|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na pierwszym multipleksie Kino Polska Nostalgia, Eska TV, ATM Rozrywka i U-TV
Kino Polska TV, Eska TV, ATM Grupa i Stavka to nadawcy, którzy wygrali konkurs na programy telewizyjne na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej - poinformowała we wtorek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej |
|
"Wyślij" - nowy przycisk na Facebooku (wideo)
Facebook wprowadził kilka nowości związanych z grupami. Jedną z nich jest przycisk "Wyślij".
więcej |
|
,,Viva!" i ,,Wprost" mocno w górę, ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" w dół
W marcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły „Viva!” i „Wprost”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Beatyfikacja Jana Pawła II w telewizji: najwięcej w TVP
TVP, Polsat i TVN relacjonować będą uroczystości beatyfikacyjne papieża Jana Pawła II. Stacje przygotują specjalne wydania programów informacyjnych, nie zabraknie też transmisji z mszy czy dokumentów o papieżu.
więcej
|
|
,,M jak miłość" straciło 800 tys. widzów
Serial „M jak miłość” gromadzi od początku 2011 roku średnio 7,84 mln widzów, czyli mniej o 800 tys. niż rok wcześniej. Mimo spadku TVP 2 pozostaje dalej liderem rynku.
więcej
|
|
730 tys. widzów ogląda Teatr Telewizji
Spektakle w ramach Teatru Telewizji w TVP1 śledzi średnio 732 tys. widzów. Największą widownię, jak dotąd, zgromadził premierowy spektakl „Czarnobyl. Cztery dni w kwietniu”.
więcej
|
|
Na pierwszym multipleksie Kino Polska Nostalgia, Eska TV, ATM Rozrywka i U-TV
Kino Polska TV, Eska TV, ATM Grupa i Stavka to nadawcy, którzy wygrali konkurs na programy telewizyjne na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej - poinformowała we wtorek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Tylko TVN zyskała w Wielkanoc widzów. Prawie 5 godzin przed telewizorem
Podczas Świąt Wielkanocnych Polacy spędzili przed telewizorem średnio 4 godziny i 46 minut, o sześć mniej niż przed rokiem. Wśród głównych telewizji swój wynik w porównaniu do ubiegłego roku poprawiła tylko TVN.
więcej
|
|
"M jak miłość" znów numerem 1. Traci TVP 1, TVN24 przed TVP Info
Bez większych zmian na rynku tv, na czele w dalszym ciągu TVP1, walkę o trzecie miejsce toczą Polsat i TVP2. W grupie 16-49 liderem Polsat- więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Eutelsat: internetowy kontrakt na 5 mln euro
Eutelsat Communications podpisał nową umowę pomiędzy jego spółką zależną, Skylogic, a brytyjską spółką specjalizującą się w komunikacji satelitarnej, Avonline.
więcej
|
|
Canal+ HD w sieci Inea
Sieć kablowa Inea w środę 27 kwietnia br. dołączy do swojej oferty stację Canal+ HD. Będzie to 18. kanał nadawany w wysokiej rozdzielczości w ofercie wielkopolskiego operatora.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Viva!" i ,,Wprost" mocno w górę, ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" w dół
W marcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły „Viva!” i „Wprost”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
,,A night like this" - ruszyła wiosenna kampania RMF FM (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa RMF FM. Akcję na zlecenie rozgłośni przygotowały firmy Czteryczwarte, Film Works i The Media Insights.
więcej
|
|
Ciekawość Czerwonego Kapturka w nowej reklamie Redd's (wideo)
W telewizji, kinach i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Redd’s (Kompania Piwowarska). Akcję pod hasłem „Ciekawość pierwszy stopień do Redd’sa” przygotowały firmy Grey Group, Dragon Rouge, The Mill, Starcom i Q&A Consulting.
więcej
|
|
Marta Guze-Korszyńska na czele marketingu Marquard Media Polska
Marta Guze-Korszyńska została dyrektorem marketingu w Marquard Media Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Urszulę Wilk, która przeszła do G+J Polska.
więcej
|
|
Brasil będzie reklamować Kubusia
Agencja Brasil będzie obsługiwać reklamowo markę Kubuś. Wygrała przetarg zorganizowany przez Grupę Maspex.
więcej
|
|
Łatwość malowania w reklamie Jedynki Ogród Barw (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa farb Jedynka Ogród Barw. Akcję – pokazującą, jak łatwo się nimi maluje – przygotowały firmy Just, Film Produkcja i Macroscope OMD.
więcej
|
|
Kupony reklamowe w bankomatach Euronetu (wideo)
Euronet udostępnił w swoich bankomatach nowy nośnik reklamowy – kupony wydawane razem z gotówką. Jako jeden z pierwszych marketerów korzysta z nich P4, operator sieci Play.
więcej
|
|
Sphinx z promocjami przez cały tydzień
W restauracjach Sphinx ruszyła promocja obejmująca 4 oferty dostępne w poszczególne dni tygodnia. Wspierają ją działania reklamowe w formie materiałów BTL.
więcej
|
|
ArthroStop Lady: Sekret swobody i wdzięku ruchów
W prasie startuje kampania reklamowa suplementu diety ArthroStop Lady. Akcję pod hasłem „Sekret swobody i wdzięku ruchów – nowa formuła tylko dla kobiet” przygotowały firmy Opus B, Initiative i Open Media.
więcej
|
|
Garden Party Drink z identyfikacją od Czteryczwarte
Agros Nova wprowadziła do sprzedaży napoje owocowe Garden Party Drink. Ich identyfikację wizualną przygotowała agencja Czteryczwarte Brand Design.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Viva!" i ,,Wprost" mocno w górę, ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" w dół
W marcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły „Viva!” i „Wprost”, za to spadki zanotowały „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
Marta Guze-Korszyńska na czele marketingu Marquard Media Polska
Marta Guze-Korszyńska została dyrektorem marketingu w Marquard Media Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Urszulę Wilk, która przeszła do G+J Polska.
więcej
|
|
Ofero24.pl - nowa platforma ogłoszeniowa od Muratora
Wydawnictwo Murator uruchomiło nowy projekt internetowy - Ofero24.pl. To platforma ogłoszeniowa adresowana do małych i średnich przedsiębiorstw z branży budowlano-wnętrzarskiej oraz konsumentów ich produktów i usług.
więcej
|
|
"Silesia Press" - rusza szósta edycja konkursu dziennikarskiego
Do końca maja śląskie redakcje i dziennikarze mogą zgłaszać swoje ubiegłoroczne publikacje do regionalnego konkursu "Silesia Press", którego szóstą edycję ogłoszono we wtorek w Katowicach.
więcej
|
|
"Moxie Girlz" - nowy magazyn od Media Service Zawada
Wydawnictwo Media Service Zawada przygotowało nowe pismo - "Moxie Girlz". Tytuł adresowany jest do dziewczynek w wieku 5-8 lat.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Ewa Siedlecka
Z Ewą Siedlecką, laureatką Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez polski Press Club, rozmawiamy o sensie dziennikarstwa społecznego, nagrodach przyznawanych dziennikarzom, stanie polskiego dziennikarstwa oraz o „Gazecie Wyborczej”, z którą związana jest od 1989 roku.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|