|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 11 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Prezes G+J: Przygotowujemy firmę do nowych inwestycji
- Jak każdy w obecnych czasach dostosowujemy strukturę kosztową do prognozy przychodów, a ruchy wykonywane w wydawnictwie mają na celu przygotowanie firmy do nowych inwestycji - mówi w rozmowie z nami Magdalena Malicka, prezes wydawnictwa G+J Polska.
więcej
|
|
"Lekarze" nowym serialem TVN
“Lekarze”, a nie “Szpital Alicji” - tak nazywać się będzie nowy medyczny serial TVN z Magdaleną Różczką Pawłem Małaszyńskim i Danutą Stenką, który stacja pokaże jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cały czas trwają zdjęcia do produkcji.
więcej
|
|
"Szymorning", czyli Szymon Majewski o poranku w Esce
“Szymorning” - tak nazywać się będzie nowa poranna audycja Radia Eska, którą wraz z Igą Mackiewicz poprowadzi Szymon Majewski. Program nadawany będzie w dni powszednie od 7.00 do 9.00. Premiera 19 marca.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Lekarze" nowym serialem TVN
“Lekarze”, a nie “Szpital Alicji” - tak nazywać się będzie nowy medyczny serial TVN z Magdaleną Różczką Pawłem Małaszyńskim i Danutą Stenką, który stacja pokaże jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cały czas trwają zdjęcia do produkcji.
więcej
|
|
"Rodzinka.pl" z Kożuchowską i Karolakiem: kręci się trzecia seria
Telewizja Polska w miniony wtorek rozpoczęła zdjęcia do trzeciego sezonu komediowej “Rodzinki.pl” z Małgorzatą Kożuchowską i Tomaszem Karolakiem w rolach głównych. Nowe odcinki widzowie Dwójki zobaczą jesienią br.
więcej
|
|
Dziewiątą edycję "Dwóch i pół" w TVN7 ogląda 180 tys. widzów
Najnowszy, dziewiąty sezon amerykańskiego sitcomu “Dwóch i pół” w którym Ashton Kutcher zastąpił Charliego Sheena po czterech odcinkach ogląda w TVN7 średnio 180 tys. widzów. To mniej niż gromadzą w tym czasie TV4 i TV Puls.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat nie będzie inwestować w 3D
- To technologia jeszcze w powijakach - tak 3D ocenia Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu (na zdjęciu). I prognozuje, że 3D nie przyniesie rewolucji na miarę HD.
więcej
|
|
TVP2: "Magia kłamstwa" przegrywa z konkurencją
Serial “Magia kłamstwa”, który nadawany jest w TVP2 w paśmie zajmowanym dotąd przez “Dr House'a”, gromadzi średnio 1,63 mln widzów. To mniej niż w tym czasie ogląda propozycje konkurentów stacji, ale produkcja podnosi wyniki kanału względem ub.r.
więcej
|
|
History wyżej niż TVP Historia, Discovery Historia na szarym końcu
Discovery Channel pozostał w lutym br. liderem kanałów dokumentalnych, a najwięcej zyskał BBC Knowledge. Wśród stacji historycznych prym wiódł History, który w ogólnym rankingu wyprzedził m.in. NatGeo Wild. Stacja Discovery Historia nadal ostatnia.
więcej
|
|
ipla w dekoderach Cyfrowego Polsatu
Platforma Cyfrowy Polsat wprowadziła w swoich dekoderach możliwość korzystania z telewizji internetowej ipla. Dodatkowo uaktywniono w ich menu funkcję “Strefa abonenta”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rebranding TP na Orange rozpoczyna się w punktach sprzedaży
Do końca marca z punktów sprzedaży Telekomunikacji Polskiej znikną oznaczenia TP i Neostrady. To początek zapowiadanego od kilku miesięcy rebrandingu TP na Orange.
więcej
|
|
Zakaz dla reklamy L'Oreal za retusz komputerowy?
Katarzyna Piekarska, wiceszefowa SLD, protestuje przeciw reklamie kosmetyku L’Oreal. Posłanka uważa, że poprzez nienaturalny, wygenerowany komputerowo wygląd modelki reklama wprowadza odbiorców w błąd.
więcej
|
|
EMI skarży się na ,,muzyczne" reklamy Knorr na Wrzuta.pl. Branding playera wbrew prawu?
W serwisie Wrzuta.pl w formie brandingu odtwarzacza promowano zupki Knorr Nudle. Reprezentujące wykonawców, przy których piosenkach emitowano reklamy, EMI Music Poland, uważa, że bezprawnie wykorzystano ich twórczość.
więcej
|
|
Spot Stihl z minidoradcą naruszył kodeks reklamowy (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot urządzeń Stihl pokazujący dołączanego do nich minidoradcę propagował przedmiotowe podejście do człowieka, naruszając tym samym normy branżowe.
więcej
|
|
Aviva stawia na Opus B
Agencja Opus B wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Aviva w Polsce.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Prezes G+J: Przygotowujemy firmę do nowych inwestycji
- Jak każdy w obecnych czasach dostosowujemy strukturę kosztową do prognozy przychodów, a ruchy wykonywane w wydawnictwie mają na celu przygotowanie firmy do nowych inwestycji - mówi w rozmowie z nami Magdalena Malicka, prezes wydawnictwa G+J Polska.
więcej
|
|
Dziennikarze przechodzą z "Wprost" do "Newsweeka"
Byli dziennikarze “Wprost” (AWR “Wprost”) Aleksandra Pawlicka i Dawid Karpiuk dołączyli do redakcji “Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska). Prawdopodobnie jego zespół zasilą też inni byli pracownicy “Wprost”, w tym czołowy dziennikarz polityczny Michał Krzymowski.
więcej
|
|
Koniec sprostowań prasowych? "Lawina grafomańskich artykułów"
Odejście od sprostowań i pozostawienie odpowiedzi jako jedynej formy reakcji na publikacje prasowe proponuje senacka komisja ustawodawcza w projekcie noweli Prawa prasowego. Konsekwencją będzie lawina grafomańskich artykułów - uważa medioznawca prof. Wiesław Godzic.
więcej
|
|
"Dobre Rady" liderem w 2011 roku, "Naj" najbardziej w dół
W 2011 roku tylko dwa z siedmiu miesięczników poradnikowych dla kobiet zanotowały wzrosty sprzedaży - były to “Poradnik Domowy” i “Świat Kobiety”. Najwięcej, 26 proc. stracił “Naj Magazyn”, mocno w dół poszła też sprzedaż “Olivii”.
więcej
|
|
"Viva!" i "Party" tracą czytelników, zyskuje "Show"
Liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników people w grudniu 2011 roku został magazyn “Show”. Zepchnął on z tego miejsca “Party” notujące spadek sprzedaży. Najwięcej straciła “Viva!”, a najwięcej zyskała “Gala”.
więcej
|
|
Wykopowicz nabrał ,,Gazetę Wyborczą" ws. Kiboli. ,,Komuś zależy na rozmyciu sprawy"
Użytkownik Wykopu pochwalił się, że wprowadził w błąd dziennikarza „Gazety Wyborczej” (Agora), podszywając się pod świadka zakłócenia turnieju piłkarskiego dla dzieci przez kiboli. Dziennikarza „GW” twierdzi, że to próba rozmycia całej sprawy.
więcej
|
|
Presspublica: tekst o nas w ,,GW" to tabloidyzycja, ale fuzja z Agorą możliwa
Prezes Presspubliki Dariusz Leśniak ocenił, że niedawny artykuł w „Gazecie Wyborczej” opisujący kulisy przejęcia spółki przez Gremi Media to tabloidowa próba zdyskredytowania jej na rynku. Nie wykluczył przy tym częściowej fuzji z Agorą, wydawcą „GW”.
więcej
|
|
Paweł Reszka i Michał Majewski we "Wprost"
“Wprost” (AWR “Wprost”) kompletuje redakcję po odejściu kilkunastu dziennikarzy i felietonistów w efekcie zwolnienia Tomasza Lisa. Do zespołu magazynu dołączą m.in. Paweł Reszka i Michał Majewski, a nowym felietonistą został Tomasz Jażdzewski.
więcej
|
|
Beata Krawczyk dyrektorem działu konferencji i szkoleń w Presspublice
Beata Krawczyk została nowym dyrektorem działu konferencji i szkoleń w Presspublice. Zastąpiła na tym stanowisku Ewę Fedor.
więcej
|
|
"Super Express" zachęca do odchudzania
W poniedziałek 12 marca br. “Super Express” (Murator) ukaże się z dodatkiem w formie plakatu zatytułowanego „SUPERdieta”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet na sprzedaż za 1,4 mld zł
Potwierdzają się informacje o planach sprzedania Onetu przez Grupę TVN. Transakcja ma zostać zrealizowana w II połowie br., a jej wartość może wynieść 1,37 mld zł.
więcej
|
|
Serwis Lewica24.pl ruszył z Millerem, Iwińskim i Gadzinowskim
Wystartował serwis społeczno-polityczny Lewica24.pl. Jego redaktor naczelną jest Agata Czarnacka, jej zastępcą - Piotr Gadziwnoski, a teksty na stronę będą pisać m.in. politycy SLD Leszek Miller i Tadeusz Iwiński.
więcej
|
|
Dlaczego SEM i social media są na siebie skazane?
W jaki sposób działania marketingowe w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach mogą się uzupełniać i wspierać? Dlaczego social media nie sprzedają? Co mogą zmienić w tym zakresie ostatnie działania Google? Pisze o tym Marcin Kowalik z Zieltraffic.
więcej
|
|
Jak wygląda typowy dzień w internecie? (infografika)
Zapraszamy do zapoznania się z ciekawą infografiką, która pokazuje co dzieje się każdego dnia w internecie.
więcej
|
|
Facebook wprowadza listy zainteresowań
Użytkownicy Facebooka będą mogli grupować strony, sławne osoby i znajomych w listy zainteresowań, co pozwoli im na filtrowanie aktualności według tematu.
więcej
|
|
Facebook najszybciej zyskuje użytkowników w Brazylii, Polska znów w top 15
W ostatnich 30 dniach Facebook najwięcej użytkowników zyskał w Brazylii - blisko 4,3 miliona. W Polsce portalowi społecznościowemu przybyło 452 tys. członków.
więcej
|
|
Coraz więcej projektów upowszechniania wiedzy w internecie, powstaną e-podręczniki
E-podręczniki w ramach rządowego programu "Cyfrowa szkoła", lektury szkolne w bibliotece internetowej, materiały edukacyjne dla Polaków za granicą - to najważniejsze działania na rzecz upowszechniania wiedzy w sieci, prowadzone w Polsce.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|