|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 27 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN Warszawa znika z eteru, będą zwolnienia (wideo)
Kanał TVN Warszawa kończy emisję telewizyjną, bo nie rokował na osiągnięcie rentowności. Projekt będzie kontynuowany jednak w postaci serwisu internetowego. Część zespołu stacji czekają zwolnienia.
więcej
|
|
TVN znów pozwie TVP za reklamy
TVN skieruje do sądu wniosek o zbadanie, czy Telewizja Polska ma prawo dzielić swoje programy na części i emitować między nimi reklamy. Stacja wygrała już jeden proces w podobnej sprawie.
więcej
|
|
In-Stat: ponad 100 kanałów 3D w 2015 r.
W ubiegłym roku w Ameryce Północnej, Europie i Azji wystartowały pierwsze kanały telewizyjne prezentujące treści w trójwymiarze. W najbliższych kilku latach będzie ich się pojawiać coraz więcej.
więcej
|
|
Rośnie widownia piłkarskiej Ekstraklasy w Canal+
Rozgrywki piłkarskie Ekstraklasy ogląda na antenie Canal+ Sport średnio 131 tys. widzów, więcej niż przed rokiem w analogicznym okresie. Najchętniej oglądanym spotkaniem był jak dotąd mecz Cracovia Kraków -Lech Poznań.
więcej
|
|
TVP 2: "Licencja na wychowanie" nadal ma słabe wyniki
Trzeci sezon serialu komediowego TVP 2 “Licencja na wychowanie” ogląda trochę więcej widzów niż premierową serię, ale i tak w paśmie emisji produkcji Dwójka nie ma szans w starciu z konkurencją.
więcej
|
|
Festiwal w Opolu. Nie będzie koncertu Debiuty
Nie będzie odrębnego koncertu Debiutów na tegorocznym festiwalu opolskim. Debiutanci pojawią się na scenie podczas jednego z koncertów – wynika od informacji od osób związanych z organizacją imprezy.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Jarosław Kuźniar powtarza serwis (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne – podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Disney wyprodukuje drugi sezon "Do dzwonka"
Kanał Disney Channel planuje produkcję drugiego sezonu polskiej wersji serialu “Do dzwonka”. Pokazany on zostanie na antenie dziecięcej stacji jesienią br.
więcej
|
|
Nowe seriale w Canal+
Wiosną na antenie Canal+ pojawią się nowe seriale oraz kontynuacje : „Kamuflaż” (Covert Affairs), finałowa seria „Przez 24 godziny” (24), miniserial „Carlos”, 5. sezon „Rockefeller Plaza 30” (Rock 30) oraz 2. sezon anime „Sengoku Basara”.
więcej
|
|
TVN Warszawa kończy nadawanie, będzie tylko w internecie
Grupa TVN zdecydowała o zakończeniu emisji sygnału telewizyjnego TVN Warszawa. Projekt od soboty 26 marca br. dostępny będzie tylko w internecie.
więcej
|
|
Protest kibiców. Chcą innego meczu Ligi Mistrzów w Polsacie
6 kwietnia Polsat zamierza transmitować mecz Ligi Mistrzów FC Barcelona – Szachtar Donieck. Kibice protestują w internecie, twierdząc, że ciekawiej zapowiada się spotkanie Chelsea Londyn – Manchester United.
więcej
|
|
Serial Krystyny Jandy w Kino Polska
Kanał Kino Polska pokaże na swojej antenie serial obyczajowy “Męskie – żeńskie”, którego reżyserem i scenarzystą jest Krystyna Janda.
więcej
|
|
Nowości programowe w Tele5
Wiosną Tele5 pokaże cztery nowe, brytyjskie seriale. W wieczornym paśmie filmowym nadane zostaną nowe tytuły filmowe.
więcej
|
|
Zbigniew Badziak, szef Biura Reklamy TVP
Ze Zbigniewem Badziakiem, szefem Biura Reklamy TVP rozmawiamy o stanie rynku reklamowego w Polsce, przyszłości reklamy telewizyjnej oraz sytuacji TVP w kontekście rynku reklamowego.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TVN znów pozwie TVP za reklamy
TVN skieruje do sądu wniosek o zbadanie, czy Telewizja Polska ma prawo dzielić swoje programy na części i emitować między nimi reklamy. Stacja wygrała już jeden proces w podobnej sprawie.
więcej
|
|
,,Wszyscy jesteśmy drużyną narodową" - Franciszek Smuda reklamuje Biedronkę (wideo)
Biedronka rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. W akcji występuje m.in. Franciszek Smuda, trener naszej reprezentacji piłkarskiej.
więcej
|
|
Serce i Rozum w wannie reklamują neostradę TP z netbookiem i WiFi za 1 zł (wideo)
Telekomunikacja Polska wprowadza promocję neostrady obejmującą netbook i modem WiFi za 1 zł. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu.
więcej
|
|
Joanna Krupa reklamuje lody Koral (wideo)
Ruszyła kampania lodów Koral z udziałem Joanny Krupy. W akcji reklamowane są poszczególne warianty tych produktów.
więcej
|
|
Polsat, Discovery i TV 4 więcej z reklam, TVP 1 i MTV - mniej
Polskie telewizje w lutym br. cennikowo zarobiły z reklam prawie 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały AXN, MTV, Viva Polska i TVP 1, a największe wzrosty – TV 4, Discovery Channel, TVN 24 i Polsat.
więcej
|
|
Konsorcjum z Legend Group zrealizuje kampanię ,,Prędkość zabija. Włącz myślenie"
Przetarg Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na przygotowanie i realizację kolejnej odsłony kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” wygrało konsorcjum firm Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor.
więcej
|
|
Michał Kiciński wraca do CD Projekt, będzie promował ,,Wiedźmina 2"
Michał Kiciński wrócił do pracy w firmie CD Projekt. Będzie odpowiadał za działania marketingowe przygotowanej przez nią gry „Wiedźmin 2”.
więcej
|
|
Robert Sowa w kampanii Limito
Startuje kampania reklamowa produktów Limito Seafood Delicatess z łososia norweskiego. Twarzą akcji – obejmującej telewizję, prasę, internet i outdoor – jest Robert Sowa.
więcej
|
|
Wika Mockałło i Andrzej Wolf w Brasil
Wika Mockałło i Andrzej Wolf rozpoczęli pracę w agencji reklamowej Brasil. Mockałło pracowała wcześniej w agencji Brain, a Wolf odbył praktyki w Brasil.
więcej
|
|
Cinema City zmienia logo
Sieć kinowa Cinema City wprowadza nową identyfikację wizualną. Przygotowała ją angielska agencja Identica.
więcej
|
|
Chrupaczki Bobovita wsparte kampanią reklamową
Nutricia Polska wprowadziła na rynek ciasteczka Bobovita dla niemowląt i małych dzieci: Chrupaczki Misiaczki i Chrupaczki Zwierzaczki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Arip Next i Mediacom.
więcej
|
|
M&C Saatchi dla Garmin w regionie EMEA
Agencja M&C Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego firmy Garmin w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
więcej
|
|
Magdalena Bursiak: z Target Press do Cormedia
Magdalena Bursiak rozpoczęła pracę jako key account manager w dziale sprzedaży bezpośredniej domu mediowego Cormedia. Wcześniej pracowała w m.in. w Target Press i Muratorze.
więcej
|
|
Zbigniew Badziak, szef Biura Reklamy TVP
Ze Zbigniewem Badziakiem, szefem Biura Reklamy TVP rozmawiamy o stanie rynku reklamowego w Polsce, przyszłości reklamy telewizyjnej oraz sytuacji TVP w kontekście rynku reklamowego.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Eksperci: sprzedaż "Uważam Rze" to sukces
Zdaniem branży wyniki sprzedaży pierwszych numerów tygodnika “Uważam Rze” uznać można za sukces. Trudno jednak przewidzieć, na jakim poziomie ustabilizuje się sprzedaż pisma i jak dużo reklamodawców uda się pozyskać.
więcej
|
|
"Art & Business" odświeżone i z nowym naczelnym
Marcowy numer miesięcznika “Art & Business” (Abbey House) ukazał się 21 marca br. ze zmienioną zawartością, większą liczbą stron i większym nakładzie. Tytuł zyskał też nowego redaktora naczelnego, którym został Bogusław Deptuła.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polak 3 godziny dziennie ogląda tv, radio i internet trochę mniej czasochłonne
Przeciętny Polak prawie 3 godziny dziennie ogląda telewizję. Natomiast słuchanie radia i korzystanie z internetu zajmuje mu po ponad 1,5 godziny.
więcej
|
|
"Parkiet", TVN CNBC i Stooq.pl głównymi mediami dla inwestorów
“Parkiet”, TVN CNBC i Stooq.pl to media z poszczególnych kategorii z których najczęściej korzystają inwestorzy i analitycy giełdowi – wynika z badania WarsawScan 2011.
więcej
|
|
Polacy mają dosyć tematu katastrofa smoleńska. "To narzędzie walki politycznej"
87 proc. Polaków uważa, że katastrofa smoleńska jest obecnie przede wszystkim narzędziem w walce politycznej; 85 proc.- że jest wygodnym tematem zastępczym, odciągającym uwagę społeczeństwa od ważnych spraw bieżących - wynika z marcowego sondażu CBOS.
więcej
|
|
Prawie połowa Polaków przeciwna powstaniu elektrowni atomowej w Polsce
48 proc. badanych jest przeciwna budowie elektrowni atomowej w Polsce - wynika z sondażu TNS OBOP dla programu "Forum" w TVP Info. A 46 proc. uważa, że elektrownia atomowa powinna w Polsce powstać. Zdania na ten temat nie ma 6 proc. respondentów.
więcej
|
|
Homo Homini: spada poparcie dla PO i SLD, rośnie dla PiS
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w ten weekend, Platforma Obywatelska mogłaby liczyć na 32 proc. poparcia, Prawo i Sprawiedliwość na 25,2 proc. - wynika z sondażu Instytutu Homo Homini dla Polskiego Radia.
więcej
|
|
Polacy: zmiany w systemie emerytalnym zmniejszą emerytury
55 proc. Polaków uważa, że zmiany w systemie emerytalnym zmniejszą emerytury - wynika z sondażu przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zlecenie Polsat News.
więcej
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|