|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 7 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wszystkie stacje newsowe zyskały, Polsat News aż 130 proc.
W marcu br. wzrosty oglądalności zanotowały wszystkie kanały ogólnoinformacyjne, najbardziej do góry poszła widownia Polsat News, najmniej TVP Info. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowy sitcom TVN na podstawie światowego hitu
TVN wyprodukuje polską wersję serialu „Wszyscy kochają Raymonda”. Stacja na początek nabyła prawa do realizacji 30 odcinków.
więcej
|
|
Smoleńska katastrofa na głównych antenach
Wszystkie anteny TVP, a także Polsat News oraz TVN24 planują przeprowadzenie obszernych relacji z wydarzeń związanych z rocznicą katastrofy smoleńskiej. Główne anteny Polsat-u oraz TVN-u prawie w ogóle nie zmienią swoich ramówek.
więcej
|
|
Tele5 podwaja nakłady na programming i chce zwiększyć przychody
Telewizja Tele5 podwoi w tym roku swoje inwestycje programowe w stosunku do ub.r. Na antenie mają pojawić się nowe seriale oraz polskie produkcje. Stacja chce też zwiększyć przychody.
więcej
|
|
AXN liderem kanałów serialowo-filmowych
Liderem kanałów serialowo-filmowych w marcu był kanał AXN. Duży wzrost zanotował Polsat Film, stracił FilmBox.
więcej
|
|
,,Moje wielkie cygańskie wesele" w TLC
Discovery Networks kupiło prawa do emisji serii dokumentalnej „Moje wielkie cygańskie wesele” („Big Fat Gypsy Weddings”) dla kanału TLC w Polsce, Rumunii, Rosji, Bułgarii, Serbii i Słowenii.
więcej
|
|
,,Dexter 4" i ,,Żona idealna 2" w 13th Street
13th Street wprowadzi do ramówki nowe sezony amerykańskich seriali takich jak „Dexter” czy „Żona idealna”.
więcej
|
|
Edward Miszczak - dyrektor programowy TVN
Z Edwardem Miszczakiem, dyrektorem departamentu programowego TVN, rozmawiamy o wiosennej ramówce stacji, konkurencji, zasadach tworzenia programu telewizyjnego, wymarzonych formatach telewizyjnych oraz planach na przyszłość.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rebranding PKO BP potrwa do końca br.
PKO Bank Polski oficjalnie poinformował, że rozpoczął modernizację swojego wizerunku. Pierwszy etap procesu – obejmującego zmienioną identyfikację wizualną i slogan „PKO Bank Polski. Dzień Dobry” – potrwa do końca br.
więcej
|
|
José Mourinho będzie reklamował w Polsce Bank Millennium? (wideo)
Grupa Millennium bcp rozpoczęła współpracę reklamową z trenerem piłkarskim José Mourinho. Być może wystąpi on w kampanii Bank Millennium w Polsce.
więcej
|
|
McDonald's promuje nowe kanapki i szklanki Coca-Cola
W restauracjach McDonald’s do menu trafiły nowe kanapki i sałatka oraz rozpoczęła się kolejna odsłona promocji „Szklanka Coca-Cola gratis”. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez firmy DDB, Tribal DDB i Macroscope OMD.
więcej
|
|
,,Błękitny Prąd" reklamuje ofertę RWE Polska dla firm (wideo)
Rusza pierwsza kampania reklamowa RWE Polska o charakterze sprzedażowym. Akcję wspierającą ofertę RWE dla firm przygotowały agencja San Markos i dom mediowy Equinox Polska.
więcej
|
|
Bank BGŻ reklamuje Formułę Agro (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca kredyt Formuła Agro w Banku BGŻ. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos i Initiative.
więcej
|
|
,,Duma Amerykanów" - Statua wolności w kampanii Tyskiego
Ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Akcję – opartą na haśle „Duma Amerykanów” i wizerunku Statuy Wolności – przygotowały firmy Tequila\Polska, DDB, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants/Rc2.
więcej
|
|
Ksenia Kononenko: z Leo Burnett do Young & Rubicam
Ksenia Kononenko objęła stanowisko deputy creative directora w agencji Young & Rubicam. Poprzednio przez 15 lat pracowała w firmach z sieci Leo Burnett.
więcej
|
|
Jak PKO BP zmienił skarbonkę (wideo making of)
Jak przygotowano nowy logotyp PKO Banku Polskiego? Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.
więcej
|
|
Levi's Curve ID: Liczy się kształt nie rozmiar
Pod hasłem „Liczy się kształt nie rozmiar” twa kampania promująca dżinsy Levi’s Curve ID. Akcję Levi Strauss Polska przygotowała i prowadzi wspólnie z firmami Fashion Agency Aliganza i Starcom.
więcej
|
|
Coca-Cola zrezygnowała ze sponsoringu Wayne'a Rooneya
Coca-Cola zakończyła współpracę z piłkarzem reprezentacji Anglii i Manchesteru United Waynem Rooneyem.
więcej
|
|
Dinozaury 3D reklamują lody 3Dino
Firma Martin Braun wprowadza do sprzedaży w Polsce lody 3Dino. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez producenta wspólnie z agencjami Mr. Bloom i Cresco Italia.
więcej
|
|
M&C Saatchi dla Google
Agencja M&C Saatchi wygrała przetarg na obsługę paneuropejskiego budżetu reklamowego obejmującego działania wizerunkowe dla Google.
więcej
|
|
Apple udostępnia aplikację z reklamami w sieci iAd
Apple umieściło w swoim sklepie App Store aplikację, która umożliwia oglądanie reklam z platformy iAd.
więcej
|
|
Sławomir Szymański i Łukasz Mroczek: z Telecom Media do własnej agencji Yellow Hat
Działalność rozpoczyna agencja marketingu mobilnego Yellow Hat. Kierują nią Sławomir Szymański i Łukasz Mroczek, poprzednio związani z Telecom Media.
więcej
|
|
Serwisy Tro Media w sieci Evolution Media Net
Evolution Media Net rozpoczęła współpracę z Tro Media. Będzie sprzedawać reklamy w 11 serwisach należących to tej firmy.
więcej
|
|
Aneta Gasińska i Agata Wysocka dyrektorkami w Laboratorium Komunikacji
Aneta Gasińska i Agata Wysocka objęły stanowiska dyrektorskie w agencji Laboratorium Komunikacji. Gasińska została client service directorem, a Wysocka – new business directorem.
więcej
|
|
Alicja Basiewicz i Emilia Wilamowska awansowały w Optimum Media OMD
Alicja Basiewicz awansowała na group account directora a Emilia Wilamowska na CEE senior accounta w strukturach Optimum Media OMD.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Edward Miszczak - dyrektor programowy TVN
Z Edwardem Miszczakiem, dyrektorem departamentu programowego TVN, rozmawiamy o wiosennej ramówce stacji, konkurencji, zasadach tworzenia programu telewizyjnego, wymarzonych formatach telewizyjnych oraz planach na przyszłość.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|