodziców Madzi
Rada Etyki Mediów prosi dziennikarzy o powściągliwość w formułowaniu oskarżeń wobec rodziców zmarłej w styczniu półrocznej Madzi z Sosnowca. Rada zwraca uwagę, że takie oskarżenia sugerują już także poważne gazety.
więcej
|
|
Edipresse kupiło serwisy We-Dwoje.pl i Idolo.pl
Wydawnictwo Edipresse Polska kupiło 90 proc. udziałów w spółce Feminet.pl, która jest właścicielem kobiecych serwisów internetowych We-Dwoje.pl i Idolo.pl. Firma nie podaje kwoty transakcji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nasza Klasa: 75 mln zł przychodów, tylko połowa z reklam
W ub.r. Nasza Klasa, spółka zarządzająca portalem NK.pl, zanotowała 75,3 mln zł przychodów i 17,3 mln zł zysku netto. Aż 47 proc. wpływów firmy pochodziło ze źródeł pozareklamowych.
więcej
|
|
Facebook ułatwia oddzielanie znajomych, mniej niechcianych treści w aktualnościach
Nie chcesz, aby twoją główną stronę z aktualnościami na Facebooku zaśmiecały wszelkiego rodzaju treści od znajomych, z którymi nie jesteś zbyt blisko? Społecznościowy portal udostępnił nowe narzędzie, które ci to ułatwi.
więcej
|
|
Filmy w Google Play będzie można także kupić?
Google prowadzi rozmowy z hollywoodzkimi wytwórniami na temat wprowadzenia do usługi Google Play (wcześniej Android Market) opcji, która umożliwiłaby użytkownikom urządzeń z systemem Android kupowanie filmów - podał serwis CNET.
więcej
|
|
YouTube: wideo poprawisz jednym kliknięciem (wideo)
Użytkownicy wrzucający treści wideo na YouTube mogą skorzystać z nowej funkcji, która automatycznie poprawia jakość klipów.
więcej
|
|
,,po prostu wszędzie" w kampanii nowego GG
W internecie, radiu i kinach rusza kampania nowej wersji GG. To największa akcja reklamowa w historii tego komunikatora.
więcej
|
|
600 mln subskrybentów szerokopasmowego internetu, 5,7 mln w Polsce
Na koniec 2011 roku na świecie było 597,3 miliona subskrybentów szerokopasmowego internetu.
więcej
|
|
Marketerzy nie doceniają znaczenia mediów społecznościowych
Przeprowadzona przez firmę Adobe analiza ponad 1,7 miliarda wizyt na stronach internetowych wykazała - o prawie 100 proc. -niedoszacowanie przez specjalistów od marketingu wpływu mediów społecznościowych na postawy konsumentów.
więcej
|
|
eBay sprzedaje Rent.com firmie Primedia
Portal aukcyjny eBay sprzedał witrynę Rent.com firmie Primedia. Szczegóły finansowe transakcji, która ma zostać sfinalizowana w II kwartale br., nie zostały ujawnione.
więcej
|
|
Panoramafirm.pl z zakupami przez Allegro
W serwisie panoramafirm.pl (Eniro Polska) pojawił się dział z aukcjami zintegrowany z Allegro.pl. Informacje o prowadzonej sprzedaży będą też widoczne w prezentacji danej firmy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|