|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 17 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Zygmunt Solorz-Żak chce sprzedać część Cyfrowego Polsatu
Zygmunt Solorz-Żak i Hieronim Ruta, większościowi akcjonariusze Cyfrowego Polsatu, zwrócili się do konsorcjum trzech banków z prośbą o zbadanie możliwości sprzedaży części należących do nich akcji spółki. Powód? Warta 18 mld zł inwestycja w sieć komórkową Plus.
więcej
|
|
W wakacje reklamy w TVP tańsze o 20 proc.
W ofercie reklamowej TVP na lipiec i sierpień najdroższe są spoty przed serwisem sportowym i prognozą pogody emitowanymi po głównym wydaniu „Wiadomości”. Ogółem średnia cena reklam spadła o jedną piątą.
więcej
|
|
"M jak miłość" straciło 800 tys. widzów. Zarobiło 140 mln zł
Serial „M jak miłość” w zakończonym właśnie sezonie gromadził mniej widzów niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Dwójki pozostaje jednak nadal zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły ponad 140 mln zł.
więcej
|
|
Ruszył kanał TVP Parlament
Telewizja Polska w czwartek 16 czerwca br. uruchomiła internetowy kanał tematyczny TVP Parlament. W serwisie tvparlament.pl śledzić można prace Sejmu, Senatu i Parlamentu Europejskiego. Dostępnych może w nim być nawet 28 transmisji jednocześnie.
więcej
|
|
,,Detektywi" w TVN stracili widzów, 50 mln złotych z reklam
TVN zakończyła emisję kolejnego sezonu serialu „Detektywi”. Produkcja - emitowana pięć dni w tygodniu, między lutym a 6 czerwca - miała 2,49 mln widzów. Lepsza w tym paśmie okazała się tylko Jedynka.
więcej
|
|
Disney Channel liderem, ale traci, Nick zyskał najwięcej
W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych - tak jak rok wcześniej - był Disney Channel, ale zanotował on spadek. Najwięcej stracił jednak kanał CBeebies, a liderem wzrostu pozostaje cały czas Nickelodeon.
więcej
|
|
,,Pimp My Ride" - raper Kasta gospodarzem show MTV Polska
Raper Kasta będzie gospodarzem pierwszej polskiej edycji programu „Pimp My Ride” – „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” w MTV Polska.
więcej
|
|
EuroBasket kobiet w TVP Sport
Już w najbliższą sobotę 18 czerwca o godz. 18.00 pierwszy mecz reprezentacji Polski w EuroBaskecie kobiet. Mistrzostwa Europy pań są rozgrywane w naszym kraju po raz czwarty w historii. Transmisje z tej imprezy przeprowadzi TVP Sport.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ponad 80 mld USD na reklamę online w 2011 r., najwięcej w USA
eMarketer: wydatki na internetową reklamę na całym świecie rosną w imponującym tempie.
więcej
|
|
Rewolucja od YouTube. Portal pokaże 'na żywo' piłkarski turniej Copa America 2011
Kibice piłki nożnej będą mogli obejrzeć na YouTube bezpośrednie relacje z najważniejszego turnieju w Ameryce Południowej - Copa America 2011.
więcej
|
|
Przyszłość internetu - obawy i oczekiwania użytkowników
Jakie mamy obawy związane z internetem? Czy boimy się, że nasze zachowania są analizowane przez różnego rodzaju korporacje? Odpowiedź na te i inne pytania przynosi badanie przeprowadzone w Europie przez firmę Microsoft.
więcej
|
|
Me on the Web - narzędzie do zarządzania tożsamością w sieci od Google
Google udostępniło nowe narzędzie o nazwie "Me on the Web", które ma być pomocne w monitorowaniu tożsamości w sieci.
więcej
|
|
iPKO w wersji mobilnej, z kodami SMS i token (wideo). Inteligo na iPhone'a i Androida
PKO Bank Polski uruchomił nowe funkcjonalności dla użytkowników usług bankowości elektronicznej iPKO: serwis mobilny iPKO oraz nowe narzędzia autoryzacji operacji - kody SMS i token. Wersji na iPhona i Androida doczekało się Inteligo.
więcej
|
|
LinkedIn ma w Polsce 439 tys. użytkowników
Serwis Socialbakers opublikował dane dotyczące poziomu korzystania na świecie z serwisu społecznościowego LinkedIn.
więcej
|
|
Adv.pl testuje 3D mapping w grze "Neon Tanks" (wideo)
Agencja interaktywna Adv.pl z Grupy ADV wchodzi w nowy obszar - 3D mapping.
więcej
|
|
Gazeta.pl na Euro 2012
Gazeta.pl uruchomiła serwis specjalny Euro2012.Gazeta.pl, w którym publikowane są informacje dotyczące przygotowań do zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.
więcej
|
|
Pracuj.pl: nowa wyszukiwarka, grafika i logo
Serwis Pracuj.pl został udostępniony w zmienionej wersji. Witryna ma nową wyszukiwarkę, szatę graficzną i logo.
więcej
|
|
Iweii.com wchodzi w m-couponing
Iweii.com, spółka z Grupy ADV działająca w obszarze marketingu afiliacyjnego, wchodzi w branżę m-couponing i wdraża nową, bezpłatną usługę hotdeals.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|