|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 6 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Coca-Cola najwartościowszą marką świata, szybki wzrost Apple (wideo)
Po raz dwunasty z rzędu Coca-Cola znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Największy wzrost zanotowało Apple.
więcej
|
|
Jolanta Kwaśniewska reklamuje Rutinaceę Max (wideo)
Z udziałem Jolanty Kwaśniewskiej rozpoczęła się kampania reklamowa Rutinacei Max. Akcję produkująca ten preparat firma Aflofarm przygotowała wspólnie z domem mediowym PanMedia Western.
więcej
|
|
Rusza adLoyal - e-platforma z rabatami od lokalnych firm
Działalność rozpoczęła internetowa platforma reklamowa adLoyal skierowana do marketerów z rynków lokalnych. Jej oferta obejmuje już m.in. Demotywatory.pl, Autocentrum.pl i Chip.pl.
więcej
|
|
Aviva bez PZL, ale dalej z Pikusiem
Firma ubezpieczeniowa Aviva kończy współpracę z agencją reklamową PZL. W komunikacji ubezpieczyciela nadal będzie jednak występował Pan Pikuś, którego wymyśliła PZL.
więcej
|
|
Atmedia zaczynają sprzedaż na listopad. GRP za 2,76 tys. zł
Atmedia rozpoczęły sprzedaż oferty reklamowej na listopad. Cena jednego GRP w fazie pre-sales wynosi 2760 zł.
więcej
|
|
Saatchi & Saatchi z globalnym budżetem reklamowym Trident
Firma Kraft Foods zatrudniła agencję Saatchi & Saatchi do obsługi globalnego budżetu reklamowego marki gum do żucia Trident.
więcej
|
|
Marek Staniszewski odchodzi z Y&R Brands. Zastąpi go Jacek Studziński
Marek Staniszewski, wiceprezes Young & Rubicam i chief strategy officer Y&R Brands, kończy pracę w agencji. Na tym drugim stanowisku zastąpi go Jacek Studziński.
więcej
|
|
Rooney, Pique i Benzema w reklamie FIFA 12 (wideo)
Od 28 września trwa kampania reklamowa gry wideo FIFA 12 (Electronic Arts). Akcję na polskim rynku przygotowały firmy MRM Worldwide, Mediacom i Brasil.
więcej
|
|
Prawa do swobody w kampanii Converse
W prasie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa butów Converse oparta na hasłach rozpoczynających się od stwierdzenia „The right to...”. Akcję przygotowały firmy AmerSport i PRO Media House.
więcej
|
|
Radosław Miklaszewski: z TBWA do Grupy Walk
Radosław Miklaszewski objął stanowisko CEO i partnera w Grupie Walk. Poprzednio był dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej TBWA.
więcej
|
|
Zegarki Seiko z herbem i barwami FC Barcelona
Firma Seiko przygotowała nową kolekcję chronografów z herbem i barwami klubu piłkarskiego FC Barcelona. To efekt rozpoczętej niedawno trzyletniej współpracy obu stron.
więcej
|
|
Robert Franckowski i Katarzyna Kowalska w Evolution Media Net
Robert Franckowski wzmocnił dział sprzedaży bezpośredniej Evolution Media Net, a Katarzyna Kowalska dział agencyjny. W obrębie struktur sprzedażowych sieci reklamy internetowej awansowały Katarzyna Bomba i Agnieszka Turek.
więcej
|
|
Mitsubishi ASX do wygrania w loterii Dog Chow
Ruszyła loteria promocyjna karmy dla psów Dog Chow. Akcję przygotowały i realizują agencje Ogilvy Action i Ogilvy Interactive.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
TVN sprzyja PO i PSL-owi, a TVP - raczej bezstronna
Mniej więcej 30 proc. Polaków uważa, że TVN i TVN24 sprzyjają koalicji PO-PSL, a 15 proc. ma takie zdanie o Polsacie. Za najbardziej obiektywne politycznie uznawane są TVP 1 i TVP 2.
więcej
|
|
Trzy czwarte Polaków chce rządów silnej ręki
W polskim społeczeństwie istnieje znaczny potencjał do wykorzystania przez populistycznych polityków - wynika z badania CBOS. 75 proc. badanych odczuwa potrzebę rządów silnej ręki, 21 proc. jest przekonanych, że wszystko w polityce jest jednoznacznie dobre lub złe.
więcej
|
|
Raport: instytucji prezydenta ufa 58 proc. badanych, a premiera - 47 proc.
Wśród instytucji władzy największym zaufaniem Polaków cieszą się wójt, burmistrz lub prezydent miasta oraz prezydent RP, a najmniejszym - Sejm i Senat. Większość państwowych instytucji cieszy się większym zaufaniem niż pięć lat temu - wynika z sondażu TNS OBOP.
więcej
|
|
3/4 internautów ma zamiar wziąć udział w wyborach
Niemal 45 proc. polskich internautów uważa, że partie polityczne w dużym stopniu wykorzystywały internet w swoich kampaniach wyborczych. 74 proc. deklaruje chęć wzięcia udziału w głosowaniu - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
W wyborach deklaruje udział 58 proc. Polaków
We wrześniu 58 proc. badanych deklarujących udział w wyborach było pewnych na 100 procent, że weźmie udział w głosowaniu, 13 proc. było o tym przekonanych na 90 procent - wynika z sondażu CBOS. Najbardziej pewni swego udziału w wyborach są zwolennicy PO i PiS.
więcej
|
|
Straż pożarna, pogotowie ratunkowe oraz wojsko - im ufamy najbardziej
Straż pożarna, pogotowie ratunkowe oraz wojsko cieszą się największym zaufaniem Polaków; najmniej ufamy związkom zawodowym - wynika z badania TNS OBOP.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka polityczna TVN
Z Katarzyną Kolendą-Zaleską, dziennikarką polityczną TVN rozmawiamy o standardach polskiego dziennikarstwa politycznego, poziomie relacjonowania trwającej kampanii wyborczej w mediach, pracy dla TVN i wspomnieniach z okresu, kiedy była związana z „Wiadomościami” TVP1, jednej z przygotowanych przez nią relacji, którą do dzisiaj wypominają jej politycy PiS, a także o jej „pobocznych” działaniach dziennikarskich, czyli o realizowanych przez nią kulturalnych filmach dokumentalnych.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|