|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 12 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
Wiadomości dnia |
Kto zostanie prezesem TVP? Ruszają rozmowy
Juliusz Braun, Piotr Dmochowski-Lipski, Robert Kozak, Maciej Pawlicki i Bogusław Piwowar - to pierwsza piątka osób, kandydujących do zarządu TVP, z którymi dzisiaj rada nadzorcza przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
więcej
|
|
Wideo na żywo w YouTube
YouTube uruchomił nową stronę, na której będą udostępniane treści wideo na żywo.
więcej
|
|
Wieczorek, Tracz i Walczak: z TVN Warszawa do TVN 24
Reporterzy serwisu “Stolica” zlikwidowanego kanału TVN Warszawa, Łukasz Wieczorek, Michał Tracz i Małgorzata Walczak, zasilili warszawską redakcję stacji TVN 24.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kto zostanie prezesem TVP? Ruszają rozmowy
Juliusz Braun, Piotr Dmochowski-Lipski, Robert Kozak, Maciej Pawlicki i Bogusław Piwowar - to pierwsza piątka osób, kandydujących do zarządu TVP, z którymi dzisiaj rada nadzorcza przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne.
więcej
|
|
Wieczorek, Tracz i Walczak: z TVN Warszawa do TVN 24
Reporterzy serwisu “Stolica” zlikwidowanego kanału TVN Warszawa, Łukasz Wieczorek, Michał Tracz i Małgorzata Walczak, zasilili warszawską redakcję stacji TVN 24.
więcej
|
|
"X Factor" hitem 10 kwietnia, zyskały stacje informacyjne
Najpopularniejszym programem w telewizji 10 kwietnia br. był nadawany w TVN “X Factor”. Wśród topowych pozycji dnia nie było programów specjalnych związanych z rocznicą tragedii smoleńskiej, ale wysoko znalazły się dzienniki.
więcej
|
|
TVP chce uporządkować chaos z doradcami
Juliusz Braun, p.o. prezes TVP, planuje zmiany w zespole doradców zarządu Telewizji Polskiej. Chce zaproponować dotychczasowym doradcom inne formy zatrudnienia oraz wynagrodzenia, co ma przynieść znaczne oszczędności w spółce.
więcej
|
|
"October Road" zastąpi "Licencją na wychowanie"
Dwójka od 18 kwietnia br. rozpocznie emisję nowego amerykańskiego serialu obyczajowego “October Road”. Zastąpi on w ramówce komediową “Licencją na wychowanie”, której emisję Dwójka kończy wcześniej niż pierwotnie planowała.
więcej
|
|
Polsat i TVN gonią TVP1, słaby wynik TVP2. TVN24 przed TVP Info
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą Polsat i TVN. W grupie 16-49 zdecydowanym liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Słaby debiut Kino Polska TV. Akcje wzrosły na otwarciu tylko o 2,1 proc.
Prawa do akcji spółki Kino Polska TV wzrosły na otwarciu w pierwszym dniu notowań na warszawskiej giełdzie o 2,1 proc., do 9,71 zł.
więcej
|
|
Czwórka: jesienią druga edycja ,,Dragons' Den - jak zostać milionerem"
Czwórka będzie kontynuować emisję programu „Dragons’ Den – jak zostać milionerem”. Druga seria programu pojawi się na antenie jesienią.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
ZenithOptimedia obniżył prognozę dla rynku reklamy. W 2013 r. internet pokona prasę
W związku z zawirowaniami na Bliskim Wschodzie i trzęsieniem ziemi w Japonii, dom mediowy ZenithOptimedia obniżył swoją prognozę dla globalnego rynku reklamy.
więcej
|
|
Magdalena Mielcarz filmowo reklamuje CCC (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa wiosenna kampania reklamowa butów CCC, której twarzą jest modelka Magdalena Mielcarz. Akcję przygotował dział marketingu firmy NG2 wspólnie z domem mediowym Mindshare.
więcej
|
|
Impreza na YouTubie w kampanii Desperados (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Desperdos (Grupa Żywiec). Akcję – obejmującą m.in. niestandardowy kanał na YouTubie – przygotowały w Polsce firmy Dufresne-Corrigan-Scarlett, AMGnet i Przeagencja.
więcej
|
|
Jubileuszowe logo i muzyczna reklama na 75-lecie Tymbarku (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamowa Tymbarku podkreślająca 75-lecie istnienia tej marki. Jednocześnie do sprzedaży trafiły specjalne opakowania produktów Tymbarku z jubileuszowym logo brandu.
więcej
|
|
,,The Entrance" nowa kampania Heinekena rusza w Polsce (wideo)
W Polsce startuje kampania piwa Heineken „The Entrance” wprowadzająca jego nowe hasło „Open Your World”. Na naszym rynku akcję na zlecenie Grupy Żywiec realizują firmy Leo Burnett, K2 Internet i OMD Macroscope.
więcej
|
|
Żelkowe rybki reklamują Vibovit Omega3 (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa żelków Vibovit Omega3. Akcję na zlecenie TEVA Pharmaceuticals przygotowały firmy Hand Made, Media Concept, M5 i BrosFX.
więcej
|
|
Renault Latitude reklamowany w windach
Trwa niestandardowa kampania reklamowa samochodu Renault Latitude, w której nośnikami są wnętrza wind w biurowcach. Za akcję odpowiadają firmy Publicis, Optimum Media OMD i MindAttackMedia.
więcej
|
|
PlayStation 3, HP Mini i Samsung Galaxy Ace w Play All Inclusive (wideo)
W nowej kampanii taryf All Inclusive w Play reklamowane są PlayStation3, HP Mini i Samsung Galaxy Ace. Akcję razem z P4 przygotowały firmy Grandes Kochonos i Mediacom.
więcej
|
|
MousePainter w kampanii Duluxu (wideo)
W telewizji rozpoczyna się kampania farb Dulux reklamująca aplikację MousePainter. Akcję na zlecenie AkzoNobel Decorative Paints przygotowały firmy Euro RSCG Warsaw i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Artur Barciś jako 1 proc. podatku w kampanii Banków Żywności (wideo)
Rozpoczęła się kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności. Twarzą akcji – przygotowanej przez federację wspólnie z agencją RoToCo i studiem Odeon – jest aktor Artur Barciś.
więcej
|
|
Budmat reklamuje dachy stalowe (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa stalowych pokryć dachowych firmy Budmat. Akcję przygotował jej dział marketingu wspólnie z agencją RoToCo i domem mediowym MediaOn.
więcej
|
|
,,Owocuje radością" ponownie w kampanii Jurajskiej ze Smakiem (wideo)
W telewizji i na outdoorze rusza kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej wody Jurajska ze Smakiem. Akcję pod hasłem „Owocuje radością” przygotowały firmy Henyo Behrendt i U2 Media.
więcej
|
|
GaduAir: Zamień kilo cukru na 300 SMS-ów po 2 grosze
Trwa kampania reklamowa wspierająca nową promocję w GaduAir. Akcję pod hasłem „Zamień kilo cukru na 300 SMS-ów po 2 grosze” GG Network przygotowało we własnym zakresie.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Edward Miszczak - dyrektor programowy TVN
Z Edwardem Miszczakiem, dyrektorem departamentu programowego TVN, rozmawiamy o wiosennej ramówce stacji, konkurencji, zasadach tworzenia programu telewizyjnego, wymarzonych formatach telewizyjnych oraz planach na przyszłość.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|