|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 1 Marca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rewolucja w Presspublice, zwolniono pięciu dyrektorów
Od marca br. zmienia się struktura organizacyjna biura sprzedaży korporacyjnej w Presspublice, a ze spółką rozstaje się pięciu dyrektorów. Za zmiany odpowiada Maciej Kutak, który od stycznia br. jest wiceprezesem wydawnictwa.
więcej |
|
Joanna Koroniewska twarzą reality-show w TLC
Aktorka Joanna Koroniewska poprowadzi reality-show “Matka czy nastolatka”, który wiosną pojawi się na antenie kanału TLC. Stacja w nowej ramówce umieści też nowe programy zagraniczne.
więcej |
|
,,Chcemy kibicować" - Boniek, Figo i van Basten reklamują Tyskie (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Tyskie z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Akcję na zlecenie Kompanii Piwowarskiej przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tequila Polska, Cut Cut, Starcom, i RChC.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP podporządkuje ramówkę Euro 2012, mecze w HD
Telewizja Polska w czerwcu całą swoją ramówkę podporządkuje Euro 2012. Na antenach otwartych pokaże na żywo i w HD wszystkie mecze, zmagania piłkarzy śledzić będzie można też w internecie oraz w telefonach Orange. Nie zabraknie programów specjalnych.
więcej
|
|
"Wiadomości" i "Fakty" tracą widzów, zyskuje "Panorama"
Liderem oglądalności wśród serwisów informacyjnych w lutym br. był “Teleexpress”, ale stracił on widzów tak jak “Fakty” i “Wiadomości”. Największy wzrost, wynoszący aż 25 proc. zanotowała natomiast “Panorama”, zyskały też “Wydarzenia”.
więcej
|
|
Joanna Koroniewska twarzą reality-show w TLC
Aktorka Joanna Koroniewska poprowadzi reality-show “Matka czy nastolatka”, który wiosną pojawi się na antenie kanału TLC. Stacja w nowej ramówce umieści też nowe programy zagraniczne.
więcej
|
|
Jacek Laskowski wraca do TVP. Będzie komentować Euro 2012 oraz Londyn 2012
Jacek Laskowski, były komentator Canal+, komentować będzie mecze Euro 2012 oraz igrzyska olimpijskie w Londynie, które transmitowane będą w kanałach Telewizji Polskiej. To powrót Laskowskiego na antenę TVP.
więcej
|
|
TVN Meteo z nowym studiem i oprawą (foto)
Kanał TVN Meteo od poniedziałku zyskał nowe, wirtualne studio, a także odświeżoną oprawę graficzną. Zmienione zostały także mapy, na których prezentowana jest prognoza pogody.
więcej
|
|
TVP chce kupić prawa do Ligi Mistrzów
- Negocjujemy zakup praw do pokazywania Ligi Mistrzów - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Włodzimierz Szaranowicz, szef TVP Sport. Chodzi o pakiet meczów dla stacji otwartych na lata 2012-2015. Telewizja Polska chce też pokazywać kolejne mundiale.
więcej
|
|
"Tylko muzyka", "Tylko taniec" i "Szpilki" promowane przez Polsat
Telewizja Polsat rozpoczęła kampanię promocyjną swojej wiosennej ramówki. W ramach akcji promowany jest nowy show “Tylko taniec. Got to Dance”, kolejna edycja programu “Tylko muzyka. Must be the music” i odświeżone “Szpilki na Giewoncie”.
więcej
|
|
TVP: finał Euro 2012 z udziałem Polski obejrzy 17 mln widzów, 390 tys. zł za reklamę
Telewizja Polska szacuje, że teoretyczny finał Euro 2012 z udziałem Polaków obejrzeć może nawet 17 mln widzów - poinformował Bogusław Piwowar, wiceprezes TVP na wczorajszej konferencji. Za półminutową reklamę przy takim meczu trzeba zapłacić aż 390 tys. zł.
więcej
|
|
ATM Rozrywka TV już nadaje na multipleksie
Kanał ATM Rozrywka TV z końcem lutego br. rozpoczął nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-1).
więcej
|
|
Kto kupi sieć Multimedia Polska? JP Morgan w połowie roku przedstawi rekomendacje
JP Morgan, który przygotowuje dla udziałowców Multimedia Polska raport nt. możliwości rozwoju tej spółki, przedstawi swoje rekomendacje w połowie roku, poinformował prezes Andrzej Rogowski. Według informacji medialnych, spółka może zostać przygotowana do sprzedaży. Równocześnie sama deklaruje zainteresowanie akwizycjami.
więcej
|
|
ATM Grupa: 1,37 mln zł straty netto w IV kw 2012, wobec zysku przed rokiem
Spółka ATM Grupa, producent filmów i programów telewizyjnych, miała 1,37 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2012 roku wobec 0,55 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Biathlonowe MŚ na żywo w Eurosporcie
W dniach 1-11 marca w niemieckim Ruhpolding odbędą się 45. mistrzostwa świata w biathlonie. Wszystkie konkurencje na żywo pokaże kanał Eurosport.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Eska, Wawa i VOX FM z droższymi reklamami
Grupa Radiowa Time wprowadza wyższe cenniki reklamowe w należących do niej stacjach Eska, Eska Rock, Wawa i VOX FM. Firma uzasadnia wyższą słuchalnością tych rozgłośni.
więcej
|
|
"Salon dziennikarski Floriańska 3" - bracia Karnowscy w Radiu Warszawa
Od 3 marca na antenie Radia Warszawa emitowany będzie nowy program publicystyczny „Salon dziennikarski Floriańska 3”, który poprowadzą zamiennie Jacek i Michał Karnowscy.
więcej
|
|
Radio ZET nadawać będzie ze studia "Bitwy na głosy"
Radio ZET zostało partnerem medialnym drugiej edycji muzycznego show TVP2 “Bitwa na głosy”. W związku z tym sobotnia “Lista przebojów” Radia ZET prowadzona przez Marcina Wojciechowskiego nadawana będzie ze studia programu Dwójki.
więcej
|
|
Radiowa Trójka z okazji 50-lecia na dwuzłotówce
Pod koniec marca do obiegu trafi specjalna dwuzłotowa moneta, która zostanie wybita z okazji 50-lecia Programu 3 Polskiego Radia.
więcej
|
|
Co dalej z Chórem Polskiego Radia? Minister kultury chce pomóc
Minister kultury i dziedzictwa narodowego Bogdan Zdrojewski podtrzymuje deklarację finansowego wsparcia Chóru Polskiego Radia w Krakowie. O jego likwidacji postanowił w czwartek zarząd Polskiego Radia.
więcej
|
|
Radio Złote Przeboje sponsorem programu ,,Jaka to melodia?" w TVP1
Od marca br. Radio Złote Przeboje będzie współpracować z programem telewizyjnym „Jaka to melodia?”. Stacja została partnerem radiowym i sponsorem najbliższych dwóch sezonów teleturnieju.
więcej
|
|
Dzisiaj program Drugi Polskiego Radia kończy 75 lat
1 marca Program Drugi Polskiego Radia obchodzi 75. urodziny. Tego dnia, w 1937 roku została utworzona średniofalowa rozgłośnia Warszawa II, początkowo będąca stacją regionalną dla stolicy i okolic. Po przerwie spowodowanej wybuchem wojny, regularną emisję, Dwójka wznowiła 1 października 1949 roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
"Chuck Norris chroni BZ WBK przed wizerunkową monotonią"
- Rozpoznawalność Chucka Norrisa wśród Polaków wynosi aż 94 proc. - mówi Patrycja Klarecka, dyrektor departamentu marketingu w BZ WBK. W rozmowie z nami wymienia też inne powody zaangażowanie Norrisa do kampanii reklamowej banku.
więcej
|
|
,,Chcemy kibicować" - Boniek, Figo i van Basten reklamują Tyskie (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Tyskie z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Akcję na zlecenie Kompanii Piwowarskiej przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tequila Polska, Cut Cut, Starcom, i RChC.
więcej
|
|
Nowe reklamy Play: zasięg z Wojewódzkim, doładowania z WOŚP (wideo)
Rozpoczęły się dwie kampanie reklamowe sieci Play. Kuba Wojewódzki promuje jej zasięg, a sieć zachęca do korzystania ze specjalnej taryfy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Działania przygotowały firmy Grey Group, Mediacom, K2, Prime Time i Orka.
więcej
|
|
Eska, Wawa i VOX FM z droższymi reklamami
Grupa Radiowa Time wprowadza wyższe cenniki reklamowe w należących do niej stacjach Eska, Eska Rock, Wawa i VOX FM. Firma uzasadnia wyższą słuchalnością tych rozgłośni.
więcej
|
|
TVP: finał Euro 2012 z udziałem Polski obejrzy 17 mln widzów, 390 tys. zł za reklamę
Telewizja Polska szacuje, że teoretyczny finał Euro 2012 z udziałem Polaków obejrzeć może nawet 17 mln widzów - poinformował Bogusław Piwowar, wiceprezes TVP na wczorajszej konferencji. Za półminutową reklamę przy takim meczu trzeba zapłacić aż 390 tys. zł.
więcej
|
|
Centralne Biuro Antykorupcyjne szykuje kampanię przeciw łapówkom
Centralne Biuro Antykorupcyjne przygotowuje kampanię informacyjno-prewencyjną na temat łapówek. Akcja jest planowana na II połowę roku.
więcej
|
|
Tydzień w reklamie tv: mniej na leki i żywność, TVP w dół
W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano prawie 264 mln zł. Sporo więcej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamy leków i żywności.
więcej
|
|
Primetime - rozwiązanie do umieszczania reklam w treściach wideo od Adobe (wideo)
Firma Adobe przedstawiła rozwiązanie o roboczej nazwie Project Primetime do publikowania treści wideo i umieszczania w nich reklam na różnych platformach.
więcej
|
|
Michael Douglas bronią FBI w walce z insider tradingiem (wideo)
Michael Douglas, aktor znany z roli chciwego finansisty Gordona Gekko w filmie "Wall Street", wystąpił w spocie FBI zachęcającym do informowania służb o nielegalnych transakcjach na rynku kapitałowym.
więcej
|
|
,,Szkoda czasu na siedzenie" - Herbapol Poznań odświeża Alax
W prasie, radiu, internecie, aptekach i na outdoorze rusza kampania wspierająca relaunch preparatu Alax (Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol). Akcję przygotowały i realizują firmy Sales Link, MPG, TBWA PR i Freshpharma.
więcej
|
|
Trening z Leo Messim do wygrania w loterii World MasterCard
Rusza loteria „Oko w oko z żywą legendą” dla posiadaczy kart World MasterCard, w której do wygrania jest pobyt w Barcelonie, gdzie zwycięzca będzie trenował z Leo Messim.
więcej
|
|
Cukier puder w młynku bohaterem wielkanocnej kampanii Cukru Królewskiego
W prasie i internecie rusza nowa kampania Cukru Królewskiego (Südzucker Polska) promująca produkty z dodatkami w postaci miarki, dozownika i młynka zamiast sitka.
więcej
|
|
Digital One obroniła internetowy budżet Lipton Ice Tea
Agencja Digital One nadal będzie odpowiedzialna za obsługę działań marki Lipton Ice Tea (Pepsi Cola General Bottlers Poland) w internecie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
GG z wirtualnym dyskiem 3 GB
W nowej wersji GG wprowadzono wirtualny dysk o pojemności 3 GB. Można z niego korzystać zarówno w standardowej, jak i przeglądarkowej wersji komunikatora.
więcej
|
|
Facebook: Timeline także dla firm i marek
Facebook udostępnił nowe profile - Timeline - firmom, markom i organizacjom.
więcej
|
|
Użytkownicy Google+ spędzają na portalu tylko 3 minuty - na Facebooku 7 godzin
Google+ szybko zdobywa użytkowników, ale nie poświęcają oni zbyt wiele czasu na obecność w społecznościowym portalu.
więcej
|
|
UPC przyspieszyło ,,Asterowy" internet, nawet dziesięciokrotnie
UPC Polska podniosło prędkości interntowe klientom dawnej sieci Aster. W niektórych pakietach transfer przyspieszono nawet dziesięciokrotnie.
więcej
|
|
Trudniejszy handel w internecie?
Około 10 tys. sklepów internetowych będzie musiało zrewidować zasady prowadzenia biznesu ze względu na implementację nowej dyrektywy Unii Europejskiej - oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte.
więcej
|
|
Michał Boni: powstanie pakiet zmian określających obszar wolności w internecie
Pakiet zmian legislacyjnych, które jasno pokażą, jaki jest obszar wolności w sieci, jakich granic nie wolno w niej przekraczać, ma być efektem rozpoczynającego się w poniedziałek "Kongresu wolności w internecie" - zapowiedział wczoraj szef MAC Michał Boni.
więcej
|
|
156 mln zł na budową szerokopasmowego internetu na Pomorzu
Telekomunikacja Polska podpisała umowę z zarządem województwa pomorskiego na budowę infrastruktury mającej zapewnić mieszkańcom Pomorza dostęp do szerokopasmowego internetu.
więcej
|
|
Krzysztof Tkaczyk dyrektorem kreatywnym Insignii
Krzysztof Tkaczyk objął funkcję dyrektora kreatywnego agencji interaktywnej Insignia. Wcześniej pracował m.in. w Schulz Brand Friendly i Grupie Eskadra.
więcej
|
|
Donald Tusk chce odzyskać zaufanie internautów
Premier Donald Tusk, po spotkaniu z ministrami administracji i cyfryzacji Michałem Bonim oraz kultury Bogdanem Zdrojewskim, zapowiedział prace nad kartą praw podstawowych użytkownika internetu. Karta ma dotyczyć relacji między władzą publiczną a internautami.
więcej
|
|
Renata Morlewska-Sipior w zarządzie Grupy Onet.pl
Od 1 marca do zarządu spółki Grupa Onet.pl dołączy Renata Morlewska-Sipior, która dotychczas pełniła funkcję dyrektora pionu finansów.
więcej
|
|
Ewa Kotowska w agencji Idealia
W lutym do zespołu agencja interaktywnej Idealia dołączyła Ewa Kotowska, obejmując stanowisko graphic designera.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|