|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 31 Stycznia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojewódzki bez komentarza o Dodzie i Biblii. ,,Polityka": czasem trzeba skracać
Kuba Wojewódzki poskarżył się, że w jego felietonie w „Polityce” nie znalazł się komentarz dotyczący wypowiedzi Dody o Biblii. Redakcja tygodnika uzasadnia, że teksty showmana czasami trzeba skracać.
więcej |
|
Filmy, programy edukacyjne i teatry TVP trafią do internetu
Ponad 110 pozycji: spektakle Teatru Telewizji, filmy dokumentalne i fabularne oraz programy edukacyjne a także popularny serial dla młodzieży "Klub prof. Tutki" trafią do internetu. W poniedziałek TVP i Narodowy Instytut Audiowizualny podpisały umowę w tej w sprawie.
więcej |
|
Finał "Plebanii" obejrzało 3,6 mln widzów, 555 mln z reklam
W zeszły piątek TVP 1 po ponad 11 latach zakończyła emisję “Plebanii”. Ostatni odcinek obejrzało 3,6 mln widzów. Największą popularnością serial cieszył się w latach 2002-2004, gdy przyciągał codziennie 5,5 mln osób. W ciągu 11 lat z reklam przyniósł 555 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Rozmowy w toku" z wykrywaczem kłamstw i na Haiti
Telewizja TVN 13 lutego br. rozpocznie emisję nowych odcinków talk-show Ewy Drzyzgi “Rozmowy w toku”. W nowym sezonie prowadząca odwiedzi Haiti, a w studiu wykorzystywany będzie wykrywacz kłamstw.
więcej
|
|
Filmy, programy edukacyjne i teatry TVP trafią do internetu
Ponad 110 pozycji: spektakle Teatru Telewizji, filmy dokumentalne i fabularne oraz programy edukacyjne a także popularny serial dla młodzieży "Klub prof. Tutki" trafią do internetu. W poniedziałek TVP i Narodowy Instytut Audiowizualny podpisały umowę w tej w sprawie.
więcej
|
|
Finał "Plebanii" obejrzało 3,6 mln widzów, 555 mln z reklam
W zeszły piątek TVP 1 po ponad 11 latach zakończyła emisję “Plebanii”. Ostatni odcinek obejrzało 3,6 mln widzów. Największą popularnością serial cieszył się w latach 2002-2004, gdy przyciągał codziennie 5,5 mln osób. W ciągu 11 lat z reklam przyniósł 555 mln zł.
więcej
|
|
TVN odmieni domy i mieszkania Polaków
Telewizja TVN szykuje nowy program, w którym mieszkania i domy zamieszkane przez pary poddawane będą metamorfozom. Autorski format stacji ma pojawić się na antenie jesienią br.
więcej
|
|
Opole 2012: sześć koncertów w dwa dni
Telewizja Polska rozstrzygnęła konkurs na koncepcję 49. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Wpłynęło 25 propozycji, ale żadna z nich nie została przyjęta przez TVP w całości.
więcej
|
|
Bardzo słabe wyniki TVP1, TVP2 i TVP Info - zyskał Polsat
Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
PiS złożyło wniosek o Trybunał Stanu dla członków KRRiT
Prawo i Sprawiedliwość złożyło wczoraj wniosek o postawienie przed Trybunałem Stanu części członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w związku z nieprzyznaniem TV Trwam koncesji na nadawanie na multipleksie cyfrowym.
więcej
|
|
Disney Junior w ofercie platformy N
Kanał Disney Junior od 1 lutego br. znajdzie się w ofercie platformy N. Stacja wejdzie w skład pakietu Dzieci i dostępna będzie na pozycji 99. na liście kanałów operatora.
więcej
|
|
US Open w Eurosporcie do 2017 r., French Open do 2014 r.
Grupa Eurosport przedłużyła współpracę dotyczącą relacji z wielkoszlemowych turniejów tenisowych French Open i US Open, podpisując nowe umowy na prawa do tych imprez.
więcej
|
|
Kanał AXN Spin w Cyfrowym Polsacie
1 lutego br. AXN Spin, nowy kanał z portfolio Sony Pictures Television Networks, dołączy do oferty Cyfrowego Polsatu. Kanał będzie dostępny w pakiecie Extra HD, na pozycji 139.
więcej
|
|
BBC HD w Cyfrowym Polsacie
Od 1 lutego 2012 roku kanał BBC HD dołączy do oferty Cyfrowego Polsatu. Kanał dostępny będzie dla wszystkich abonentów platformy posiadających dodatkowy pakiet Extra HD, na pozycji 141.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Piotr Fronczewski, ,,szewc" i ,,Żaneta" w kampanii lokaty w Getin Banku (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa lokaty oferowanej przez Getin Bank. Akcja - z udziałem Piotra Fronczewskiego - to pierwsza kampania przygotowana dla banku przez agencję Bardzo.
więcej
|
|
Oriflame Poland: Arena Media zamiast Media Group
Arena Media wygrała przetarg na obsługę mediową Oriflame Poland. Tym samym przejmuje zlecenie poprzednio przez wiele lat obsługiwane przez Media Group.
więcej
|
|
Michał Siejak za Krzysztofa Winnika na czele NuOrder
Michał Siejak został szefem spółki NuOrder, do której należą agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media. Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Winnika, który przeszedł do Ostrygi.
więcej
|
|
Piotr Sawiński i Adam Kałucki: z Eskadry do własnej agencji Locativo
Piotr Sawiński i Adam Kałucki, menedżerowie pracujący poprzednio w agencji Eskadra, ruszają z własną firmą Locativo oferującą usługi w zakresie marketingu terytorialnego.
więcej
|
|
Universal McCann otwiera Virtual Media Lab w Polsce
Universal McCann udostępnia pierwsze Virtual Media Lab w Polsce.
więcej
|
|
Elżbieta Weston i Urszula Fiedorowicz w VitaDirect
Elżbieta Weston i Urszula Fiedorowicz dołączą na początku lutego do działu marketingu firmy VitaDirect, producenta suplementów diety.
więcej
|
|
Tequila dalej dla Maxwell House
Tequila przez najbliższy rok dalej będzie pracować dla Maxwell House, marki z portfolio koncernu Kraft Foods. Agencja rozpoczęła obsługę brandu w kwietniu 2010 roku.
więcej
|
|
,,Gorąca misja" w walentynkowej kampanii Cin&Cin
W internecie i BTL-u rozpoczęła się walentynkowa kampania promująca markę Cin&Cin (Ambra SA). Za akcję - prowadzoną pod hasłem „Gorąca misja Cin&Cin” - odpowiadają agencje AdPistols i Kuźnia PR.
więcej
|
|
Podkładki pod kubek z ciastami Delecty
Delecta wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję ośmiu ciast do samodzielnego wypieku w promocji on-pack z kolekcją czterech podkładek pod kubek gratis.
więcej
|
|
Razorfish z globalnym budżetem reklamy cyfrowej Lindt
Producent wyrobów czekoladowych Lindt & Sprüngli zatrudnił agencję Razorfish do obsługi swojego globalnego budżetu reklamy cyfrowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wojewódzki bez komentarza o Dodzie i Biblii. ,,Polityka": czasem trzeba skracać
Kuba Wojewódzki poskarżył się, że w jego felietonie w „Polityce” nie znalazł się komentarz dotyczący wypowiedzi Dody o Biblii. Redakcja tygodnika uzasadnia, że teksty showmana czasami trzeba skracać.
więcej
|
|
"Świat Wiedzy" liderem miesięczników naukowych, "Focus" ostro w dół
Liderem sprzedaży wśród miesięczników popularnonaukowych w październiku ub.r. został nowy na rynku magazyn “Świat Wiedzy”. Prawie wszystkie tytuły z segmentu straciły, najwięcej “Focus”. Nieduży wzrost zanotował jedynie “Focus Historia”.
więcej
|
|
J.M. Rymkiewicz Człowiekiem Roku 2011 "Gazety Polskiej"
Za "niezłomną postawę w obronie wolności słowa i polskiej duszy" pisarz i poeta Jarosław Marek Rymkiewicz został w poniedziałek uhonorowany tytułem Człowieka Roku 2011 "Gazety Polskiej".
więcej
|
|
Telekamery 2012: najwięcej nagród dla TVP
Tygodnik “Tele Tydzień” ogłosił zwycięzców plebiscytu Telekamery 2012, który tym razem organizowany był wyłącznie na łamach pisma. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. Magda Gessler, Krzysztof Ziemiec, Mateusz Borek, Robert Kozyra, “Czas honoru” i TVN 24.
więcej
|
|
Książki "Komputer dla seniora" z "Gazetą Wyborczą"
"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała książki do nauki obsługi komputera i korzystania z najpopularniejszych programów. Wydania "Komputer dla seniora" będą dostępne 31 stycznia i 1 lutego br.
więcej
|
|
Internet |
|
|
7,8 mln fanów Facebooka w Polsce, Demotywatory na czele
Facebook ma obecnie w Polsce 7,81 miliona użytkowników - to o blisko 300 000 więcej niż w grudniu. Najpopularniejszym profilem marki jest Allegro a wśród mediowych - Demotywatory.
więcej
|
|
WP.pl: nowa strona główna z dwoma kolumnami, reklamy z ,,nową, lepszą Polską"
Na WP.pl wprowadzono nową stronę główną, w której zamiast dotychczasowych trzech są dwie kolumny. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska” przygotowana przez portal wspólnie z agencją Crazy Mouse.
więcej
|
|
Najpopularniejsze cyfrowe piosenki 2011 - Top 10
Dwa utwory Bruno Marsa były najlepiej sprzedającymi się cyfrowymi singlami 2011 roku.
więcej
|
|
Timeline - nowe profile na Facebooku wkrótce także dla marek
W najbliższym czasie Facebook udostępni nowe profile także firmom, markom i organizacjom - podał serwis Business Insider.
więcej
|
|
Poczta Polska wprowadza przekazy pocztowe nadawane przez internet
Klienci Poczty Polskiej mogą już nadawać przekazy pocztowe bez wychodzenia z domu. Firma wprowadziła opcję nadania przekazu przez internet. Stan realizacji usługi można śledzić na stronie internetowej Poczty Polskiej.
więcej
|
|
Danone z nowym serwisem korporacyjnym
Wystartował nowy serwis korporacyjny firmy Danone. Za budowę i obsługę witryny odpowiada agencja OS3 multimedia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|