|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 22 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kazimierz Pułaski: Talent show kreuje gwiazdy przy okazji
- Ani instytucje państwowe ani polskie media nie stwarzają dobrej atmosfery, umożliwiającej zaistnienie na rynku nowym rodzimym wykonawcom - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kazimierz Pułaski, szef Sony Music Polska.
więcej
|
|
122 tys. zł za reklamę przy finale ,,X Factor" w TVN
Najdroższe spoty przy finałowym odcinku „X Factor” kosztują 122,4 tys. zł. Ogółem w ofercie reklamowej TVN na czerwiec ceny są średnio o 3,3 proc. niższe niż rok wcześniej.
więcej
|
|
"Szpilki na Giewoncie 2": Polsat liderem, 19,2 mln zł z reklam
Drugi sezon “Szpilek na Giewoncie” oglądało w Polsacie nieco mniej widzów niż premierową serię, ale znacznie poprawił on wyniki pasma i dał stacji pozycję lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19,2 mln zł.
więcej
|
|
Mniej zwiastunów audycji telewizyjnych oraz informacji o konkursach sms-owych
W poniedziałek wchodzi w życie nowelizacja ustawy o rtv; nie ma w niej jednak przepisów dotyczących VOD, wykreślonych pod koniec prac w parlamencie. Mają one być wprowadzone kolejną nowelą; konsultacje w tej sprawie, m.in. z internautami, mają rozpocząć się w czerwcu.
więcej
|
|
,,Hotel 52" miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu
Trzeci sezon serialu „Hotel 52” oglądało w Polsacie 2,67 mln widzów. To 400 tys. mniej niż przed rokiem. Produkcja przyniosła jednak większe wpływy reklamowe (19 mln wobec 16 mln).
więcej
|
|
Nowi dyrektorzy w Telewizji Polskiej
Telewizja Polska ma nowych dyrektorów biura zarządu i biura prawnego. P.o. szefem biura zarządu i spraw korporacyjnych została Elżbieta Ponikło, zaś biurem prawnym kieruje Robert Kroplewski.
więcej
|
|
ITI sprzedaje Multikino
Grupa ITI przygotowuje się do bezpośredniej sprzedaży sieci kin Multikino - wynika z informacji „Rzeczpospolitej”. Wcześniej holding planował wprowadzenie spółki na giełdę.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Kaszel Kulczyckiego (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne – podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Wspólny konkurs i kampania FOX-a oraz Cyfrowego Polsatu
Kanał FOX i platforma Cyfrowy Polsat przygotowały konkurs dla widzów, który wspiera kampania telewizyjna. Celem działań jest promocja oferty programowej stacji.
więcej
|
|
Cyfra+ i Panasonic rozdają okulary 3D
Abonenci Cyfry+, którzy w dniach 22 maja – 30 czerwca 2011 r. kupią telewizory 3D Panasonic serii ST30 lub GT30 i zarejestrują się w serwisie internetowym producenta, otrzymają bezpłatnie parę okularów do oglądania programów w trójwymiarze.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PKO BP: 130 tys. kont dzięki reklamom z Szymonem Majewskim (case study)
PKO BP zaprezentował wyniki sprzedażowe i wizerunkowe działań reklamowych z udziałem Szymona Majewskiego. Zapraszamy do case study z tej kampanii.
więcej
|
|
Ania Wyszkoni reklamuje wakacje z Grecos Holiday (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa biura podróży Grecos Holiday z udziałem Ani Wyszkoni, wokalistki zespołu Łzy. Akcję przygotowały firmy Praetoria Advertising, Red Baron i Mediapol.
więcej
|
|
Play przez porównywarkę reklamuje nową ofertę (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa nowej oferty Play. Akcję – zachęcającą do skorzystania z dostępnej w serwisie internetowym sieci porównywarki ofert różnych operatorów – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Mediacom.
więcej
|
|
Bartosz Barański dyrektorem ds. badań w Grupie Ströer
Bartosz Barański objął stanowisko dyrektora ds. badań w Grupie Ströer. Poprzednio prowadził własną agencję Walls.
więcej
|
|
TradeDoubler wchodzi na urządzenia mobilne
TradeDoubler wprowadza do swojej oferty obsługę kampanii reklamowych na urządzeniach mobilnych. Firma zapowiada też wprowadzenie w najbliższym czasie swojego Software Development Kit.
więcej
|
|
Nordea Bank reklamuje kredyt mieszkaniowy z promocyjną marżą (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u ruszyła kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego w Nordea Banku. Akcję bank przygotował wspólnie z firmami Hand Made, Media Contacts, MPG i Papaya Films.
więcej
|
|
Golenie ,,Siary" Rewińskiego promuje maszynki Wilkinson
Pod hasłem „Cała Polska goli »Siarę«!” ruszyła kampania promująca maszynki do golenia Wilkinson. Za akcję odpowiadają firmy L-E-M, MEC i studio Prowokacja.
więcej
|
|
IDMnet bez stron Infornext.pl
Infornext.pl zakończył współpracę z siecią reklamową IMDnet. Firma będzie samodzielnie sprzedawać reklamy w swoich serwisach internetowych.
więcej
|
|
Aleksandra Łojko i Karolina Gogarowska w Scholz & Friends Warszawa
Aleksandra Łojko i Karolina Gogarowska rozpoczęły pracę w agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa. Łojko pracowała wcześniej m.in. w Wyborowa SA, Tequila Polska i Netizens Peppermint, a Gogarowska – w Brain, DDB i Ogilvy Action.
więcej
|
|
Škoda sponsorem MŚ w hokeju do 2017 r.
Škoda przedłużyła sponsoring Mistrzostw Świata w hokeju na lodzie do 2017 roku.
więcej
|
|
,,Kuchnia dobrze doprawiona" promuje Amicę
Ruszyła promocja „Kuchnia dobrze doprawiona” wspierająca piekarniki Amica. Za akcję odpowiada agencja Momentum Worldwide.
więcej
|
|
Great Open House eventowo promuje Vision Express
W wybranych galeriach handlowych rozpoczęły się działania eventowe promujące Vision Express. Za ich kreację i realizację odpowiada agencja Great Open House.
więcej
|
|
,,Wygraj NIC" w promocji Unimil Skyn
Pod hasłem „Wygraj NIC” trwa promocja prezerwatyw Unimil Skyn (Ansell Limited). Akcję – obejmującą punkty sprzedaży i internet – przygotowała i realizuje agencja S4.
więcej
|
|
,,Podkręć swój styl" - Zelmer promuje sprzęt do pielęgnacji włosów
Ruszyła promocja produktów firmy Zelmer służących do pielęgnacji i stylizacji włosów. Za akcję - przebiegającą pod hasłem „Podkręć swój styl” - odpowiada agencja Kropka Bordo.
więcej
|
|
Artur Hynek: z Propolis Media do Mobiserve
Artur Hynek objął stanowisko account managera w agencji marketingu mobilnego Mobiserve. Wcześniej pracował w MNI Premium i Propolis Media.
więcej
|
|
Janusz Gałuszka: z Publicisa do Malum
Janusz Gałuszka objął stanowisko creative group heada w agencji reklamowej Malum. Wcześniej pracował w Publicisie, BBDO, JWT Warszawa, Paralotnej i Ad Fabrice FCB.
więcej
|
|
Klaudia Piskorz: z Gruppo Trade Service Polska do Partner ASM
Klaudia Piskorz rozpoczęła pracę jako asystent ds. promocji w agencji Partner ASM. Poprzednio była związana z firmą Gruppo Trade Service Polska.
więcej
|
|
Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka w butelkach od Dragon Rouge
Wódka Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka (Stock Polska) jest dostępna w zmodyfikowanych butelkach. Zaprojektowała je agencja Dragon Rouge.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Strona AntyKomor.pl zamknięta za strzelanie do prezydenta Komorowskiego
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego przygotowała ocenę prawną dot. gier "Komor-killer" oraz "Komor-szoter" zamieszczonych na stronie antykomor.pl, z której wynika, że "administrator strony mógł dopuścić się popełnienia czynu zabronionego".
więcej
|
|
PKP Intercity: wszystkie bilety on-line, darmowy internet w pociągach
Od czerwca w pociągach PKP Intercity będzie można za darmo korzystać z internetu bezprzewodowego. Natomiast bilety na wszystkie pociągi krajowe będzie można kupić w serwisie intercity.pl.
więcej
|
|
Programy telewizyjne na Facebooku polubione 1,65 mld razy
Programy telewizyjne cieszą się sporą popularnością na Facebooku. Promujące je strony polubiło 275 milionów użytkowników społecznościowego portalu.
więcej
|
|
Twitter: większa kontrola nad zewnętrznymi aplikacjami
Twitter wprowadził zmiany, dzięki którym użytkownicy mają podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące sposobów integracji zewnętrznych aplikacji z ich kontami.
więcej
|
|
Yahoo przejmuje 5to1
Yahoo kupiło internetową platformę reklamową 5to1.
więcej
|
|
ABW kontra serwis internetowy, który znieważał prezydenta
Politycy PiS są oburzeni przeszukaniem, jakiego ABW dokonała w mieszkaniu autora serwisu internetowego Antykomor.pl. Chcą, aby odpowiedzialni za tę akcję ponieśli konsekwencje. Działania ABW miały związek ze śledztwem ws. znieważenia prezydenta Bronisława Komorowskiego.
więcej
|
|
Zynga przejmuje DNA Games
Firma Zynga, znana z gier społecznościowych na Facebooku takich jak FarmVille i CityVille, przejęła studio gier DNA Games.
więcej
|
|
Net Solutions i Socializer w IAB Polska
Firmy Net Solutions i Socializer dołączyły do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Zyskały status członków nadzwyczajnych.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Dla konsumentów najważniejsze w diecie są witaminy
Jak wynika z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Ipsos Marketing w 24 krajach świata, spośród wielu korzystnych dla zdrowia substancji, które mogą znajdować się z produktach żywnościowych, konsumenci najbardziej cenią sobie witaminy. Wybierane są one częściej niż białko, sole mineralne, błonnik, kwasy Omega 3 czy przeciwutleniacze.
więcej
|
|
Nieco lepsze opinie o sytuacji w Polsce
Chociaż polepszyły się nieco opinie o ogólnej sytuacji w kraju, nadal większość Polaków (57 proc.) negatywnie ocenia kierunek zmian w Polsce - wynika z najnowszego sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|