|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 22 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Megapanel z lutego: WP przed NK.pl, Facebook z 10 mln RU
W lutym br. więcej polskich internautów odwiedziło strony Wirtualnej Polski niż NK.pl. Natomiast zasięg Facebooka przekroczył 10 mln realnych użytkowników.
więcej
|
|
"Uwaga!" wyprzedziła "Celownik", w górę "Interwencja"
“Uwaga!” to najpopularniejszy codzienny magazyn interwencyjny, który ogląda w 2011 r. ponad 3 mln widzów. Rok wcześniej liderem był nadawany w TVP 1 “Celownik”, który sporo stracił. Wzrost odnotowała “Interwencja”.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2011 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Uwaga!" wyprzedziła "Celownik", w górę "Interwencja"
“Uwaga!” to najpopularniejszy codzienny magazyn interwencyjny, który ogląda w 2011 r. ponad 3 mln widzów. Rok wcześniej liderem był nadawany w TVP 1 “Celownik”, który sporo stracił. Wzrost odnotowała “Interwencja”.
więcej
|
|
Katarzyna Dowbor poprowadzi magazyn o Unii Europejskiej
Telewizyjna Dwójka szykuje cykliczny problem poruszający tematy związane z Unią Europejską. Zatytułowany on będzie “Szczęśliwa 13”, a poprowadzi go Katarzyna Dowbor.
więcej
|
|
Wideo na żądanie od TVP w telewizorach Samsunga
Telewizja Polska i Samsung podpisały porozumienie, na mocy którego serwis wideo na żądanie vod.tvp.pl został udostępniony w ramach platformy Samsung Smart TV. Tym samym użytkownicy telewizorów Samsung uzyskali dostęp do bazy programów i filmów TVP.
więcej
|
|
TP ma 577 tys. klientów telewizji, wzrost o 38 proc.
Z usługi telewizyjnej Telekomunikacji Polskiej na koniec I kwartału br. korzystało łącznie 577 tys. abonentów, czyli o 38 proc. więcej niż rok wcześniej. Prawie potroiła się natomiast klientów abonujących płatne pakiety telewizyjne.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat kupił za 3,75 mld zł Telewizję Polsat
Cyfrowy Polsat kupił za 3,75 mld zł 2.369.467 akcji w kapitale zakładowym TV Polsat stanowiących 100 proc. kapitału zakładowego spółki - poinformowała spółka w czwartek.
więcej
|
|
Cartoonito - nowe pasmo na antenie Boomeranga
We wrześniu br. na antenie dziecięcego kanału Boomerang pojawi się pasmo dla przedszkolaków Cartoonito. Kanał o tej nazwie nadawca Boomeranga – firma Turner Broadcasting System - posiada w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
|
Od maja nowe odcinki ,,Włatców móch" w Czwórce
Czwórka pokaże nowe odcinki serialu „Włatcy móch”. Produkcja, w premierowej odsłonie, pojawi się na antenie 8 maja.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szymon Majewski jako kobieta w nowych reklamach PKO BP (wideo)
Rozpoczyna się kolejny etap kampanii PKO Banku Polskiego z udziałem Szymona Majewskiego. Tym razem prezenter występuje jako kobieta.
więcej
|
|
Nowy bohater w reklamach Old Spice (wideo)
Isaiah Mustafa zyskał poważnego konkurenta. W kampanii reklamowej Old Spice zadebiutowała nowa postać.
więcej
|
|
Peugeot, Scania, Kropla Beskidu, Microsoft, Orange oraz Orlen wesprą polską prezydencję
Peugeot, Scania, Kropla Beskidu, Microsoft, Orange oraz PKN Orlen będą nieodpłatnie wpierać organizację polskiego przewodnictwa w Radzie UE. Mają one m.in. użyczać auta do przewozu zagranicznych delegacji, dostarczać napoje na spotkania oraz telefony komórkowe.
więcej
|
|
Manchester United najbardziej wartościowym klubem świata - top 20
Manchester United jest według magazynu Forbes najbardziej wartościowym klubem piłkarskim na świecie. Czerwone Diabły wygrały to zestawienie po raz siódmy z rzędu.
więcej
|
|
,,Zrób dla siebie coś dobrego" w kampanii Dobrowianki (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wodę mineralną Dobrowianka (Danone Polska). Za akcję pod hasłem „Zrób dla siebie coś dobrego” odpowiadają firmy Young & Rubicam, Mediacom, Heureka, Pride & Glory i Grayling Poland.
więcej
|
|
Whirlpool: Odkryj sekrety idealnej kuchni
Pod hasłem „Odkryj sekrety idealnej kuchni” rusza promocja sprzętu kuchennego do zabudowy Whirlpool i środków czyszczących Wpro. Za akcję odpowiadają agencje Ogilvy Interactive i Ogilvy Action.
więcej
|
|
Galeria Malta wybrała agencję Tequila/Polska
Agencja Tequila/Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługą marketingową poznańskiej Galerii Malta. Współpracę zaplanowano na rok.
więcej
|
|
Reklama w tv: Polsat w górę, TVN i VIVA Polska w dół
W marcu br. polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam prawie 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Największy spadek tych przychodów zanotowała VIVA Polska, za to wzrosły wpływy reklamowe Polsatu.
więcej
|
|
Robert Sokół dyrektorem sprzedaży i marketingu Martin Braun
Robert Sokół objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie Martin Braun. Poprzednio funkcję tę pełnił Marcin Komorowski.
więcej
|
|
Produkty Procter&Gamble promowane w Selgros Cash and Carry
W centrach Selgros Cash and Carry trwa akcja promująca produkty Procter&Gamble. Jej przygotowaniem i realizacją zajmuje się agencja Swiift.
więcej
|
|
Anna Zych: z City Media Poland do Headz Marketing Partner
Anna Zych objęła stanowisko junior sales executive w Headz Marketing Partner. Poprzednio pracowała w City Media Poland.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Eliza Misiecka, Genesis PR
Z Elizą Misiecką, szefową Genesis PR, rozmawiamy o polskiej branży PR, jej perspektywach i problemach, nieetycznych praktykach stosowanych w środowisku PR, a także o sytuacji panującej na rynku PR politycznego.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|