|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 2 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Luty 2012: Jedynka liderem, ale tylko Polsat zyskał
Tylko Polsat z dużych stacji zanotował w zeszłym miesiącu wzrost oglądalności. Najwięcej straciła Jedynka, chociaż w dalszym ciągu pozostaje ona liderem wśród wszystkich widzów. Z kolei w grupie 16-49 najmocniejszą pozycję ma Polsat.
więcej
|
|
Marcin Wolski i Jacek Żakowski bronią abonamentu rtv
Uważamy za niemoralne, że abonament rtv płacą nieliczni, a państwo polskie nie czyni żadnych starań, by egzekwować prawo albo je zmienić - napisali twórcy w udostępnionym liście otwartym do premiera, liderów partii i KRRiT.
więcej
|
|
TVN Style chce "uwieść" widzów nowościami
Wiosną na antenie TVN Style znajdzie się pięć nowych polskich programów, w tym “Perfekcyjna pani domu”, talk-show Katarzyny Pakosińskiej i reality Pascala Brodnickiego oraz kilkanaście nowości zagranicznych. Stacja promować się będzie nowym hasłem “Daj się uwieść”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Luty 2012: Jedynka liderem, ale tylko Polsat zyskał
Tylko Polsat z dużych stacji zanotował w zeszłym miesiącu wzrost oglądalności. Najwięcej straciła Jedynka, chociaż w dalszym ciągu pozostaje ona liderem wśród wszystkich widzów. Z kolei w grupie 16-49 najmocniejszą pozycję ma Polsat.
więcej
|
|
TVN Style chce "uwieść" widzów nowościami
Wiosną na antenie TVN Style znajdzie się pięć nowych polskich programów, w tym “Perfekcyjna pani domu”, talk-show Katarzyny Pakosińskiej i reality Pascala Brodnickiego oraz kilkanaście nowości zagranicznych. Stacja promować się będzie nowym hasłem “Daj się uwieść”.
więcej
|
|
"Się kręci na żywo" z Dowborem i Rockiem będzie nadawane z kawiarni
Od najbliższej soboty magazyn “Się kręci” Polsatu zmieni formułę i będzie nadawany na żywo z jednej z warszawskich kawiarni. Program prowadzić będą Maciej Dowbor i Maciej Rock.
więcej
|
|
"Rezydencja" przegrała z Polsatem i TVN, 16 mln zł z reklam
Telewizyjna Jedynka zakończyła w środę emisję wprowadzonego jesienią serialu “Rezydencja”. Telenowela miała średnio 1,56 mln widzów i przegrała z propozycjami Polsatu i TVN. Wpływy reklamowe z 58 odcinków wyniosły 16 mln zł.
więcej
|
|
Pierwszego kwietnia ruszają precastingi do "Mam talent! 5"
Telewizja TVN ujawniła daty precastingów do piątej edycji show “Mam talent!”, która będzie nadawana jesienią br. Przesłuchania rozpoczynają się już 1 kwietnia.
więcej
|
|
Marek Sierocki w Polo TV
Kanał Polo TV w marcu br. wprowadzi na antenę dwa nowe programy: “Power Dance” oraz “Video Mix”. Producentem tego drugiego jest Marek Sierocki.
więcej
|
|
Euro 2012 w HD dla wszystkich widzów. Startują TVP1 HD i TVP2 HD
Telewizja Polska podtrzymuje plan uruchomienia 1 czerwca br. emisji kanałów TVP1 i TVP2 w technologii HD w ramach naziemnej telewizji cyfrowe. Dzięki temu widzowie za darmo w HD oglądać będą mogli mecze Euro 2012.
więcej
|
|
Dominik Tzimas szefem Chello Central Europe Polska
Dominik Tzimas od 1 marca br. objął stanowisko country managera Chello Central Europe w Polsce oraz regional sales directora na region obejmujący Polskę, Czechy, Słowację i Rumunię.
więcej
|
|
"Kod dostępu" - nowy program Barbary Czajkowskiej w TVP Info
W sobotę, 3 marca na antenie TVP Info pojawi się nowy, autorski program publicystyczny Barbary Czajkowskiej - "Kod dostępu".
więcej
|
|
Jerzy Owsiak i Euro 2012 w wiosennej ramówce Discovery Channel
Wiosną kanał Discovery Channel pokaże realizowany w Polsce serial “Policyjne jednostki specjalne”, produkcję „Amerykański Chopper: ojciec kontra syn”, w której wystąpi Jerzy Owsiak oraz dokument o Euro 2012.
więcej
|
|
Mecz Polska-Portugalia obejrzało 8,8 mln widzów
Transmisję meczu piłkarskiego Polska-Portugalia zobaczyło ok. 8,8 mln widzów, z czego ponad 8 mln w TVP 1. Kanał ten miała włączony połowa osób oglądających wtedy telewizję.
więcej
|
|
"Wojny na złomowisku" - nowa seria w Discovery Science
Od 5 marca na kanale Discovery Science będzie można oglądać jedenastą serię programu "Wojny na złomowisku" ("Scrapheap Challenge").
więcej
|
|
W Tajlandii powstanie tematyczny park wodny Cartoon Network
Na 2013 rok planowane jest otwarcie tematycznego parku wodnego Cartoon Network Amazone na wschodnim wybrzeżu Tajlandii w Bang Saray, niedaleko miasta Pattaya. Plany związane z budową parku ogłosiło Turner Broadcasting System Asia Pacific.
więcej
|
|
,,Hot Wheels Battle Force 5 - Fuzja", ,,Księga Dżungli", ,,Mia i Ja", ,,Rintinkan" w teleTOON+
W marcu kanał teleTOON+ rozpocznie emisję czterech nowych animacji - „Hot Wheels Battle Force 5 - Fuzja”, „Księga Dżungli”, „Mia i Ja” oraz „Rintinkan”.
więcej
|
|
Obraz z kamer Oognet.pl w pogodzie TVP Info
Spółka Olab, partner technologiczny platformy Oognet, podpisała umowę z TVP Info. W wyniku tej współpracy serwisy pogodowe stacji zostały wzbogacone obrazami z kamer portalu Oognet.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Teamy Dudek - Bondarczuk i Mirny - Kozina w Change Integrated
Pracę w Change Integrated rozpoczęły teamy kreatywne Katarzyna Dudek - Iwa Bondarczuk i Julia Mirny - Maciej Kozina. Jednocześnie do agencji dołączyła Dominika Żuchowska.
więcej
|
|
Majonez Kielecki reklamowany na międzynarodowo (wideo)
W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze rozpoczęła się wielkanocna kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego (WSP „Społem”). Akcję przygotowały firmy Optima Marketing Group i PRO Media House.
więcej
|
|
Zaklęci kierowcy reklamują Link4 (wideo)
Ruszyła kampania Link4 zachęcająca do zmiany ubezpieczyciela komunikacyjnego. Akcję przygotowały firmy Brasil, Prime Time i Starcom.
więcej
|
|
Wiewiórki reklamują konto z premią w Banku BGŻ (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa konta osobistego z premią oferowanego przez Bank BGŻ. Akcję, której bohaterami są wiewiórki, przygotowały firmy Grandes Kochonos i Initiative.
więcej
|
|
,,Porozmawiajmy o Twoich planach" w kampania kredytu w BNP Paribas (wideo)
Pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” rusza kampania reklamowa kredytu gotówkowego i samochodowego oferowanych przez BNP Paribas. Akcję przygotowały firmy Publicis, MPG i Sales&More.
więcej
|
|
Black Red White reklamuje marcowe obniżki
W telewizji, radiu, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamująca nową promocję mebli Black Red White. Akcję firma przygotowała wspólnie z agencją Brasil i domem mediowym Starcom.
więcej
|
|
Julita Tomczyk account managerem w nano
Julita Tomczyk rozpoczęła pracę w agencji reklamowej nano (Platforma Mediowa Point Group). Wcześniej była związana m.in. z Grupą 66/Ogilvy, Art.FM, Fruits&Friends i SG Marketing.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|