|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 31 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TV Puls: przychodzą wzrosną o 70 proc. Szukamy partnera do TV Puls2
Spółka Telewizja Puls liczy, że w 2011 r. jej przychody wzrosną o ok. 70 proc., a zysk operacyjny o ok. 50 proc., wynika z wypowiedzi prezesa Dariusza Dąbskiego. Spółka może szukać partnera branżowego dla kanału TV Puls2. Na razie nie planuje wejścia na giełdę, choć nie wyklucza tego całkowicie w przyszłości.
więcej |
|
"Fajne!" - nk.pl ma swoje "Lubię to!"
Portal społecznościowy nk.pl wprowadził widżet "Fajne!", skierowany do właścicieli stron internetowych i blogów. Za jego pomocą jednym kliknięciem można wyróżnić stronę internetową, zdjęcie czy artykuł znaleziony w sieci.
więcej |
|
Piotr Łysak na czele polskiego IAA
Piotr Łysak, dyrektor zarządzający McCann Erickson, został wybrany na prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Kowalewskiego, prezesa agencji Communication Unlimited.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec "A normalnie o tej porze"
Kierownictwo TVP 2 zdecydowało o zakończeniu emisji programu “A normalnie o tej porze”. Ostatnie wydanie talk-show, wprowadzonego do ramówki zaledwie miesiąc temu, nadane zostanie w piątek 1 kwietnia br.
więcej
|
|
TV Puls: przychodzą wzrosną o 70 proc. Szukamy partnera do TV Puls2
Spółka Telewizja Puls liczy, że w 2011 r. jej przychody wzrosną o ok. 70 proc., a zysk operacyjny o ok. 50 proc., wynika z wypowiedzi prezesa Dariusza Dąbskiego. Spółka może szukać partnera branżowego dla kanału TV Puls2. Na razie nie planuje wejścia na giełdę, choć nie wyklucza tego całkowicie w przyszłości.
więcej
|
|
Marek Starybrat poprowadzi "Po zmierzchu" w TVP 2
Prezenter Radia ZET Marek Starybrat zostanie gospodarzem nowego talk-show TVP 2 “Po zmierzchu”, który od czwartku 31 marca br. zastąpi w ramówce publicystyczny program “Punkt widzenia”.
więcej
|
|
Czterech reporterów TVN Warszawa przeszło do TVN 24
Czterech reporterów zamkniętego kanału TVN Warszawa: Anna Kulbicka, Leszek Dawidowicz, Cyprian Jopek i Przemysław Wenerski, przeszło do kanału informacyjnego TVN 24.
więcej
|
|
Szymon Majewski w 4fun.TV
Szymon Majewski gościnnie poprowadzi pasmo „Weekend specjalny” w 4fun.TV. W ramach „Weekendów specjalnych” od piątku do niedzieli stacja prezentuje klipy i materiały związane z konkretnym wydarzeniem lub artystą.
więcej
|
|
Club TV promuje serial "Potyczki Amy" (foto)
Kanał Club TV 1 kwietnia br. rozpoczyna kampanię promującą czwarty sezon amerykańskiego serialu “Potyczki Amy”.
więcej
|
|
Osiemnaste urodziny TVP Polonia
TVP Polonia 31 marca br. obchodzi osiemnaste urodziny. Stacja przygotowała specjalną oprawę dnia oraz wydanie programu „Polska 24 – Opinie”, które będzie poświęcone jubileuszowi.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Piotr Łysak na czele polskiego IAA
Piotr Łysak, dyrektor zarządzający McCann Erickson, został wybrany na prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Kowalewskiego, prezesa agencji Communication Unlimited.
więcej
|
|
U.F.O. - PHD będzie badać polskich konsumentów 50+
Dom mediowy PHD wprowadza na polski rynek metodologię U.F.O. Służy ona do badania zachowań konsumentów po 50. roku życia.
więcej
|
|
Tarczyński: Łączy nas sekret. Prawdziwy smak kabanosa (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i sklepach startuje kampania reklamująca Tarczyński Kabanos Extra. Akcję pod hasłem „Łączy nas sekret. Prawdziwy smak kabanosa” przygotowały firmy Dynamicom i MPG.
więcej
|
|
Diosminex: Przyniesie ulgę Twoim nogom (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa leku Diosminex. Akcję na zlecenie Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego Lek-Am przygotowały firmy Opus B, Film Polska, RS Media i Mediasense.
więcej
|
|
Kropka Bordo przygotuje promocję Zelmera
Agencja Kropka Bordo wygrała przetarg na organizację promocji jednej z kluczowych kategorii produktów marki Zelmer. Firma zajmie się koncepcją, kreacją, produkcją i obsługą tej akcji.
więcej
|
|
Don't Worry będzie promować warzywa Fit & Easy
Agencja Don’t Worry wygrała przetarg na obsługę warzyw Fit & Easy w zakresie reklamy i public relations. Marka należy do firmy Green Factory.
więcej
|
|
,,Studio słodkich wyznań" promuje Raffaello
Ruszyła kampania BTL promująca pralinki Raffaello. Akcję opartą na mobilnym „Studiu słodkich wyznań” przygotowały agencje Testardo Gram i Argonauts.
więcej
|
|
Budimex Nieruchomości przedłuża współpracę z San Markos
Agencja reklamowa San Markos do końca br. będzie obsługiwać reklamowo firmę Budimex Nieruchomości. Zajmuje się tym nieprzerwanie od 2007 roku.
więcej
|
|
Evolution Events z Rally Events
Evolution Events – spółka specjalizująca się w organizacji imprez motoryzacyjnych – zawarła umowę o współpracy z Rally Events.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Co Polacy robią w serwisach społecznościowych?
Internauci w serwisach społecznościowych najczęściej oglądają i czytają treści, które zamieszczają ich znajomi. O wiele mniej użytkowników gra w gry lub odwiedza profile firm i celebrytów.
więcej
|
|
"Fajne!" - nk.pl ma swoje "Lubię to!"
Portal społecznościowy nk.pl wprowadził widżet "Fajne!", skierowany do właścicieli stron internetowych i blogów. Za jego pomocą jednym kliknięciem można wyróżnić stronę internetową, zdjęcie czy artykuł znaleziony w sieci.
więcej
|
|
Google zapowiada lepsze reklamy w Gmailu (wideo)
Google zapowiada usprawnienia w wyświetlaniu reklam w usłudze pocztowej Gmail. Ma być mniej nietrafionych reklam, do których zastosowany zostanie ranking ważności. Pojawią się też nowe rodzaje reklam z ofertami i kuponami do wykorzystania w okolicy.
więcej
|
|
UOKiK sprawdza regulamin NK.pl
Rzecznik Praw Obywatelskich zwrócił się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zbadanie, czy wprowadzony prawie rok temu regulamin serwisu NK.pl nie narusza prawa. RPO otrzymał wiele skarg w tej sprawie.
więcej
|
|
Zabytki Włoch i Francji w Google Street View
Google wprowadziło do serwisu Street View możliwość oglądania wartościowych historycznie i architektonicznie miejsc znajdujących się we Włoszech i Francji.
więcej
|
|
MSZ w serwisie polishhighfliers.pl promuje polskie talenty
Ministerstwo Spraw Zagranicznych uruchomiło serwis internetowy polishhighfliers.pl prezentujący młodych polskich designerów, biznesmenów i naukowców. Ma to promować nasz kraj jako nowoczesny, dynamiczny i pełny twórczych ludzi.
więcej
|
|
Odbuduj Japonię piksel po pikselu - internetowa akcja Momentum Worldwide
Agencja Momentum Worldwide stworzyła stronę internetową, dzięki której każdy internauta może włączyć się do akcji i piksel po pikselu odbudować zniszczenia. Cegiełka kosztuje dwa funty - czyli 7 złotych.
więcej
|
|
Szerlok.pl zmienia się w Tablica.pl
Serwis Szerlok.pl, ogólnopolska platforma prezentująca lokalne oferty handlowe, zmienia nazwę na Tablica.pl. Rebranding przejawia się w zmianie logotypu, szaty graficznej i modyfikacjach układu strony głównej.
więcej
|
|
WP uruchamia serwis z cyfrowymi książkami
Wirtualna Polska uruchomiła serwis z e-bookami i audiobookami - cyfrowe-ksiazki.wp.pl.
więcej
|
|
Okazje.info w zmienionej wersji
W porównywarce cen Okazje.info wprowadzane są gruntowne zmiany układu i struktury treści. Mają uprościć korzystanie z serwisu.
więcej
|
|
Jak kupujemy odzież w sieci?
Porównywarka Ceneo.pl w marcu przeprowadziła wśród swoich użytkowników ankietę dotyczącą modowych zakupów w sieci. Wśród osób, które korzystają z serwisu 67 proc. odpowiedziało, że dokonało kupna tego typu produktów za pośrednictwem internetu.
więcej
|
|
Katarzyna Jagiełło i Martin Soboń w Notorius Interactive
Katarzyna Jagiełło i Martin Soboń rozpoczęli pracę w agencji Notorius Interactive. Oboje objęli stanowiska account managerów.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|