|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 28 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Show "The Voice" jesienią w TVP 2? Trwają prace (wideo)
Firma Rochstar przygotowuje polską edycję muzycznego talent-show “The Voice”. Program ma pojawić się na antenie TVP 2 jesienią br. zamiast “Bitwy na głosy”, ale cały czas nie podpisano umowy między producentem a TVP.
więcej
|
|
"Hity na czasie" przenoszą się z Dwójki do Jedynki
Koncerty “Hity na czasie”, organizowane w ramach letniej trasy Radia Eska, w tym roku transmitować będzie TVP 1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez sześć poprzednich lat “Hity” gościły na antenie TVP 2.
więcej
|
|
"Dzień dobry TVN" zmniejszyło przewagę nad "Pytaniem"
“Dzień dobry TVN” w okresie od września ub.r. do czerwca br. miało większą oglądalność niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” Dwójki. Oba programy straciły widzów, jednak to magazyn TVN zanotował znacznie większy spadek.
więcej
|
|
"Drugie śniadanie mistrzów" zyskało widzów, ale przegrywało z TVP Info
W sezonie 2010/2011 program Marcina Mellera “Drugie śniadanie mistrzów” oglądało o 40 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Kanał TVN 24 w czasie emisji talk-show przegrywał jednak z konkurencyjnym TVP Info.
więcej
|
|
Media stawiają na widowisko. Jarosław Gugała: chodzi o oglądalność
Zmiany, jakie w ostatnich latach zaszły w mediach, przesunęły punkt ciężkości kampanii wyborczych z merytorycznych treści w kierunku wyborczego widowiska - uznali uczestnicy poniedziałkowej debaty zorganizowanej przez KRRiT i Kancelarię Prezydenta.
więcej
|
|
Produkcje TVP dostępne za darmo w UPC
Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła we wtorek do oferty swojej usługi wideo na żądanie seriale i programy Telewizji Polskiej. Będą oferowane one zarówno w formie płatnej jak i bezpłatnie.
więcej
|
|
"Korupcja w TVP". Patrycja Kotecka wygrała proces
B. dziennikarz TVP Łukasz Słapek ma przeprosić b. wiceszefową Agencji Informacji TVP Patrycję Kotecką i zapłacić jej 35 tys. zł za bezpodstawne zarzucenie jej, że w 2007 r. obiecywała mu "dobrą zapłatę" za materiały godzące w polityków PO - orzekł sąd.
więcej
|
|
TVP1 lekko w górę. Tracą Polsat, TVP2 i TVN
Bez zmian na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP1, której wzrosła przewaga nad Polsatem, TVP 2 i TVN. W grupie 16-49 liderem Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Canal+ 3D dostępny w UPC Polska
Trójwymiarowe pasmo Canal+ 3D od niedzieli 26 czerwca br. pojawiło się w ofercie telewizji cyfrowej sieci UPC Polska. Oglądać je można na kanale 440. dekoderów operatora.
więcej
|
|
VH 1 European w ofercie sieci Inea
Sieć kablowa Inea w środę 29 czerwca br. włączy do swojej oferty anglojęzyczny muzyczny kanał VH 1 European.
więcej
|
|
Tour de France ponownie w Eurosport
Eurosport pokaże wyścig Tour de France. Rywalizację kolarzy komentować będzie duet Tomasz Jaroński oraz Krzysztof Wyrzykowski.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szymon Majewski w reklamach PKO BP: szaleństwo i spójność
Kampania PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego jest realizowana konsekwentnie, a poszczególnie reklamy są oparte na pozytywnej energii i szaleństwie - uważają pytani przez nas eksperci z agencji marketingowych.
więcej
|
|
Trójka, Jedynka i TOK TM dwa razy więcej z reklam, Eska w dół
Radiowa Trójka w maju br. cennikowo zarobiła z reklam o prawie 120 proc. więcej niż rok wcześniej, TOK FM - o 85 proc. więcej, a Jedynka - o 70 proc. więcej. Natomiast minimalne spadki wpływów reklamowych zanotowały niektóre stacje z sieci Eska.
więcej
|
|
Animowany taniec w spocie promującym polską prezydencję w UE (wideo)
Ministerstwo Spraw Zagranicznych zaprezentowało animowany spot promujący objęcie przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Filmik - oparty na motywie tańca - wyprodukowało studio Platige Image, a wyreżyserował Tomasz Bagiński.
więcej
|
|
Samoloty LOT-u w nowych barwach (foto)
W przyszłym roku PLL LOT wprowadzą odświeżoną identyfikację wizualną swoich samolotów. Firma przygotowała ją we współpracy z ekspertami z zakresu designu.
więcej
|
|
Exxon Mobil najbardziej wartościową firmą świata, PKO BP na 498. miejscu
"Financial Times" opublikował wyniki 15. edycji corocznego rankingu najbardziej wartościowych firm świata - FT Global 500. Na pierwsze miejsce wrócił koncern paliwowy Exxon Mobil.
więcej
|
|
Prezydencja szansą do promocji miast i regionów Polski
Tysiące polityków, dyplomatów, urzędników, ekspertów i dziennikarzy przyjadą przez najbliższe pół roku do Polski na spotkania organizowane z okazji przewodnictwa Polski w UE. Dla miast i regionów to okazja do promocji i zaprezentowania z jak najlepszej strony.
więcej
|
|
Psi masaż reklamuje Velvet (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowego papieru toaletowego Velvet (Kimberly-Clark). Akcję - pokazującą psi masaż - przygotowały firmy JTW London, Frame Store i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Sygma Bank reklamuje program rabatowy (wideo)
W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa programu rabatowego oferowanego przez Sygma Bank. Akcję przygotowały firmy BNA i Easymedia.
więcej
|
|
Marcinkowski i Wojtulewicz: z Hypermedia Isobar do Wunderman Polska
Tworzący team kreatywny Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz rozpoczęli pracę w agencji Wunderman Polska. Poprzednio byli związani z Hypermedia Isobar.
więcej
|
|
Krzysztof Brzeziński na czele marketingu w Sanitec Koło
Krzysztof Brzeziński objął funkcję dyrektora marketingu firmy Sanitec Koło. Zastąpił na tym stanowisku Dominika Zawadzkiego.
więcej
|
|
GroupM tworzy spółkę Xaxis
GroupM utoworzyła nową spółką o nazwie Xaxis, wyspecjalizowaną w dziedzinie global audience buying w mediach cyfrowych. Działa ona w 11 krajach świata.
więcej
|
|
Egmont poszerza ofertę reklamową w grach planszowych
Wydawnictwo Egmont wprowadza niestandardowe formy reklamy w ramach swojej oferty gier planszowych dla dzieci i rodziców. Firma uzasadnia to potrzebami rynkowymi.
więcej
|
|
IKEA: letnie kino samochodowe na sklepowych parkingach
W lipcu 2011 roku na parkingach większości sklepów IKEA w Polsce zorganizowane zostanie letnie kino samochodowe.
więcej
|
|
Anastazja Kudra: z Tailor & Baker do Brasil
Anastazja Kudra rozpoczęła pracę jako art director w agencji reklamowej Brasil. Poprzednio pełniła taką funkcję w agencji Tailor & Baker.
więcej
|
|
Decathlon reklamuje sprzęt do sportów wodnych
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa sprzętu do sportów wodnych dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Garmont i PanMedia Western.
więcej
|
|
Peugeot, Orange, Orlen, Coca-Cola nieodpłatnie dla polskiej prezydencji
Wydatki z budżetu państwa na prezydencję sięgają blisko 430 mln złotych. Dzięki nieodpłatnemu wsparciu przez m.in. Peugeota, Microsoft, Orange, Coca-Colę czy PKN Orlen polski rząd zaoszczędzi ponad 10 mln zł.
więcej
|
|
Notebook Samsung 9: Przejdź na poziom 9 - poziom mocnych wrażeń wizualnych
Wystartowała kampania promująca notebook Samsunga - model serii 9. Przygotowana na potrzeby kampanii kreacja podkreśla najwyższą jakość komputera poprzez prezentację dziewięciu cech charakteryzujących produkt.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Remik Maścianica - szef ,,Dzień Dobry TVN"
Z Remikiem Maścianicą, szefem programu „Dzień Dobry TVN”, rozmawiamy o telewizji porannej w Polsce i na świecie, konkurencji, pomysłach dotyczących jego programu, a także o dyskusji, jaka powstała pomiędzy szefostwem „Dzień Dobry TVN” i „Pytania na śniadanie” TVP2, dotyczącej wzajemnego kopiowania pomysłów.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|