|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 8 Listopada 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Tylko muzyka 2": 3,3 mln widzów, 39 mln zł z reklam
Drugą edycję programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądało w Polsacie średnio 3,32 mln widzów, znacznie podnosząc wyniki niedzielnego pasma. Wpływy reklamowe wyniosły 39 mln zł.
więcej
|
|
Polsat i TVN w dół, zyskuje TVP, "Fakty" przed "Wiadomościami"
Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49, ale zanotowała spadek. Więcej stracił jednak Polsat, a zyskały za to kanały TVP. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Kanały dziecięce: Cartoon Network liderem, duży wzrost TeleTOON+
W październiku br. nastąpiła zmiana na pozycji lidera w segmencie kanałów dziecięcych - został nim Cartoon Network. Największy wzrost oglądalności zanotował TeleTOON+, wcześniej działający pod nazwą ZigZap.
więcej
|
|
19 tys. widzów ogląda serial "Bez tajemnic" w HBO
Pierwszy polski serial HBO - obyczajową produkcję “Bez tajemnic” - ogląda po trzech tygodniach emisji średnio 19 tys. widzów. Serial ma niższy udział od średniego wyniku stacji.
więcej
|
|
ATM ma nową umowę z TVN
Grupa TVN podpisała z ATM i spółkami z grupy kapitałowej ATM kontrakty na usługi teleinformatyczne, które świadczone będą w okresie najbliższych 3 lat.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ks. Boniecki w ,,Tygodniku Powszechnym": ograniczanie mnie to biedna agresja obronna
Do sprzedaży trafił numer „Tygodnika Powszechnego” poświęcony w sporej części ks. Adama Bonieckiego. W tygodniku o swojej obecnej sytuacji pisze sam duchowny.
więcej
|
|
Serwisy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" za darmo tylko dla prenumeratorów
Od początku przyszłego roku jedynie prenumeratorzy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (oba dzienniki wydaje Presspublica) będą mogli za darmo korzystać w pełni z ich serwisów. Pozostali użytkownicy za wybrane treści będą musieli płacić.
więcej
|
|
Ludzie mediów na liście ,,Wprost": Rydzyk, Solorz, Wojewódzki - bez Lisa i Hajdarowicza
W opublikowanym przez „Wprost” zestawieniu 100 najbardziej wpływów Polaków znalazło się ponad 20 osób związanych z mediami, m.in. Kuba Wojewódzki, Tadeusz Rydzyk, Zygmunt Solorz-Żak i Monika Olejnik. Są też felietoniści „Wprost” Magdalena Środa i Zbigniew Hołdys, nie ma za to Tomasza Lisa.
więcej
|
|
Dzienniki regionalne: "Gazeta Olsztyńska" liderem wzrostu, a "Gazeta Lubuska" - spadku
We wrześniu br. większość najpopularniejszych dzienników regionalnych zanotowało spadki sprzedaży. Najwięcej straciła “Gazeta Lubuska”, a największy wzrost odnotowała “Gazeta Olsztyńska”.
więcej
|
|
"Olivia" z kuponami rabatowymi i kampanią
Do grudniowego wydania miesięcznika “Olivia” (Marquard Media Polska), które ukaże się we wtorek 8 listopada br., dołączone zostaną kupony rabatowe. Numer wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
"Dracco Spin Magazyn" od Egmontu
Wydawnictwo Egmont Polska 8 listopada br. wprowadziło na rynek magayzn “Dracco Spin Magazyn”. To jednorazowa publikacja, skierowana dla chłopców w wieku 6-12 lat.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Łukasz Wejchert sprzedaje akcje ITI i odchodzi z Onetu
Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet, porozumiał się z Grupą ITI w sprawie odkupienia przez nią 33 proc. akcji holdingu od firm związanych z nim i jego siostrami Agatą Wejchert-Dworniak i Victorią Wejchert. Po sfinalizowaniu transakcji Wejchert odejdzie z Onetu.
więcej
|
|
Serwisy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" za darmo tylko dla prenumeratorów
Od początku przyszłego roku jedynie prenumeratorzy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (oba dzienniki wydaje Presspublica) będą mogli za darmo korzystać w pełni z ich serwisów. Pozostali użytkownicy za wybrane treści będą musieli płacić.
więcej
|
|
Jak popularne marki i osoby z Facebooka radzą sobie na Twitterze? (i odwrotnie)
Coca-Cola, Disney i Starbucks to najpopularniejsze marki na Facebooku, ale na Twitterze ich pozycja nie jest zbyt mocna.
więcej
|
|
Google+: integracja z YouTube, nowe rozszerzenia dla Chrome
Google udostępniło nowe funkcje, które integrują serwis społecznościowy Google+ z kolejnymi dwoma produktami firmy - serwisem YouTube i przeglądarką Chrome.
więcej
|
|
Wirtualna Polska przedłuża kampanię - teraz tylko wiadomości
Ruszyła kampania reklamowa odświeżonego właśnie serwisu wiadomosci.wp.pl. Akcja jest kontynuacją niedawnej akcji promującej cały portal Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Zynga: w górę przychód, spada zysk
Firma Zynga ujawniła swoje najnowsze wyniki finansowe.
więcej
|
|
Digital One będzie obsługiwać w internecie BZ WBK
Agencja Digital One wygrała przetarg na realizację projektów interaktywnych dla Banku Zachodniego WBK. Oprócz niej zajmują się tym firmy Adv.pl i Saatchi & Saatchi Digital.
więcej
|
|
Krzysztof Pałka: z Autentiki do NextWeb Media
Krzysztof Pałka objął stanowisko dyrektora IT w agencji NextWeb Media, zajmującej się marketingiem i public relations w internecie. Wcześniej był związany z agencją Autentika.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Dzięki Tomaszowi Adamkowi boks coraz popularniejszy
Z roku na rok systematycznie rośnie zainteresowanie boksem wśród Polaków, ale najpopularniejszymi dyscyplinami sportowymi nadal są piłka nożna, siatkówka oraz skoki narciarskie.
więcej
|
|
TVP sprzedała swoje udziały w TNS OBOP dla TNS
Sieć TNS nabyła mniejszościowe udziały Telewizji Polskiej w TNS OBOP i stała się jednym właścicielem firmy badawczej.
więcej
|
|
Kupując produkty spożywcze patrzymy na cenę, skład - wartości odżywcze pomijamy
Większość Polaków podczas zakupów produktów spożywczych zwraca uwagę przede wszystkim na cenę, a pomija informacje o składzie i wartościach odżywczych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
78 proc. Polaków wcześnie wybiera na kogo głosować
78 proc. respondentów, którzy zapewniają, że wzięli udział w wyborach, mówi, że wyboru partii dokonało jeszcze zanim kampania się zaczęła lub na samym jej początku, zaś 11 proc. deklaruje, że zrobiło to w ostatnich dniach kampanii lub już w dniu wyborów - wynika z sondażu TNS OBOP.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|