|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 14 Lutego 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Wiosna w TVN: pięć nowości, rewolucja w weekendy
W wiosennej ramówce TVN znajdzie się pięć nowych formatów: serial “Prawo Agaty”, show “Szymon na żywo”, reality “Surowi rodzice” oraz “Woli & Tysio na pokładzie”, także docu-soap “Ukryta prawda”. Rewolucja szykuje się w weekendowym prime-time.
więcej
|
Duży spadek PR I i Radia ZET, traci także Trójka
RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za listopad-styczeń 2012 roku. Badany okres był udany dla Eski Rock i TOK FM, które zanotowały wzrost - na przeciwnym biegunie Radio ZET i Jedynka.
więcej
|
Konkurenci o zmianach we ,,Wprost": zaskoczenie, ryzyko
|
Facebook niedobry dla marek: clutter, farmy, spam i oszuści
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Boyd: Polski rynek telewizji kablowej będzie się konsolidował
Z Simonem Boydem, prezesem UPC Polska, rozmawiamy m.in. o polskim rynku telewizji kablowej, efektach połączenia z Aster, internecie o prędkości 250 MB/s oraz szansach i zagrożeniach wynikających z procesu cyfryzacji.
więcej
|
|
Kamil Durczok: Racja była po stronie Kolendy-Zaleskiej
- Kasia prowadziła bardzo emocjonalną rozmowę, ale argumenty i racja były po jej stronie - mówi Kamil Durczok o wywiadzie Kolendy-Zaleskiej z Krzysztofem Rutkowskim. Szef “Faktów” TVN w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiada rewolucyjne zmiany w programie.
więcej
|
|
TVP Seriale liderem wzrostu, Cinemax z największą stratą
W styczniu br. niezmiennie najpopularniejszym kanałem filmowym był AXN. Na drugie miejsce wskoczyła stacja TVP Seriale, która zanotowała największy wzrost.
więcej
|
|
Polsat coraz bliżej TVP1, hitem "M jak miłość"
Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Najlepsze kanały dziecięce w Polsce - liderem Cartoon Network
W styczniu br. nastąpiła zmiana na pozycji lidera w segmencie kanałów dziecięcych - został nim Cartoon Network. Największy spadek oglądalności zanotował BBC CBeebies.
więcej
|
|
Niemiecka telewizja pokaże T-Mobile Ekstraklasę w Niemczech
Niemiecka kodowana stacja telewizyjna sportdigital będzie pokazywać mecze piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy.
więcej
|
|
"Twój 1% ma wielką wartość!" - Polsat zachęca do wsparcia OPP (wideo)
Ruszyła kampania Fundacji Polsat i Telewizji Polsat, której celem jest zwiększenie świadomości podatnika o możliwości przekazania 1 proc. swojego podatku na rzecz wybranej przez siebie organizacji pożytku publicznego.
więcej
|
|
Nowe sezony CSI NY i CSI Miami w AXN
1 marca kanał AXN wyemituje premierowe odcinki VIII sezonu "CSI: Kryminalnych zagadek Nowego Jorku" oraz X sezonu "CSI: Kryminalnych zagadek Miami".
więcej
|
|
Kamil Durczok - szef "Faktów" TVN
Z Kamilem Durczokiem, szefem “Faktów” TVN, rozmawiamy m.in. o budzącym emocje wywiadzie Katarzyny Kolendy-Zaleskiej z Krzysztofem Rutkowskim, zmianach jakie czekają “Fakty” w najbliższym czasie oraz przewadze serwisu w oglądalności nad “Wiadomościami”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cennik TVP na marzec: ,,Ranczo" i ,,M jak miłość" najdroższe
W marcowym cenniku TVP najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialach „Ranczo” i „M jak miłość”. Do najdroższych należą też przerwy reklamowe między „Wiadomościami” a pogodą.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk w górach reklamuje kredyt w Polbanku (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk. Akcja - przygotowana przez firmy Addapter i Starcom - obejmuje telewizję i internet.
więcej
|
|
BoboVita reklamowana jako ,,jakość w parze z delikatnością" (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa posiłków w słoiczkach BoboVita (Nutricia Polska). Akcję - pod hasłem „Jakość w parze z delikatnością” - przygotowały firmy Euro RSCG, Mediacom i Alert Media Communications.
więcej
|
|
Jupik: nowy napój Aqua Sport, zmiany w całej marce
Hoop Polska wprowadza zmiany w wizerunku i identyfikacji marki Jupik. Jednocześnie do sprzedaży trafia nowy napój - Jupik Aqua Sport.
więcej
|
|
Volvo dziękuje za zaufanie w reklamach S60 i V60 (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Volvo S60 i V60. Akcję - obejmującą telewizję, kina i prasę - przygotowały firmy Amsterdam Arnold, Good i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Produkty Gellwe w nowych opakowaniach z Frugo od Dragon Rouge
Marka Gellwe (FoodCare) zmienia wizualizację opakowań swoich produktów. Zaprojektowała je agencja Dragon Rouge.
więcej
|
|
,,Żyj spokojnie" - Walmark reklamuje Benospokój (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Benospokój wprowadzonego do sprzedaży przez Walmark. Akcję przygotowały firmy Maur, Opus B i Open Media.
więcej
|
|
Historia o kłosie reklamuje 7 Days Bake Rolls (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa chlebowych przekąsek 7 Days Bake Rolls. Akcję na zlecenie Chipita Poland przygotowały firmy Lowe GGK i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Czas na siłę kobiecości" ponownie w kampanii Falvitu (wideo)
Pod hasłem „Czas na siłę kobiecości” ruszyła kolejna kampania reklamowa suplementów diety Falvit. Akcję na zlecenie Jelfy przygotowały firmy Marketing & Communications Consultants, Propeller Film i Maxus.
więcej
|
|
,,Mistrzowie Futbolu" w promocji Kubusia (wideo)
Rusza akcja „Mistrzowie Futbolu” promująca napoje Kubuś (Maspex Wadowice). Wspiera to kampania reklamowa w telewizji, internecie i sklepach.
więcej
|
|
Urodzinowa promocja Goplany wsparta reklamami (wideo)
Rozpoczęła się promocja czekolad Goplana (Jutrzenka Colian) z okazji 100-lecia tej marki. Akcji towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Men at Work.
więcej
|
|
MasterCard sponsorem Ligi Mistrzów UEFA do 2015 r.
Firma MasterCard przedłużyła oficjalne partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA na lata 2012-2015.
więcej
|
|
Awans i nowe osoby w S4
Kamil Janikowski awansował w strukturach S4, obejmując stanowisko account managera. Do zespołu agencji dołączyły Katarzyna Kurowska i Magdalena Filipowska.
więcej
|
|
Widzew Łódź zachęca kibiców do przychodzenia na stadion w kampanii reklamowej (wideo)
W telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa klubu RTS Widzew Łódź promująca wiosenną rundę rozgrywek piłkarskiej ekstraklasy.
więcej
|
|
Electrolux szuka agencji
Firma Electrolux szuka agencji do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na około 30 milionów euro.
więcej
|
|
Restauracja i budowlaniec reklamują PanoramaFirm.pl
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wyszukiwarki PanoramaFirm.pl. Akcję w całości przygotowała prowadząca ten serwis firma Eniro Polska.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Platforma Obywatelska ostro w dół
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się na początku lutego, PO mogłaby liczyć na poparcie 33 proc. badanych przez CBOS osób deklarujących udział w głosowaniu. Na PiS zagłosowałoby 19 proc. W Sejmie znalazłyby się też: Ruch Palikota (9. proc.) , SLD (8 proc.) i PSL (7 proc.).
więcej
|
|
Dla 69 proc. Polaków sprawy w kraju idą w złym kierunku
69 proc. mieszkańców Polski uważa, że sprawy w kraju idą w złym kierunku; 19 proc. badanych uważa, że zmiany są na lepsze; 52 proc. spodziewa się pogorszenia sytuacji gospodarczej w najbliższych 3 latach - wynika z najnowszego sondażu TNS OBOP.
więcej
|
|
46 proc. internautów remontowało w ostatnim roku
Niemal połowa badanych internautów w ciągu ostatniego roku dokonywała remontów w swoich mieszkaniach i domach. Respondenci deklarowali jednak, że w najbliższym czasie ograniczą je i częściej będą decydowali się wyłącznie na upiększanie swoich mieszkań (44%) oraz zakup akcesoriów do aranżacji wnętrz i mebli (30%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|