|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 31 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Sara Palin i serial "Parenthood" latem w TLC (wideo)
Kanał TLC w letniej ramówce postawi na premierowe pozycje. Na antenie znajdą się m.in. reality-show Sary Palin oraz drugi serial fabularny na antenie stacji - “Parenthood”. Z kolei na jesień stacja szykuje pierwszy program wyprodukowany w Polsce.
więcej
|
|
"Przepis na życie" pokonał konkurencję, 20 mln zł z reklam
Wprowadzony wiosną do ramówki TVN serial “Przepis na życie” oglądało więcej widzów niż nadawane w tym samym czasie programy konkurencji. Produkcja przyniosła 20 mln zł z reklam i będzie kontynuowana jesienią.
więcej
|
|
Koniec "tv2Tygodnika", Cyfrowy Polsat stawia na internet i aplikacje mobilne
Cyfrowy Polsat zawiesił wydawania swojego magazynu telewizyjnego “tv2Tygodnik”. Powodem tej decyzji było ogłoszeniem upadłości przez partnera strategicznego projektu - spółkę Media Marketing Distribution (MMD).
więcej
|
|
Finał Ligi Mistrzów oglądało w Polsacie 3,6 mln widzów. 32 mln z reklam
Sobotni finałowy mecz Ligi Mistrzów FC Barcelona kontra Manchester United oglądało w Polsacie 3,6 mln widzów. Średnia oglądalność całych rozrywek wyniosła już jednak tylko 2,1 mln osób.
więcej
|
|
Ruszają castingi do II edycji show "Tylko muzyka"
Telewizja Polsat ogłosiła terminy precastingów do drugiej edycji show “Tylko muzyka. Must be the music”, którą stacja pokaże jesienią br. Przesłuchania ruszają 11 czerwca br.
więcej
|
|
Polsat liderem w grupie 16-49, tracą TVP1 i TVP2
Bez większych zmian na rynku tv, na czele w dalszym ciągu TVP1, walkę o drugie miejsce toczą TVN, Polsat i TVP2. W grupie 16-49 liderem Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Dodatkowa szansa na udział w "Mam talent!"
Stacja TVN przygotowała dodatkową możliwość zgłoszenia się do czwartej edycji programu “Mam talent!”. Wszyscy chętni, którym nie udało dotrzeć się na precastingi, mogą swoje zgłoszenia przesłać listownie lub poprzez internet.
więcej
|
|
Lato w Discovery: Mike Tyson z gołębiami i łódź podwodna
Latem br. Discovery Channel wprowadzi do ramówki jedenaście premierowych pozycji. Na antenie znajdą się m.in. serial o Mike Tysonie hodującym gołębie i o załodze łodzi podwodnej.
więcej
|
|
Prezes TVP chce, aby Komisja Europejska finansowała telewizję Biełsat
Prezes TVP Juliusz Braun zwróci się do Komisji Europejskiej ws. dofinansowania telewizji Biełsat - poinformowała rzeczniczka TVP Joanna Stępień-Rogalińska. Pismo w tej sprawie ma być gotowe w ciągu najbliższych dni. Biełsat to satelitarny, białoruskojęzyczny kanał TVP nadawany specjalnie dla widzów na Białorusi.
więcej
|
|
"Obiektyw" TVP Białystok nagrodzony w konkursie na najlepszy program TVP
Zespół „Obiektywu” TVP Białystok zdobył Grand Prix - główną nagrodę dla najlepszego programu informacyjnego - w siedemnastym Przeglądzie i Konkursie Dziennikarskim Oddziałów Terenowych TVP PiK17 zakończonym 30 maja br. w Gdańsku.
więcej
|
|
SNL Kagan: Europa Zachodnia największym rynkiem IPTV
W ciągu ostatnich sześciu lat globalna liczba subskrybentów usługi telewizyjnej IPTV (ang. Internet Protocol Television) rosła rocznie średnio o 92,4 proc.
więcej
|
|
Jerzy Straszewski ponownie prezesem PIKE
Jerzy Straszewski został wybrany na stanowisko prezesa zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej na kolejną, trzyletnią kadencję. Wybrany został również zarząd organizacji oraz pozostałe organy statutowe działające w ramach Izby.
więcej
|
|
Wystartowało głosowanie w plebiscycie ,,SuperJedynki"
Widzowie TVP1 mogą wybrać laureatów plebiscytu muzycznego SuperJedynki. Głosowanie w systemie SMS, na najlepszych w tym roku wykonawców, przebój i płytę rozpoczęło się 30 maja.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Promocyjne opakowania marki Łowicz wprowadzały konsumentów w błąd
Promocyjne opakowania artykułów marki Łowicz wprowadzały konsumentów w błąd - uznała prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Firma Agros Nova podała, że sama zaproponowała wycofanie ich ze sprzedaży i zmianę opakowań.
więcej
|
|
Leszek Zaborowski szefem marketingu TV Puls
Leszek Zaborowski objął nowo powstałe stanowisko dyrektora ds. marketingu TV Puls. Będzie odpowiadał za definiowanie, planowanie oraz realizację polityki i celów marketingowych stacji.
więcej
|
|
,,Jaki stan konta, taki stan ducha". Marek Kondrat w nowej reklamie ING
Ruszyła kampania Otwartego Konta Oszczędnościowego oferowanego przez ING Bank Śląski. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Brain i PanMediaWestern - jest aktor Marek Kondrat.
więcej
|
|
Jarek Pawlik w Innovations Crazy Mouse
Do zespołu agencji reklamowej Innovations Crazy Mouse dołączył Jarek Pawlik, który został nowym art directorem.
więcej
|
|
Za Plusssz Magnez Multiwitamina bilet do Multikina
"Plusssz Magnez Multiwitamina zaprasza do Multikina!" - pod takim hasłem rozpoczyna się wspólna promocja marki Plusssz i Multikina. Wspiera ją kampania BTL oraz działania PR.
więcej
|
|
Kup grę Trefla, wygraj wycieczkę za 7 tys. zł od TUI
TUI Poland wspólnie z firmą Trefl organizuje konkurs "Pomysł na rodzinne wakacje z TUI i Trefl".
więcej
|
|
4 samochody Toyota Aygo do wygrania w letniej promocji karmelków Wawel
Firma Wawel po raz dziewiąty organizuje letnią promocję konsumencką karmelków. Do wygrania jest ponad 10 tys. nagród - samochody, netbooki z rocznym dostępem do internetu i torby sportowe.
więcej
|
|
Lato w sklepach Decathlon (wideo)
Decathlon wystartował z nową promocją swojej oferty. Dla kampanii "Lato", która potrwa do 26 czerwca, media zakupił i zaplanował dom mediowy PanMedia Western. Kreację stworzyła agencja Garmont.
więcej
|
|
Tablica.pl: Sprzedawaj po sąsiedzku (wideo)
180heartbeats prowadzi zintegrowaną kampanię dla serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl. Agencja opracowała strategię i kreację do kampanii "Sprzedawaj po sąsiedzku" w telewizji, radio i internecie.
więcej
|
|
Internetowa gra "Przygoda Jupik w świecie Majów"
AdAction opracował dla marki Jupik internetową grę "Przygody Jupika w świecie Majów", która jest częścią kampanii "Jupik. Każdy dzień to nowa przygoda".
więcej
|
|
Devi: nowe logo i nowa strategia (wideo)
Firma Devi, dostarczająca produkty i rozwiązania elektrycznego ogrzewania podłogowego, po 70 latach zmieniła logo.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|