|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 8 Czerwca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
|
Kozyra, Chylińska i Foremniak w jury ,,Mam talent"
Jurorami kolejnej edycji show „Mam talent”, która pojawi się na antenie TVN jesienią, będą Robert Kozyra, Agnieszka Chylińska oraz Małgorzata Foremniak - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
T-Mobile startuje w Polsce: nowe taryfy, reklamy i serwisy
T-Mobile oficjalnie zastąpiła Erę. Sieć ma nową ofertę i komunikację reklamową, zmieniły się też jej strony internetowe. Czym T- Mobile chce przyciągnąć klientów?
więcej
|
Duże spadki na rynku gazet, "Fakt" w dół o 100 000 egz.
|
Facebook ma 900 mln użytkowników, nk.pl - 18 mln
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN poskarżyła się na TVP. KE może zażądać zmiany prawa
Komisja Europejska zajęła się zarzutami zbyt dużej rekompensaty za pełnienie misji publicznej dla publicznej stacji TVP i omawia sprawę z polskimi władzami. Skargę ponowił TVN, a KE może zażądać zmiany prawa.
więcej
|
|
Lato w TVN Style: "Wojciech Cejrowski. Boso" i "Magiel"
Latem kanał TVN Style nie zrezygnuje z nadawania premierowych polskich programów. Na antenie znajdzie się m.in. nowy podróżniczy cykl “Wojciech. Cejrowski. Boso” oraz “Magiel towarzyski na lato”.
więcej
|
|
Tomasz Lis mimo spadku liderem pasma, 20 mln zł z reklam
Czwartą serię programu "Tomasz Lis na żywo" śledziło w TVP 2 nieco mniej widzów niż jego trzecią edycję. Stacja pozostała jednak liderem rynku w czasie emisji talk-show. Wpływy reklamowe programu wyniosły ponad 20 mln zł.
więcej
|
|
Dorota Wysocka-Schnepf wraca do ,,Wiadomości"
Dorota Wysocka-Schnepf znów prowadzić będzie główne wydania „Wiadomości” w TVP 1. W serwisie dziennikarka pojawi się na początku lipca br.
więcej
|
|
"Chichot losu" miał 3,2 mln widzów. Czy serial wróci na antenę?
Średnio 3,17 mln osób oglądało w TVP 1 nowy serial obyczajowy “Chichot losu”. To więcej widzów niż gromadzili w tym czasie główni konkurenci Jedynki. Wpływy z reklam wyniosły 9,5 mln zł.
więcej
|
|
Andrzej Rychcik i Andrzej Godlewski wicedyrektorami Jedynki
Od lipca TVP 1 będzie miała dwóch nowych wicedyrektorów Jedynki. Stanowiska, które nie były wcześniej nieobsadzone, obejmą Andrzej Rychcik i Andrzej Godlewski.
więcej
|
|
ITI sprzeda Legię wydawcy ,,Piłki Nożnej"?
ITI jest zainteresowane sprzedażą swoich udziałów w Legii Warszawa. Z informacji „Gazety Wyborczej” wynika, że może je kupić Marek Profus.
więcej
|
|
Jan Szul nowym szefem TVP Info
Nowym szefem TVP Info został Jan Szul, reporter i wydawca od lat związany z telewizją publiczną.
więcej
|
|
Nick Jr. już w ofercie Cyfrowego Polsatu
Do oferty Cyfrowego Polsatu we wtorek 7 czerwca br. dołączył kanał dla przedszkolaków Nick Jr. Stacja znalazła się na pozycji 73. na liście kanałów platformy i dostępna jest w pakiecie Extra HD.
więcej
|
|
TVN 24 o włos od nagrody w Monte Carlo
Materiał z ewakuacji ludności po ubiegłorocznej powodzi w Sokolnikach zrealizowany przez TVN 24 został wysoko oceniony przez jury 51 Festiwalu Telewizyjnego w Monte Carlo. „Sokolinikom” zabrakło tylko jednego głosu do zdobycia Złotej Nimfy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szympansy reklamują router Netia Spot (wideo)
Netia wprowadza do swojej oferty bezprzewodowy router o nazwie Netia Spot. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil, Papaya Films i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Aegis Media Polska: Sławomir Stępniewski za Petera Forda
Sławomir Stępniewski objął stanowisko CEO w Aegis Media Polska. Zastąpił na nim Petera Forda, który w strukturach grupy będzie pełnił funkcję executive consultanta.
więcej
|
|
,,Nie zasuwam" w nowej odsłonie kampanii ,,Prędkość zabija. Włącz myślenie" (wideo)
Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowały firmy Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor.
więcej
|
|
Spot Verdin Coolights bez pasów, więc do zmiany (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot telewizyjny preparatu Verdin Coolights propaguje niebezpieczne i niezgodne z prawem zachowanie. Wszystko przez to, że bohaterowie reklamy jadą samochodem bez zapiętych pasów.
więcej
|
|
Paralotna będzie dalej reklamować PGNiG
Paralotna wygrała przetarg na obsługę reklamową koncernu gazowego PGNiG. Agencja zajmuje się tym od 2009 roku.
więcej
|
|
Cielarski, Strzeboński i Dominikowska w krakowskim oddziale Innovations
Innovations Communications Group otworzyła swój oddział w Krakowie. Pracują w nim nowo zatrudnieni w firmie Marcin Cielarski, Mateusz Strzeboński i Lidia Dominikowska.
więcej
|
|
Stena Line reklamuje rejsy do Skandynawii (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa przewoźnika promowego Stena Line oferującego rejsy do Skandynawii. Akcję przygotowały firmy Mediafocus, Papaya Films i Initiative.
więcej
|
|
Dakolen reklamowany ,,dla pełniejszego i piękniejszego biustu" (wideo)
W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Dakolen. Akcję pod hasłem „Dakolen: Dla pełniejszego i piękniejszego biustu” przygotowały firmy Opus B, Initiative i Open Media.
więcej
|
|
BBH dla Dulux
Marka Dulux zatrudniła agencję Bartle Bogle Hegarty do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ogromna korupcja w litewskiej prasie. 29 tys. zł za przychylny artykuł
Litewskie dzienniki są mocno skorumpowane, ich właściciele szantażują przedsiębiorców, mają wpływy polityczne, biznesowe - czytamy w ujawnionym przez WikiLeaks raporcie ambasady USA z 2008 roku, przytoczonym przez portal Delfi.
więcej
|
|
Magazyn "Dziecko" od lipca bogatszy
Od lipcowego wydania w miesięczniku „Dziecko” (Agora) pojawiło się więcej porad i opinii ekspertów, a także wypowiedzi rodziców na temat wychowania dzieci.
więcej
|
|
"Mój Ogród" - specjalny numer "Muratora" na iPada
"Mój Ogród" - numer specjalny miesięcznika "Murator" - został udostępniony w wersji na iPada. Aplikacja jest płatna.
więcej
|
|
"Był sobie człowiek" w kolekcji Bauera
Wydawnictwo Bauer wydaje drugą serię z cyklu “Kolekcja Filmów Edukacyjnych” składającą się z odcinków kultowego serialu animowanego “Był sobie człowiek” Alberta Barille.
więcej
|
|
Łukasz Post przeszedł z portalu Gazeta.pl do "Party"
Łukasz Post został dziennikarzem działu “Z życia gwiazd” w dwutygodniku “Party” (Edipresse Polska). W magazynie pracuje od czerwca br.
więcej
|
|
,,Kubuś i przyjaciele" - nowa kolekcja Edipresse i Ameet
„Kubuś i przyjaciele” to cykl ośmiu książek o przygodach Kubusia Puchatka z płytami audio CD, wydanych przez firmę Ameet. Za ich dystrybucję odpowiada Edipresse Polska.
więcej
|
|
,,Tylko Piłka" w salonach STS
Tygodnik „Tylko Piłka” będzie dostępny w salonach bukmacherskich STS w całej Polsce. W zamian redakcja czasopisma będzie przygotowywać komentarze do „Magazynu STS”.
więcej
|
|
"Super Express" z kolekcją biesiadną
Dziennik “Super Express” (Murator) rusza z nową kolekcją muzyczną “Od biesiady do biesiady”. Seria będzie zawierała największe hity biesiadne w wykonaniu legendarnej grupy Big Dance.
więcej
|
|
Alicja Chybicka i "Nergal" laureatami akcji pisma "Pani"
Prof. Alicja Chybicka i Adam Darski “Nergal” zostali laureatami nagrody przyznanej w ramach trzeciej edycji akcji społecznej “Życzenie Agaty”, którą organizuje mięsiecznik “Pani” (Wydawnictwo Bauer).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowe wymogi dla sklepów internetowych. Rząd o niechcianych wiadomości e-mail lub sms
Sprzedawcy, działający w internecie będą musieli podawać swoje dane umożliwiające klientom nawiązanie szybkiego kontaktu z nimi - przewidują przyjęte przez rząd we wtorek założenia do projektu nowelizacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
więcej
|
|
38 proc. internetowego ruchu z udostępnianych linków pochodzi z Facebooka
Facebook jest liderem jeśli chodzi o źródło linków udostępnianych przez internautów.
więcej
|
|
Jak Polacy korzystają z serwisów zakupów grupowych (raport)
Dwie trzecie polskich użytkowników serwisów zakupów grupowych wykupuje w nich oferty nie częściej niż raz w miesiącu. Prawie jedna trzecia napotkała problem podczas realizacji kuponu rabatowego.
więcej
|
|
Mailo-mania promuje pocztę na Gazeta.pl. Do wygrania Volvo (wideo)
Wystartowała loteria Mailo-mania promująca pocztę mailową na Gazeta.pl. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez portal wspólnie z firmami Lorem Ipsum Design Studio i Plankton TV.
więcej
|
|
OnetBiznes dla inwestorów
Na OnetBiznes uruchomiona została nowa platforma informacyjna dla inwestorów, która oferuje dostęp do danych i wiadomości z polskich oraz zagranicznych rynków finansowych. Projekt powstał we współpracy z warszawską spółką Polski Terminal Finansowy.
więcej
|
|
Działa już strona antykomor.pl. Przyjrzy się jej prokuratura
Prokuratura w Tomaszowie Maz., która prowadzi śledztwo ws. krytycznej wobec prezydenta Bronisława Komorowskiego strony antykomor.pl przyjrzy się jej po tym, jak we wtorek została reaktywowana i znowu dostępna jest w sieci. Śledczy nie wiedzą jeszcze, czy i jakie podejmą działania.
więcej
|
|
Wirtualna Polska sprzedała serwis bliscy.pl
MyHeritage.com został właścicielem serwisu bliscy.pl, który do tej pory należał do portalu Wirtualna Polska. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
|
Google przejmuje PostRank
Google kupiło firmę PostRank. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione..
więcej
|
|
Spam rośnie na skutek fałszywych usług skracania adresów www
Firma Symantec przeanalizowała miesiąc maj 2011 roku pod kątem krążącego w sieci spamu. Okazało się, że spamerzy zaczęli korzystać z własnych, fałszywych usług skracania adresów internetowych w celu przenoszenia użytkowników na nielegalne strony www. Ta nowa działalność przyczyniła się do zwiększenia ilości spamu o 2,9 pkt. proc.
więcej
|
|
Przemysław Saleta reklamuje Virtual Development
Wrocławska agencja interaktywna Virtual Development zmienia swój wizerunek. Towarzyszy temu kampania, której twarzą jest Przemysław Saleta.
więcej
|
|
Witryna KRUS w nowej odsłonie
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ma nowy serwis WWW, którego autorem jest Grupa AMP Media.
więcej
|
|
Czerwony Widelec - grupowe zamawianie posiłków online
Nowy startup z Trójmiasta CzerwonyWidelec.pl wykorzystuje ideę zakupów grupowych i przenosi ją do biur i instytucji. Serwis pozwala na grupowanie indywidualnych zamówień na posiłki (z dostawą), wprowadzając przy tym rabaty progowe.
więcej
|
|
Wolno rośnie polski rynek internetowy. W II kw. o 80 tys. klientów
Słabe tempo wzrostu polskiego rynku internetowego z I kwartału może się utrzymać w okresie kwiecień-czerwiec, ocenił prezes Netii Mirosław Godlewski.
więcej
|
|
Chińskie Weibo chce zagrozić Twitterowi
Twitter może wkrótce mieć nowego konkurenta. Operator chińskiego odpowiednika popularnego mikrobloga planuje uruchomienie swojego serwisu w angielskiej wersji językowej.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Kazimierz Pułaski (prezes Sony Music Polska)
Z Kazimierzem Pułaskim, szefem Sony Music Polska rozmawiamy o stanie polskiego przemysłu fonograficznego, problemach związanych z promocją rodzimych debiutantów, relacjach na linii koncerny fonograficzne - media, nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji oraz telewizyjnych talent show.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|