|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 3 Lipca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
I półrocze 2011: najwięcej straciła TVP1, Polsat nr 1 w grupie 16-49
Liderem rynku telewizyjnego w I półroczu 2011 r. była TVP1, mimo mniejszego udziału w rynku. W grupie 16-49 numerem jeden Polsat - top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rynek reklamowy w 2011: Unilever zmniejszył wydatki o 38 proc. a Polkomtel o 20 proc.
W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 276 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, PTC i Nestle.
więcej
|
|
Euronews dostępny po polsku
Międzynarodowy kanał Euronews od 1 lipca br. nadaje wybrane pozycje programowe z polską ścieżką językową. To 11 wersja językowa tej informacyjnej stacji.
więcej
|
|
Spot TVN "Transformers" otrzymał dwa złota w Nowym Jorku (wideo)
Spot promujący emisję filmu “Transformers” w TVN otrzymał dwie główne nagrody w konkursie PromaxBDA Promotion, Marketing & Design World Gold Awards 2011 w Nowym Jorku.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Marcin Meller o wpadkach (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rynek reklamowy w 2011: Unilever zmniejszył wydatki o 38 proc. a Polkomtel o 20 proc.
W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 276 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, PTC i Nestle.
więcej
|
|
2012 biletów na mecz Polska-Niemcy w piłkarskiej promocji Warki (wideo)
Pod hasłem „Gramy o 2012 nagród tygodniowo” startuje piłkarska promocja piwa Warka (Grupa Żywiec). Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Just i OMD Macroscope.
więcej
|
|
Agnieszka Radwańska w spocie ,,Pij mleko! Będziesz Wielki" (wideo)
Rusza tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki” z tenisistką Agnieszką Radwańską. Akcję przygotowały firmy Communication Unlimited i Media Direction.
więcej
|
|
Alior Bank znów reklamuje pożyczkę gotówkową (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową w Alior Banku w oparciu o motyw miniaturatora rat. Akcję przygotowały firmy PZL, Maxus i Sympatico.
więcej
|
|
Red8 Group przejęła Unlimited. Turski dyrektorem zarządzającym
Red8 Group kupiła 85 proc. udziałów w agencji marketingu bezpośredniego Unlimited. W najbliższym czasie firma przejdzie rebranding.
więcej
|
|
Mumio w trójwymiarze reklamuje LG Swift 3D w Plusie (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca telefon LG Swift 3D w sieci Plus. Akcję - z udziałem kabaretu Mumio - przygotowały firmy PZL i Media Direction OMD.
więcej
|
|
BRE Bank szuka agencji BTL-owej - przetarg nieograniczony
BRE Bank ogłosił przetarg nieograniczony na opracowania i produkcję materiałów BTL promujących jego ofertę bankowości detalicznej. Zainteresowane agencje mogą się zgłaszać do 19 lipca.
więcej
|
|
Timotei Natural Styling: Stylizacja, która szanuje naturę Twoich włosów (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii do stylizacji włosów Timotei Natural Styling (Unilever). Akcję przygotowały firmy JWT London i PHD Media Direction.
więcej
|
|
,,Heyah Bardziej Dębki" - Heyah promuje się z MTV
Rusza wakacyjny projekt „Heyah Bardziej Dębki” promujący markę Heyah. Akcję Polska Telefonia Cyfrowa realizuje wspólnie z MTV Networks Polska.
więcej
|
|
,,Prawda czy fałsz" w kampanii Gerber DoReMi
W prasie, internecie i punktach sprzedaży startuje kampania reklamowa posiłków i przekąsek Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Akcję - opartą na idei kreatywnej „Prawda czy fałsz” - przygotowały firmy Legend Group i MEC.
więcej
|
|
Peugeot eventowo promuje samochody używane
Trwa eventowa kampania promująca Peugeot Polska jako dealera samochodów używanych. Akcję przygotowały i realizują firmy El Padre, Euro RSCG Digital i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Ricoh: billboard w 100 proc. zasilany energią odnawialną (wideo)
Firma Ricoh Europe uruchomiła Eco-board - billboard zasilany w 100 proc. energią słoneczną i wiatrową, który świeci tylko wtedy, gdy jest do niego dostarczona wystarczająca ilość energii.
więcej
|
|
Oriflame reklamuje disneyowskie kosmetyki dla dzieci (wideo)
W kinach ruszyła kampania reklama kosmetyków Oriflame dla dzieci z wizerunkami bohaterów nowych filmów animowanych Disneya. Wykorzystywany w akcji spot przygotowała agencja Epoka.
więcej
|
|
"Nie przegap korka" - MS Connect dla Nestle Waters
MS Connect, agencja trade & shopper marketingu, prowadzi na zlecenie Nestle Waters 3-miesięczny program dystrybucyjno-wolumenowy o nazwie "Nie przegap korka".
więcej
|
|
Kolacja pod wodą do wygrania w loterii MasterCard
MasterCard uruchomił loterię pod nazwą "Podwodna restauracja" dla wszystkich użytkowników kart World MasterCard.
więcej
|
|
Gadu-Gadu i 3 inne aplikacje w Mobilvi
Do sieci reklamowej Mobilvi dołączyły aplikacje mobilne Gadu-Gadu, tuwroclaw.com, iLeksyka Lite oraz TauriGPW.
więcej
|
|
Ford S-Max i C-Max:... i rodzina jest w drodze
Pod hasłem „... i rodzina jest w drodze” ruszyła outdoorowa kampania reklamowa Forda S-Max i C-Max. Akcję przygotowały firmy Ogilvy Action i Mindshare.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Grzegorz Hajdarowicz kupuje Presspublikę. Co na to rynek?
Presspublica pod rządami Grzegorza Hajdarowicza postawi na rozwój mediów cyfrowych. Możliwa jest też zmiana linii politycznych jej tytułów, ale to ryzykowna decyzja - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Była rzeczniczka rządu i była naczelna "Wprost" wydają książki
Agnieszka Liszka, była rzeczniczka rządu Donalda Tuska i Katarzyna Kozłowska, była p.o. redaktor naczelna “Wprost”, założyły butik wydawniczy Kurhaus Publishing. Wydają książki tradycyjne i w wersjach na tablety.
więcej
|
|
Hajdarowicz: "Rz" ma być zwolennikiem wolnego rynku. MSP sprzeda swoje udziały
Resort skarbu w dalszym ciągu chce pozbyć się swoich udziałów w Presspublice - poinformował rzecznik MSP Maciej Wewiór. Nowym współwłaścicielem spółki, która wydaje m.in. gazetę „Rzeczpospolita", został w piątek biznesmen Grzegorz Hajdarowicz.
więcej
|
|
Polskapresse kupiła ,,Dziennik Polski"
Grupa Wydawnicza Polskapresse 30 czerwca br. kupiła od Wydawnictwa Jagiellonia 100 proc. udziałów w spółce Polski Dom Medialny, wydającej „Dziennik Polski” oraz serwisy Dziennik.krakow.pl i Grosik24.pl.
więcej
|
|
"Fakt" z turystycznymi mapami Polski
Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) przez cztery dni do całego nakładu bezpłatnie dołączać będzie mapę turystyczną Polski w czterech częściach.
więcej
|
|
Hajdarowicz za 80 mln zł kupił Presspublikę
Spółka Gremi Media, należąca do przedsiębiorcy Grzegorza Hajdarowicza, zawarła umowę nabycia spółki Mecom Poland Holdings SA, do której należy 51,01 proc. udziałów w wydawnictwie Presspublica, wydającym m.in. "Rzeczpospolitą".
więcej
|
|
Agata Żelazowska-Cieśla naczelną stołecznej ,,Gazety Wyborczej". Odchodzi Seweryn Blumsztajn
Od 1 lipca 2011 r. warszawskim dodatkiem „Gazety Wyborczej” kieruje Agata Żelazowska-Cieśla. Dotychczasowy szef „Gazety Stołecznej”, Seweryn Blumsztajn, przechodzi z początkiem lipca na emeryturę, ale nadal będzie związany z „Gazetą Wyborczą”.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|