|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jakub Wesołowski w nowym serialu TVP 1 "Komisarz Alex"
Jakub Wesołowski zagra główną rolę w nowym serialu kryminalnym “Komisarz Alex”, który szykuje TVP 1. Zdjęcia do produkcji mają ruszyć w lipcu. Serial trafi na antenę wiosną 2012 r.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z mniejszym zyskiem. 3,5 mln abonentów
Cyfrowy Polsat zakończył I kw. br. z mniejszym zyskiem niż rok temu. Platforma ma już prawie 3,5 mln abonentów i ocenia, że do pozyskania na rynku jest jeszcze milion klientów. W tym roku powinno ruszyć płatne VoD w internecie i LTE.
więcej
|
|
Program "Cofnij zegar" oglądało 1,2 mln widzów
Nadawany w niedzielne popołudnia program “Cofnij zegar” śledziło na antenie TVN 1,2 mln widzów, co przełożyło się na trzecie miejsce stacji w rynku. Format może powrócić do ramówki na początku przyszłego roku.
więcej
|
|
Polsat rośnie szybciej niż rynek reklamy
Przychody Telewizji Polsat z reklamy i sponsoringu wzrosły w I kwartale br. o 3,6 proc. rok do roku, czyli dwa razy bardziej niż cały rynek reklamy TV. Spółka nie zmieniła swojej prognozy, że pójdzie on do góry w tym roku o 7 proc.
więcej
|
|
Maciej Domagała: U pracowników cenię zapał do pracy, zaradność
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Maciej Domagała, dyrektor zarządzający ESKA TV.
więcej
|
|
Tracą TVP1 i TVP 2, zyskują TVN i Polsat. TVN24 ucieka TVP Info
Bez większych zmian na rynku tv, na czele w dalszym ciągu TVP1, walkę o drugie miejsce toczą TVN i Polsat. W grupie 16-49 liderem Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Multimedia: 155 tys. klientów TV cyfrowej, wzrost o 44 proc.
Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec I kwartału br. miała 155 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV, więcej o 43,5 proc. niż rok wcześniej. Usługa ta rosła zdecydowanie najdynamiczniej.
więcej
|
|
TVP Historia i National Geographic mocno w górę
Liderem kanałów dokumentalnych w kwietniu był kanał Discovery. Stracił on jednak widzów. Swoje wyniki znacznie poprawiły TVP Historia oraz National Geographic.
więcej
|
|
Porażkę Magdaleny Tul na Eurowizji zobaczyło 2,1 mln widzów
Pierwszy półfinał konkursu Eurowizji, podczas którego o awans walczyła Polka Magdalena Tul, zobaczyło 2,2 mln widzów. Finał rywalizacji przyciągnął 2,1 mln osób.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mniej reklam w tytułach Agory i Springera, więcej w Bauera
W I kwartale br. w gazetach i czasopismach Agory i Ringier Axel Springer Polska opublikowano po ok. 10 proc. reklam mniej niż rok wcześniej. Natomiast magazyny Wydawnictwa Bauer zamieściły 10 proc. więcej reklam.
więcej
|
|
Kobiecy Szymon Majewski w reklamie PKO BP (wideo making of)
Jak nagrywano reklamy PKO BP, w których Szymon Majewski wcielił się w rolę kobiety? Zapraszamy do obejrzenia wideo.
więcej
|
|
Tańsze reklamy w wakacyjnym cenniku RMF FM
Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na 6 tygodni wakacyjnych. Spoty w RMF FM i pakietach są średnio o kilka procent tańsze niż obecnie.
więcej
|
|
,,Przełącz emocje na stadion" - bilety na Euro 2012 w promocji Sharp
Rozpoczęła się promocja telewizorów Sharp, w której do wygrania jest 500 biletów na mecze Euro 2012. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Thinkeractive, Essenzia, ZenithOptimedia i AdComms.
więcej
|
|
,,Święty" Krzysztof reklamuje OC/AC w mBanku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowaa ubezpieczeń OC/AC oferowanych przez mBank. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication i MPG.
więcej
|
|
Kontrowersyjne reklamy, które w 2010 r. uniknęły zakazu emisji (wideo)
W 2010 roku brytyjski regulator rynku reklamowego Advertising Standards Authority (ASA) otrzymał ponad 25 tys. skarg na 13.074 różne kampanie reklamowe.
więcej
|
|
Ecolighty i rezerwacje on-line w ofercie Cityboard Media
Firma Cityboard Media wprowadziła do swojej oferty nowe nośniki outdoorowe – ecolighty. Reklamy można na nich wykupywać przy wykorzystaniu specjalnego systemu internetowego.
więcej
|
|
,,Wygrywaj egzotyczne wycieczki" - Sphinx promuje się z Pepsi
W sieci restauracji Sphinx rusza konkurs „Wygrywaj egzotyczne wycieczki” organizowany wspólnie z Pepsi. Wspierają go działania reklamowe przygotowane i prowadzone przez firmy Masteam i Practum Consulting.
więcej
|
|
Austrian Airlines reklamuje ,,słoneczne podróże po Europie"
W prasie i internecie wystartowała kampania reklamowa linii lotniczych Austrian Airlines. Akcję przygotowały firmy Jung von Matt i PanMedia Western.
więcej
|
|
Żywiec Zdrój Smako-Łyk: Dopełnia smak każdego posiłku
W prasie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Akcję pod hasłem „Dopełnia smak każdego posiłku” przygotowały firmy Ogilvy Action i Mediacom.
więcej
|
|
Outdoorowe opakowania promują Nestlé Musli
W ramach kampanii Nestlé Musli przed hipermarketami pojawiły się nośniki outdoorowe w kształcie opakowań tych płatków. Za akcję odpowiadają firmy Great Concept i MEC.
więcej
|
|
Matias Palm-Jensen szefem innowacji na Europę w McCann Erickson
Matias Palm-Jensen, twórca szwedzkiej agencji interaktywnej Farfar, dołączył do McCann Erickson. Obejmie stanowisko szefa innowacji w Europie.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|