|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 12 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Remik Maścianica: Morning show to dochodowy biznes
- Różnica pomiędzy programami porannymi produkowanymi w Polsce i w USA oraz Wlk. Brytanii jest przede wszystkim jakościowa - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Remik Maścianica, szef „Dzień Dobry TVN”.
więcej
|
|
,,Wiktory 2010" dopiero jesienią
- Gala „Wiktory 2010” planowana jest na jesień tego roku. Na temat transmisji prowadzone są rozmowy ze stacjami telewizyjnymi - powiedziała Wirtualnemedia.pl Katarzyna Ocioszyńska, wiceprezes Media Corporation, która organizuje plebiscyt.
więcej
|
|
Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?
Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” oglądało 133 tys. widzów, znacznie więcej niż TVN Style - w paśmie emisji formatu - gromadził rok temu. Stacja chce zrealizować drugą edycję show.
więcej
|
|
"Po zmierzchu" Marka Starybrata przegrało z konkurencją
Talk-show Marka Starybrata “Po zmierzchu” oglądało w TVP 2 w czwartkowe wieczory średnio 350 tys. widzów, czyli znacznie mniej niż przyciągały w tym czasie konkurencyjne stacje. Program obniżył też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.
więcej
|
|
Grażyna Strzelczak-Batkowska po 20 latach rozstaje się z TVP
Grażyna Strzelczak-Batkowska od poniedziałku 13 czerwca br. nie jest już wicedyrektorem biura marketingu Telewizji Polskiej. Z końcem września br. rozstanie się z TVP, w której pracowała ponad 20 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat Sport liderem, duży wzrost Eurosport 2 i Canal+ Sport
Liderem sportowych kanałów tematycznych w maju był Polsat Sport. Dużo zyskały Europsort 2, Canal+ Sport oraz TVP Sport.
więcej
|
|
,,Autogangi" w TVN Turbo
TVM Turbo pokaże cykl reportaży „Autogangi”. Seria będzie nadawana w soboty o godzinie 18.00 (począwszy od 18 czerwca).
więcej
|
|
,,Rodzina Borgiów" w czerwcu w HBO Polska
HBO Polska pokaże serial „Rodzina Borgiów”. To opowieść o potężnym rodzie renesansowego Rzymu, który zapisał się w historii zamiłowaniem do władzy, skrytobójstwa i intryg.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Grażyna Strzelczak-Batkowska po 20 latach rozstaje się z TVP
Grażyna Strzelczak-Batkowska od poniedziałku 13 czerwca br. nie jest już wicedyrektorem biura marketingu Telewizji Polskiej. Z końcem września br. rozstanie się z TVP, w której pracowała ponad 20 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Greenwash w Polsce, czyli ,,zielone kłamstwo" w reklamie
Na czym polega zjawisko reklamowego greenwashu i w jaki sposób się objawia, a jak trafiło do Polski? Pisze o tym Magdalena Czaja z agencji San Markos.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk przychodzi po podwyżkę w Polbanku (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamowa Polbanku z udziałem Justyny Kowalczyk. Akcję, która promuje Mistrzowskie Konto Osobiste i potrwa do końca lipca, przygotowały firmy Addapter, Macroscope OMD i Tyrka studio.
więcej
|
|
Kanał iTV przenosi się z Media 5 do At Media
Od lipca br. broker At Media będzie sprzedawać czas reklamowy i akcje specjalne w kanale iTV. Stacja ostatnio przebudowała ofertę programową i zamierza poprawić swój wizerunek.
więcej
|
|
Marcin Teller dyrektorem kreatywnym agencji Czart
Do zespołu agencji Czart dołączył Marcin Teller, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
więcej
|
|
Swiift zaprojektowała nowe opakowania Lay's
Agencja Swiift-creative marketing zaprojektowała nowe opakowania paczek chipsów Lay's.
więcej
|
|
Anna Puchacz dyrektorem biura reklamy call2action
Rafał Tyborowski, dotychczasowy dyrektor biura reklamy Call2Action SA, będzie dyrektorem operacyjnym spółki. Jego obowiązki przejmuje Anna Puchacz.
więcej
|
|
Mars stawia na BBDO i DDB
Firma Mars zapowiedziała przekazanie globalnych budżetów reklamowych swoich głównych marek należącym do holdingu Omnicom agencjom BBDO i DDB.
więcej
|
|
iCrossing z globalnym budżetem reklamy cyfrowej LG
Firma LG Electronics zatrudniła agencję iCrossing do obsługi swojego globalnego budżetu reklamy cyfrowej.
więcej
|
|
Discovery dwa razy więcej z reklam, liderem TVN
W kwietniu br. polskie stacje telewizyjne zarobiły z reklam 36 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem rynku pozostała TVN, natomiast największy wzrost wpływów reklamowych zanotował Discovery Channel.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|