|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Formuła 1 bez Roberta Kubicy: milion widzów mniej
Nowy sezon Formuły 1 ogląda w Polsacie o około milion widzów mniej niż wyścigi w dwóch ostatnich latach, gdy startował Robert Kubica. Spadły też wpływy reklamowe.
więcej
|
|
,,Wymiatacze" zarobili dla TVN 8 mln złotych
Show „Wipeout - Wymiatacze” oglądało w TVN średnio 2,38 mln widzów. Zdecydowanym liderem pasma w jego trakcie była TVP1. Wpływy reklamowe przy formacie wyniosły 8 mln złotych.
więcej
|
|
Serial TVP "Chichot losu" w ofercie ipli
Telewizja Polska rozpoczęła współpracę z telewizją internetową ipla. W jej ofercie wideo na żądanie znalazł się nadawany w TVP 1 serial obyczajowy “Chichot losu” z Martą Żmudą-Trzebiatowską w roli głównej.
więcej
|
|
"Wiosenny hit" - nowa oferta UPC Polska
Sieć UPC Polska przygotowała nową ofertę promocyjną pod nazwą „Wiosenny hit w UPC!”. W jej ramach nowi i obecni klienci operatora mogą skorzystać z sześciu pakietów składających się z dwóch lub trzech usług. Promocję wspierać będą działania reklamowe.
więcej
|
|
"Ranczo" znów numerem 1. Rekordowy tydzień TVN
Bez większych zmian na rynku tv, na czele w dalszym ciągu TVP1, walkę o trzecie miejsce toczą TVP2 i Polsat. W grupie 16-49 zdecydowanym liderem TVN - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
"Atleci" w Polsacie Sport, prowadzą m.in. Paulina Sykut i Artur Partyka
Polsat Sport w maju br. wprowadzi do ramówki magazyn “Atleci”, który poświęcony będzie lekkoatletyce. Wśród gospodarzy programu znajdą się m.in. Paulina Sykut i Artur Partyka.
więcej
|
|
6-proc. wzrost globalnej liczby subskrybentów płatnej telewizji
Kondycja globalnej gospodarki miała w ostatnich kilku latach negatywny wpływ na liczbę subskrybentów płatnej telewizji, ale teraz sytuacja na rynku zaczyna się poprawiać.
więcej
|
|
TVN nagrodzony za "Transformers", Canal+ za "Wiosnę"
Stacje TVN i Canal+ zostały nagrodzone w konkursie Promax/BDA Europe 2011.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Media Trendy 2011: triumf Starcomu, Facebooka i Solorza
Starcom otrzymał Grand Prix za innowacyjne planowanie kampanii „Milka. Razem dla Tatr” w konkursie Media Trendy 2011. Człowiekiem mediów został Solorz-Żak, a medium roku - Facebook.
więcej
|
|
BNP Paribas sponsorem turnieju tenisowego w Sopocie
W lipcu w Sopocie zostanie rozegrany turniej tenisowy BNP Paribas Polish Open. Oprócz tego banku sponsorem i współorganizatorem imprezy jest Prokom Investments.
więcej
|
|
,,Cała moc w grze!" - Hołowczyc reklamuje loterię Orlenu (wideo)
Pod hasłem „Cała moc w grze!” na stacjach paliwowych Orlen rusza loteria promocyjna. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Hołowczyca, którą przygotowały firmy Just, Platige Image i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Katarzyna Glinka reklamuje Garnier Color Naturals (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa farb do włosów Garnier Color Naturals z udziałem aktorki Katarzyny Glinki. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
"Bliżej słońca" w reklamie soków Tymbark Disney (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soków dla dzieci Tymbark Disney. Akcję przygotowały firmy 303 i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Święta i prezenty w wielkanocnej kampanii Triady
Biuro podróży Triada reklamuje swoją wielkanocną ofertę promocyjną wycieczek zagranicznych. Firma przygotowała tę akcję wspólnie z GHO Studio.
więcej
|
|
Sygma Bank reklamuje swoje karty (wideo)
Ruszyła kampania Sygma Banku reklamująca wydawane przez niego karty kredytowe. Akcję przygotowały firmy BNA, Tandem Taren-to, Box i Easymedia.
więcej
|
|
Work Smart & Play Hard - Sony Ericsson promuje telefon Xperia Play (wideo)
Sony Ericsson rozpoczyna działania w ramach filozofii Work Smart & Play Hard i ogłasza konkurs na swojej stronie na Facebooku.
więcej
|
|
Star Advertising jako Tenton Communication i bez Adama Łapińskiego
Agencja reklamowa Star Advertising przestaje być częścią grupy Star One i zmienia nazwę na Tenton Communication. Współwłaścicielem firmy nie jest już Adam Łapiński.
więcej
|
|
,,Niezła jazda!" w wiosennej kampanii Go Sport
Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wiosennej promocji w sklepach Go Sport. Za realizację akcji odpowiada mediowy MediaOn.
więcej
|
|
Hepatil Complex: Complexowa troska o wątrobę (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i aptekach trwa kampania reklamowa Hepatilu Complex. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Hand Made Flow, M5 i Media Concept.
więcej
|
|
,,Zakupy z klasą z Ekstraklasą" - Tomasz Frankowski reklamuje Max-Fliz
W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa salonów z wyposażeniem wnętrz Max-Fliz. Twarzą akcji jest piłkarz Tomasz Frankowski.
więcej
|
|
Monika Łapczyńska-Zygan: z Kropki Bordo do Ogilvy Action
Monika Łapczyńska-Zygan objęła stanowisko client service directora w Ogilvy Action. Wcześniej pracowała w agencjach Euro RSCG Warsaw i Kropka Bordo.
więcej
|
|
Magda Walczak i Tomasz Staszkiewicz w Walk The Line
Magda Walczak i Tomasz Staszkiewicz rozpoczęli pracę w agencji Walk The Line. Walczak objęła stanowisko junior art directora, a Staszkiewicz – junior copywritera.
więcej
|
|
Matt Freeman na czele innowacji w McCann Erickson
Matt Freeman objął stanowiska globalnego szefa innowacji w McCann Erickson i wiceprezesa McCann Worldgroup. Poprzednio pracował w Mediabrands Ventures.
więcej
|
|
,,Wyraź energię" w promocji Lubelli
Rusza promocja dwóch produktów Lubelli: płatków ActiVita i makaronu Pełne ziarno. Akcję pod hasłem „Wyraź energię” na zlecenie Maspexu przygotowała agencja Sales Link.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Antysemickie treści w "Angorze"? Zawiadomienie do prokuratury
"Otwarta Rzeczpospolita", Stowarzyszenie przeciw Antysemityzmowi zawiadomił prokuraturę w sprawie okładki "Tygodnika Angora". Redakcji zarzucono propagowanie treści antysemickich.
więcej
|
|
Nowi liderzy czytelnictwa prasy w Małopolsce, Wielkopolsce i Łódzkiem
W okresie od września 2010 do lutego br. w województwach małopolskim, łódzkim i wielkopolski, zmieniły się - w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej - najchętniej czytane dzienniki. Które tytuły są liderami w poszczególnych regionach?
więcej
|
|
"Motor" liderem, wyprzedził "Auto Świata"
Tygodnik “Motor” był liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych w styczniu br. Tytułowi temu udało się wyprzedzić konkurencyjnego “Auto Świata”. Najwięcej w segmencie zyskał “Automobilista”, zaś największy spadek zanotowało “Classic Auto”.
więcej
|
|
Urszula Wilk przeszła z Marquarda do G+J
Urszula Wilk, dotychczas dyrektor marketingu Marquard Media Polska, przeszła do wydawnictwa G+J Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektor wydawniczej i promocji pism “Gala”, “Naj Magazyn”, “Moje Gotowanie” i “Bistro”.
więcej
|
|
Znamy laureatów nagrody Pulitzera. Triumf "Los Angeles Times"
Gazeta "Los Angeles Times" zdobyła tegoroczną nagrodę Pulitzera w prestiżowej kategorii służby publicznej za ujawnienie ogromnych zarobków, jakie płacili sobie członkowie władz miejskich w borykającym się z kryzysem miasteczku robotniczym Bell w Kalifornii.
więcej
|
|
"Komputer Świat" wydaje programy komputerowe
Ringier Axel Springer Polska pod marką dwutygodnika “Komputer Świat” wyda zbiór piętnastu narzędziowych programów komputerowych, które trafią do sprzedaży w połowie maja.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Eliza Misiecka, Genesis PR
Z Elizą Misiecką, szefową Genesis PR, rozmawiamy o polskiej branży PR, jej perspektywach i problemach, nieetycznych praktykach stosowanych w środowisku PR, a także o sytuacji panującej na rynku PR politycznego.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|