|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 21 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklamy w Radiu ZET droższe o 5,5 proc.
Od 5 września będzie obowiązywać nowy cennik reklamowy Radia ZET, w którym 30-sekundowe spoty są średnio o 5,5 proc. droższe niż obecnie. Jednocześnie zmienią się stawki w pakietach reklamowych, w skład których wchodzi ta stacja.
więcej |
|
,,Wideoteka Dorosłego Człowieka" znika z TVP2
W jesiennej ramówce TVP2 nie będzie „Wideoteki Dorosłego Człowieka”. Program przeniesiono do TVP Polonia. Będzie emitowany w piątki o godz. 20.20.
więcej |
|
comScore: 368,6 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce
W czerwcu z internetu korzystało 368,6 miliona internautów z Europy, w tym 18,2 miliona z z Polski. Najpopularniejsze były strony Google, Microsoftu i Facebooka.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Liga Mistrzów i ,,Must be the Music" najdroższe w Polsacie
W ofercie Polsatu na wrzesień reklamy są droższe prawie o 10 proc. niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy meczu piłkarskiej Ligi Mistrzów i programie „Tylko muzyka. Must be the Music”.
więcej
|
|
,,Wideoteka Dorosłego Człowieka" znika z TVP2
W jesiennej ramówce TVP2 nie będzie „Wideoteki Dorosłego Człowieka”. Program przeniesiono do TVP Polonia. Będzie emitowany w piątki o godz. 20.20.
więcej
|
|
Magda Mielcarz współprowadzącą "The Voice of Poland"
Magda Mielcarz zostanie współprowadzącą nowego talent-show Dwójki “The Voice of Poland”. Będzie wspierać gospodarza programu Huberta Urbańskiego w odcinkach emitowanych na żywo, które ruszą w październiku br.
więcej
|
|
Kanał TVP Seriale goni AXN, Polsat Film do góry o 135 poc.
Lipiec br. to drugi miesiąc w którym TVP Seriale znajdowały się w czołówce kanałów filmowych, stacja zaczęła gonić będący niezmiennie na czele AXN. Zeszły miesiąc na na największym plusie zakończyły Polsat Film i AXN Crime.
więcej
|
|
"Psy - zmiana pana". Celebryci zamienią się psami w Czwórce
W jesiennej ramówce TV 4 znajdzie się nowy program “Psy - zmiana pana”, w którym znane osoby będą na jeden dzień zamieniać się czworonogami.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Rymanowski i plakietka Tuska-Dorna (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
"Star Chart": Doda i Tede z własnymi listami przebojów na Viva Polska
W minioną sobotę na antenie stacji Viva Polska ruszył program „Star Chart” - lista ulubionych przebojów polskich gwiazd muzycznych.
więcej
|
|
16. seria "Top Gear" w BBC Knowledge
W poniedziałek 22 sierpnia br. kanał BBC Knowledge rozpocznie emisję 16. serii słynnego magazynu motoryzacyjnego” Top Gear”.
więcej
|
|
National Geographic Channel promuje "Tabu" (foto)
Kanał National Geographic Channel rusza z kampanią promocyjną siódmego sezonu serialu dokumentalnego “Tabu”. Działania obejmą prasę i internet.
więcej
|
|
Asta-Net uruchamia sieć GPON
Wielkopolska sieć kablowa Asta-Net przygotowuje się do wprowadzenia sieci GPON opartej na technologii światłowodowej. Inwestycja jest realizowana w miejscowości Stobno.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Reklamy w Radiu ZET droższe o 5,5 proc.
Od 5 września będzie obowiązywać nowy cennik reklamowy Radia ZET, w którym 30-sekundowe spoty są średnio o 5,5 proc. droższe niż obecnie. Jednocześnie zmienią się stawki w pakietach reklamowych, w skład których wchodzi ta stacja.
więcej
|
|
Województwo mazowieckie: RMF liderem, w górę VOX FM
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2011, przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl, dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie mazowieckim.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wojciech Maziarski: Tygodniki opinii bronią się przed kryzysem
- Kryzys na rynku prasy w o wiele większym stopniu dotyczy dzienników niż tygodników opinii (...). Odnoszę wrażenie, jakby „Przekrój” dogorywał - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Maziarski, szef „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
Półrocze spadków wśród tygodników lokalnych
W I półroczu br. większość najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało spadki sprzedaży, najwięcej stracił “Tygodnik Ciechanowski”. Pierwsza trójka rankingu pozostała bez zmian, liderem nadal jest gazeta “Regionalna”.
więcej
|
|
"Newsweek Historia" będzie dwumiesięcznikiem
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zdecydowało, że magazyn “Newsweek Historia”, który ukazał się w postaci wydania specjalnego, będzie się wydawany regularnie jako dwumiesięcznik.
więcej
|
|
Były naczelny "Wprost" chce zostać senatorem
Umiemy działać, potrafimy rozmawiać - przekonywali w sobotę podczas konwencji wyborczej prezydenci miast tworzący ruch "Obywatele do Senatu". Z tej listy o mandat senatora zawalczy b. redaktor naczelny "Wprost" Marek Król.
więcej
|
|
Sprzedaż tygodników opinii w I półroczu. Kto liderem?
Jedynie będący liderem zestawienia tygodników opinii „Gość Niedzielny” oraz „Wprost” poprawiły nieznacznie swoje wyniki sprzedaży w pierwszym półroczu br. W czołówce znalazł się wydawany od lutego tygodnik „Uważam Rze”. Najwięcej stracił „Przekrój”.
więcej
|
|
Grażyna Szapołowska, Monika Pyrek, Krzysztof Włodarczyk i Piotr Kupicha reklamują "Fakt"
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska 20 sierpnia br. rozpoczęło wizerunkową kampanię dziennika “Fakt”, które realizowana jest pod hasłem “Co Pan/Pani myśli o Fakcie”.
więcej
|
|
"Czas na Wnętrze" z dwiema okładkami
Wrześniowy numer miesięcznika “Czas na Wnętrze” (AVT-Korporacja) ma dwie różne okładki. Pierwsza pokazuje willę z basenem, druga charakterystyczne wnętrze z krzesłem.
więcej
|
|
Dodatki dla kierowców z "Gazetą Wyborczą"
"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała na nadchodzący tydzień specjalne informacje i dodatki dla kierowców.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy Allegro: e-commerce w górę, Bankier.pl w dół
W maju br. strony Grupy Allegro.pl odwiedziło 650 tys. użytkowników więcej niż rok wcześniej. Najbardziej na zasięgu zyskały Tablica.pl, Ceneo.pl i Oferia.pl, za to stracił Bankier.pl.
więcej
|
|
comScore: 368,6 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce
W czerwcu z internetu korzystało 368,6 miliona internautów z Europy, w tym 18,2 miliona z z Polski. Najpopularniejsze były strony Google, Microsoftu i Facebooka.
więcej
|
|
Kampania wyborcza w social mediach
Social media stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji z wyborcami i miejscem debaty politycznej. W trakcie trwającej właśnie kampanii, politycy zaczynają zdawać sobie sprawę, że obecność w sieci pozwala na szybki, tani i nieograniczony kontakt z wyborcą. Jednak nie wszyscy potrafią ten potencjał tkwiący w mediach społecznościowych umiejętnie wykorzystać – uważa Maciej Dutkowski z MRM Worldwide.
więcej
|
|
Nowa wersja wyszukiwarki Bing dla Androida z interfejsem Metro UI
Microsoft zaktualizował aplikację Bing na platformę Android. Nowa wersja ma lepiej wyglądać i być bardziej funkcjonalna.
więcej
|
|
Brand24: inwestycja CAM Media, start we wrześniu
Brand24, spółka przygotowująca narzędzie do monitoringu treści i obsługi klientów w social mediach, sprzedała 30 proc. swoich udziałów firmie CAM Media. Natomiast w ciągu najbliższych dwóch lat planuje wejść na rynek NewConnect.
więcej
|
|
Google dodaje Hangouts do YouTube
Google bez większego rozgłosu uruchomiło nową funkcję dla użytkowników serwisu społecznościowego Google+.
więcej
|
|
Snobka.pl w nowej odsłonie
Grupa O2 uruchomiła nową odsłonę serwisu shoppinogwego Snobka.pl, prezentującego kolekcje mody kobiecej i męskiej.
więcej
|
|
Darmowy internet od Aero2? Firma musi zmienić regulamin
Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) wezwał spółkę Aero2 do przedstawienia i wprowadzenia nowego regulaminu świadczenia usługi darmowego dostępu do internetu.
więcej
|
|
ARBOfront - protest w kampanii nowej strony ARBOinteractive (wideo case study)
Zapraszamy do przeczytania opisu kampanii promującej nową stronę Grupy ARBOinteractive. Akcja była oparta na koncepcji ARBOfrontu, czyli protestu pracowników firmy przeciwko nowemu serwisowi.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|