|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 29 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Bogusław Piwowar wejdzie do zarządu TVP od 6 maja
Bogusław Piwowar obejmie stanowisko członka zarządu TVP od 6 maja, a nie - jak zdecydowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - od 15 lipca. Rada nadzorcza telewizji postanowiła, że od 6 maja będzie on członkiem RN delegowanym do pełnienia funkcji w zarządzie.
więcej
|
|
Art TV - kanał o sztuce w portfolio Chello
Spółka Chello Central Europe rozpoczęła dystrybucję w Polsce międzynarodowego kanału Art Television, który poświęcony jest sztuce.
więcej
|
|
Outdoor Channel i Food Network w tym roku po polsku
Kanały tematyczne Food Network i Outdoor Channel, które dystrybuuje w Polsce Chello Central Europe, mają w tym roku otrzymać polskie ścieżki językowe.
więcej
|
|
Pół miliona widzów ogląda Katarzynę Dowbor w ogrodzie
Ogrodniczy magazyn TVP 2 “Ogrodowa Dowborowa, czyli 4 pory roku w domu i ogrodzie” śledzi 510 tys. widzów. W czasie emisji programu stacja przegrywa z TVP 1 i Polsatem, ale wygrywa z TVN.
więcej
|
|
"Dragons Den" miał 300 tys. widzów i poprawił wyniki TV 4
Pierwszą edycję programu “Dragons Den - jak zostać milionerem” oglądało w niedzielne wieczory w TV 4 ok. 300 tys. widzów. Format poprawił wyniki pasma, w który był emitowany. Jesienią kanał nada drugą edycję programu.
więcej
|
|
Film "W milczeniu" Ewy Ewart nagrodzony w Chicago
Film dokumentalny Ewy Ewart “W milczeniu”, który pokazuje oblicze katastrofy smoleńskiej oczami rodzin ofiar, został nagrodzony w Chicago na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym Hugo TV Awards.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Bilety na Euro 2012 w promocji Carlsberga (wideo)
Startuje promocja piwa Carlsberg, w której można wygrać bilety na Euro 2012. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi, Euro RSCG Marketing House, Byss.pl, PHD Media Direction i Ciszewski Public Relations.
więcej
|
|
Rozbierany autostop w nowej reklamie New Yorker (wideo)
Na całym świecie rusza kampania reklamowa nowej kolekcji odzieży New Yorker. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Twinfilm, MediaCom i Pilot 1/0.
więcej
|
|
Tesco reklamuje kostiumy kąpielowe F&F (wideo)
Trwa kampania reklamowa kostiumów kąpielowych F&F dostępnych w sieci Tesco. Za obsługę mediową akcji odpowiada PanMedia Western.
więcej
|
|
Lech Premium w butelkach z pionowym logo
W sprzedaży pojawiły się butelki piwa Lech Premium, na których etykiety mają pionowe logo. Zaprojektowała je firma Wilk Studio.
więcej
|
|
,,Szczęśliwy los" promuje Żubra
Rusza „Szczęśliwy los Żubra” – loteria promująca piwo Żubr (Kompania Piwowarska). Akcję – realizowaną przez agencję Tequila – wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Paralotna, Papaya Films, Platige Image i Starcom.
więcej
|
|
Lavazza oficjalną kawą Wimbledonu
Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie oficjalną kawą wielkoszlemowego turnieju tenisowego w Wimbledonie.
więcej
|
|
Edyta Gut: z Centrum Monitorowania Rynku do TradeDoubler
Edyta Gut objęła stanowisko agencies sales managera w TradeDoubler. Wcześniej pracowała m.in. w Centrum Monitorowania Rynku, Giełdzie Mediowej, Time i Broker FM.
więcej
|
|
,,Wyspa Nagród" na Dominikanie promuje Brittę
Rusza konkurs „Wyspa Nagród” promujący ryż Britta (Sawex Foods). Akcję wspiera kampania reklamowa obsługiwana przez Value Media.
więcej
|
|
Partner ASM będzie promować Primaverę w sklepach
San Benedetto powierzył agencji Partner ASM obsługę marketingową marki Primavera w punktach handlowych. Zlecenie obejmuje ponad 160 sklepów, m.in. hipermarkety sieci Tesco, Real, Makro, E.Leclerc i Kaufland.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Kubuś Puchatek" liderem, na drugim "Scooby - Doo"
Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla dzieci jest “Kubuś Puchatek” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Największy wzrost zanotował “Power Rangers Magazyn”, traci “Winx Club”.
więcej
|
|
Rusza Akademia Forbesa
W maju br. zainauguruje swoją działalność Forbes Academy. W ramach projektu prowadzonego przez miesięcznik “Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) we współpracy z firmą Presscom, organizowane będą szkolenia o różnej tematyce.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Ewa Siedlecka
Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom, stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|