|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 6 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Joanna Pędzińska na czele marketingu PLL LOT
Joanna Pędzińska objęła funkcję dyrektora biura marketingu w Polskich Liniach Lotniczych LOT. Pracuje w nich od półtora roku, a wcześnie była związana m.in. z P4 i PTK Centertel.
więcej
|
|
Polskie Radio z pakietem reklamowym Trójwymiar PR
Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadziła do swojej oferty pakiet Trójwymiar PR. Obejmuje on Jedynkę, Trójkę i Czwórkę.
więcej
|
|
Odświeżona Heyah: komunikator Freeyah i nowa kampania
W ofercie Heyah pojawiła się aplikacja Freeyah umożliwiająca darmową komunikację. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez PTC wspólnie z firmami G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.
więcej
|
|
Sponsoring sportowy w polskiej telewizji wart 2,7 mld zł - 42 proc. w górę
W ub.r. wartość telewizyjna sponsoringu sportowego wyniosła 2,7 mld zł, czyli 42 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanie największą promocję wspierającym je firmom zapewniły transmisje piłkarskie.
więcej
|
|
Krzysztof Mocek: z Mindshare na szefa Carat Polska
Krzysztof Mocek zostanie od maja dyrektorem zarządzającym Carat Polska (Aegis Media Polska). Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Chojneckiego, który przechodzi do struktur Aegis Media Polska na stanowisko business development director.
więcej
|
|
Intermaché reklamuje własne pieczywo Reva (wideo)
Od początku marca trwa kampania supermarketów Intermaché reklamująca dostępne w nich pieczywo Reva. Akcję przygotowały firmy Opus B, Garaż, Plankton i Starcom.
więcej
|
|
,,Mały browar z dużym piwem" ponownie w kampanii Łomży (wideo)
W telewizji rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Łomża pod hasłem „Mały browar z dużym piwem”. Akcję na zlecenie Royal Unibrew Polska przygotowały firmy Testardo Gram, Touch Ideas, Starlink i Alwernia Studios.
więcej
|
|
Komfort rusza z promocją na 20-lecie
W sklepach Komfort rozpoczęła się promocja z okazji 20-lecia ich działalności na polskim rynku. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 i Starlink.
więcej
|
|
465 mld USD na reklamę w 2012 r. Która branża zyska najwięcej?
Po 3,8-proc. wzroście w 2011 roku, globalne wydatki na reklamę mają w roku bieżącym zwiększyć się o 4,9 proc., do 465,5 miliarda dolarów - prognozuje firma badawcza Strategy Analytics.
więcej
|
|
Atmedia z kwietniowym cennikiem - spoty droższe o 14/22 proc.
W kwietniowej ofercie reklamowej tematycznych kanałów telewizyjnych obsługiwanych przez Atmedia ceny są wyższe o 22 proc. w prime-timie, a o 14 proc. w pozostałych pasmach. Jednocześnie broker zaktualizował swoje pakiety demograficzne.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Co dalej z tygodnikiem "Przekrój"
„Przekrój”: przed laty za czasów „krakowskich” - czytany przez miliony, obecnie - podupadający, szukający miejsca na rynku. Czy uda się uratować tytuł, który jeszcze nie tak dawno kształtował intelektualnie Polaków?
więcej
|
|
Coraz mniejsza sprzedaż "GW", słabo "Gazeta Polska Codziennie"
Wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży ogółem. Największym spadkiem dotknięta została “Rzeczpospolita”, sporo stracił też “Dziennik Gazeta Prawna”. Najmniejszy spadek zanotował liderujący zestawieniu “Fakt”.
więcej
|
|
Karasińska: Otwieramy nowy rozdział "Newsweeka" z entuzjazmem i pokorą
- Zaczyna się nowy rozdział w historii polskiego ”Newsweeka”- zapowiada we wstępniaku do najnowszego wydania tygodnika Aleksandra Karasińska, p.o. redaktor naczelna “Newsweeka”. W numerze, który ukazał się w poniedziałek, zadebiutowali nowi autorzy.
więcej
|
|
"Wprost": Piotr Witek sekretarzem, Marta Bratkowska szefem działu społeczeństwo
Piotr Witek, były wicenaczelny “Przekroju”, został nowym sekretarzem redakcji tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”), zaś Marta Bratkowska objęła funkcję kierownika działu społeczeństwo w tym tytule.
więcej
|
|
Tomasz Lazar zwycięzcą BZ WBK Press Photo
Ponad siedem tysięcy prac nadesłano na tegoroczną, ósmą edycję konkursu BZ WBK Press Foto. Nagrody w dziewięciu kategoriach otrzymało 46 fotoreporterów z całego kraju. Nagroda główna za Zdjęcie Roku trafiła do szczecińskiego fotografa Tomasza Lazara.
więcej
|
|
Tomasz Jastrun i Cezary Michalski piszą dla "Wprost"
Tomasz Jastrun i Paweł Dobrowolski zostali nowymi felietonistami “Wprost” (AWR “Wprost”), a do grona publicystów tygodnika dołączył też Cezary Michalski.
więcej
|
|
Serwis ,,Przekroju" zintegrowany ze stronami Presspubliki
Serwis tygodnika „Przekrój” został udostępniony w odświeżonej wersji. Jednocześnie wdrożono w nim system logowania znany ze stron RP.pl i Parkiet.com.
więcej
|
|
"Fakt" rusza z kolekcją "Dinozaury"
We wtorek 6 marca br. Ringier Axel Springer Polska wyda pierwszy tom kolekcji „Dinozaury”, która wydawana będzie pod marką “Faktu”. Seria liczyć będzie 17 części, które pojawiać się będą w sprzedaży co tydzień.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy nieufni w relacjach z innymi
Jesteśmy nieufni w życiu społecznym - wynika z sondażu CBOS. Tylko 23 proc. badanych uważa, że można ufać większości ludzi. 74 proc. wyznaje zasadę daleko idącej ostrożności w relacjach z innymi. Najbardziej ufamy rodzinie i organizacjom charytatywnym.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|