|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Lipca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rafał Mandes: Onet Biznes ma przewagę nad innymi serwisami
- Onet Biznes ma przewagę nad innymi serwisami, ponieważ ma ogromne zaplecze medialne, własne know-how, a przede wszystkim grupę własnych dziennikarzy (…) - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Mandes, szef pionu Onet Biznes.
więcej
|
|
Naziemny kanał U-TV ruszy pod koniec roku, jaka oferta?
Kanał U-TV, szykowany przez firmę Stavka, rozpocznie nadawanie pod koniec bieżącego roku. Stacja pojawi się na pierwszym multipleksie telewizji cyfrowej (MUX 1), a w jej ofercie znajdą się głównie programy o tematyce społecznej i poradnikowej.
więcej
|
|
Mikroblogi w Polsce: Pinger dwa razy większy, Blip w dół
W maju br. zdecydowanie najpopularniejszym serwisem mikroblogowym w Polsce był Pinger, którego zasięg w skali roku wzrósł prawie o 100 proc. Z drugiej strony wyraźnie spadła liczba użytkowników Blipa.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Naziemny kanał U-TV ruszy pod koniec roku, jaka oferta?
Kanał U-TV, szykowany przez firmę Stavka, rozpocznie nadawanie pod koniec bieżącego roku. Stacja pojawi się na pierwszym multipleksie telewizji cyfrowej (MUX 1), a w jej ofercie znajdą się głównie programy o tematyce społecznej i poradnikowej.
więcej
|
|
,,Ostatnia szansa" - skłócone osoby pogodzą się na antenie Czwórki (wideo)
Endemol wyprodukuje dla Czwórki program „Ostatnia szansa”. Format umożliwia skłóconym osobom pogodzenie się na oczach telewidzów.
więcej
|
|
"Loża prasowa" TVN 24 zyskała widzów i pokonała TVP Info
Magazyn “Loża prasowa” w TVN 24 w minionym sezonie śledziło o 60 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. W czasie emisji programu newsowy kanał Grupy TVN pokonał swojego głównego konkurenta - stację TVP Info.
więcej
|
|
Solorz-Żak: Cyfrowy Polsat i Polkomtel będą razem sprzedawać, wideo najważniejsze
Zygmunt Solorz-Żak zapowiedział, że w przyszłości usługi Cyfrowego Polsatu i Polkomtela będą sprzedawane wspólnie. Szansę na synergię ofert obu firm widzi w dystrybucji treści wideo przez internet.
więcej
|
|
TVP1 znów traci. Rekordowy wynik Polsat News
Bez zmiany na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP1 a w grupie 16-49 liderem Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
"Aleja gwiazd" Anny Popek i Beaty Sadowskiej znika z TVP 2
W jesiennej ramówce TVP 2 nie będzie codziennego talk-show “Aleja gwiazd” prowadzonego przez Annę Popek i Beatę Sadowską.
więcej
|
|
Bundesliga co tydzień w 3D
Posiadający telewizory 3D kibice piłkarskiej Bundesligi z Niemiec w nadchodzącym sezonie obejrzą jeden mecz każdej kolejki w trójwymiarze.
więcej
|
|
Katarzyna Zielińska, Marta Krupa, Zbigniew Urbański i Michał Szpak w "Tańcu z gwiazdami"
Telewizja TVN ujawniła nazwiska czterech kolejnych uczestników 13. edycji “Tańca z gwiazdami”. Jesienią na parkiecie zatańczą Katarzyna Zielińska, Marta Krupa, Zbigniew Urbański i Michał Szpak.
więcej
|
|
TVN sprzedaje zdjęcia z Błękitnego 24 zagranicę
Agencja TVN rozpoczyna współpracę ze Skyworks. Umowa zakłada możliwość wzajemnej sprzedaży klipów z ujęciami lotniczymi przez obydwie firmy.
więcej
|
|
TVP 2: Już 800 osób zgłosiło się przez internet do "The Voice"
Blisko osiemset osób wzięło już udział w trwającym od tygodnia castingu online do nowego talent show TVP 2 „The Voice of Poland. Najlepszy Głos”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Magazyny zarobiły więcej z reklam, tylko ,,Polityka" w dół
Polskie czasopisma w I połowie br. cennikowo zarobiły z reklam prawie 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Wśród głównych tytułów tylko „Polityka” zanotowała spadek przychodów reklamowych.
więcej
|
|
,,Reethym of Lite" - Swizz Beatz w kampanii Reebok Classics (wideo)
Rusza globalna kampania „Reethym of Lite” reklamująca nową kolekcję odzieży i butów Reebok Classic. Twarzą i współtwórcą akcji - w Polsce realizowanej we współpracy z ARBOvision Warszawa - jest producent muzyczny Swizz Beatz.
więcej
|
|
Robert Witkowski: z Change Integrated do Momentum Worldwide
Robert Witkowski w sierpniu obejmie stanowisko creative directora w agencji Momentum Worldwide. Poprzednio pełnił podobną funkcję w Change Integrated.
więcej
|
|
EM Lab ambientowo dla coffeeheaven
Agencja EM Lab rozpoczęła obsługę marki coffeeheaven (CHI Polska) w zakresie ambient marketingu. Firma zrealizowała już pierwsze działania dla brandu.
więcej
|
|
HTC stawia na Mother
Firma HTC zatrudniła Mother London jako agencję wiodącą do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
Euro RSCG Warsaw dla Inter IKEA Centre Group Poland
Euro RSCG Warsaw rozpoczęła współpracę z Inter IKEA Centre Group Poland.
więcej
|
|
Kalicińscy.com będą doradzać Merlinowi
Agencja Kalicińscy.com będzie pełnić funkcję strategicznego doradcy marketingowego sklepu internetowego Merlin.pl. Współpraca jest zaplanowana bezterminowo.
więcej
|
|
Michał Wypychowski awansował w \Sales Link
Michał Wypychowski awansował na stanowisko senior account managera w agencji \Sales Link. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za pracę działu client service.
więcej
|
|
Piotr Pawłowski w ACR. Wzmocniony zespół SEM
Należący do firmy K2 Internet dom mediowy ACR wzmocnił zespół plannerski o nowego specjalistę ds. SEM. Do agencji dołączył Piotr Pawłowski.
więcej
|
|
Puszki Lipton Ice Tea dla pół miliona klientów Pizza Hut
Należąca do koncernu PepsiCo marka Lipton Ice Tea rozszerza współpracę z siecią restauracji Pizza Hut, uruchamiając jednocześnie akcję konsumencką.
więcej
|
|
Pakowanie walizki i wakacyjny poradnik reklamują Stoperan
W internecie ruszyła kampania reklamowa preparatu na biegunkę Stoperan (USP Zdrowie). Akcję przygotowały firmy Starcom Next, Conectmedica i Starcom.
więcej
|
|
Meble dla dzieci i nastolatków Meblik w telewizji (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa marki mebli dla dzieci i nastolatków - Meblik. Promuje ona nową kolekcję marki oraz akcję promocyjną „Biurko za zeta!”.
więcej
|
|
V2Media z InsysPlay
V2Media - sieć internetowej reklamy wideo, oraz InsysPlay - platforma do zarządzania i publikacji treści wideo, połączyły swe siły, chcąc zaoferować wydawcom nową jakość w segmencie biznes.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rafał Mandes: Onet Biznes ma przewagę nad innymi serwisami
- Onet Biznes ma przewagę nad innymi serwisami, ponieważ ma ogromne zaplecze medialne, własne know-how, a przede wszystkim grupę własnych dziennikarzy (…) - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Mandes, szef pionu Onet Biznes.
więcej
|
|
Mikroblogi w Polsce: Pinger dwa razy większy, Blip w dół
W maju br. zdecydowanie najpopularniejszym serwisem mikroblogowym w Polsce był Pinger, którego zasięg w skali roku wzrósł prawie o 100 proc. Z drugiej strony wyraźnie spadła liczba użytkowników Blipa.
więcej
|
|
NK.pl zmienia regulamin ze względu na grupy, GIODO i UOKiK
Regulamin NK.pl zostaje odświeżony po tym, jak w serwisie wprowadzono grupy, a znowelizowana została ustawa o ochronie danych osobowych. Modyfikacje uwzględniają też niedawne konsultacje portalu z UOKiK-iem.
więcej
|
|
Google AdWords - 20 najdroższych kategorii słów kluczowych
Firma WordStream przygotowała zestawienie 20 najdroższych anglojęzycznych kategorii słów kluczowych w systemie reklamowym Google AdWords. Za co reklamodawcy są skłonni płacić najwięcej?
więcej
|
|
FaceGlat - ortodoskyjna odpowiedź na Facebooka
W internecie pojawił się nowy serwis społecznościowy FaceGlat, który jest przeznaczony dla ultraortodoksyjnych Żydów i dzieli użytkowników ze względu na płeć.
więcej
|
|
Doda wygrała polską edycję My YouTube
Dobiegła końca akcja My YouTube, w ramach której polscy artyści walczyli o głosy fanów na YouTube. Pierwsze miejsce zdobyła Doda, która zdobyła poparcie ponad 63 tys. internautów.
więcej
|
|
clicXS.com - aukcje odwrócone od polskich studentów z Google'a i Facebooka
Wystartował nowy serwis clicXS.com oparty na mechanizmie aukcji odwróconych. Stworzyło go trzech młodych polskich programistów, którzy praktykowali już w globalnych siedzibach Google’a i Facebooka.
więcej
|
|
Google przejmuje Fridge. Tworzy grupy w internecie
Google kupiło firmę Fridge oferującą narzędzia do tworzenia grup w internecie. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
|
Marcin Kawka new business managerem w Notorius Interactive
Marcina Kawka rozpoczął pracę na stanowisku new business managera w agencji Notorius Interactive. W związku z tym oferta firmy ma poszerzyć się o działania eventowe.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|