|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 28 Lutego 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
,,Historie przy kawie" z Moniką Richardson promują Primę (wideo)
Pod hasłem „Historie przy kawie” rusza promocja kawy Prima. Akcję, w ramach której Monika Richardson będzie prowadzić w Polsacie minicykl wywiadów, i wspierające ją reklamy przygotowały firmy \Data Solutions, DraftFCB + Ad Fabrika i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Bank Pekao SA poklatkowo reklamuje Pożyczkę Ekspresową (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Pożyczki Ekspresowej oferowanej przez Bank Pekao SA. Akcję przygotowały firmy Euro RSCG Warsaw, Dynamo i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Reklama mobilna: formaty, systemy i... pory (infografika)
Które formaty reklam mobilnych są najpopularniejsze? Na których systemach operacyjnych i w jakich godzinach jest ich wyświetlanych najwięcej? Pokazuje to infografika przygotowana przez Smart AdServer.
więcej
|
|
,,Łowcy Bramek 2012" - Jerzy Dudek promuje Kinder, Duplo i Nutellę (wideo)
Trwa akcja „Łowcy Bramek 2012” promująca produkty Kinder, Duplo i Nutella (Ferrero Polska). Twarzą promocji i wspierającej ją kampanii reklamowej - przygotowanych przez firmy Communication Unlimited i Carat Polska - jest Jerzy Dudek.
więcej
|
|
,,Wiesz więcej, dbasz bardziej" w kampanii Dove Men+Care (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków Dove Men+Care (Unilever Polska). Akcję przygotowały firmy Walk Creative i PHD Media Direction.
więcej
|
|
TBWA \ Tequila będzie reklamować nowe żele Axe
Agencja TBWA \ Tequila przygotuje i zrealizuje kampanię reklamową wprowadzającą nową linię żeli pod prysznic Axe (Unilever Polska). Zlecenie zdobyła w przetargu.
więcej
|
|
,,Wszystko układa się w całość" w kampanii Sodexo Motivation Solutions
Rozpoczęła się kampania reklamowa usług Sodexo Motivation Solutions w zakresie motywacji pracowników. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Netizens, Mindshare, Webvariation i ConTrust.
więcej
|
|
7,7 mld USD z reklam dla portali społecznościowych w 2012 r.
W bieżącym roku utrzyma się szybkie tempo wzrostu globalnego przychodu portali społecznościowych z reklam.
więcej
|
|
Agora: rynek reklamy może wzrosnąć o 0-3 proc. w 2012 r.
Wzrost wartości polskiego rynku reklamy w 2012 r. może wynieść 0-3 proc., wynika z szacunków przedstawionych przez grupę medialną Agora. Spółka szacuje, że wartość polskiego rynku reklamy w 2011 r. wzrosła o ponad 1,5 proc. do ok. 7,8 mld zł.
więcej
|
|
Princessa sponsoruje nowe ,,Reguły gry" i ,,Czary mary Goka na wyjeździe"
Marka wafelków Princessa (Nestlé Polska) sponsoruje nadawany w TVN 7 serial „Reguły gry” oraz program „Czary mary Goka na wyjeździe” emitowany na TVN Style.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Czy Lis podźwignie ,,Newsweek"? ,,Nie samym nazwiskiem"
Objęcie przez Tomasza Lisa stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Newsweek Polska” komentują dla nas Jadwiga Sztabińska z „Dziennika Gazety Prawnej”, Paweł Lisicki z „Uważam Rze” i Monika Rychlica z Initiative.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer chce kupić udziały w Natemat.pl
Ringier Axel Springer Polska zastanawia się nad zakupem udziałów w portalu Natemat.pl. Należy on do spółki NextWeb Media i Tomasza Lisa, który zostanie niebawem szefem wydawanego przez Springera “Newsweeka”.
więcej
|
|
Bauer kupił magazyn ,,Olivia" od Marquarda
Wydawnictwo Bauer kupiło miesięcznik poradnikowy „Olivia” od Marquard Media Polska. Kwoty transakcji spółki nie ujawniają.
więcej
|
|
Point Group: Aleksandra Karasińska i Tomasz Lis naruszyli umowy, będą kroki prawne
- Zarząd AWR “Wprost” ocenia, że ze strony byłego redaktora naczelnego tygodnika “Wprost “ oraz jego zastępczyni doszło do rażącego naruszenia umów w zakresie zakazu konkurencji - napisała w oświadczeniu Platforma Mediowa Point Group.
więcej
|
|
Jarosław Gugała znika z "Newsweeka", co z resztą felietonistów?
Jarosław Gugała, szef pionu informacji w Polsacie, zrezygnował z pisania felietonów dla tygodnika “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) po informacji, że jego naczelnym na miejsce Wojciecha Maziarskiego zostanie Tomasz Lis. Niepewny jest los pozostałych felietonistów tytułu.
więcej
|
|
"Gazeta Krakowska" nowym liderem w Małopolsce - ranking gazet w województwach
Tylko w Małopolsce zmienił sie lider czytelnictwa w II półroczu ub.r. - “Fakt” został zastąpiony przez “Gazetę Krakowską”. W pozostałych najpopularniejsze dzienniki pozostały bez zmian - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
"Przyjaciółka" liderem, najwięcej straciła "Tina"
W listopadzie ub.r. spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Tina”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”.
więcej
|
|
Tomasz Lis redaktorem naczelnym "Newsweeka"
Tomasz Lis zostanie nowym redaktorem naczelnym tygodnika “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Do czasu objęcia przez niego tej funkcji tytułem pokieruje Aleksandra Karasińska.
więcej
|
|
Agora: 9 mln zł zysku w IV kw., spadek o 50 proc. 42 mln zysku w 2011 - w dół o 41 proc.
Grupa medialna Agora miała 9,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2011 roku wobec 18,00 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Lis: propozycję Ringier Axel Springer przyjąłem z radością
Tomasz Lis, który niebawem zostanie redaktorem naczelnym tygodnika “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), wydał specjalne oświadczenie w tej sprawie.
więcej
|
|
Plany Agory na 2012: kolejne akwizycje, intensywny rozwój w internet i nowe kina
Grupa medialna Agora może w 2012 r. dokonywać kolejnych akwizycji, wynika z komunikatu spółki. Firma chce też powiększać sieć Helios o nowe kina a także zintensyfikować działania w celu uzyskania synergii w grupie.
więcej
|
|
Agora wypłaci dywidendę zgodną ze swoją polityką z zysku za 2011
Grupa Agora prawdopodobnie wypłaci dywidendę z zysku za 2011 r. i będzie ona zgodna z polityką spółki, wynika z wypowiedzi prezesa Piotra Niemczyckiego. Przyjęta w 2005 r. polityka dywidendowa zakłada wypłatę w wysokości 0,5 zł na akcję.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|