|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 26 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Zygmunt Solorz-Żak laureatem Nagrody Niptel 2011
Zygmunt Solorz-Żak został nagrodzony tegoroczną Nagrodą Niptel 2011. Kapituła wyróżniła biznesmena za „konsekwentną realizację strategii budowy koncernu telekomunikacyjno-medialnego w Polsce”.
więcej
|
|
Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura
Change Integrated zrezygnowała z kompleksowej obsługi reklamowej Canal+ Cyfrowego. Agencja i nadawca telewizyjny mieli różne wizje rozwoju marek Canal+ i Cyfra+.
więcej
|
|
Marcin Gudowicz ma zostać szefem Biura Reklamy TVP
Marcin Gudowicz, obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, najprawdopodobniej zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy i Handlu Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magda Mołek znów na antenie TVN Style
Kanał TVN Style rozpoczyna emisję nowych odcinków programu „W roli głównej”, w którym Magda Mołek przeprowadza kameralne rozmowy z osobami ze świata show biznesu.
więcej
|
|
TVS chce mieć sygnał HD na satelicie
Stacja TVS chce w przyszłym roku rozpocząć emisję sygnału w wysokiej rozdzielczości na satelicie Hot Bird - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Stacje Canal+ w hotelach Orbis
Produkowane przez spółkę Canal+ Cyfrowy kanały premium Canal+, Canal+ Film i Canal+ Sport oraz tematyczne: Ale kino+, Planete+, teleTOON+ i MiniMini+ oglądać będzie można w ponad 50 hotelach Grupy Hotelowej Orbis.
więcej
|
|
,,Boska" miała 1,6 mln widzów w telewizji
Emitowany na żywo z Teatru Polonia spektakl „Boska” obejrzało w miniony poniedziałek w telewizji 1,6 mln widzów,. Transmisja zanotowała też ok. 120 tys. wyświetleń w internecie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura
Change Integrated zrezygnowała z kompleksowej obsługi reklamowej Canal+ Cyfrowego. Agencja i nadawca telewizyjny mieli różne wizje rozwoju marek Canal+ i Cyfra+.
więcej
|
|
Marcin Gudowicz ma zostać szefem Biura Reklamy TVP
Marcin Gudowicz, obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, najprawdopodobniej zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy i Handlu Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magazyny więcej z reklam: ,,Show" dwa razy, ,,Wprost" o połowę
We wrześniu polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam ok. 10 proc. więcej niż rok wcześniej. „Show” zwiększył swoje przychody reklamowe o ponad 100 proc., a „Wprost” o 50 proc., za to mniej zarobiły „Polityka” i „Przyjaciółka”.
więcej
|
|
Jak polscy marketerzy analizują rynek? Częściej, nieufnie i z różnych źródeł
Większość polskich reklamodawców wyznacza cele biznesowo-marketingowe niezależnie od danych z analiz rynku. Przy czym firmy częściej przeprowadzają analizy, bo szybciej zmienia się sytuacja rynkowa.
więcej
|
|
Scholz & Friends będzie reklamować Opla w Polsce
Należąca do grupy MediaCap agencja Scholz & Friends z początkiem przyszłego roku przejmie obsługę reklamową marki Opel w Polsce. Poprzednio zajmowała się tym agencja McCann Erickson.
więcej
|
|
Grafiki stadionów Euro 2012 na puszkach Coca-Coli
Coca-Cola, oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012, wprowadziła na rynek serię ośmiu puszek z grafikami 8 stadionów, na których odbędzie się turniej.
więcej
|
|
,,Ameliowi" faceci reklamują konto i lokatę w Credit Agricole Banku (wideo)
Credit Agricole Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową pierwszego konta i lokaty z dzienną kapitalizacją odsetek. Akcję - nawiązującą stylistycznie do filmu „Amelia” - przygotowały firmy NestPoint i MEC.
więcej
|
|
,,Weź to na słodko!" - Goplana reklamowana w nowych opakowaniach (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa czekolad Goplana. Akcję na zlecenie produkującej je Jutrzenki Colian przygotowały firmy Men at Work, Film Production i Universal Mccann.
więcej
|
|
Kasia Nosowska w kampanii ,,Natura 2000. Poczuj to!"
Kasia Nosowska została ambasadorem kampanii „Natura 2000. Poczuj to!”. W akcji - organizowanej przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska wspólnie z firmami Adwertajzing i Innovations Media - wykorzystywana jest piosenka Nosowskiej.
więcej
|
|
Reprezentacja Polski reklamuje 2012 smartfonów w Orange (wideo)
Kończy się pierwszy etap promocji w Orange, w której do testowania zostanie przekazanych 2012 smartfonów HTC 7 Mozart. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem naszej reprezentacji piłkarskiej przygotowana przez firmy Leo Burnett, Gonnabe i MEC.
więcej
|
|
Szymon Majewski znów reklamuje Max Pożyczkę z Mini Ratą w PKO BP
Z udziałem Szymona Majewskiego rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową promocję Max Pożyczki z Mini Ratą oferowanej przez PKO Bank Polski. Akcję przygotowały firmy DDB, OS3 i Universal McCann.
więcej
|
|
Złote Orły 2011 z nowymi kategoriami. Zgłoszenia do 10 listopada
W tegorocznej edycji konkursu Złote Orły wprowadzono sześć nowych kategorii, m.in. dotyczące marketingu. Projekty można zgłaszać do 10 listopada, a nagrody zostaną wręczone 12 grudnia.
więcej
|
|
,,Zupa jak malowana" w kampanii Winiar (wideo)
Pod hasłem „Zupa jak malowana” kończy się druga odsłona kampanii Winiary „Zupy to nasza specjalność”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Legend Group, Adv.pl, Artflash Interactive, MEC, Linea Recta i Glob Media.
więcej
|
|
Perfumy Jean Paul Gaultier pierwszy raz w telewizji (wideo)
Ruszyła pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa perfum Jean Paul Gaultier. Akcję - obejmującą też perfumerie Sephora - przygotowały firmy dsk i Maxus.
więcej
|
|
VideoScreening - nowy format w Clipnet
Należąca do IDMnet sieć reklamy wideo Clipnet poszerzyła ofertę o nowy format reklamy wideo – VideoScreening. Produkt jest dostępny w pakiecie Premium obejmującym największe witryny z sieci IDMnet.
więcej
|
|
"Umów się z nami na ciastko" - autopromocja IDMnet
Wystartowała kampania autopromocyjna IDMnet pod hasłem "Umów się z nami na ciastko", promująca obecność spółki na targach Internet Poland 2011. Dodatkowo IDMnet rozdaje w konkursie 10 wejściówek na część targową Internet Poland Conference & Expo 2011.
więcej
|
|
John Pitcher będzie promować Lech Premium w internecie
Agencja John Pitcher zajmie się kreacją i obsługą działań marketingowych w internecie dla marki Lech Premium z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Zlecenie zdobyła w przetargu.
więcej
|
|
Innovations Media dla Bolsius Polska
Dom mediowy Innovations Media przygotował i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową wkładów do zniczy dla firmy Bolsius Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyny więcej z reklam: ,,Show" dwa razy, ,,Wprost" o połowę
We wrześniu polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam ok. 10 proc. więcej niż rok wcześniej. „Show” zwiększył swoje przychody reklamowe o ponad 100 proc., a „Wprost” o 50 proc., za to mniej zarobiły „Polityka” i „Przyjaciółka”.
więcej
|
|
Egmont wydaje pismo "Star Wars The Clone Wars"
Wydawnictwo Egmont Polska w środę 26 października br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik dla chłopców w wieku od 5 do 10 lat zatytułowany „Star Wars The Clone Wars”.
więcej
|
|
Piotr Legutko nie kieruje już ,,Dziennikiem Polskim"
Piotr Legutko we wtorek 25 października br. przestał być redaktorem naczelnym wydawanego w Krakowie „Dziennika Polskiego” (Polski Dom Medialny). Odwołany został też jego zastępca Marcin Baran, a jego funkcja została zlikwidowana.
więcej
|
|
Jubileuszowa ,,Claudia" z Beatą Pawlikowską
W środę 26 października br. w sprzedaży pojawi się urodzinowe, listopadowe wydanie miesięcznika „Claudia” (G+J Polska), który obecny jest na rynku już od 18 lat. Wydanie będzie mieć zwiększoną objętość i trzy nowe rubryki.
więcej
|
|
Agnieszka Narolska awansowała w ,,Zwierciadle"
Agnieszka Narolska została zastępcą dyrektor artystycznej miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). To nowa funkcja w strukturze redakcji pisma.
więcej
|
|
"Dynastia Tudorów" z "Gazetą Wyborczą"
Od 27 października co czwartek "Gazeta Wyborcza" (Agora) będzie ukazywać się z płytami DVD z odcinkami pierwszego sezonu serialu "Dynastia Tudorów".
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Marcin Jędrasiewicz, szef serwisów informacyjnych w Interia.pl
Z Marcinem Jędrasiewiczem, szefem serwisów informacyjnych w Interii, rozmawiamy o pionach informacji w głównych polskich portalach internetowych, różnicach w pracy w portalu intenetwoym i telewizji informacyjnej, sztandarowych programach informacyjnych w TVP, TVN i Polsacie oraz o planowanych zmianach w serwisach informacyjnych Interii.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|