|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 30 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio |
|
|
NIK: niekorzystne umowy i niegospodarność w PR
Niegospodarność, podpisywanie niekorzystnych dla spółki umów o pracę z osobami na kierowniczych stanowiskach oraz strategia niedostosowana do sytuacji na rynku mediów - to według NIK niektóre nieprawidłowości, do jakich doszło w Polskim Radiu.
więcej
|
|
Białystok: RMF FM liderem, rośnie Eska
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres grudzień – luty 2010/2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku.
więcej
|
|
Piotr Kabaj - szef wytwórni Pomaton EMI
Z Piotrem Kabajem, szefem wytwórni Pomaton EMI oraz wiceprzewodniczącym zarządu ZPAV rozmawiamy o nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, promocji polskiej muzyki w stacjach radiowych oraz polskim rynku fonograficznym.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
FoodCare reaktywuje Frugo - wywiad z Markiem Włodarskim
FoodCare przejął od Aflofarmu prawa do marki Frugo. O jej ponownym wprowadzeniu na rynek rozmawiamy z Wiesławem Włodarskim, prezesem Foodcare.
więcej
|
|
Edyta Górniak reklamuje Anti Agening Make up Sceniczny (wideo making of)
W telewizji, internecie i prasie trwa kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny, której gwiazdą jest Edyta Górniak. Zapraszamy do obejrzenia materiałów z przygotowywania tej akcji.
więcej
|
|
Wedel sponsorem narodowym Euro 2012
Firma E.Wedel została pierwszym sponsorem narodowym Euro 2012. Będzie to wykorzystywać w działaniach handlowych i marketingowych.
więcej
|
|
Okocim Premium Pils z dłuższą nazwą i historyczną reklamą (wideo)
Do nazwy piwa Okocim Premium Pils (Carlsberg Polska) został dodany człon Podwójnie Chmielone. Odświeżoną markę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Kieruj się smakiem" w reklamie piwa Specjal (wideo)
Ruszyła pierwsza w telewizji kampania reklamowa piwa Specjal. Akcję pod hasłem „Specjal. Kieruj się smakiem” na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały firmy Just i OMD Macroscope.
więcej
|
|
MetLife Amplico: Dla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa marki ubezpieczeniowej MetLife Amplico. Akcję przygotowały agencje z grupy Ogilvy, firma RedWorks i dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
Kioski promują Reebok EasyTone
2 kwietnia ruszy promocja odzieży Reebok EasyTone oparta na konkursie oraz działaniach w sklepach i na ulicach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje DDB Berlin i Sales Link.
więcej
|
|
Gdański Teatr Szekspirowski ogłasza konkursy na logo
Gdański Teatr Szekspirowski ogłosił dwa otwarte konkursy na logo Festiwalu Szekspirowskiego oraz Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego.
więcej
|
|
Rusza Instream Media - sieć e-reklamy wideo na zagranicznych stronach
Działalność rozpoczęła internetowa sieć reklamowa Instream Media oferująca formaty wideo. Sieć – uruchomiona przez Tomasza Teodorczyka i Jacka Wysockiego – obejmuje zagraniczne strony, takie jak m.in. nytimes.com, washingtonpost.com i nba.com.
więcej
|
|
Odzieżowa symfonia w kampanii Answear.com (wideo)
W kinach, radiu, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa uruchomionego niedawno sklepu internetowego Answear.com. Akcja przebiega pod hasłem „Unlimited Fashion Store” stanowiącym claim serwisu.
więcej
|
|
,,Myślisz, mówisz, masz" w promocji Chiquity
Pod hasłem „Myślisz, mówisz, masz” wystartowała promocja bananów Chiquita. Za akcję i wspierające ją działania reklamowa odpowiadają firmy 4Frame i XConcept.
więcej
|
|
,,Jest między nami chemia" w kampanii stowarzyszenia Unicorn
W mediach ruszyła akcja promująca Stowarzyszenie Wspierania Onkologii Unicorn. Kreację kampanii – przebiegającej pod hasłem „Jest między nami chemia” – przygotowała agencja Young&Rubicam.
więcej
|
|
endorfina events zorganizuje FIFA Interactive World Cup 2011
Agencja endorfina events wygrała przetarg zorganizowany przez Electronic Arts i Sony Computer Entertainment Polska – dystrybutora produktów marki PlayStation w Polsce.
więcej
|
|
ZooM Advertising dla IP:tourism
Agencja ZooM Advertising rozpoczęła współpracę z siecią portali turystycznych IP:tourism. Umowa została podpisana na sześć miesięcy.
więcej
|
|
Krzysztof Nowicki, Maria Dzierbicka i Marzena Michalska w SARE
Krzysztof Nowicki objął stanowisko new business managera w firmie e-mail marketingowej SARE. Natomiast Marzena Michalska i Maria Dzierbicka dołączyły do firmy jako new business assistantki.
więcej
|
|
Grupa TVN, "Gala", "Elle" i iPlus nagrodzeni Suprebrands 2011
Kanały Grupy TVN, magazyny “Gala” i “Elle” oraz iPlus - to marki medialne wyróżnione tytułem Superbrands 2011. Natomiast honorową nagrodę przyznano Jerzemu Buzkowi. Wyróżnienia rozdano podczas niedzielnej gali w warszawskim hotelu Sheraton.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polacy w internecie: 50 proc. czyta, 27 proc. słucha, 23 proc. ogląda
Połowa Polaków w wieku 15-64 lat każdego miesiąca czyta wiadomości w internecie. Radia lub muzyki regularnie słucha w sieci 27 proc. osób, a materiały wideo ogląda 23 proc.
więcej
|
|
Jacek Karnowski przejął od brata funkcję naczelnego Wpolityce.pl
Jacek Karnowski został nowym redaktorem naczelnym portalu Wpolityce.pl. Funkcję tę przejął od swojego brata - Michała Karnowskiego, który pozostaje współpracownikiem serwisu.
więcej
|
|
Jak Signal został łowcą uśmiechów (case study)
Zapraszamy do opisu internetowej kampanii „Zostań Łowcą Uśmiechów” promującej pastę do zębów Signal White Now. Akcję na zlecenie Unilever Polska zrealizowały agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM należące do NuOrder Group.
więcej
|
|
Pierwszy polski film współfinansowany przez internautów wchodzi do kin
Pierwszy film współfinansowany przez internautów trafi wkrótce do kin. W tym krótkometrażowym utworze Artura Wyrzykowskiego zagrali m.in. Marta Żmuda -Trzebiatowska i Antoni Pawlicki.
więcej
|
|
Google współpracuje z MasterCard i Citigroup nad systemem mobilnych płatności
Google współpracuje z MasterCard i Citigroup nad wprowadzeniem do opartych na systemie Android urządzeń technologii, która umożliwi konsumentom dokonywanie płatności poprzez zbliżenie smartfonu do małego czytnika przy sklepowej kasie - donosi "The Wall Street Journal".
więcej
|
|
Amazon Cloud Drive - muzyka w chmurze
Amazon.com uruchomił usługi Amazon Cloud Drive, Amazon Cloud Player for Web i Amazon Cloud Player for Android. Umożliwiają one przechowywanie muzyki w chmurze i odtwarzanie jej z poziomu opartych na systemie Android tabletów i smartfonów, komputerów Mac oraz pecetów.
więcej
|
|
OnetGry w nowej odsłonie
Wystartowała nowa wersja serwisu OnetGry. Autorzy położyli duży nacisk na multimedia: galerie zdjęciowe i materiały wideo.
więcej
|
|
eBay kupuje GSI Commerce za 2,4 mld USD
Portal aukcyjny eBay ogłosił, że uzgodnił warunki przejęcia firmy GSI Commerce, dostawcę usług e-commerce i marketingu interaktywnego, za około 2,4 miliarda dolarów.
więcej
|
|
33 mln odtworzeń koncertu Orkiestry Symfonicznej YouTube (wideo)
20 marca odbył się finałowy koncert Orkiestry Symfonicznej YouTube. Bezpośrednio transmisję można było oglądać w 13 krajach świata, w tym w Polsce.
więcej
|
|
Skype: 30 mln jednocześnie podłączonych użytkowników
Skype ogłosił nowy rekord liczby użytkowników jednocześnie korzystających z komunikatora.
więcej
|
|
Kolejne filmy Warner Bros. do wypożyczenia na Facebooku
Wytwórnia Warner Bros. udostępniła na Facebooku pięć nowych filmów, które użytkownicy społecznościowego portalu mogą wypożyczyć.
więcej
|
|
Bebclub.pl - platforma zakupowa tylko dla zarejestrowanych
Firma NGMC uruchomiła internetową platformę sprzedażową Bebclub.pl. W cenach klubowych dostępne są tu marki odzieżowe, kolekcje dla dzieci i artykuły dekoracji wnętrz.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy w internecie: 50 proc. czyta, 27 proc. słucha, 23 proc. ogląda
Połowa Polaków w wieku 15-64 lat każdego miesiąca czyta wiadomości w internecie. Radia lub muzyki regularnie słucha w sieci 27 proc. osób, a materiały wideo ogląda 23 proc.
więcej
|
|
Cuda przydarzyły się niewielu z nas, ale i tak w nie wierzymy
64 proc. Polaków, ankietowanych przez TNS OBOP, wierzy, że cuda się zdarzają, ale tylko 15 proc. mówi, że osobiście im lub ich bliskim przydarzyło się coś, co uznali za cud; 11 proc. deklaruje, że zetknęło się z cudem, który zdarzył się komuś, kogo nie znają.
więcej
|
|
Zdaniem większości Polaków rząd nie realizuje obietnic PO
72 proc. badanych jest przekonanych, że rząd nie realizuje obietnic złożonych przez PO w kampanii wyborczej w 2007 roku; 17 proc. jest zdania przeciwnego. 69 proc. nie ufa informacjom rządu w sprawach gospodarczych i politycznych - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|