|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 20 Listopada 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Cennik TVN: droższe ,,Fakty", tańszy finał ,,Top model"
W grudniowym cenniku reklamowym TVN najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Faktach”, które są wyraźnie droższe niż rok wcześniej. Za to mniej niż przed rokiem kosztują reklamy przy finałowym odcinku „Top model”.
więcej
|
|
Druga edycja show "Bitwa na głosy" wiosną w TVP 2
Telewizyjna Dwójka wiosną przyszłego roku planuje pokazać drugą edycję muzycznego show “Bitwa na głosy”. Program będzie mieć nowych trenerów, a także prawdopodobnie zupełnie nowe jury.
więcej
|
|
"Kawa czy herbata?": Artur Orzech za Radosława Brzózkę
Artur Orzech został nowym gospodarzem weekendowych wydań porannego programu Jedynki “Kawa czy herbata?”. Zastąpił Radosława Brzózkę, który nie rozstaje się jednak z TVP 1.
więcej
|
|
Mobbing w TVP Kielce? Dziennikarze skarżą się na dyrektora
Mobbing i metody pracy negatywnie wpływające na poziom prezentowanych programów zarzucają dziennikarze TVP Kielce dyrektorowi oddziału, Krzysztofowi Herodowi. Pismo z prośbą o interwencję skierowali m. in. do prezesa TVP i Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
TVP się szykuje do Euro 2012 i igrzysk w Londynie
Telewizja Polska szykuje się do relacjonowania przyszłorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej i igrzysk olimpijskich w Londynie. Transmisje oglądać będzie można w telewizji i w internecie.
więcej
|
|
Danuta Dobrzyńska poprowadzi "Teleexpress"
Danuta Dobrzyńska dołączyła do grona prowadzących “Teleexpress” TVP 1. Po raz pierwszy w roli gospodyni serwisu pojawiła się w piątek 18 listopada br.
więcej
|
|
PSL przejmie "Wiadomości" i "Teleexpress"?
PSL poprzez rekomendowanego przez tę partię członka zarządu TVP Mariana Zalewskiego chce przejąć kontrolę nad najważniejszymi programami informacyjnymi w Telewizji Polskiej - podała “Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Multimedia Polska: telewizja cyfrowa o 44 proc. do góry
Na koniec III kwartału br. liczba klientów telewizji cyfrowej Multimedia Polska wyniosła 183 tys., czyli o 44,09 proc. więcej niż rok wcześniej. Najdynamiczniej w portfolio operatora rozwija się jednak usługa internetu mobilnego, która zanotowała wzrost o ok. 200 proc.
więcej
|
|
Koszykarska liga rosyjska na wyłączność w Sportklubie
Kanał Sportklub od minionego weekendu zaczął pokazywać rozgrywki ligi rosyjskiej w koszykówce mężczyzn. Stacja pozyskała wyłączne prawa do ich relacjonowania przez cały sezon 2011/2012.
więcej
|
|
Schymalla nie kieruje już TVP 1, a Wyszyńska - "Wiadomościami"
Iwona Schymalla została w piątek odwołana ze stanowiska dyrektora TVP 1. Jedynką kierować będzie teraz jej dotychczasowy zastępca Andrzej Godlewski. Jednocześnie rezygnację złożyła szefowa “Wiadomości” Małgorzata Wyszyńska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cennik TVN: droższe ,,Fakty", tańszy finał ,,Top model"
W grudniowym cenniku reklamowym TVN najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Faktach”, które są wyraźnie droższe niż rok wcześniej. Za to mniej niż przed rokiem kosztują reklamy przy finałowym odcinku „Top model”.
więcej
|
|
Internetowy Uniwersytet Uwodzenia promuje Unimil Skyn (wideo)
Rozpoczęła się kampania prezerwatyw Unimil Skyn oparta na koncepcji Internetowego Uniwersytetu Uwodzenia. Akcję przygotowała i realizuje agencja XConcept.
więcej
|
|
,,Życie to nie Facebook" - PCK ostrzega przed HIV (wideo)
Ruszyła internetowa kampania PCK przestrzegająca przed przygodnymi kontaktami seksualnymi jako przyczyną zarażenia się wirusem HIV. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
Internauci zdecydowali: Polski Old Spice Man z głosem Michaela Moritza (wideo)
W polskiej wersji słynnej reklamy Old Spice’a głównego bohatera będzie dubbingował dziennikarz i prezenter radiowy Michael Moritz. Zdecydowali o tym w głosowaniu internauci.
więcej
|
|
Škoda Yeti reklamowana w wersji Street (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamująca limitowaną edycję samochodu Škoda Yeti o nazwie Street. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Mediacom.
więcej
|
|
,,Poczuj smak p@sji" - blog w kampanii soków Hortex (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soków jabłkowych Hortex. Akcję przygotowały firmy Opus B, Mojo, MojoTribe i MEC.
więcej
|
|
Magiczne prezenty reklamują świąteczną promocję w Orange (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca świąteczną promocję doładowań w Orange na kartę i w Zetafonie. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett i MEC.
więcej
|
|
Pracownicy lubiący oszczędzać reklamują BGŻOptima (wideo)
W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa wspierająca start banku BGŻOptima. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Tippingpoint.
więcej
|
|
Bye Cellulite i Active Shapewear w kampanii Gatty (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca dwa nowe produkty Gatty: rajstopy Bye Cellulite i bieliznę modelującą Gatta Active Shapewear. Akcję kontrolująca tę markę firma Ferax przygotowała wspólnie z Wojciechem Wojtczkiem i Starcomem.
więcej
|
|
Marka Lubelskie reklamowana w nowej odsłonie (wideo)
Projekt Marka Lubelskie - służący do promowania firm działających w tym regionie - zyskał nową identyfikację wizualną. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Synergia i Vena Art.
więcej
|
|
"Mamy kota na punkcie mleka" - kampania za 2,4 mln euro
Jesienią przyszłego roku w prasie, radiu i internecie ruszy kampania informacyjno-promocyjna na rzecz mleka i wybranych produktów mleczarskich. Za jej realizację i przygotowanie będą odpowiedzialne firmy Ecorys i M&CC.
więcej
|
|
,,Jaki jest Twój styl?" w kampanii Black Red White (wideo)
W telewizji i internecie trwa wizerunkowa kampania reklamowa mebli Black Red White. Akcję dział marketingu tego przedsiębiorstwa przygotował wspólnie z firmami Fotografia Reklamowa Rafał Kolasiński i Starcom.
więcej
|
|
Ewa Hajduk i Agnieszka Szwed art directorami w Fabryce Pomysłów
Ewa Hajduk i Agnieszka Szwed rozpoczęły pracę w dziale kreacji agencji Fabryka Pomysłów. Hajduk objęła funkcję senior art directora, a Szwed - art directora.
więcej
|
|
N znika z koszulek Legii. Action/ActiveJet nowym sponsorem
Legia Warszawa podpisała umowę sponsorską z firmą Action, właścicielem marki ActiveJet. Ten brand zastępuje na koszulkach zawodników klubu logo platformy cyfrowej N.
więcej
|
|
Mariah Carey w świątecznej kampanii T-Mobile (wideo)
W ramach kampanii reklamowej "Chwile, które łączą" sieć komórkowa T-Mobile zorganizowała koncert Mariah Carey równocześnie w pięciu różnych miastach Europy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
W dzienniku "Fakt" powstał pierwszy związek zawodowy
Z inicjatywy osób pracujących w redakcji "Faktu", w wydawnictwie Ringier Axel Springer powstała struktura NSZZ "Solidarność". To pierwszy związek zawodowy działający w całej strukturze przedsiębiorstwa; zapisało się do niego kilkadziesiąt osób.
więcej
|
|
Spada czytelnictwo tygodników, liderem "Tele Tydzień"
“Tele Tydzień” był liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale on - tak jak większość tygodników - zanotował jednak spadek sprzedaży. Wśród dwutygodników najchętniej zaś czytana jest “Przyjaciółka” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ks. Boniecki musi dalej milczeć. ,,Bezpodstawna decyzja"
Ks. Adam Boniecki w dalszym ciągu będzie mógł się wypowiadać w mediach tylko na łamach „Tygodnika Powszechnego”. Redaktor naczelny tego pisma Piotr Mucharski określa to jako bezpodstawną decyzję.
więcej
|
|
Tygodniki lokalne: największy spadek w Ciechanowie, największy wzrost w Dębicy
Największy spadek sprzedaży w segmencie tygodników lokalnych we wrześniu br. zanotował “Tygodnik Ciechanowski”, a najwięcej zyskał “Obserwator Lokalny”. Liderem pozostaje tygodnik “Regionalna”.
więcej
|
|
Publicystka Janina Paradowska laureatką nagrody Kisiela
Minister rozwoju regionalnego Elżbieta Bieńkowska, publicystka Janina Paradowska oraz prowadząca warszawski teatr "Polonia" aktorka Krystyna Janda zostały w sobotę laureatkami tegorocznej nagrody Kisiela, którą wręcza tygodnik "Wprost".
więcej
|
|
Nie żyje Olgierd Budrewicz
Zmarł Olgierd Budrewicz, dziennikarz i pisarz, który odwiedził i opisał ponad 160 krajów, varsavianista pasjonujący się dziejami stolicy Polski. Miał 88 lat. Informację o śmierci podróżnika potwierdziła córka dziennikarza.
więcej
|
|
Marcin Kozioł odchodzi z G+J Polska
Marcin Kozioł, dyrektor multimediów w G+J Polska, z końcem grudnia br., rozstanie się ze spółką. Wydawnictwo poszukuje obecnie jego następcy.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Coraz większy pesymizm Polaków
O 13 pkt proc. - do 35 proc. - wzrosła w ciągu miesiąca liczba respondentów spodziewająca się pogorszenia sytuacji w kraju w przyszłym roku. Nieznacznie zmalała też liczba optymistów w tym zakresie (z 16 do 14 proc.) - wynika z najnowszego sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|