|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Stratedzy reklamowi: dużo plusów w konsolidacji Plusa
Stratedzy z branży reklamowej pozytywnie oceniają wprowadzoną właśnie konsolidację submarek Plus. Pochlebne opinie zebrały też nowe formaty reklamowe poszczególnych taryf.
więcej
|
|
Hellena reklamowo łączy pokolenia (wideo)
Pod hasłem „Hellena łączy pokolenia” ruszyła kampania reklamowa napojów Hellena (Jutrzenka Holding). Akcję przygotowały firmy GonnaBe i Universal McCann.
więcej
|
|
Patrycja Klarecka na czele marketingu BZ WBK
Patrycja Klarecka rozpoczęła pracę jako dyrektor departamentu marketingu Banku Zachodniego WBK. Wcześniej pracowała m.in. w Telewizji Polskiej i PZU.
więcej
|
|
,,To nie Ty?" - Warta reklamuje ofertę dla bezpiecznych kierowców
Ruszyła kampania reklamowa TUiR Warta obejmująca m.in. konkurs, w którym można wygrać szkolenie w Szkole Jazdy Renault. Akcję pod hasłem „To nie Ty?” przygotowały firmy G7 i Starcom.
więcej
|
|
BSA: ,,Zgłoś nielegalne oprogramowanie" (wideo)
Ruszył kolejny etap telewizyjnej kampanii zachęcającej pracowników do zgłaszania przypadków wykorzystywania przez firmy nielegalnego oprogramowania. Akcję prowadzi organizacja Business Software Alliance.
więcej
|
|
Brainshake: Jaworski senior art directorem, Halicki creative directorem
Adam Jaworski rozpoczął pracę jako senior art director w agencji Brainshake. Natomiast na stanowisko creative directora awansował w firmie Paweł Halicki.
więcej
|
|
,,Stworzony dla mężczyzn" - Adam i Ewa reklamują Androvit (wideo)
W kinach rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Androvit dystrybuowanego przez A&D Pharma Poland. Akcję po hasłem „Stworzony dla mężczyzn” przygotowały firmy Eagle Way, Lightcraft i New Age Media.
więcej
|
|
E.Wedel szuka Ambasadora Fabryki Przyjemności (wideo)
Rozpoczęła się kampania Wedla obejmująca rekrutację na stanowisko Ambasadora Fabryki Przyjemności. Akcję producent przygotował i realizuje wspólnie z firmami S&S Digital, ZenithOptimedia i 24/7PR.
więcej
|
|
Szkolenia na mobiliusz.pl i konkursy na blogach w kampanii Adobe CS 5.5
Rozpoczęła się kampania promująca wprowadzenie do sprzedaży nowego pakietu Adobe CS 5.5. Za akcję – obejmującą wideoszkolenia w serwisie mobiliusz.pl i konkursy na blogach branżowych – odpowiada agencja Think Kong.
więcej
|
|
Content Media z Metrio Publishing i Iwoną Wyszogrodzką
Agencja brokerska Content Media nawiązała stałą współpracę z Metrio Publishing. Jednocześnie do firmy dołączyła Iwona Wyszogrodzka.
więcej
|
|
Publicis przejmuje agencję Rosetta za 575 mln USD
Holding reklamowy Publicis Groupe za 575 milionów dolarów w gotówce przejmuje agencję interaktywną Rosetta Marketing Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Burda wydała magazyn "Polska Gotuje" z przepisami z sieci
Grupa Burda wprowadziła na rynek nowy dwumiesięcznik kulinarny “Polska Gotuje”. Zamieszcza on przepisy na dania pochodzące z internetu.
więcej
|
|
Tytuły o autach tracą, zyskały tylko "Motor" i "Auto-Moto"
Wzrosty sprzedaży w segmencie tytułów motoryzacyjnych w lutym br. zanotowały jedynie miesięcznik “Auto-Moto” i tygodnik “Motor”, który był liderem zestawienia. Największy spadek odnotował magazyn “Classic Auto”, sporo stracił też “TopGear”.
więcej
|
|
Dwie nagrody INMA 2011 dla "Gazety Wyborczej"
Magazyn kulinarny "Palce Lizać" i akcja Polska Biega to projekty "Gazety Wyborczej" (Agora SA), które zostały nagrodzone w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu INMA Awards, organizowanego przez International Newspaper Marketing Association.
więcej
|
|
,,Gala" reklamuje się jako dwutygodnik (wideo)
W telewizji ruszyła druga odsłona kampanii reklamującej zmiany w magazynie „Gala” (G+J Polska). Akcję przygotowały agencja Innovations Crazy Mouse i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
"Wróżka" z gwiazdą na okładce
Miesięcznik “Wróżka” (Wydawnictwo Te-Jot) od numeru czerwcowego, który ukazał się 19 maja br., zaczął zamieszać na okładce zdjęcia znanych osób. W aktualnym wydaniu na okładce znalazła się Ilona Ostrowska.
więcej
|
|
Zmiany w serwisach parentingowych Muratora
Wydawnictwo Murator zreorganizowało i rozbudowało serwisy internetowe o tematyce parentingowej: Dlarodzinki.pl, Mjakmama24.pl i Dzieckozakupy.pl. Działania służą umocnieniu pozycji spółki w tym segmencie.
więcej
|
|
Wideoszkolenia z programów graficznych Photoshop z "Gazetą Wyborczą"
W czwartek i piątek z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukażą się płyty CD z wideoszkoleniami poświęconymi fotografii cyfrowej i obróbce zdjęć.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy i Litwini: powinniśmy się nawzajem wspierać
Większość mieszkańców Polski i Litwy uważa, że obydwa kraje jako członkowie Unii Europejskiej powinny się nawzajem wspierać, ponieważ łączą je historia oraz wspólne cele – wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia oraz Spinter Research.
więcej
|
|
Rośnie poparcie dla Donalda Tuska i rządu
36 proc. badanych (o 3 punkty więcej niż w kwietniu) to zwolennicy rządu Donalda Tuska; 33 proc. (mniej o 1 punkt proc.) zalicza się do jego przeciwników - wynika z majowego sondażu CBOS. Według badania poprawiły się też notowania szefa rządu.
więcej
|
|
Prawie połowa Polaków uważa, że można było zabić Osamę bin Ladena
47. proc badanych Polaków uważa, że Amerykanie mieli prawo zabić przywódcę Al-Kaidy Osamę bin Ladena; 40 proc. jest zdania, że amerykańscy komandosi powinni go pojmać i postawić przed sądem - wynika z sondażu instytutu PBS DGA. 13 proc. badanych nie ma opinii na ten temat.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|