|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 25 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Mecz TVN kontra Sejm otworzy PGE Arenę w Gdańsku
Spotkanie piłkarskiej drużyny telewizji TVN wraz z reprezentacją Sejmu RP zainauguruje w czwartek 23 czerwca br. działalność stadionu PGE Arena Gdańsk. Mecz transmitowany będzie na antenie TVN.
więcej
|
|
TVP1: na lato znika ,,Celownik" i ,,Moda na sukces"
Na okres letni TVP1 zdejmuje z anteny program „Celownik”. Zastąpią go telenowela obyczajowa „Ludzie sprawy”, a później cykl „Natura w Jedynce”. Spada także „Moda na sukces”.
więcej
|
|
Finalista ,,,Mam talent", Steczkowska i Honey w trendach Polsatu
Telewizja Polsat ujawniłam finalistów konkursu Trendy, którzy zaprezentują się podczas festiwalu TOPtrendy 2011. Na scenie wystąpią m.in. Magda Steczkowska, finalista "Mam talent!" Piotr Lisiecki oraz Honorata „Honey” Skarbek.
więcej
|
|
Nie było nieprawidłowości w TVP. Śledztwo umorzone
Prokuratura Okręgowa w Gdańsku umorzyła śledztwo ws. nieprawidłowości w funkcjonowaniu ośrodka regionalnego TVP w Gdańsku w okresie od października 2006 r. do końca stycznia 2009 r.- poinformowała we wtorek rzeczniczka prokuratury Grażyna Wawryniuk.
więcej
|
|
13th Street Universal promowany przez grę zalatwkumpla.pl (wideo)
Universal Networks Int. uruchomił interaktywną grę internetową, która jest dostępna pod adresem zalatwkumpla.pl. Aplikacja jest częścią wizerunkowej kampanii kanału 13th Street Universal.
więcej
|
|
Mariusz Wyglądała w MTV Networks Polska
Mariusz Wyglądała objął nowo powstałe stanowisko head of commercial development and analysis w pionie komercyjnym MTV Networks Polska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Nivea: miliard euro na największą w historii kampanię (wideo)
Nivea przeznacza miliard euro na globalną kampanię reklamową celebrującą 100. urodziny marki.
więcej
|
|
,,Kierunek imprESKA" nawigowany przez TomTom (case study)
Przedstawiamy case study kampanii „Kierunek imprESKA”, która zdobyła główną nagrodę w kategorii „Innowacja w mediach” (podkategoria „Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji treści”) w konkursie Media Trendy 2011.
więcej
|
|
Palcowa tugeza w nowej reklamie Crunchips (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamująca nowy wariant chipsów Crunchips (Lorenz Snack-World). Akcję przygotowały agencja reklamowa Just i dom mediowy Mediavest.
więcej
|
|
Marek Ruszkowski: Nie przyjąłbym do pracy córki szefa
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Marek Ruszkowski, dyrektor agencji Media Solutions należącej do grupy One-2-One.
więcej
|
|
PTC reklamowo żegna Erę i zaczyna odsłaniać T-Mobile (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca rebranding sieci Era na T-Mobile. Akcję Polska Telefonia Cyfrowa przygotowała wspólnie z firmami G7 i Starcom.
więcej
|
|
LG Cinema 3D: Poznaj nowe fakty o 3D
Od 14 maja trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek telewizory LG Cinema 3D. Akcja pod hasłem „Poznaj nowe fakty o 3D” obejmuje telewizję, internet, kina i punkty sprzedaży.
więcej
|
|
,,Wszystko mi mówi, że wygrałem" w jubileuszowej kampanii Tymbarku
Wystartowała promocja napojów Tymbark (Maspex Wadowice) związana z 75-leciem istnienia tej marki. Za akcję pod hasłem „Wszystko mi mówi, że wygrałem” odpowiada agencja CzArt.
więcej
|
|
Plastry Viscoplast reklamowane jako ,,pierwsze na miejscu zdarzenia" (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa plastrów opatrunkowych Viscoplast (3M Poland). Akcję przygotowały agencja Euro RSCG 4D i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Złap 10 000 zł" - Bank BPH promuje karty kredytowe
Pod hasłem „Złap 10 000 zł” ruszyła promocja kredytowych MasterCard w Banku BPH. Akcję wspierają działania reklamowe przygotowane przez firmy Gruppa66 Ogilvy, Ogilvy Interactive i Redworks.
więcej
|
|
MediaCom Russia ma nowego szefa
Dom mediowy MediaCom Russia zatrudnił Sergeya Khokhlova, obecnie pełniącego funkcję CEO agencji reklamowej Made, na stanowisko CEO MediaCom na Rosję, Ukrainę i kraje WNP.
więcej
|
|
Druga edycja katalogu firm eventowych ,,Kreatorzy"
Wydawnictwo na Czasie przygotowało drugą edycję Katalogu “Kreatorzy”, prezentującego firmy organizujące eventy. Na 152 stronach publikacji przedstawiono 45 przedsiębiorstw.
więcej
|
|
Rusza cnbc.com telewizji CNBC
Globalna sieć telewizyjnych kanałów informacyjnych CNBC uruchomiła kampanię reklamową promującą start europejskiej wersji strony internetowej cnbc.com.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Młodzi pracownicy nie czują się zaangażowani w swoje obowiązki zawodowe
Z badania przeprowadzonego przez GfK wynika, że młodzi pracownicy na całym świecie nie są w pełni zaangażowani w pracę, którą wykonują. Ponadto są najbardziej narażeni na stres w pracy. Polska młodzież na tle innych krajów jest relatywnie mniej zaangażowana w pracę, niż jej rówieśnicy.
więcej
|
|
Polski internauta bardziej związany z matką niż ojcem
Z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że polski internauta bardziej związany jest z matką niż ojcem. Uważa też, że jest ona dla niego lepszym niż tata kompanem do zabawy.
więcej
|
|
75 proc. Polaków czuje sie bezpiecznie w naszym kraju
Trzy czwarte Polaków (75 proc.) uważa, że w naszym kraju żyje się bezpiecznie; większość (61 proc.) nie obawia się, że może paść ofiarą przestępstwa, choć w ciągu ostatnich pięciu lat niemal co piąty respondent (18 proc.) został okradziony - wynika z badania CBOS.
więcej
|
|
64 Polaków negatywnie o pracy rządu, 51 proc. dobrze o pracy prezydenta
Dwie trzecie ankietowanych (64 proc.) negatywnie ocenia działalność rządu, a ponad połowa (55 proc.) - premiera Donalda Tuska - wynika z najnowszego sondażu TNS OBOP. 51 proc. badanych dobrze wypowiada się o pracy prezydenta Bronisława Komorowskiego.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|