|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 5 Kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV 6 ruszy 30 maja, co w ramówce?
30 maja spółka Polskie Media, nadawca TV 4, uruchomi nowy kanał TV 6, który dostępny będzie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Znajdą się w nim m.in. zagraniczne wersje popularnych programów, np. „Must Be The Music”.
więcej
|
|
Rekordowy marzec TVN24, AXN i Polsat News - traci Disney
Lider kanałów tematycznych - kanał TVN 24 - w marcu br. znacznie poprawił swój udział w oglądalności. Który kanał muzyczny, dokumentalny, dla dzieci, sportowy, filmowy wybieraliśmy najczęściej?
więcej
|
|
,,X Factor" liderem oglądalności. Zarobił już 16 mln złotych
Po pięciu tygodniach emisji trzech muzycznych show największą widownię gromadzi „X Factor”. „Bitwę na głosy” i „Tylko muzykę” ogląda niemal tyle samo osób.
więcej
|
|
"Cofnij zegar" TVN przegrywa tylko z TVP
Medyczny show TVN “Cofnij zegar” ogląda w niedzielne o 17.30 średnio 1,3 mln widzów. To mniej osób niż gromadzą w tym czasie kanały TVP, ale nieco więcej niż ogląda w tym czasie Polsat.
więcej
|
|
Hubert Augustyniak szefem Kino Polska Muzyka
Hubert Augustyniak został dyrektorem programowym stacji muzyczno-filmowej Kino Polska Muzyka, która ma wystartować jeszcze przed wakacjami. Nadawca ujawnił właśnie logo nowego kanału.
więcej
|
|
Duży spadek TVP1, udany tydzień Polsatu
Bez większych zmian na rynku telewizyjnym, na czele w dalszym ciągu TVP1. Walkę o drugie miejsce w rynku toczą Polsat, TVN i TVP2. W grupie 16-49 liderem Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Kanał 4fun.tv zajrzy za kulisy "You Can Dance"
Kanał 4fun.tv rozpoczyna kolejny etap współpracy z telewizją TVN. Muzyczna stacja od 13 kwietnia br. emitować będzie dwa programy towarzyszące szóstej edycji nadawanego w TVN show “You Can Dance - Po prostu tańcz!”.
więcej
|
|
TVP HD i TVP Seriale w Cyfrowym Polsacie
Do oferty platformy Cyfrowy Polsat w poniedziałek 4 kwietnia br. dołączyły dwa kanały Telewizji Polskiej: TVP HD i TVP Seriale. W planach operator ma też dołączenie TVP Historia.
więcej
|
|
Ewa Wituszyńska w MTV Networks Polska
Z początkiem kwietnia br. do pionu komercyjnego MTV Networks Polska dołączyła Ewa Wituszyńska, która objęła nowo utworzone stanowisko marketing partnerships directora.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PKO BP ,,po cichu" odświeża swoją skarbonkę
PKO BP modyfikuje swój logotyp przedstawiający charakterystyczną skarbonkę. Bank używa już nowego logo, ale nie poinformował jeszcze o nim mediów ani klientów.
więcej
|
|
Tiger Woods będzie reklamował Tiger Black? Maspex i Michalczewski zaprzeczają
FoodCare informuje, że zaproponował słynnemu golfiście Tigerowi Woodsowi reklamowanie napoju energetycznego Tiger Black. Maspex i Dariusz Michalczewski twierdzą, że firma próbuje w ten sposób wywołać tylko szum medialny.
więcej
|
|
669 zgłoszeń w KTR 2011, są już pierwsze nominacje
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR otrzymano rekordowe 669 zgłoszeń. Jury ogłosiło już nominacje w kategoriach dotyczących designu.
więcej
|
|
,,Pokaż jakim jesteś fanem!" - rusza promocja Castrola na Euro 2012
Castrol rozpoczyna promocję „Pokaż jakim jesteś fanem!”, w której do wygrania są bilety na Euro 2012. Akcję, której twarzą jest Jerzy Dudek, realizują firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Havas Sports & Entertainment, Mindshare i Redefine.
więcej
|
|
Szlachetny smok reklamuje piwo Strong (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa piwa Strong. Akcję pod hasłem „Strong – Szlachetny gatunek” przygotowały firmy PZL, Easy Hell, Platige Image i OMD Macroscope.
więcej
|
|
Masy krówkowe Bakalland: Otwórz puszkę świątecznej obfitości (wideo)
Od początku kwietnia trwa wielkanocna kampania reklamowa mas krówkowych marki Bakalland. Akcję pod hasłem „Otwórz puszkę świątecznej obfitości” przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark, MEC i Liberty Group.
więcej
|
|
Robert Stępniewski: z Hypermedia Isobar do Value Media
Robert Stępniewski objął stanowisko interactive media directora w domu mediowym Value Media. Poprzednio pracował w agencji interaktywnej Hypermedia Isobar.
więcej
|
|
Śmietanka Łaciata w nowej kampanii reklamowej (wideo)
8 kwietnia rusza telewizyjno-internetowa kampania reklamowa Śmietanki Łaciata. Produkująca ją spółdzielnia Mlekopol przygotowała akcję wspólnie z domem mediowym MEC.
więcej
|
|
UPC promuje nową ofertę dla biznesu
Pod hasłem „Twoje potrzeby. Nasze zobowiązanie” 4 kwietnia ruszyła nowa kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC Polska skierowaną do klientów biznesowych. Akcja obejmuje telewizję i internet.
więcej
|
|
,,Zintegrowana promocja Twojej Firmy" w kampanii pkt.pl
W radiu, prasie i internecie startuje kampania reklamowa pkt.pl. Akcję pod hasłem „Zintegrowana promocja Twojej Firmy” serwis przygotował wspólnie z agencją reklamową Open.
więcej
|
|
Kelm, Kmiecik, Kargol i Greber w Heurece
Pracę w agencji Heureka rozpoczęli Maciej Kmiecik, Maciej Kelm, Anna Kargol i Jacek Greber. Kelm i Kmiecik objęli stanowiska art directorów, Kargol – junior art, a Greber – project managera.
więcej
|
|
,,Radosna Minka" - Chwiliżanki znów promują Inkę
Trwa kolejna edycja kampanii Chwiliżanki promującej kawę Inka. Akcję pod hasłem „Radosna Minka” prowadzą firmy Hand Made Flow i Marketing Plus.
więcej
|
|
Paprika zorganizuje Media Trendy oraz Polski Konkurs Reklamy KTR
Komitety organizacyjne konkursu Media Trendy oraz Polskiego Konkursu Reklamy KTR, organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy, ponownie powierzyły organizację gal konkursowych agencji Paprika.
więcej
|
|
Siemens rozdaje szklanki w nowej promocji
Marka Siemens przygotowała nową promocję dla kientów. Każdy kto zakupi zmywarkę z programem Party może otrzymać 6 designerskich szklanek firmy Iittala.
więcej
|
|
Rage Age reklamuje wiosenno-letnią kolekcję męską
W prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji odzieży męskiej Rage Age. Akcję przygotował dział marketingu firmy wspólnie z Ad i Media.
więcej
|
|
Alfa Romeo Giulietta promowany konkursem SMS-owym
Trwa konkurs promujący samochód Alfa Romeo Giulietta z systemami Q2 i DNA. Akcję i wspierające ją reklamy prasowe przygotowały firmy Grupa One-2-One i Maxus.
więcej
|
|
Lenovo planuje globalną kampanię
Lenovo planuje uruchomienie swojej pierwszej globalnej kampanii marketingowej. Chiński producent chce zagrozić takim firmom jak Apple, Dell czy Samsung poza azjatyckimi rynkami.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Interaktywni o Przekroj.pl: intro najgorsze, potem tabletowo
Eksperci z branży interaktywnej dość pozytywnie oceniają nową wersję serwisu internetowego „Przekroju”. Zdecydowanie najgorsze wrażenie zrobiła strona powitalna.
więcej
|
|
1000 'naj' stron na świecie - Facebook przed YouTube i Yahoo
Google zaprezentowało najnowsze zestawienie 1000 największych portali na świecie. Z polskich serwisów najwyżej plasuje się onet.pl.
więcej
|
|
Polscy internauci: widzowie, komentatorzy, dzielący się i autorzy
Polacy korzystają z internetu bardziej jako odbiorcy niż autorzy treści. Proporcje między tymi dwoma grupami są w naszym kraju odwrotne niż w państwach zachodnich.
więcej
|
|
Net Applications: IE traci, Chrome w górę
Google Chrome notuje kolejny wyraźny wzrost swojego udziału w rynku internetowych przeglądarek. Po pierwszym od dawna zysku znów traci Internet Explorer.
więcej
|
|
E-commerce na świecie (infografika)
Rynek e-commerce na całym świecie notuje dynamiczny wzrost i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić.
więcej
|
|
Dwie trzecie Polaków nie sprzedało nic w internecie, brak zaufania główną barierą
66 proc. Polaków nigdy nie próbowało sprzedać jakiegokolwiek przedmiotu przez internet – wynika z badania Instytutu Homo Homini dla Sprzedajemy.pl. Jako główną wadę e-commerce wymieniają brak zaufania do innych użytkowników.
więcej
|
|
Google pod nowymi rządami
Właśnie weszły w życie zapowiedziane w styczniu zmiany na najwyższych kierowniczych szczeblach w firmie Google.
więcej
|
|
Ogłoszenia z GazetaPraca.pl na Onecie
Ogłoszenia i treści redakcyjne z GazetaPraca.pl od kwietnia pojawiają się również w serwisie praca.onet.pl.
więcej
|
|
Media Express z nowymi serwisami internetowymi
Agencja Supermedia Interactive zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi spółki Media Express. Celem projektu było dostosowanie komunikacji spółki w internecie do nowej strategii i spójna prezentacja marek produktowych.
więcej
|
|
Fundusze unijne w Małopolsce na interaktywnej mapie
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego uruchomił stronę internetową, zawierającą informacje na temat projektów zrealizowanych w województwie małopolskim przy wsparciu środków z funduszy Unii Europejskiej.
więcej
|
|
123people ma nowego szefa
Gilles Clouët-des-Pesruches został mianowany nowym dyrektorem zarządzającym wyszukiwarki osób 123people. Francuz przejął tę funkcję po Russellu E. Perry, który zwolnił stanowisko, aby zaangażować się w nowe projekty.
więcej
|
|
Zmiany właścicielskie w eholiday.pl
Firma Imagis S.A., większościowy udziałowiec Grupy eholiday.pl, odsprzedała swoje udziały. Część odkupili założyciele Grupy eholiday.pl, a pozostałą część nabyła firma Nzolo Holding Limited.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|