|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 6 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Linia życia" nie jest hitem Polsatu
Nowy codzienny serial obyczajowy Polsatu “Linia życia” po czterech tygodniach emisji gromadzi mniej widzów niż stacja notowała rok temu w tym paśmie. Kanał w czasie nadawania “Linii” zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
KRRiT: 350 tys. zł kary dla Canal+, 5 tys. zł dla TVP i Kino Polska
Przewodniczący KRRiT ukarał finansowo 8 kanałów TV. Powodem było złamanie Ustawy o rtv przez nieemitowanie w ustawowo określonych proporcjach audycji pierwotnie wytworzonych w języku polskim, europejskich czy wytworzonych przez producentów niezależnych.
więcej
|
|
Kto prezesem TVP? Walczą oto m.in.: Juliusz Braun, Sławomir Zieliński i Maciej Pawlicki
Do ostatniego etapu konkursu na zarząd TVP rada nadzorcza zakwalifikowała dziewięć osób. Tylko z tą grupą przeprowadzone zostaną rozmowy kwalifikacyjne zakończone wyborem trzyosobowego zarządu TVP.
więcej
|
|
Brodka, Bachleda-Curuś i Karpiel-Bułecka w "X Factor"
Monika Brodka, Alicja Bachleda-Curuś i Sebastian Karpiel-Bułecka to gwiazdy, które wystąpią w roli ekspertów w programie “X Factor” TVN. Doradzać one będą jurorom w wyborze finałowej dziewiątki uczestników talent show.
więcej
|
|
,,Kocham Cię Polsko" zyskuje widzów i wygrywa z konkurencją
Nowy sezon programu „Kocham Cię Polsko” nadawanego przez TVP2 ogląda średnio 3,21 mln widzów. Format zapewnia stacji pozycję lidera rynka.
więcej
|
|
18 podmiotów walczy o pierwszy multipleks. Za miesiąc poznamy zwycięzców
W ciągu najbliższego miesiąca Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji powinna wyłonić zwycięzców konkursu na programy nadawane na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej - powiedział zastępca przewodniczącego Rady Witold Graboś.
więcej
|
|
National Geographic Channel HD na platformie N, także w 3D
Do oferty platformy N 5 kwietnia br. dołączył kanał National Geographic Channel HD. Dodatkowo operator pozyskał ponad 20 godzin premierowych programów National Geographic w wersji trójwymiarowej.
więcej
|
|
ZDF i Sky Deutschland pokażą Ligę Mistrzów i Ligę Europejską
Stacje telewizyjne ZDF i Sky Deutschland otrzymały prawa medialne w Niemczech do pokazywania rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europejskiej UEFA w latach 2012-2015.
więcej
|
|
Wspólna spółka ZDF Enterprises i właściciela Romance TV
Firmy Mainstream Media AG i ZDF Enterprises GmbH, podczas targów MIPTV w Cannes, ogłosiły stworzenie joint-venture, którego celem jest wspólna dystrybucja kontentu i marketing dla płatnych tematycznych kanałów telewizyjnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Instytut Netii na razie w telewizji i internecie - pożegnanie z Kotem (wideo)
Nowa kampania reklamowa Netii pokazująca instytut tej firmy jest prowadzona w telewizji i internecie. Przy okazji warto przypomnieć reklamy Netii z Tomaszem Kotem, które były emitowane przez ostatnie dwa lata.
więcej
|
|
Carlsberg ma nowe hasło reklamowe (wideo)
Carlsberg wprowadza nowe hasło reklamowe - "That calls for a Carlsberg". Duńska firma piwowarska chce do 2015 r. podwoić zyski generowane przez swoją główną markę.
więcej
|
|
Nielsen: o 10,6 proc. wzrosły globalne nakłady na reklamę w 2010 r.
Globalne nakłady na reklamę sięgnęły w 2010 roku 503 miliardów dolarów i były o 10,6 proc. większe w porównaniu z rokiem 2009 - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.
więcej
|
|
LED-lew salonowy (a nawet dwa) Samsunga - wideo making of
Jak przygotowano kampanię reklamową telewizorów Samsung pod hasłem „LED Salonowy”? Zapraszamy do obejrzenia wideo.
więcej
|
|
Marek Wochna: Motto życiowe to sex, drugs & rock'n'roll
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Marek Wochna, managing director Easymedia.
więcej
|
|
Rabatowcy.pl - Joanna Jabłczyńska w promocji Citi Handlowego (wideo)
Citi Handlowy uruchomił serwis Rabatowcy.pl promujący mądre wydawanie pieniędzy. Na stronie trwa konkurs, którego twarzą jest aktorka Joanna Jabłczyński.
więcej
|
|
mBank reklamuje kredyt przez telefon (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytu przez telefon oferowanego przez mBank. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication, MPG i Film it.
więcej
|
|
Orlen szuka domu mediowego
PKN Orlen rozpoczął proces wyboru domu mediowego. Postępowanie będzie przebiegać w trzech etapach.
więcej
|
|
,,Dzień pełen przyjemności" promuje czekolady Wedla
W internecie trwa kampania promująca czekolady Wedla wypełnione dodatkami. Akcję pod hasłem „Dzień pełen przyjemności” przygotowały firmy Artegence i ZED Digital.
więcej
|
|
At Media podnosi cenę reklam na maj o 6 proc.
Broker At Media otworzył we wtorek sprzedaż czasu reklamowego na maj. W pierwszej fazie sprzedaży (tzw. presales) CPP 30 sekundowego spotu w pakiecie At Max dla grupy komercyjnej 16-49 wyniesie 2 640 zł.
więcej
|
|
Inea promuje internet mobilny gratis (wideo)
Wielkopolska sieć kablowa Inea rozpoczyna promocję, w której można korzystać z internetu mobilnego za darmo. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez operatora wspólnie z agencją Morski Studio.
więcej
|
|
Zaparcia to nie problem w kampanii Normolaxu
Rusza kampania reklamowa leku na zaparcia Normolax produkowanego przez Herbapol Lublin. Akcję obejmującą prasę i punkty sprzedaży przygotowała agencja Just Health Club.
więcej
|
|
Sławomir Szałkowski nowym country managerem marek Jeep i Lancia w Polsce
Sławomir Szałkowski, dotychczas odpowiedzialny za sprzedaż marek Chrysler, Jeep, Dodge, a od grudnia 2010 roku również marki Lancia, objął stanowisko country managera marek Jeep i Lancia w Polsce, zastępując w tej roli Macieja Ratyńskiego.
więcej
|
|
Olympic Casino Poland klientem ZooM Advertising
Agencja ZooM Advertising rozpoczyna obsługę reklamową Olympic Casino Poland. Zlecenie pozyskała w przetargu.
więcej
|
|
Ewa Wiącek business development managerem w endorfina events
Ewa Wiącek objęła stanowisko business development managera w agencji endorfina events. Poprzednio pracowała jako senior sales manager w zespole hotelu InterContinental.
więcej
|
|
smARTcat będzie reklamować części ZF Services
Agencja smARTcat wygrała przetarg na obsługę reklamową firmy ZF Services. Będzie pracować dla należących do niej marek Sachs, Lemförder i ZF Parts.
więcej
|
|
Magdalena Kosiacka awansuje w Polsat Media
Magdalena Kosiacka objęła w biurze reklamy Polsat Media stanowisko specjalisty ds. sprzedaży internetowej. Pracuje w dziale kierowanym przez Rafała Karczewskiego.
więcej
|
|
Beata Grams, Tomasz Szatański i Karina Ranachowska w Infornext.pl
Od kwietnia b.r. do zespołu biur reklamy oraz marketingu Infornext.pl dołączyły nowe osoby.
więcej
|
|
LBi dla Sony Ericsson
Firma Sony Ericsson zatrudniła agencję LBi do obsługi globalnego budżetu reklamy cyfrowej linii smartfonów Xperia.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|