|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 10 Lutego 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wiosna w TVN: pięć nowości, rewolucja w weekendy
W wiosennej ramówce TVN znajdzie się pięć nowych formatów: serial “Prawo Agaty”, show “Szymon na żywo”, reality “Surowi rodzice” oraz “Woli & Tysio na pokładzie”, także docu-soap “Ukryta prawda”. Rewolucja szykuje się w weekendowym prime-time.
więcej
|
|
Marek Cybulski odchodzi z Chello Central Europe
Marek Cybulski, country manager Chello Central Europe w Polsce, z początkiem marca br. po 13 latach pracy odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Gwiazdy TVN na wielkiej domówce w wiosennym spocie wizerunkowym (wideo)
W najnowszym spocie wizerunkowym TVN gwiazdy programów i seriali kanału bawią się na wielkiej domowej imprezie. Stacja swoją wiosenną ofertę programową ponownie promuje hasłem “TVN i tu, i tu”.
więcej
|
|
REM: Kolenda-Zaleska z Rutkowskim naruszyła obiektywizm i dobro odbiorcy(wideo)
Rada Etyki Mediów uznała, że Katarzyna Kolenda-Zaleska w rozmowie z Krzysztofem Rutkowskim naruszyła zasady obiektywizmu oraz pierwszeństwa dobra odbiorcy. Rzecznik TVN nie ujawnia, czy dziennikarka została ukarana przez przełożonych.
więcej
|
|
Wiosna w Polsacie: dwa duże widowiska i kolejne sezony seriali
Wiosną na antenie Polsatu jedyną nowością będzie talent-show “Tylko taniec. Got to Dance”. Stacja pokaże trzecią edycją “Tylko muzyki”, kolejne sezony “Hotelu 52”, “Szpilek na Giewoncie” i seriali paradokumentalnych. W ofercie nie zabraknie także sportu i filmów.
więcej
|
|
,,Mały Londyn" wygrał w konkursie na nową telenowelę dla TVP1
Zakończył się konkurs na projekt telenoweli o tematyce społeczno - obyczajowej dla TVP 1. Zwycięzcą został serial pod roboczym tytułem “Mały Londyn”.
więcej
|
|
TVP z nowym serwisem: mniej informacji, więcej autopromocji
Serwis internetowy Telewizji Polskiej został udostępniony w nowej wersji. Na stronie głównej bardziej wyeksponowane są zapowiedzi i odnośniki do programów i filmów TVP, a mniej - informacje z różnych dziedzin.
więcej
|
|
Koniec serialu "Doctor House". Ósmy sezon ostatnim
Stacja Fox poinformowała, że obecny, ósmy sezon serialu "Doktor House" będzie ostatnim.
więcej
|
|
Wysoka kara dla Canal+ za wprowadzanie w błąd abonentów rezygnujących z oferty
Canal+ Cyfrowy wprowadzał w błąd abonentów rezygnujących z oferty spółki - uznała prezes UOKiK. Za naruszanie zbiorowych interesów konsumentów na przedsiębiorcę została nałożona kara ponad 1,8 mln zł.
więcej
|
|
"Urodzeni, by zabijać" i "Przerażeni nie na żarty" w Polsat Crime & Investigation Network
Kanał Polsat Crime & Investigation Network Polsat proponuje w marcu nowe sezony seriali, m.in. "Urodzeni, by zabijać" i "Przerażeni nie na żarty".
więcej
|
|
Od 17 marca Spartakus: Zemsta w HBO
W marcu HBO pokaże nowy sezon serialu Spartakus: Zemsta. Premierowe odcinki będzie można oglądać od 17 marca, a w serwisach HBO GO i HBO OD pojawią się one od 12 marca.
więcej
|
|
"Sport bez fikcji" - dokument w Canal+ Sport
1 marca stacja Canal+ Sport rozpocznie emisję cyklu "Sport bez fikcji", w ramach którego prezentowane będą filmy dokumentalne ukazujące różne oblicza sportu, odnoszące się zarówno do aktualnych tematów, jak i historii.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Duży spadek PR I i Radia ZET, traci także Trójka
RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za wrzesień-listopad 2012 roku. Badany okres był udany dla Eski Rock i TOK FM, które zanotowały wzrost - na przeciwnym biegunie Radio ZET i Jedynka.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gwiazdy TVN na wielkiej domówce w wiosennym spocie wizerunkowym (wideo)
W najnowszym spocie wizerunkowym TVN gwiazdy programów i seriali kanału bawią się na wielkiej domowej imprezie. Stacja swoją wiosenną ofertę programową ponownie promuje hasłem “TVN i tu, i tu”.
więcej
|
|
Pozytywne działanie preparatu Braveran na erekcję? Aflofarm rusza z kampanią (wideo)
W telewizji, prasie i radiu rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Braveran poprawiającego erekcję. Produkująca go firma Aflofarm przygotowała akcję wspólnie z domem mediowym Mindshare.
więcej
|
|
Bilguun Ariunbaatar i chór z ,,Mam talent" w walentynkowej kampanii Milki (wideo)
Pod hasłem „Śmiało, bądźmy delikatni” rozpoczęła się kampania czekolady Milka (Kraft Foods) z udziałem Bilguuna Ariunbaatara i chóru znanego z „Mam Talent”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi, Next, Starcom i Papaya Films.
więcej
|
|
Jacek Braciak w WiFi Expressie reklamuje ING Bank Śląski (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama ING Banku Śląskiego rozgrywająca się w WiFi Expressie. Całą kampanię przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Tytus Klepacz i Adam Marzec: z Change Integrated do Euro RSCG Digital
Tytus Klepacz i Adam Marzec z początkiem marca obejmą funkcje dyrektorów kreatywnych agencji Euro RSCG Digital. Poprzednio pracowali wspólnie w Change Integrated.
więcej
|
|
Monika Brodka i Małgorzata Braunek w kampanii nowych kosmetyków Oceanic
Piosenkarka Monika Brodka i aktorka Małgorzata Braunek będą reklamować kosmetyki antyalergiczne AA Technologia, które wprowadza właśnie na rynek firma Oceanic. Kampania z udziałem gwiazd obejmie telewizję, prasę i sklepy.
więcej
|
|
,,Słodko zacznij dzień pełen nagród" w promocji Łowicza (wideo)
Pod hasłem „Słodko zacznij dzień pełen nagród” rozpoczęła się loteria promująca owocowe produkty Łowicz (Agros-Nova). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brand Place i Mediacom.
więcej
|
|
Edward Norton i Daria Werbowy w kampanii telefonu Prada 3.0 od LG (foto, wideo)
Ruszyła globalna kampania reklamowa telefonu Prada 3.0 od LG, której twarzami są Edward Norton i Daria Werbowy.
więcej
|
|
ID Investigation Discovery wprowadza reklamy
Od marca br. kanał dokumentalny ID Investigation Discovery rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie biuro Discovery Media.
więcej
|
|
Herbalife nowym sponsorem Wisły Kraków
Firma Herbalife nawiązała współpracę sponsorską z klubem piłkarskim Wisła Kraków. W ramach umowy Herbalife został oficjalnym sponsorem odżywczym krakowskiego klubu.
więcej
|
|
Jacek Jankowski rusza z agencją Hypnotized
Zajmująca się grami reklamowymi agencja Hypnotized rozpoczyna działanie jako niezależny podmiot. Kieruje nią Jacek Jankowski, wcześniej związany z Grupą OS3 i Redefine.
więcej
|
|
TBWA z globalnym budżetem reklamowym Aquafresh
Koncern GlaxoSmithKline powierzył agencji TBWA Worldwide globalny budżet reklamowy marki pasty do zębów Aquafresh.
więcej
|
|
Katarzyna Janiszewska na czele działu eventowego w Etna Group
Z początkiem roku w agencji Etna Group powstał dział eventowy. Kieruje nim Katarzyna Janiszewska.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook i YouTube w Polsce - najpopularniejsze strony (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę, na której prezentuje styczniowe zestawienie najpopularniejszych polskich stron na Facebooku i kanałów na YouTube.
więcej
|
|
Nadchodzi Drive - chmura od Google
Wkrótce Google uruchomi usługę o nazwie Drive, umożliwiającą przechowywanie treści w chmurze - podaje "The Wall Street Journal".
więcej
|
|
TVP z nowym serwisem: mniej informacji, więcej autopromocji
Serwis internetowy Telewizji Polskiej został udostępniony w nowej wersji. Na stronie głównej bardziej wyeksponowane są zapowiedzi i odnośniki do programów i filmów TVP, a mniej - informacje z różnych dziedzin.
więcej
|
|
Nokaut.pl liczy na szybkie zdjęcie filtru przez Google za "System Wymiany Linków"
Grupa Nokaut, właściciel porównywarki cen Nokaut.pl, liczy, że w najbliższym czasie Google zlikwiduje filtr, który obecnie powoduje znaczne obniżenie pozycjonowania jej stron w wyszukiwarce, deklarują przedstawiciele spółki. Google nałożyło takie filtry na największe serwisy stosujące System Wymiany Linków (SWL).
więcej
|
|
74 proc. polskich e-sklepów zwiększyło obroty, a 60 proc. - zyski
Trzy czwarte polskich sklepów internetowych deklaruje, że w ostatnim roku zwiększyło swoje zyski. Mniej więcej tyle samo udostępnia klientom systemy płatności takie jak DotPay czy PayPal.
więcej
|
|
Co trzeci internauta korzysta z zakupów grupowych. Groupon najbardziej znany
W listopadzie ub.r. serwisy zakupów grupowych odwiedziło 6,1 mln polskich internautów. Trzy czwarte z nich kojarzy Groupona, a prawie połowa - Citeam i Grupera.
więcej
|
|
Groupon z niespodziewaną stratą, w górę przychód
Serwis zakupów grupowych Groupon po raz pierwszy od giełdowego debiutu opublikował swój oficjalny raport finansowy. Wyniki rozczarowały analityków.
więcej
|
|
Nokaut: 7,8 mln zł zysku netto w 2012 wobec 2,09 mln w 2011
Zysk netto Grupy Nokaut, która poinformowała o wznowieniu oferty publicznej, może wynieść w 2012 r. 7,8 mln zł W 2011 r. skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,09 mln zł (wobec 1,52 mln zł rok wcześniej) a wynik pro forma Grupy Nokaut uwzględniający firmy Opineo oraz Skąpiec, które ma ona przejąć, wyniósł 4,95 mln zł.
więcej
|
|
Adrian Gamoń social media directorem w Veneo
Adrian Gamoń objął stanowisko social media directora w agencji interaktywnej Veneo. Wcześniej współpracował z krakowskim SmartPR.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|