|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Lipca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Kultura przegrywa tylko z TVP Seriale. Ma stabilne wyniki
Kanał TVP Kultura ma w tym roku średnio niecałe 15 tys. widzów i 0,24 udziału w rynku telewizyjnych. Stacja jest drugim najchętniej oglądanym kanałem tematycznym TVP i przegrywa tylko z TVP Seriale.
więcej
|
|
Mega Hity i ,,Kości" najdroższe w sierpniowym cenniku Polsatu
W sierpniowej ofercie reklamowej Polsatu najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyku Mega Hit i serialu „Kości”. Ogółem ceny reklam są średnio o 2 proc. niższe niż rok temu.
więcej
|
|
Jolanta Fraszyńska w jury "Tańca z gwiazdami", więcej zmian nie będzie
Jolanta Fraszyńska zasiądzie w jury 13. edycji “Tańca z gwiazdami”. To trzecia nowa twarz show obok Janusza Józefowicza i Nataszy Urbańskiej. Jak potwierdziliśmy w TVN, więcej zmian wśród jury i prowadzących nie będzie.
więcej
|
|
Boiska Orliki bohaterem nowego programu TVP
Kanał TVP Sport rozpoczął emisję magazynu “Orlik w grze”, poświęconego imprezom odbywającym się na boiskach Orlik, budowanych w ramach rządowego programu.
więcej
|
|
Dziennikarka Polsatu kontra słuchacz Radia Maryja. Sprawa trafiła na policję
Dziennikarka Polsatu Ewa Żarska wysłała listem poleconym na adres częstochowskiej policji pisemną skargę dotyczącą naruszenia jej nietykalności cielesnej przez uczestnika Pielgrzymki Rodziny Radia Maryja. Pismo dotyczy m.in. uderzenia dziennikarki w twarz.
więcej
|
|
Pół miliona widzów ,,Kawy na ławę" Bogdana Rymanowskiego
Program „Kawa na ławę” Bogdana Rymanowskiego oglądało w minionym sezonie w TVN 24 pół miliona widzów. To o ponad 100 tys. osób więcej niż talk-show miał na tej antenie przed rokiem, ale wtedy nadawany był też równolegle w TVN.
więcej
|
|
Kinga Burzyńska prowadzącą "Dzień dobry wakacje" w TVN
Kinga Burzyńska, reporterka “Dzień dobry TVN”, będzie prowadzić wakacyjne odsłony tego magazynu zatytułowane “Dzień dobry wakacje”.
więcej
|
|
Rekordowa przewaga TVN24 nad TVP Info. TVP1 ciągle słabo
Bez zmiany na rynku telewizyjnym wśród czterch największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP1 a w grupie 16-49 liderem Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Casting do ,,Szansy na sukces" również w internecie
Wystartował pierwszy w historii internetowy casting do programu „Szansa na sukces”. Jest prowadzony w serwisie iSing.pl i we współpracy z Facebookiem.
więcej
|
|
Nowa struktura spółki Inea
Wielkopolski operator kablowy Inea wprowadził zmiany w strukturze organizacyjnej spółki. Utworzono m.in. Obszar Produktowo-Marketingowy, który podlega bezpośrednio prezesowi firmy Januszowi Kosińskiemu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mega Hity i ,,Kości" najdroższe w sierpniowym cenniku Polsatu
W sierpniowej ofercie reklamowej Polsatu najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyku Mega Hit i serialu „Kości”. Ogółem ceny reklam są średnio o 2 proc. niższe niż rok temu.
więcej
|
|
ZenithOptimedia: polska reklama urośnie w br. o 2,4 proc.
Dom mediowy ZenithOptimedia Group ocenia, że wartość polskiego rynku reklamowego zwiększy się w br. o 2,4 proc. Natomiast w 2012 roku - m.in. dzięki Euro 2012 - ten wzrost ma wynieść 5,6 proc.
więcej
|
|
Grupa RMF podnosi ceny reklam
Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na okres jesienny. Ceny spotów w poszczególnych stacjach wzrosły o ok. 4 proc.
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński otwiera Polakom "szklane drzwi" (wideo)
"Chcemy Polski równych szans" - to tytuł zaprezentowanego w poniedziałek spotu Prawa i Sprawiedliwości. Występuje w nim prezes PiS Jarosław Kaczyński, który otwiera "szklane drzwi", aby - jak tłumaczą politycy tej partii - uwolnić energię i potencjał milionów Polaków, blokowanych pod rządami PO.
więcej
|
|
Colgate-Palmolive z logotypem od Focus Advantage
Firmy Colgate-Palmolive ma nowe logo, którym będzie posługiwać się w komunikacji wewnętrznej w Europie Centralnej. Zaprojektowała je agencja Focus Advantage.
więcej
|
|
Malina Wieczorek przejmuje Telescope od TBWA
Telescope wychodzi ze struktur agencji TBWA. Nową właścicielką firmy jest jej szefowa Malina Wieczorek.
więcej
|
|
Sylwia Chmielewska i Wiktor Holak w Value Media
Sylwia Chmielewska i Wiktor Holak rozpoczęli pracę w domu mediowym Value Media. Chmielewska objęła stanowisko performance media specialist, a Holak - junior media planer.
więcej
|
|
Publicis przejmuje Big Fuel (wideo)
Holding reklamowy Publicis Groupe przejmuje kontrolę nad agencją Big Fuel.
więcej
|
|
Konkurs gmin w kampanii ,,Pozory mylą, dowód nie"
Startuje kolejna odsłona kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”. Akcja obejmuje m.in. konkurs dla gmin, w którym zwycięzcom przyznany zostanie tytuł Odpowiedzialnej Gminy 2011.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Małgorzata Zaborowska - prezes agencji United PR
Z Małgorzatą Zaborowską, prezesem zarządu agencji United PR/Ketchum rozmawiamy m.in. o sytuacji na polskim rynku usług PR, jego ewolucji w ciągu ostatnich 20 lat, PR politycznym i działaniach promocyjnych podejmowanych przez główne polskie ugrupowania.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|