|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 11 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Andrzej Żak: Nie będzie wielkich zmian w radiowej Jedynce
- Emocjonalnie czuję się mało komfortowo, bo z odwołanym szefem PR1 Ryszardem Hińczą przyjaźnimy się - mówi Wirtualnemedia.pl Andrzej Żak, nowy dyrektor radiowej Jedynki.
więcej
|
|
Konkursy na Facebooku: jak prowadzić? czego unikać?
Zgodność z regulaminem serwisu, prostota i atrakcyjność, wsparcie reklamowe - te kwestie zdaniem ekspertów z agencji social mediowych są kluczowe przy prowadzeniu na Facebooku konkursów i innych akcji promujących marki.
więcej
|
|
Starlink: 3,8 mld zł na reklamę w Polsce, 2 mld w telewizji
Z analizy Starlinka wynika, że w I połowie br. na reklamę w Polsce przeznaczono 3,8 mld zł, czyli 4,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty budżetów reklamowych osiągnęły internet i kina, za to spadki zanotowały prasa i outdoor.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Starlink: 3,8 mld zł na reklamę w Polsce, 2 mld w telewizji
Z analizy Starlinka wynika, że w I połowie br. na reklamę w Polsce przeznaczono 3,8 mld zł, czyli 4,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty budżetów reklamowych osiągnęły internet i kina, za to spadki zanotowały prasa i outdoor.
więcej
|
|
Reklamy w telewizji dwa razy za głośne. Przepisy łamią wszyscy. 5 mln zł kary?
W 43 programach, poddanych monitoringowi przez KRRiT pod kątem głośności, reklamy były głośniejsze od poprzedzających je audycji, co jest niezgodne z obowiązującym prawem. Przepisy łamią zarówno nadawcy prywatni, jak i Telewizja Polska.
więcej
|
|
Talk show podwójnego Kuby Wojewódzkiego dla Play (wideo making of)
Jak kręcono trafiające właśnie do emisji spoty Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
Polska modelka jako anioł w reklamie Axe Excite (wideo)
Od początku sierpnia trwa kampania reklamowa dezodorantu Axe Excite. Jedną z twarzy akcji - w Polsce prowadzonej przez agencje Red8, Media Direction i Ciszewski PR - jest modelka Magdalena Klebańska.
więcej
|
|
PRO Media House: Dominika Meinardi prezesem, Bartosz Wilczyński dyrektorem zarządzającym
Bartosz Wilczyński rozpoczął pracę jako dyrektor zarządzający domu mediowego PRO Media House. Pełniąca wcześniej tę funkcję Dominika Meinardi objęła w firmie nowo utworzone stanowisko prezesa.
więcej
|
|
,,Weekend dwa kroki stąd" - kampania promująca Mazowsze
Do końca sierpnia potrwa kampania „Mazowsze. Weekend dwa kroki stąd” zorganizowana przez samorząd województwa mazowieckiego. Za Planowaniem i realizacją akcji zajęła się agencja Infinity.
więcej
|
|
,,Szkoła ŁAŁ" w kampanii Auchan
W hipermarketach Auchan ruszyła kampania reklamowa „Szkoła ŁAŁ”. Akcja obejmuje m.in. katalog produktów i grę internetową przygotowane przez firmy Euro RSCG i Interent Designers.
więcej
|
|
,,5 porcji warzyw, owoców lub soku" - od września w szkołach
We wrześniu rozpocznie się druga edycja kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Akcja - organizowana przez Krajową Unię Producentów Soków - jest skierowana do uczniów klas I-III szkół podstawowych.
więcej
|
|
Profi Credit dalej z IDM Media Team
Dom mediowy IDM Media Team nadal będzie obsługiwać Profi Credit Poland. Wygrał bowiem przegląd ofert na obsługę działań sprzedażowych firmy w internecie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" startuje 9 września. 'Wyrazista grafika i dużo zdjęć'
- Będziemy usatysfakcjonowani, jeśli przygotowywany przez nas dziennik osiągnie sprzedaż na poziomie 120-150 tys. egzemplarzy - powiedział Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej”.
więcej
|
|
Twórcy "Wprost Przeciwnie" donieśli do prokuratury na wydawcę "Wprost"
Twórcy szykowanego tygodnika “Wprost Przeciwnie” donieśli do prokuratury na wydawcę “Wprost”. Ich zdaniem próbuje on przejąć ich tytuł - podała “Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
Michał Helman i Iwona Surała awansowali w Burdzie
Wydawnictwo Hubert Burda Media Polska utworzyło stanowisko dyrektora wydawniczego pism “Elle”, “Elle Decoration”, “In Style” oraz “Dobrych Rad” i Samego Zdrowia”. W strukturze spółki pojawił się też dział badań i analiz rynkowych.
więcej
|
|
Jacek Fedorowicz rysownikiem ,,Wprost"
Do redakcji tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) dołączył Jacek Fedorowicz. Od najnowszego wydania pisma przygotowuje rysunkowe komentarze do bieżących wydarzeń politycznych.
więcej
|
|
Skarb Państwa sprzedaje Presspublikę. Chce 60,5 mln zł
Na 60,5 mln zł wyceniana jest wartość należących do Skarbu Państwa 49 proc. udziałów w Presspublice, wydawcy m.in. dziennika "Rzeczpospolita".
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|