|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 13 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Określenie, że ktoś ma tylko dobry PR to nadużycie"
- Mówienie, że „ktoś ma tylko dobry PR”, prowadzi do deprecjonowania naszego zawodu. To sugeruje, że działania PR to tylko forma, za którą nie stoją żadne osiągnięcia - mówi nam Eliza Misiecka, dyrektor Genesis PR.
więcej
|
|
Polskie Radio w dramatycznej sytuacji finansowej
Sytuacja finansowa Polskiego Radia jest dramatyczna, na 2011 r. zaplanowano 18 mln zł straty, likwidacją zagrożone są zespoły artystyczne - powiedział wiceprezes spółki Władysław Bogdanowski. Co dalej?
więcej
|
|
Netia: nowa oferta, reklama i e-sklep (wideo)
Netia wprowadza nową ofertę internetowo-telefoniczną oraz uruchamia swój e-sklep. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Dzień dobry TVN" wygrywa z "Pytaniem", ale traci widzów
Magazyn “Dzień dobry TVN” cieszy się większą popularnością niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” TVP 2. Poranny magazyn TVN stracił jednak widzów w porównaniu do ub.r., a morning show Dwójki ich zyskał.
więcej
|
|
Piotr Maślak prowadzi serwisy w TVP Info
Piotr Maślak od 4 kwietnia br. dołączył do grona prowadzących serwisy informacyjne w kanale TVP Info. Przygotowuje też materiały reporterskie.
więcej
|
|
Beata Mońka nowym prezesem Canal+ Cyfrowego
Beata Mońka, dotychczas kierująca grupą Young&Rubicam Brands, od 4 maja br. zostanie prezesem i dyrektorem generalnym spółki Canal+ Cyfrowy, operatora platformy Cyfra+ i nadawcy kanałów tematycznych.
więcej
|
|
Kino Polska: 100-proc. obłożenie reklam, jesteśmy odporni na sytuację na rynku
Spółka Kino Polska, która we wtorek zadebiutowała na GPW, ocenia, że polski rynek reklamy telewizyjnej jest w dobrej kondycji, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki. Spółka liczy na wzrost udziału kanałów tematycznych w rynku reklamowych, choć dla najważniejsze są przychody z abonamentu.
więcej
|
|
Nowa oprawa TVN Style (foto)
Kobiecy kanał TVN Style od 15 kwietnia br. otrzyma nową oprawę antenową. Będzie ona utrzymana w kolorach żółtym, czerwonym, fioletowym i różowym.
więcej
|
|
Większość kanałów dokumentalnych traci, ogromny wzrost TVP Historia
W marcu br. mimo spadku najpopularniejszym kanałem dokumentalnym pozostał Discovery Channel. Ogromy wzrost zanotowała TVP Historia, ale większość stacji zakończyło trzeci miesiąc br. na minusie.
więcej
|
|
Simon Cowell odchodzi z "X Factor"
Simon Cowell poinformował szefów stacji ITV, że rezygnuje z roli jurora w brytyjskiej edycji programu "X Factor". Twórca formatu będzie za to oceniał uczestników jego amerykańskiej wersji.
więcej
|
|
26,2 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii chce zobaczyć królewski ślub
Z najnowszego badania TNS UK wynika, że aż 26,2 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii planuje obejrzeć w telewizji ślub księcia Williama i Catherine Middleton.
więcej
|
|
,,Pimp My Ride by Coca-Cola Zero" w MTV Polska
MTV Networks Polska pokaże polską edycję programu „Pimp My Ride”, skierowanego do wielbicieli motoryzacji. Partnerem strategicznym projektu została Coca-Cola Poland Services.
więcej
|
|
,,Nowoczesne inspiracje" w Domo.tv
Domo.tv rozpoczęła emisję cyklu „Nowoczesne inspiracje”. W programie Ewa Mierzejewska, redaktor naczelna magazynu „Dom & Wnętrze”, przedstawia widzom rozwiązania, które mogą zastosować w swoich mieszkaniach i domach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Netia: nowa oferta, reklama i e-sklep (wideo)
Netia wprowadza nową ofertę internetowo-telefoniczną oraz uruchamia swój e-sklep. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Niesamowity David Beckham - prawda czy fałsz? (wideo)
Pepsi umieściło na YouTube filmik, na którym godnymi podziwu umiejętnościami popisuje się David Bekcham. Nie wszyscy są jednak przekonani co do prawdziwości nagrania.
więcej
|
|
Ewa Rosiewicz: z AWR Wprost do Infor Biznes
Ewa Rosiewicz w maju obejmie stanowisko dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w biurze reklamy Infor Biznes. Obecnie kończy pracę w AWR Wprost.
więcej
|
|
Kolman Advertising będzie reklamować Santander Consumer Bank
Agencja Kolman Advertising wygrała przetarg na obsługę reklamową Santander Consumer Banku na polskim rynku. Firma odpowiada za działania marketingowe różnego rodzaju usług banku.
więcej
|
|
Lunatycy w Hotelu Wygoda reklamują Orange Free (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Orange Free oparta na koncepcji kreatywnej Hotelu Wygoda. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett i MEC.
więcej
|
|
Lipton Yellow Label: Gwarancja jakości na każdy listek herbaty
Pod hasłem „Gwarancja jakości na każdy listek herbaty” wystartowała kampania reklamowa Lipton Yellow Label. Akcję na zlecenie Unilever Polska przygotowała agencja Tequila\Polska.
więcej
|
|
,,Coś się święci" w wielkanocnej reklamie Tymbarku (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wielkanocna kampania reklamowa napojów Tymbark. Akcję na zlecenie Maspexu przygotowały firmy Saachi&Saatchi i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Więzienne życzenia w nowej odsłonie kampanii ,,Piłeś? Nie jedź!"
W telewizji, kinach i kanałach out of home rusza tegoroczna odsłona kampanii „Piłeś? Nie jedź!”. Akcję przygotował Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
Jupik: zmienione logo, nowy brand hero
Identyfikacja wizualna napojów Jupik (Hoop Polska) została gruntownie zmodyfikowana. Pojawił się też nowy bohater tej marki – Melania.
więcej
|
|
Triumph reklamuje kolekcję Shape Sensation
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa Shape Sensation, nowej kolekcji bielizny kobiecej Triumph. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy ZenithOptimedia.
więcej
|
|
,,Świeża dostawa dla Twojego biznesu" - Chiquita promowana wśród hurtowników
Trwa kampania promująca banany Chiquita wśród hurtowników. Akcję pod hasłem „Świeża dostawa dla Twojego biznesu” przygotowała i realizuje agencja Ogilvy Action.
więcej
|
|
Zinedine Zidane w kampanii Adidas Intense Touch
Rusza kampania BTL reklamująca wprowadzane na polski rynek kosmetyki Adidas Intense Touch. Akcję – której twarzą jest Zinedine Zidane – na zlecenie Coty Polska przygotowały agencje Unlimited i Red8 Digital.
więcej
|
|
Advertiva dla Kulczyk Tradex
Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i wdrożyła Happy Service - program motywacyjny dla firmy Kulczyk Tradex.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Netia: nowa oferta, reklama i e-sklep (wideo)
Netia wprowadza nową ofertę internetowo-telefoniczną oraz uruchamia swój e-sklep. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Ponad połowa polskich internautów ogląda wieczorem telewizję
Aż 62 proc. polskich internautów w godzinach 18-21 ogląda telewizję. Natomiast wśród telewidzów korzystanie z internetu o tej porze deklaruje tylko co piąty.
więcej
|
|
25 proc. polskich internautów kupiło online witaminy, 14 proc. - leki
Co czwarty polski internauta kupił kiedykolwiek w sieci witaminy lub minerały, a co siódmy – lekarstwa bez recepty. 14 proc. użytkowników zdarzyło się umówić online na wizytę u lekarza.
więcej
|
|
86 proc. Polaków ma komórkę a 63 proc. dostęp do internetu
Pralka automatyczna i telefon komórkowy to najpowszechniejsze dobra w gospodarstwach domowych Polaków. Ma je odpowiednio: 92 proc. i 86 proc. badanych - wynika z opublikowanego z sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej.
więcej
|
|
Google usprawnia Gmaila
Google wprowadziło do swojego klienta poczty elektronicznej kilka kosmetycznych zmian, które mają ułatwić internautom korzystanie z usługi.
więcej
|
|
Joanna Rodak: z MEC Interaction do Ostrygi
Joanna Rodak objęła stanowisko group account managera w agencji Ostryga. Poprzednio pracowała w MEC Interaction.
więcej
|
|
Jakub Krawczyk, Urszula Czyżewska i Joanna Bychawska w 180heartbeats
Jakub Krawczyk, Urszula Czyżewska i Joanna Bychawska rozpoczęli pracę w dziale client service agencji 180heartbeats. Krawczyk i Czyżewska pracowali wcześniej w K2 Internet, a Bychawska – w ITI Neovision.
więcej
|
|
Nokia: 5 mln pobrań dziennie z Ovi Sklepu
Nokia poinformowała, że Ovi Sklep odnotował w ciągu ostatniego roku niemal ośmiokrotny wzrost i osiąga do 5 milionów pobrań dziennie.
więcej
|
|
Facebook w Chinach dzięki Baidu?
Facebook planuje utworzenie portalu społecznościowego, który byłby dostępny tylko dla użytkowników z Chin.
więcej
|
|
Google przejmuje PushLife za 25 mln USD
Google za około 25 milionów dolarów przejęło kanadyjską firmę PushLife.
więcej
|
|
Netia wprowadza internet bez limitu szybkości
Netia wprowadzi 14 kwietnia ofertę na dostęp do internetu bez limitu szybkości (zgodny z możliwościami łącza) w umowie na czas nieokreślony. Usługa będzie wprowadzona w pakiecie z usługą telefonii stacjonarnej.
więcej
|
|
Iframe Gate - landing page na Facebooka w trzech krokach
Agencja Atom Media Interaktywne stworzyła aplikację na Facebooka, która umożliwia twórcom stron w portalu dodanie zakładki powitalnej (tzw. landing page).
więcej
|
|
Way2A - nowy portal podróżniczo-społecznościowy
W internecie wystartowała interaktywna platforma podróżniczo-społecznościowa dla zagranicznych i polskich użytkowników - Way2A. Do końca kwietnia serwis ma być dostępny w 6 wersjach językowych.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Ponad połowa polskich internautów ogląda wieczorem telewizję
Aż 62 proc. polskich internautów w godzinach 18-21 ogląda telewizję. Natomiast wśród telewidzów korzystanie z internetu o tej porze deklaruje tylko co piąty.
więcej
|
|
86 proc. Polaków ma komórkę a 63 proc. dostęp do internetu
Pralka automatyczna i telefon komórkowy to najpowszechniejsze dobra w gospodarstwach domowych Polaków. Ma je odpowiednio: 92 proc. i 86 proc. badanych - wynika z opublikowanego z sondażu Centrum Badania Opinii Społecznej.
więcej
|
|
Homo Homini: Rekordowy wzrost poparcia dla PiS
PO może liczyć na 32,6 proc. poparcia, PiS na 30,1 proc., SLD na 14,9 proc., a PSL na 7,7 proc. - wynika z opublikowanego we wtorek sondażu Instytutu Homo Homini dla Polskiego Radia.
więcej
|
|
26,2 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii chce zobaczyć królewski ślub
Z najnowszego badania TNS UK wynika, że aż 26,2 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii planuje obejrzeć w telewizji ślub księcia Williama i Catherine Middleton.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Edward Miszczak - dyrektor programowy TVN
Z Edwardem Miszczakiem, dyrektorem departamentu programowego TVN, rozmawiamy o wiosennej ramówce stacji, konkurencji, zasadach tworzenia programu telewizyjnego, wymarzonych formatach telewizyjnych oraz planach na przyszłość.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|