|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 5 Maja 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
W I kwartale na reklamę wydano 1,61 mld zł - wzrost o 6,9 proc.
Od stycznia do marca br. na reklamę wydano w Polsce 1,61 mld zł netto, czyli 6,9 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje dom mediowy MPG. W całym br. wartość rynku ma być o 6 proc. większa niż w 2010 roku.
więcej
|
|
Ostatni sezon ,,Usta Usta" z najwyższą widownią
Trzeci i ostatni sezon serialu „Usta Usta” oglądało w TVN średnio 2,11 mln widzów, więcej niż dwie poprzednie serie. Wpływy z reklam wyniosły 11,7 mln zł.
więcej
|
|
Czas na digitalizację materiałów archiwalnych TVP
Digitalizację materiałów archiwalnych pozostających w depozycie Telewizji Polskiej - np. spektakli Teatru TV czy historii konkursów chopinowskich - oraz umieszczenie ich w internecie zakłada podpisany w Warszawie list intencyjny.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ostatni sezon ,,Usta Usta" z najwyższą widownią
Trzeci i ostatni sezon serialu „Usta Usta” oglądało w TVN średnio 2,11 mln widzów, więcej niż dwie poprzednie serie. Wpływy z reklam wyniosły 11,7 mln zł.
więcej
|
|
Czas na digitalizację materiałów archiwalnych TVP
Digitalizację materiałów archiwalnych pozostających w depozycie Telewizji Polskiej - np. spektakli Teatru TV czy historii konkursów chopinowskich - oraz umieszczenie ich w internecie zakłada podpisany w Warszawie list intencyjny.
więcej
|
|
Finał Pucharu Polski: mecz Legia-Lech oglądało 930 tys. widzów
Finałowy mecz Pucharu Polski między Legią Warszawa a Lechem Poznań obejrzało łącznie w TVN Turbo i TVP Sport niemal 930 tys. widzów. Średnio całe rozgrywki śledziło w pierwszej stacji 170 tys. widzów, a w drugiej - 241 tys.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: TVN HD od pakietu Mini
Cyfrowy Polsat 5 maja br. dołączy do swojej oferty trzy kanały Grupy TVN: TVN HD, TVN HD+1 i TVN CNBC oraz stację TVP Historia. W jakich pakietach się znajdą?
więcej
|
|
Start TV.Disco przesunięty na jesień
Muzyczny kanał TV.Disco, przygotowywany przez spółkę 4fun Media, nie ruszy w czerwcu br., jak pierwotnie planowano. Nadawca zdecydował się na przesunięcie terminu uruchomienia stacji na jesień br.
więcej
|
|
Eurowizja w TVP 1: dwa koncerty na żywo, skrót trzeciego
Telewizyjna Jedynka - tak jak w poprzednich latach - pokaże na żywo jeden półfinałowy koncert tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji w Dusseldorfie oraz koncert finałowy. Stacja zaplanowała też skróconą retransmisję z drugiego półfinału.
więcej
|
|
Viasat History i Viasat Nature dostępne w HD
Kanały dokumentalne Viasat History i Viasat Nature od 4 maja br. mają swoje wersje HD, które dostępne są na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Jeszcze w tym miesiącu obie stacje mają pojawić się w jednej z dużych sieci kablowych w Polsce.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W I kwartale na reklamę wydano 1,61 mld zł - wzrost o 6,9 proc.
Od stycznia do marca br. na reklamę wydano w Polsce 1,61 mld zł netto, czyli 6,9 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje dom mediowy MPG. W całym br. wartość rynku ma być o 6 proc. większa niż w 2010 roku.
więcej
|
|
Serce, Rozum, dziewczyna i chłopak reklamują Plany Domowe TP (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Planów Domowych TP oparta na wizerunku Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, AlienFX i MEC.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk na parapetówce reklamuje Polbank (wideo)
Z udziałem Justyny Kowalczyk ruszyła kolejna kampania reklamowa Elastycznego Kredytu Hipotecznego oferowanego przez Polbank. Akcję przygotowały firmy Addapter, Tyrka Studio i Macroscope OMD.
więcej
|
|
Kupony rabatowe za 180 mln zł na 50-lecie IKEA (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona kampanii podkreślającej, że IKEA jest obecna w Polsce od 50 lat. Akcję przygotowały firmy Euro RSCG Warsaw, MEC, K2 i ACR.
więcej
|
|
Dziesięć "najlepszych z najlepszych" reklam marki Coca-Cola (wideo)
Serwis Advertising Age przygotował zestawienie dziesięciu "najlepszych z najlepszych" reklam Coca-Coli w historii.
więcej
|
|
,,Zimny impuls" w nowej kampanii Lecha (wideo)
Pod hasłem „Zimny impuls” ruszyła kampania reklamowa piwa Lech (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały firmy McCann Erickson, Papaya Films, Gimmick, Artegence i Starcom.
więcej
|
|
Whopper w Burger Kingu: Najlepszy, bo grillowany na ogniu (wideo)
Pod hasłem „Najlepszy, bo grillowany na ogniu” ruszyła kampania reklamowa burgera Whopper oferowanego przez Burger King. Akcję przygotowały firmy FireFly Creation, Badi Badi Fx Studio i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Świat Majów reklamuje Jupika (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju dla dzieci Jupik (Hoop Polska). Akcję – promująca zmieniony wizerunek marki – przygotowały firmy Ogilvy & Mather, MPG i ActiveIT.
więcej
|
|
Sony Ericsson Polska wybrało Grupę Eskadra
Grupa Eskadra wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Sony Ericsson Polska. Współpracę zaplanowano na czas nieokreślony.
więcej
|
|
,,Zapanuj nad zielenią" - Husqvarna reklamuje wykaszarki (wideo)
W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa wykaszarek marki Husqvarna. Akcja przebiega pod hasłem „Zapanuj nad zielenią”.
więcej
|
|
BTL coraz bardziej popularny
Coraz więcej polskich firm dostrzega korzyści wynikające z działań marketingu bezpośredniego, inwestując zarówno w akcje skierowane do konsumentów, jak i partnerów biznesowych - wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia. W 2011 roku poziom wydatków na BTL zarówno w segmencie B2B, jak i B2C wzrośnie od 3 do 5 proc.
więcej
|
|
Hot dog w prezencie promuje Statoil
Na stacjach Statoil rozpoczęła się promocja „5+1 hot dog w prezencie”. Wspierają ją działania reklamowe przygotowane przez agencję Momentum Worldwide.
więcej
|
|
Justyna Zając i Katarzyna Karzyńska w smARTcat
Justyna Zając i Katarzyna Karzyńska rozpoczęły pracę w agencji smARTcat. Zając wcześniej była związana m.in. z Sephora Polska i Q Invest, a Karzyńska – Lowe GGK, Bauer i The Warsaw Voice.
więcej
|
|
Tequila Polska: Dorota Trzebska awansuje, Chwalisława Waligóra dołącza
Dorota Trzebska awansowała na stanowisko account managera w agencji reklamowej Tequila Polska. Natomiast pracę w firmie rozpoczęła Chwalisława Waligóra.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook: nie jesteśmy machiną do szpiegowania
Facebook odpowiedział na zarzuty Juliana Assange'a, twierdzącego że społecznościowy portal jest "machiną do szpiegowania" mogącą być wykorzystywaną przez władze do zdobywania szczegółowych informacji o użytkownikach.
więcej
|
|
Dorastanie i homoseksualizm w nowej kampanii Google Chrome (wideo)
Google uruchomiło telewizyjną kampanię reklamową promującą przeglądarkę internetową Chrome. Akcja pod hasłem "the web is what you make of it" obejmuje dwa 90-sekundowe spoty.
więcej
|
|
Gadu-Gadu do pobrania w wersji 10.5 - prościej i szybciej
GG Network udostępniło stabilną wersję 10.5 komunikatora Gadu-Gadu. W aplikacji uproszczono niektóre opcje, dzięki czemu działa ona szybciej.
więcej
|
|
Ponad 18 milionów Polaków korzysta z serwisów społecznościowych
Ponad 18 milionów Polaków korzysta z serwisów społecznościowych. W internetowe społeczności zaangażowani są niemal wszyscy – w przeciągu miesiąca zagląda na nie 99 proc. internautów. Większość z nich zostawia w sieci swoje prywatne dane - wynika z raportu opublikowanego przez Polskie Badania Internetu.
więcej
|
|
Teatr na żywo w internecie. Ceny biletów do 12 zł
W internecie wystartowała platforma transmisji spektakli teatralnych na żywo AllLive.pl. Premierowa relacja odbędzie się 21 i 22 maja z warszawskiego Teatru 6. Piętro.
więcej
|
|
Uwaga z biletami na Euro 2012. Policja zablokowała fałszywą stronę
Policja zablokowała fałszywą stronę internetową, na której oferowano fikcyjne bilety na mecze piłkarskie mistrzostw Europy EURO 2012. Jedna osoba została zatrzymana - poinformowała w środę policja w Lublinie.
więcej
|
|
Najnowsza kolekcji marki Express do kupienia na Facebooku
Marka odzieżowa Express wprowadziła swój cały katalog produktów do sprzedaży na portalu społecznościowym Facebook.
więcej
|
|
Symetria jako grupa - nowe marki, usługi, osoby, logo i serwis internetowy
Agencja interaktywna Symetria wyodrębniła dwa nowe zespoły: Symetria Creative i Symetria IT. Jednocześnie do firmy dołączyły nowe osoby, zmienione też zostały jej logo i strona internetowa.
więcej
|
|
Dziennikarka Filmwebu w jury w Cannes
Malwina Grochowska, brand manager i dziennikarka Filmwebu, będzie członkinią jury Międzynarodowej Federacji Krytyków Filmowych FIPRESCI na tegorocznym Festiwalu Filmowym w Cannes.
więcej
|
|
Google: liczba wyszukiwań terminu "bin laden" o milion proc. w górę
W poniedziałkowy poranek czasu polskiego, gdy świat obiegła informacja o śmierci Osamy bin Ladena, Google odnotowało ogromny wzrost liczby wyszukiwań dotyczących przywódcy Al-Kaidy.
więcej
|
|
Puma: konkurs na Facebooku. Do wygrania buty Puma Faas 300 i Puma Faas 500
Puma organizuje na swoim facebookowym profilu konkurs, w którym do wygrania są buty Puma Faas 300 i Puma Faas 500.
więcej
|
|
comScore: Holendrzy lubią Twittera i LinkedIn
Holandia ma największy na świecie odsetek internautów korzystających z serwisów społecznościowych Twitter i LinkedIn.
więcej
|
|
Patrycja Sass-Staniszewska szefem biura IAB Polska
Z początkiem maja Patrycja Sass-Staniszewska, pełniąca dotychczas obowiązki business development managera, awansowała na stanowisko dyrektora biura IAB Polska.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Ipsos: zmiany na stanowiskach dyrektorskich
Steven Vogt został dyrektorem Ipsos Loyalty - nowego działu w polskim Ipsos, wchodzącego w skład międzynarodowej struktury wyspecjalizowanej w badaniach satysfakcji i lojalności klientów. Wcześniej Vogt pełnił funkcję dyrektora Ipsos ASI, części Ipsos specjalizującej się w badaniach reklamy. Na tym stanowisku zastąpi go Mateusz Głowacki.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
13,73 mln zł - tyle TVN przeznaczy na dywidendę
|
|
Coraz więcej pasażerów na lotniskach. Najbardziej zyskał Gdańsk
|
|
W 2012 r. wzrost PKB przyspieszy do 4,1 proc. z 3,7 proc. w 2011 r.
|
|
Cyfrowy Polsat musi zdobyć 350 mln euro. Czas na obligacje
|
|
Kredyt o stałej stopie - czy się opłaca?
|
|
Rewelacyjne wyniki lotniska w Gdańsku. Czas na nowe połączenia krajowe
|
|
GPW wprowadza WIG-Ukraine. Możliwe kolejne indeksy regionalne
|
|
Do 82,7 mld zł wzrosły obroty akcjami na GPW w I-IV 2011
|
|
Coraz lepiej spłacamy kredyty, ale banki mają ponad 35 mld zł złych długów
|
|
Po marcu deficyt budżetu wyniósł 17,5 mld zł. To 43,5 proc. rocznego planu
|
|
PKP Cargo: 100 mln zysku w 2011 r., znacznie przekroczymy plan przewozów
|
|
Multimedia Polska chce po 9,70 zł skupić 5,59 proc. własnych akcji
|
|
90 zł za akcję Banku BGŻ. Zapisy startują 5 maja
|
|
Czas na prywatyzację PKP Cargo, ale firma sama szuka też podmiotów do przejęcia
|
|
Wyraźna poprawa warunków w polskim sektorze przemysłowym
|
|
Kiedy się nie płaci podatku VAT
|
|
Aktywa OFE wzrosły do 234,6 mld zł
|
|
Optymizm nie opuszcza polskich eksporterów
|
|
Coraz mniej finansistów oczekuje poprawy koniunktury
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Ewa Siedlecka
Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom, stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|