|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 29 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Druga edycja talent show "Tylko muzyka" już jesienią
Telewizja Polsat zdecydowała, że druga edycja talent show “Tylko muzyka. Must be the music” znajdzie się już w jesiennej ramówce stacji. Wcześniej rozważano także jej emisję dopiero wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
"Ojciec Mateusz" zyskał 600 000 widzów i zarobił 10 mln zł
Emitowany w TVP 1 piąty sezon „Ojca Mateusza” miał o ponad 600 tys. widzów więcej niż nadawany rok wcześniej trzeci sezon i zdecydowanie pokonał propozycje konkurencji. Nowe odcinki jesienią.
więcej
|
|
Telewizja Polska podzielona, kto za co odpowiada?
Zarząd Telewizji Polskiej podzielił się kompetencjami. Prezes Juliusz Braun ma nadzorować wszystkie najważniejsze anteny. Jednocześnie zdecydowano o wzmocnieniu biura koordynacji programowej, co ma nastąpić kosztem samodzielności dyrekcji anten.
więcej
|
|
Dzisiaj rusza TV 6. Jaka oferta i gdzie pojawi się kanał?
Rozrywkowy kanał TV 6 rusza w poniedziałek 30 maja br. W ofercie stacji znajdą się głównie zagraniczne wersje programów typu talent show i teleturniejów. Szóstka pojawi się w naziemnej TV cyfrowej i na wszystkich platformach.
więcej
|
|
,,Instynkt" z Danutą Stenką nie był hitem TVP2
Serial kryminalny „Instynkt” z Danutą Stenką oglądało w TVP2 średnio 1,53 mln widzów. Dwójka przegrywała w paśmie jego emisji z konkurencją oraz notowała gorszy wynik niż przed rokiem.
więcej
|
|
Parodia castingu promuje festiwal w Opolu (wideo)
Telewizja Polska ruszyła z kampania promocyjną tegorocznego festiwalu w Opolu. W jej ramach przygotowano kilka spotów parodiujących castingi do muzycznych talent shows.
więcej
|
|
Polsat Sport News rusza 30 maja, co w ramówce?
30 maja o godz. 7.00 rano oficjalnie wystartuje nowy kanał sportowy Grupy Polsat - Polsat Sport News. Stację przeznaczoną do emisji w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, wypełnią informacje sportowe oraz relacje na żywo.
więcej
|
|
Nowy program TVP1. Bohaterowie ,,Rancza" opowiedzą o dotacjach unijnych
Od 13 czerwca na antenie TVP1 pojawi się nowy program, zatytułowany "Projekt : Europa" o dotacjach i szkoleniach w ramach Europejskich Funduszy. Gospodarzami będą bohaterowie serialu „Ranczo”.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Kuźniar będziebędziebędzie gościł (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Effie 2011: zgłoszenia do końca czerwca, Sobieraj na czele jury
W tegorocznej edycji Effie prace można zgłaszać do 30 czerwca. Oceni je jury, którego przewodniczącym został Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku.
więcej
|
|
Małpa i paw z Mannem i Materną reklamują Kredyt Bank (wideo)
Do emisji trafiła druga reklama konta osobistego w Kredyt Banku z udziałem Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny. Przygotowały ją firmy G7, Just, Starcom, Face Addicted i Face to Face.
więcej
|
|
Banderas reklamuje BZ WBK także w placówkach partnerskich
Kampania reklamowa BZ WBK z udziałem Antonio Banderasa obejmuje również placówki partnerskie tego banku. Jej kreację przygotowała agencja GPD Advertising.
więcej
|
|
,,Dzieciaki górą" i ,,Plaża pod nosem" w kampanii Rainbow Tours
Rozpoczęła się kampania biura podróży Rainbow Tours reklamująca jego taryfy „Dzieciaki górą” i „Plaża pod nosem”. Akcję - obejmującą telewizję, internet, punkty sprzedaży i outdoor - przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Starcom.
więcej
|
|
Orange pokazuje, jak zmienia życie swoich klientów (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania Orange prezentująca różnego rodzaju usługi dostępne w tej sieci. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Heineken sponsorem Ligi Mistrzów do 2015 r.
Heineken przedłużył swój sponsoring piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA do 2015 roku.
więcej
|
|
CityInfotv weszła do autobusów
Spółka AMS zainstalowała monitory nadające telewizję kontentowo-reklamową CityInfotv w 100 autobusach miejskich w Warszawie. Wcześniej można ją było oglądać tylko w metrze.
więcej
|
|
TUI rozda 250 000 zł w McDonald's
Biuro podróży TUI Polska zostało partnerem drugiej edycji loterii promocyjnej organizowanej przez sieć restauracji McDonald’s, której mechanizm opiera się o zasady gry planszowej Monopoly.
więcej
|
|
Saab szuka agencji. Budżet 115 mln dolarów
Saab szuka tzw. agencji wiodącej (lead agency) do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na około 115 milionów dolarów.
więcej
|
|
Obiadki i deserki Gerber reklamowane ,,na rosnący apetyt do nauki gryzienia"
W prasie i internecie startuje kampania reklamowa nowych obiadków i deserków marki Gerber (Nestle Polska). Akcję pod hasłem „Na rosnący apetyt do nauki gryzienia” przygotowały firmy Legend Group, MEC i Questia.
więcej
|
|
BPH promuje kredyty dla małych i średnich firm
Ruszyła promocja kredytów dla małych i średnich firm w Banku BPH. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Grupę 66 Ogilvy, Starlink i Ogilvy Interactive.
więcej
|
|
FilesTube: z Ad-Vice do Evolution Media Net
FilesTube.com rozpoczęła współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Będzie ona realizować w serwisie kampanie w Polsce i na rynkach międzynarodowych.
więcej
|
|
,,Forever green" - Hossa Finance z nową strategią i wizerunkiem
Firma doradztwa finansowego Hossa Finance zyskała nową strategię i wizerunek oparte na haśle „Forever green”. Spółka opracowała je wspólnie z Rubikom Strategy Consultants.
więcej
|
|
Mobiserve będzie współpracować z OMG Poland
Firmy Mobiserve i OMG Poland podpisały umowę o strategicznej współpracy. Będzie ona dotyczyć kampanii efektywnościowych w kanale mobilnym.
więcej
|
|
,,Together" w nowej strategii Bacardi
Marka Bacardi (Bacardi - Martini Polska) ma nową strategię komunikacyjną opartą na idei „Together”. Brand chce się kojarzyć z optymizmem i mocnymi więziami międzyludzkimi.
więcej
|
|
Europejski Program Modernizacji Polskich Firm reklamowany w prasie i internecie
Ruszyła kampania reklamowa Europejskiego Programu Modernizacji Polskich Firm. Akcję na zlecenie Europejskiego Funduszu Leasingowego przygotowały firmy Euro RSCG 4D, Euro RSCG Digital i MediaOn.
więcej
|
|
,,Polowanie na Przyjemność" w kampanii Magnum Double Chocolate
W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek lody Magnum Double Chocolate (Unilever). Akcję przygotowała agencja Tribal DDB Warszawa.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|