|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 21 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Bravo" liderem pism młodzieżowych, "Dziewczyna" w dół o 50 proc.
Dwutygodnik “Bravo” ma najwyższą sprzedaż w segmencie pism młodzieżowych. W styczniu br. pismo umocniło swoją pozycję, jako jedyne notując wzrost. Pozostałe tytuły straciły, a największy spadek - prawie o 50 proc. - dotknął “Dziewczyny”.
więcej |
|
,,Fakt" i ,,Super Express" więcej z reklam, ,,DGP" i ,,GW" - mniej
W marcu br. polskie dzienniki cennikowo zarobiły z reklam prawie 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Wyborcza”, a spore wzrosty osiągnęły „Fakt” i „Super Express”.
więcej |
|
Discovery Velocity - nowy kanał dla mężczyzn (wideo)
Koncern Discovery Communications zapowiedział, że uruchomi nowy kanał telewizyjny Discovery Velocity.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Sąd: TVP nie może przerywać reklamami "Bitwy na głosy"
TVP musi wstrzymać emitowanie reklam w przerwach między kolejnymi blokami show "Bitwa na głosy" - zdecydował sąd na wniosek TVN. Stacja wezwała TVP do respektowania zakazu.
więcej
|
|
Discovery Velocity - nowy kanał dla mężczyzn (wideo)
Koncern Discovery Communications zapowiedział, że uruchomi nowy kanał telewizyjny Discovery Velocity.
więcej
|
|
Najefektywniejszą telewizją jest Polsat. Za nią TVN i TVP
Polsat był w 2010 r. najbardziej efektywną spółką telewizyjną wśród największych nadawców - wynika z wyliczeń "Rzeczpospolitej".
więcej
|
|
Apel dziennikarzy: nie powoływać zarządu TVP w zaproponowanym składzie
Zarząd Główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich apeluje do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o niepowoływanie zarządu TVP w składzie, jaki zaproponowała rada nadzorcza spółki.
więcej
|
|
Wielkanoc z naziemną telewizją cyfrową - ruszają kolejne nadajniki
Jeszcze przed Wielkanocą spółką Emitel uruchamia testową emisję naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T) z kolejnych nadajników, które według harmonogramu muszą oficjalnie ruszyć z końcem kwietnia br.
więcej
|
|
Multimedia Polska z usługą sVoD
Sieć kablowa Multimedia Polska uruchomiła usługę wideo na żądanie o charakterze subscription VoD pod nazwą PictureBox. W jej ramach oferowana jest kolekcja filmów, która dostępna jest za miesięczną opłatą abonamentową.
więcej
|
|
Koniec zdjęć do "Ludzi Chudego 2", emisja jesienią w Polsacie
Polsat zakończył zdjęcia do drugiego sezonu serialu komediowo - kryminalnego “Ludzie Chudego”. 13 nowych odcinków produkcji pojawi się na antenie stacji jesienią br.
więcej
|
|
CNN udostępnia aplikację na telefony z Androidem
CNN wprowadziło specjalną aplikację na telefony z systemem operacyjnym Android, która jest już dostępna w Android Market.
więcej
|
|
Nowy polski program w MiniMini
MiniMini rozpocznie nadawanie nowego programu „MiniEncyklopedia”. Przez dwa świąteczne dni – 24 i 25 kwietnia – stacja pokaże wszystkie jego odcinki.
więcej
|
|
Le Mans 24 godziny w Eurosporcie do 2013 r.
Grupa Eurosport i Automobile Club de I'Ouest (ACO) podpisały obowiązującą na kolejne trzy sezony (2011, 2012 i 2013) umowę dotyczącą relacji z International Le Mans Cup, w którego skład wchodzi wyścig Le Mans 24 godziny.
więcej
|
|
,,Triumf miłości" - nowa telenowela w Czwórce
26 maja Czwórka rozpocznie emisję telenoweli „Triumf miłości”. Serial będzie nadawany od poniedziałku do czwartku o godzinie 19.00.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Fakt" i ,,Super Express" więcej z reklam, ,,DGP" i ,,GW" - mniej
W marcu br. polskie dzienniki cennikowo zarobiły z reklam prawie 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Wyborcza”, a spore wzrosty osiągnęły „Fakt” i „Super Express”.
więcej
|
|
,,Czujesz dumę?" - Michał Piróg i Viva! przeciwko przemysłowej hodowli kur (wideo)
Ruszyła kampania Fundacji Viva! przeciwko znęcaniu się nad kurami przemysłowo hodowanymi dla jajek. Akcję, w której występuje Michał Piróg, przygotowały firmy IQ Marketing i World Video.
więcej
|
|
,,Rozwija się! - Katarzyna Zielińska w kampanii Podkarpackiego
Startuje kampania promocyjna województwa podkarpackiego przygotowana przez firmy Demo Effective Launching, PRO Media House i DiGi Media Store. Twarzą akcji pod hasłem jest Katarzyna Zielińska.
więcej
|
|
Monika Pyrek ambasadorem Adidasa
Lekkoatletka Monika Pyrek została twarzą reklamową Adidasa. Będzie promować odzież i obuwie tej marki z kolekcji wiosna/lato 2011.
więcej
|
|
Loteria na 18 urodziny Zbyszko wsparta kampanią (wideo)
Rusza loteria z okazji 18-lecia napojów Zbyszko. Akcję oraz wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy GTO Communications, mobijoy! i Propeller Film.
więcej
|
|
,,Płać kartą i wygrywaj każdego dnia" kolejny raz w promocji Visy
Rusza kolejna odsłona loterii promocyjnej „Płać kartą Visa i wygrywaj każdego dnia”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Saatchi&Saatchi i MEC.
więcej
|
|
,,Klikasz i wiesz" w kampanii Supermedia Interactive
Rozpoczęła się wizerunkowo-edukacyjna kampania agencji Supermedia Interactive. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Klikasz i wiesz” – firma przygotowała wspólnie z Grupa Radiowa Time.
więcej
|
|
PKN Orlen dalej będzie wspierał Polski Związek Lekkiej Atletyki
PKN Orlen przedłużył o kolejne 12 miesięcy umowę o współpracy z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. Koncern wesprze reprezentację kraju w przygotowaniach do mistrzostw świata w Korei Południowej (27.8-4.9), a także wszystkie imprezy organizowane przez związek.
więcej
|
|
Piłkarze Bayernu Monachium w strojach adidasa do 2020 r.
Firma adidas przedłużyła partnerskie porozumienie z Bayernem Monachium do 2020 roku.
więcej
|
|
Serwisy internetowe PMPG w sieci Evolution Media Net
Evolution Media Net będzie sprzedawać reklamy w serwisach internetowych Platformy Mediowej Point Group. Umowę podpisano na rok.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Uważam Rze" wyżej od "Newsweeka" i "Wprost"
Większość tygodników opinii zanotowało w lutym br. wzrosty sprzedaży. Liderem pozostał “Gość Niedzielny”, a na pozycji trzeciej zadebiutował “Uważam Rze”. Najwięcej zyskała “GP”.
więcej
|
|
"Bravo" liderem pism młodzieżowych, "Dziewczyna" w dół o 50 proc.
Dwutygodnik “Bravo” ma najwyższą sprzedaż w segmencie pism młodzieżowych. W styczniu br. pismo umocniło swoją pozycję, jako jedyne notując wzrost. Pozostałe tytuły straciły, a największy spadek - prawie o 50 proc. - dotknął “Dziewczyny”.
więcej
|
|
,,Fakt" i ,,Super Express" więcej z reklam, ,,DGP" i ,,GW" - mniej
W marcu br. polskie dzienniki cennikowo zarobiły z reklam prawie 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Wyborcza”, a spore wzrosty osiągnęły „Fakt” i „Super Express”.
więcej
|
|
Laureat World Press Photo zastrzelony w Libii
Brytyjski fotoreporter Tim Hetherington zginął w środę w wyniku ostrzału moździerzowego w oblężonej Misracie na zachodzie Libii; rannych zostało trzech dziennikarzy - podała agencja AFP. To drugi zagraniczny dziennikarz zabity w Libii od początku walk.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Eliza Misiecka, Genesis PR
Z Elizą Misiecką, szefową Genesis PR, rozmawiamy o polskiej branży PR, jej perspektywach i problemach, nieetycznych praktykach stosowanych w środowisku PR, a także o sytuacji panującej na rynku PR politycznego.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|