|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 7 Lutego 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telenowelę "Galeria" śledzi 3,2 mln widzów
Po pięciu odcinkach oglądalność nowej telenoweli TVP1 “Galeria” wyniosła 3,16 mln widzów. Serial dał Jedynce pozycję lidera rynku telewizyjnego, chociaż miał mniej widzów niż ”Plebania”.
więcej
|
|
Katarzyna Pakosińska z własnym talk-show "Pakozetka" w TVN Style
Katarzyna Pakosińska pracuje nad własnym talk-show “Pakozetka”. Jak potwierdza portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, szefowa TVN Style, program pojawi się na antenie tej stacji wiosną br.
więcej
|
|
Duży wzrost TVP Info, TVN24 i Polsat News - straciła TVP2
Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Kolejne "Galileo" i nowi "Spadkobiercy" w wiosennej ramówce TV4
Nowy magazyn “Galileo - jak to możliwe”, piąty sezon “Spadkobierców”, show Gordona Ramseya, cykl dokumentów “Kulturowe osobliwości” oraz kolejne mecze Ligi Europejskiej UEFA - to wiosenna oferta telewizyjnej Czwórki.
więcej
|
|
Multimedia Polska na sprzedaż za prawie 2 mld zł. Oferta do TP, Netii, UPC, PTC
Udziałowcy sieci kablowej Multimedia Polska rozpoczęli proces jej sprzedaży. Doradcą w transakcji został bank J.P. Morgan, a jej wartość może przekroczyć 2 mld zł.
więcej
|
|
Nowe analizy Ekstraklasy w Canal+ od Prozone Sports
Stacja Canal+ od 17 lutego br. wzbogaci relacje z rozgrywek piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy o dokładniejsze analizy występu zawodników. Specjalne oprogramowanie dostarczone zostanie przez Prozone Sports Ltd.
więcej
|
|
Randka w ciemno z lemurem reklamuje ,,Mniej znaczy więcej" w Cyfrze+ (wideo)
Cyfra+ rozpoczyna promocję pod hasłem „Mniej znaczy więcej”. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem lemura Jedynego Takiego przygotowana przez Canal+ Cyfrowy wspólnie z firmami 303 i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Katarzyna Burzyńska: z Polsat Cafe do 4fun.tv
Katarzyna Burzyńska od marca br. dołączy do zespołu stacji muzycznej 4fun.tv. Na jej antenie poprowadzi dwa programy “Lajk Czart” oraz “Top tygodnia”.
więcej
|
|
Kanały BBC dla wszystkich abonentów Cyfry+
Platforma Cyfra+ 6 lutego br. na dwa miesiące udostępniła kanały BBC Entertainment i BBC Knowledge dla wszystkich abonentów. Otwarte okno z obu stacjami dostępne będzie do 6 kwietnia br.
więcej
|
|
,,It's my life" śpiewają uczestnicy "Bitwy na głosy" (wideo)
W poniedziałek, 6 lutego o godz. 20.35 na antenie TVP 2, miała miejsce premiera nowego teledysku z udziałem wszystkich gwiazd II edycji muzycznego show. Jest to nowa interpretacja wielkiego przeboju Johna Bon Jovi „It’s my life”.
więcej
|
|
"Bezkarni II" i "W garniturach" od 23 lutego w Canal+
Od 23 lutego 2012 roku telewizja Canal+, w ramach czwartkowego cyklu kryminalnego, pokazywać będzie drugi sezon wyprodukowanego przez Canal+ serialu "Bezkarni II" oraz nadawanego premierowo w Polsce serialu prawniczego "W garniturach".
więcej
|
|
Super Bowl XLVI za nami. Rekordowa liczba widzów (wideo)
Miliony widzów zasiadły w niedzielny wieczór przed telewizorami, aby obejrzeć zarówno finał ligi futbolu amerykańskiego NFL, jak i emitowane w jego przerwach reklamy.
więcej
|
|
Ponad 100 nowych kanałów HD na satelitach SES
Spółka SES na koniec 2011 roku na swoich satelitach nadawała ponad 5200 kanałów, w tym ponad 1200 stacji emitowanych w jakości HD. Tylko w drugiej połowie roku ub.r. dodała do swojej oferty ponad 100 kanałów HD.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Marcin Jedliński: Dla rozgłośni lokalnych cyfryzacja to szansa
Z Marcinem Jedlińskim, dyrektorem programowym Radia Plus, rozmawiamy o polskim rynku rozgłośni regionalnych, cyfryzacji, nowelizacji ustawy o utworach w języku polskim oraz o sytuacji i zmianach w Radiu Plus.
więcej
|
|
Grupa Radiowa Time: reorganizacja i awanse w dziale sprzedaży krajowej
Dział sprzedaży krajowej Time zmienił swoją strukturę organizacyjną. Jednocześnie na stanowiska managerskie awansowali Anna Jagiełło, Eliza Pawlik, Ewa Borowiecka, Jolanta Kulińska, Beata Gmurkowska, Artur Bińczyk, Elżbieta Szarszaniewicz i Monika Sawicka.
więcej
|
|
,,Nocne rozmowy Ewy Lipskiej" znów w Radiu Kraków
Od 6 lutego na antenę Radia Kraków wróciła audycja poetki Ewy Lipskiej - „Nocne rozmowy Ewy Lipskiej". Audycji można słuchać w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca od 23.00 do 1.00.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Super Bowl XLVI - zobacz wszystkie reklamy (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam jakie zostały wyemitowane podczas XLVI Super Bowl. Wśród reklamodawców m.in.: Audi, Bridgestone, Budweiser, Chevrolet, Chrysler, Coke, Dannon, Disney, H&M, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Pepsi, Suzuki, Toyota, Volkswagen czy Samsung.
więcej
|
|
Brand Desire 2012 - najbardziej pożądane marki świata (wideo)
Apple zdominowało ranking najbardziej pożądanych marek świata przygotowany przez należącą do M&C Saatchi firmę konsultingową Clear.
więcej
|
|
Frugo w czerwonej wersji na walentynki
Z okazji walentynek napój Frugo (FoodCare) zostanie wprowadzony do sprzedaży w czerwonej wersji kolorystycznej. Wspierają to działania w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Equinox Polska poza ZenithOptimedia Group, ale z Sową i Kwitem
Dom mediowy Equinox Polska z początkiem roku zakończył współpracę z siecią ZenithOptimedia Group. Natomiast na początku lutego pracę rozpoczęli w nim Michał Kwit i Tomasz Sowa.
więcej
|
|
,,Dla mnie w sam raz" - Kaufland pierwszy raz reklamowany ATL-owo (wideo)
Pod hasłem „Dla mnie w sam raz” ruszyła pierwsza kampania reklamowa sieci marketów Kaufland w mediach ATL. Akcję przygotowały firmy Scholz &Friends Warszawa, Tank Productiom, Platige Image i Maxus.
więcej
|
|
Maciej Świątek za Magdalenę Mulengę w Mindshare Polska
Maciej Świątek objął stanowisko dyrektora pionu client leadership w domu mediowym Mindshare Polska. Poprzednio funkcję tę pełniła Magdalena Mulenga, która przeszła do agencji Quisma.
więcej
|
|
Actimel PowerWitamina C reklamowany z acerolą (wideo)
Trwa kampania reklamująca mleczny napój probiotyczny Actimel PowerWitamina C. Akcję - obejmującą media ATL i działania BTL - przygotowała firma Danone wspólnie z domem mediowym Mediacom.
więcej
|
|
,,Masz alternatywę" w kampanii Kas Stefczyka
W internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Kas Stefczyka. Akcję przygotowały agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.
więcej
|
|
Rebecca Van Dyck pierwszym szefem marketingu Facebooka
Facebook utworzył pierwsze w swojej historii stanowisko globalnego szefa marketingu. Objęła je Rebecca Van Dyck.
więcej
|
|
Lavazza stawia na MEC
Włoska marka kawy Lavazza zatrudniła dom mediowy MEC do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu medialnego.
więcej
|
|
MyDeal wybrał GetResponse zamiast Sare
GetResponse odpowiada za obsługę z zakresu email marketingu serwisu zakupów grupowych - MyDeal.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze fanpage'e na Facebooku (raport ze stycznia)
W styczniu najpopularniejszymi tematami wśród polskich użytkowników Facebooka były Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i zamieszanie wokół ACTA. Dzięki temu pierwszemu sporo na popularności zyskał fanpage sieci Play.
więcej
|
|
Wirtualnemedia.pl do czytania na Facebooku! Pierwsza taka aplikacja w Polsce
Na facebookowym fanpageu Wirtualnemedia.pl pojawiła się aplikacja WM Reader. Można w niej przeglądać nasze najważniejsze informacje.
więcej
|
|
,,Rz" i ,,GW" najbardziej opiniotwórcze w 2011, Wirtualnemedia.pl w czołówce
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” były w ub.r. zdecydowanie najbardziej opiniotórczymi mediami w Polsce. Wśród serwisów internetowych w czołówce rankingu opiniotwórczości znalazły się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jakie konsekwencje ACTA dla wolności w internecie? Premier na debacie: nie wycofamy podpisu
Premier Donald Tusk oświadczył, że nie będzie wycofania podpisu spod ACTA, ale nie będzie też ratyfikacji dopóki będą wątpliwości ws. tej umowy. Uczestnicy debaty spierali się m.in. o konsekwencje ACTA dla wolności w internecie i ochrony praw autorskich.
więcej
|
|
Onet reklamuje się pod hasłem ,,Dziś w Onecie"
W radiu, internecie, prasie i na outdoorze rozpoczyna się kampania reklamowa Onetu. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Dziś w Onecie” - portal przygotował wspólnie z firmami Unia Interactive i Starcom.
więcej
|
|
Będą reklamy w mobilnym Facebooku?
Jeszcze przed wejściem na giełdę Facebook chce mieć nowe źródło przychodu. W najbliższych tygodniach portal zacznie wyświetlać reklamy użytkownikom urządzeń mobilnych - podał "Financiel Times".
więcej
|
|
Rebecca Van Dyck pierwszym szefem marketingu Facebooka
Facebook utworzył pierwsze w swojej historii stanowisko globalnego szefa marketingu. Objęła je Rebecca Van Dyck.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|