|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 3 Lutego 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Justyna Mazur dyrektorem zarządzającym Zenithmedia
Justyna Mazur objęła funkcję dyrektora zarządzającego domu mediowego Zenithmedia. Natomiast PR managerem ZenithOptimedia Group została Anna Czajkowska.
więcej
|
|
Julia Pietrucha reklamuje Olay Active Hydrating
Rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków nawilżających Olay Active Hydrating (Procter and Gamble) z udziałem Julii Pietruchy. Natomiast ambasadorką linii Olay Total Effects pozostaje Joanna Brodzik.
więcej
|
|
Półnagi David Beckham w reklamie H&M na Super Bowl (wideo)
Hennes & Mauritz (H&M) zaprezentował swoją pierwszą w historii reklamę na Super Bowl, w której występuje David Beckham.
więcej
|
|
Kody QR w nowej promocji Black Red White (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamująca nową promocję mebli Black Red White. Akcję firma przygotowała wspólnie z agencjami Brasil i Net Partners oraz domem mediowym Starcom.
więcej
|
|
Piotr Ciupiński, Katarzyna Mrowiec, Grzegorz Bilewski i Tomasz Kuźniak w Adbirds
Działalność rozpoczęła agencja kreatywna Adbirds. Jej założycielami i kluczowymi pracownikami są Piotr Ciupiński, Katarzyna Mrowiec, Grzegorz Bilewski i Tomasz Kuźniak.
więcej
|
|
Gabriela Bajer kieruje Biurem Reklamy Direct Publishing Group
Gabriela Bajer została nowym dyrektorem Biura Reklamy w zajmującej się content marketingiem spółce Direct Publishing Group. Zastąpiła Annę Mocior, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Multikino z interaktywnymi reklamami od i3D Network
Firma i3D Network zainstaluje w kinach Multikino interaktywne nośniki reklamowe Flooid zarządzane w systemie digital signage. Sprzedażą reklam na tych nośnikach będą zajmować się wspólnie i3D Network i Multikino Media.
więcej
|
|
Mateusz Mentlewicz: z Ogilvy Interactive do Hypermedia Isobar
Mateusz Mentlewicz objął stanowisko international new business directora w agencji Hypermedia Isobar. Poprzednio pracował w Ogilvy Interactive, a wcześniej m.in. OS3 multimedia i K2 Internet.
więcej
|
|
Armin Jochum na czele jury KTR 2012
Armin Jochum będzie przewodniczącym jury w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Prace do konkursu można zgłaszać do 27 lutego, a nagrody zostaną rozdane 27 kwietnia.
więcej
|
|
,,Pa pa, papierze!" - Saturn promuje interaktywną gazetkę
Trwa kampania reklamowa sklepów Saturn namawiająca konsumentów do skorzystania z interaktywnej formy gazetki, która po raz pierwszy ukazała się na internetowej stronie sieci.
więcej
|
|
Sylwia Górecka w MA-House
Sylwia Górecka objęła stanowisko project managera w agencji Marketing & Advertising House.
więcej
|
|
Intermarché sponsorem Pucharu Polski koszykarzy do 2014
Supermarkety Intermarché zostały sponsorem tytularnym Pucharu Polski koszykarzy. Przez trzy najbliższe edycje rozgrywki nosić będą nazwę Intermarché Basket Cup.
więcej
|
|
"Męskie smartfony za szampony!" - konkurs head&shoulders w sklepach Carrefour
Agencja Swiift-creative marketing przygotowała dla firmy Procter&Gamble męski konkurs, który realizowany jest w sklepach Carrefour.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Koniec Gadu-Gadu. Teraz GG i z ujednoliconym słoneczkiem
Komunikator Gadu-Gadu będzie teraz oficjalnie funkcjonować jako GG. Zyskał również zmodyfikowaną identyfikację wizualną, nadal opartą na charakterystycznym słoneczku.
więcej
|
|
Jak Yahoo i CNN - interaktywni pozytywnie o nowej WP.pl
Eksperci z agencji interaktywnych pozytywnie oceniają nową stronę główną WP.pl. Podkreślają jej stonowanie i przejrzystość, zauważając inspiracje globalnymi portalami. Wskazują też pewne mankamenty nowej wersji witryny.
więcej
|
|
Facebook w liczbach. Jaki przychód, zysk, ilu użytkowników?
Prospekt emisyjny Facebooka przyniósł wiele interesujących danych na temat popularności i finansów społecznościowego portalu.
więcej
|
|
Google+ ma 100 mln użytkowników, dziennie przybywa 750 000
W tempie 750 tys. dziennie rośnie obecnie liczba użytkowników portalu społecznościowego Google+.
więcej
|
|
AOL: w IV kw. przychód i zysk w dół
Firma AOL zaprezentowała swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2011 rok.
więcej
|
|
UOKiK przeszukał biura Empiku
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeprowadził kontrolę z przeszukaniem w spółce Empik - powiedziała w czwartek rzeczniczka UOKiK Małgorzata Cieloch. Dodała, że na tym etapie Urząd nie informuje o szczegółach prowadzonych działań kontrolnych.
więcej
|
|
Rzecznik praw obywatelskich: będą społeczne debaty ws. ACTA
Rzecznik praw obywatelskich Irena Lipowicz zapowiedziała społeczne debaty na temat ACTA. Po czwartkowym spotkaniu z ministrem administracji i cyfryzacji Michałem Bonim poinformowała, że weźmie w nich udział także strona rządowa.
więcej
|
|
Zakupy 1-kliknięciem w Nexto
Nexto, dystrybutor cyfrowych treści (e-booków, audiobooków i e-prasy), wprowadza nową funkcjonalność, która daje możliwość nabywania produktów za pomocą 1 kliknięcia. Dzięki temu proces zakupowy ma być skrócony do kilku sekund.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|