|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 4 Sierpnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Juliusz Braun: w TVP więcej kultury, edukacji i teatru
Juliusz Braun, prezes TVP zapowiada zmiany w ofercie programowej głównych anten. Jedynka ma być znów informacyjno-publicystyczna, a Dwójka bardziej kulturalna. Pojawią się pasma edukacyjne i dokumentalne, a Teatr Telewizji wróci na godz. 20.20.
więcej
|
|
Polsat testuje nowy, mocny serial kryminalny z Bosakiem i Żmudą-Trzebiatowską
Telewizja Polsat pokaże pilota nowej produkcji kryminalno-obyczajowej „Komisarz Rozen”. Tytułowego bohatera zagrał Marcin Bosak, w obsadzie znaleźli się Kamil Kula oraz Marta Żmuda-Trzebiatowska.
więcej
|
|
TVP 1 HD naziemnie na Euro 2012, ruszy TVP Dokument
Rozpoczęcie naziemnej emisji cyfrowej kanału TVP 1 HD na Euro 2012 i uruchomienie kanału tematycznego TVP Dokument - zapowiada prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun.
więcej
|
|
Braun: TVP zamknie 2011 rok bez straty. Będziemy skracać bloki reklamowe
Prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun poinformował wczoraj, że wynik finansowy TVP na koniec 2011 roku "powinien wyjść przynajmniej na zero".
więcej
|
|
Nickelodeon HD od października, debiut w Cyfrowym Polsacie
W październiku br. w Polsce pojawi się pierwszy dziecięcy kanał w wysokiej rozdzielczości. Będzie to Nickelodeon HD, należący do MTV Networks Polska. Stacja na początek trafi do oferty Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
Agata Młynarska, szef nowych projektów w Polsacie
Z Agatą Młynarską rozmawiamy o jej autorskim serwisie internetowym onaonaona.com, podejściu do reklamy, wieloletnich doświadczeniach telewizyjnych, ramówce Polsatu oraz wspomnieniach z pracy w TVP2, jak również m.in. o jej zawodowej relacji z Niną Terentiew.
więcej
|
|
Tomasz Nabakowski, dyrektor TVN News & Services Agency
Z Tomaszem Nabakowskim, dyrektorem TVN News & Services Agency, rozmawiamy o współpracy z CNN, polskim rynku informacyjnych usług agencyjnych, oczekiwaniach polskich klientów, planach biznesowych na najbliższy czas, a także o bezpośredniej konkurencji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dużo więcej reklam w radiu - szczyt o 8 rano
W I połowie br. stacje radiowe o zasięgu miejskim nadały o jedną czwartą reklam więcej niż rok wcześniej, a rozgłośnie ogólnokrajowe - o jedną trzecią więcej. Zdecydowanie więcej spotów było emitowane w godzinach 7-16.
więcej
|
|
Dariusz Michalczewski stanie przed sądem za Tigera?
Krakowska prokuratura wszczęła śledztwo dotyczące tego, czy bokser Dariusz Michalczewski wprowadził w błąd spółkę Foodcare ws. współpracy i używania nazwy Tiger. Foodcare uważa, że Michalczewski naraził ich na straty 1 mln euro.
więcej
|
|
Pepsi sponsorem Legii przez 3 lata, Gatorade oficjalnym napojem
Umowa, na mocy której stadion Legii Warszawa będzie funkcjonował jako Pepsi Arena, została podpisana na trzy lata. Jednocześnie Gatorade będzie oficjalnym napojem klubu.
więcej
|
|
Polo TV od września z reklamami, brokerem Atmedia
Muzyczny kanał Polo TV od września br. rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie firma Atmedia.
więcej
|
|
Marcin Gortat będzie promował dezodoranty Right Guard
Marcin Gortat został ambasadorem dezodorantów Right Guard produkowanych przez Henkel. Koszykarz będzie głównie brał udział w eventach promujących te produkty.
więcej
|
|
Królewskie wraca na koszulki Legii Warszawa
Piwo Królewskie (Grupa Żywiec) przez najbliższe trzy lata będzie sponsorem Legii Warszawa. Logo marki pojawi się z tyłu koszulek piłkarzy tego klubu.
więcej
|
|
McCann stworzy nowy katalog IKEA
Nowojorskie biuro agencji McCann Ericsson New York będzie odpowiedzialne za kreację nowego katalogu firmy IKEA, który rozsyłany jest do blisko 210 milionów gospodarstw domowych na świecie.
więcej
|
|
NASK rusza z kampanią ,,Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę"
Rozpoczyna się kampania społeczna „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę” informująca o zagrożeniach w internecie. Akcję przygotowała i prowadzi NASK wspólnie z agencją Clos Brothers.
więcej
|
|
Powszechny Dom Kredytowy w wyborczej reklamie przeciw Rekomendacji T (wideo)
Rusza kampania reklamowa Powszechnego Domu Kredytowego podkreślająca, że udziela on pożyczek detalicznych bez ograniczeń Rekomendacji T. Akcję przygotowały firmy Fabryka Scenariuszy, Motion Brand i Media Concept.
więcej
|
|
,,Żądaj gwarancji" w kampanii Vattenfall
Pod hasłem „Żądaj gwarancji” trwa kampania reklamowa firmy energetycznej Vattenfall. Akcję - obejmującą region śląski - przygotowała agencja reklamowa CzART.
więcej
|
|
Mariusz Piaseczny marketing managerem w TP-Link
Mariusz Piaseczny objął stanowisko marketing managera w polskim przedstawicielstwie firmy TP-Link produkującej urządzenia sieciowe dla rynku konsumenckiego, SoHo i SMB. Do jego zadań należeć będzie koordynacja działań marketingowych TP-Link w Polsce.
więcej
|
|
Maspex reklamuje Tigera na billboardach
Startuje outdoorowa kampania reklamowa napoju Tiger. Produkująca go Grupa Maspex Wadowice przygotowała akcję wspólnie z ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Gametrade.pl ze Społeczności.pl
Gametrade.pl rozpoczął współpracę z siecią reklamową Społeczności.pl. Jednocześnie serwis jest obsługiwany przez ARBOnetwork.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennik "Gazety Polskiej" może ruszyć już we wrześniu
Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca “Gazety Polskiej” szykuje się do wydania dziennika. - Jest duże prawdopodobieństwo, że ruszymy we wrześniu - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny “GP”.
więcej
|
|
Dzienniki tracą, "Rzeczpospolita" poniżej 100 tys. egz.
Wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały w czerwcu br. spadki sprzedaży względem czerwca ub.r. Najwięcej stracił “Dziennik Gazeta Prawna”, spory spadek zanotowała “Rzeczpospolita”, której wynik spadł poniżej granicy 100 tys. egz.
więcej
|
|
"Twist" z odświeżoną szatą i zawartością
Miesięcznik “Twist” (Wydawnictwo Bauer) od numeru wrześniowego ukazuje się ze zmienioną szatą graficzną i zawartością. Dodatkowo, do każdego numeru dołączany będzie od teraz gadżet, a magazyn staniał.
więcej
|
|
"Przyjaciółka" droższa od sierpnia
Wydawnictwo Edipresse Polska podnosi cenę kolejnego swojego dwutygodnika poradnikowego. Od numeru, który ukazał się 4 sierpnia br., “Przyjaciółka” kosztuje 1,10 zł, czyli o 11 groszy więcej niż dotychczas.
więcej
|
|
Michał Kobosko, redaktor naczelny ,,Bloomberg Businessweek Polska"
Z Michałem Kobosko, szefem powstającego dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska”, rozmawiamy o tym nowym projekcie wydawniczym, polskim rynku magazynów opinii, poziomie informacji gospodarczych w dziennikach, jak również o obecnej pozycji rynkowej „Dziennika Gazety Prawnej”, z którym był związany.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy o filmie: na czele Onet, WP i Filmweb
Wśród polskich serwisów internetowych o filmie zdecydowanie najpopularniejsze są strony Onetu i Wirtualnej Polski z Orange oraz Filmweb. Ogółem w ciągu roku niewiele się zmieniło w czołówce witryn filmowych.
więcej
|
|
W internecie coraz więcej szkodliwych i nielegalnych treści
Z roku na rok w internecie pojawia się coraz więcej nielegalnych i szkodliwych treści - wynika ze analizy zespołu Dyżurnet.pl prowadzonego przez NASK, gdzie zgłaszane są takie incydenty. Najwięcej dotyczy seksualnych nadużyć wobec dzieci.
więcej
|
|
Google+ zaledwie po miesiącu ma 25 mln użytkowników
W niecały miesiąc po starcie serwis społecznościowy Google+ zdobył na całym świecie około 25 milionów użytkowników.
więcej
|
|
Facebook kupił Push Pop Press. Czas na interaktywne książki
Facebook kupił firmę Push Pop Press, zajmującą się tworzeniem interaktywnych książek na mobilne urządzenia Apple. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
|
Google: nowa wersja Chrome z Instant Pages (wideo)
Google udostępniło najnowszą stabilną wersję przeglądarki internetowej Google Chrome. Do aplikacji wprowadzona została m.in. funkcja Instant Pages.
więcej
|
|
Komisja Europejska bada 9 skarg na Google
Komisja Europejska bada obecnie 9 skarg złożonych na Google w związku z działalnością firmy na rynku wyszukiwania w sieci - podał Reuters, powołując się na dwa anonimowe źródła.
więcej
|
|
GoldenSubmarine dla PKP Energetyka
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła na zlecenie PKP Energetyka serwis internetowy programu odpowiedzialności społecznej "Energia dla życia".
więcej
|
|
Link4 z serwisem mobilnym od Symetrii
Ruszył mobilny serwis internetowy Link4. Za projekt i obsługę strony odpowiada agencja interaktywna Symetria.
więcej
|
|
System NetSprintu wdrożony na duńskich serwisach
System wyszukiwaczy AOX ,stworzony przez firmę NetSprint, został wprowadzony na dwóch duńskich serwisach miejskich: aok.dk i aoa.dk.
więcej
|
|
Rafał Mandes - szef Onet Biznes ma przewagę nad innymi serwisami
Z Rafałem Mandesem, szefem pionu Onet Biznes, rozmawiamy o najnowszych wynikach Polskich Badań Internetu, polskim rynku serwisów biznesowych, tworzeniu rzetelnych informacji oraz zachodnich wzorcach, z których warto czerpać.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Agata Młynarska, szef nowych projektów w Polsacie
Z Agatą Młynarską rozmawiamy o jej autorskim serwisie internetowym onaonaona.com, podejściu do reklamy, wieloletnich doświadczeniach telewizyjnych, ramówce Polsatu oraz wspomnieniach z pracy w TVP2, jak również m.in. o jej zawodowej relacji z Niną Terentiew.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|