|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 24 Marca 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizyjne wersje audycji Trójki jeszcze przed wakacjami
Polskie Radio inwestuje w przygotowywanie materiałów audio-wizualnych. Jeszcze przed wakacjami dostępne będą telewizyjne wersje części audycji, nadawanych w Trójce.
więcej |
|
Edyta Górniak w kampanii Anti Agening Make up Sceniczny
Z udziałem Edyty Górniak rusza kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny. Akcję na zlecenie firmy Soraya przygotowały agencja Tandem Tarento i dom mediowy Starlink.
więcej |
|
,,Forbes" i ,,Claudia" mocno w górę, ,,Polityka" i ,,Newsweek" w dół
W lutym br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych wpływów zanotowały „Forbes” i „Claudia”, a spory spadek – „Polityka”.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Puls 2 najwcześniej na przełomie 2011 i 2012 roku
- Decyzję w sprawie TV Puls 2 podejmiemy pod koniec kwietnia, a możliwy termin uruchomienia tego kanału to końcówka tego lub początek następnego roku – mówi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes TV Puls.
więcej
|
|
Polacy najlepiej oceniają TVN, traci RMF FM
Które stacje telewizyjne i radiowe są najlepiej oceniane przez Polaków? Jak wynika z sondażu CBOS, na pierwszym miejscu znajdują się TVN i Polskie Radio.
więcej
|
|
,,Mega Hit" i ,,Tylko muzyka" najdroższe w cenniku Polsatu
W kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 14 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej – ok. 60 tys. zł – trzeba zapłacić za reklamę przy filmie z cyklu „Mega Hit” i show „Tylko muzyka”.
więcej
|
|
Siostry Bohosiewicz w nowym serialu TVP 2 "Aida"
Sonia i Maja Bohosiewicz zagrają główne role w nowym komediowo-obyczajowym serialu Dwójki zatytułowanym “Aida”. Zdjęcia do produkcji ruszyły w zeszłym tygodniu.
więcej
|
|
Kanał AXN z logiem w 3D (foto)
Kanał AXN zyskał odświeżone logo. Nowy logotyp ma niemal taki sam wygląd jak poprzedni, ale sprawia wrażenie trójwymiarowego.
więcej
|
|
Multimedia Polska z internetowym serwisem VOD
Sieć kablowa Multimedia Polska uruchomiła serwis internetowy mmTV.pl. Znaleźć w nim można filmy oferowane w modelu wideo na żądanie, witryna daje też możliwość oglądania kanałów telewizyjnych.
więcej
|
|
Francuska stacja wprowadza polskie napisy
Francuski kanał ogólnotematyczny TV5Monde od czwartku 24 marca br. wprowadza do swoich programów polskie napisy. Dostępne będą one w europejskiej wersji stacji dostępnej w Polsce.
więcej
|
|
Kontrowersyjny ,,Skinks" i Paris Hilton w MTV Polska
MTV Polska wprowadza do oferty nowości programowe. Stacja pokaże nowy program „Pogromcy nadwagi”, reality „Paris Hilton: kumpela na zabój z Dubaju” oraz kontrowersyjny serial „Skins”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Mega Hit" i ,,Tylko muzyka" najdroższe w cenniku Polsatu
W kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 14 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej – ok. 60 tys. zł – trzeba zapłacić za reklamę przy filmie z cyklu „Mega Hit” i show „Tylko muzyka”.
więcej
|
|
Edyta Górniak w kampanii Anti Agening Make up Sceniczny
Z udziałem Edyty Górniak rusza kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny. Akcję na zlecenie firmy Soraya przygotowały agencja Tandem Tarento i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
,,Forbes" i ,,Claudia" mocno w górę, ,,Polityka" i ,,Newsweek" w dół
W lutym br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych wpływów zanotowały „Forbes” i „Claudia”, a spory spadek – „Polityka”.
więcej
|
|
BBDO i Arena Media będą promować Polskę w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii
BBDO Warszawa i Arena Media Communications przygotują i zrealizują kampanią promującą Polskę w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Firmy wygrały przetargi zorganizowane przez Polską Organizację Turystyczną.
więcej
|
|
IDMnet z siecią reklamy behawioralnej AdProfile
IDMnet wydzielił ze swoich struktur sieć reklamy behawioralnej AdProfile. Obejmuje ona wszystkie produkty bazujące na technologii retargetingu oraz predykcyjnego targetowania behawioralnego.
więcej
|
|
Mariusz Miedziałowski: Niezastąpiony gadżet - iPhone forever!
Na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Mariusz Miedziałowski, head of BizOn media.
więcej
|
|
Saab 9-5 Sedan: Z góry ma więcej
W internecie trwa kampanie reklamowa Saaba 9-5 Sedan z wyposażeniem dodatkowym. Akcję przygotowały firmy Opcja, ACR i Mobilvi.
więcej
|
|
Sodexo Motivation Solutions: Narzędzia, na których możesz polegać!
Trwa kampania reklamowa pakietu „Lojalność i Motywacja w Biznesie” oferowanego przez Sodexo Motivation Solutions. Akcję przygotowały firmy Kropka Bordo, BlackMoon, FirstLevel, Mindshare i Contrust.
więcej
|
|
Pięć pakietów reklamowych w ofercie Infor Ekspert
Biuro reklamy Infor Ekspert wprowadziło do swojej oferty pięć tematycznych pakietów reklamowych. Każdy z nich obejmuje czasopisma skierowane do określonej grupy odbiorców.
więcej
|
|
Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense przygotują kampanię antyalkoholową
Przetarg Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na przygotowanie i realizację kampanii przeciwdziałającej prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu wygrały firmy Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense.
więcej
|
|
Katarzyna Kowalczuk: z Scholz&Friends Warszawa do What
Katarzyna Kowalczuk dołączyła do działu client service w agencji reklamowej What. Wcześniej pracowała w agencjach Scholz&Friends Warszawa i Ad Fabrika FCB.
więcej
|
|
Monika Wal awansuje w biurze reklamy Infor Biznes
Monika Wal awansowała na stanowisko kierownika działu wsparcia sprzedaży w biurze reklamy Infor Biznes. Funkcję tę wcześniej pełniła Monika Szulc-Wąsikowska.
więcej
|
|
LG Swift Plus P500 promowany przez rekomendacje
Trwa kampania marketingu rekomendacji promująca telefon LG Swift Plus P500. Akcję realizuje agencja Streetcom.
więcej
|
|
,,Piłka Nożna": tygodnik, miesięcznik i serwis w jednej reklamie (wideo)
W telewizji rusza wspólna kampania reklamowa tygodnika „Piłka Nożna”, miesięcznika „Piłka Nożna Plus” i serwisu internetowego PiłkaNożna.pl. Akcję przygotowała firma Mediabroker.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Forbes" i ,,Claudia" mocno w górę, ,,Polityka" i ,,Newsweek" w dół
W lutym br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych wpływów zanotowały „Forbes” i „Claudia”, a spory spadek – „Polityka”.
więcej
|
|
"Przyjaciółka" na rocznicę tragedii smoleńskiej
W czwartek 24 marca na rynku pojawi się wydanie specjalne dwutygodnika “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), które w całości zostało poświęcone zostało pamięci ofiar tragedii smoleńskiej.
więcej
|
|
40 tys. zł główną nagrodą w loterii "Głosu Wielkopolskiego"
40 tys. zł to główna nagroda w wiosennej loterii “Głosu Wielkopolskiego” (Polskapresse), która rusza w piątek 25 marca i trwać będzie przez 11 kolejnych tygodni. W zabawie wygrać można też ponad sto innych nagród pieniężnych i dwa samochody Hyundai ix35.
więcej
|
|
Urodzinowy "Glamour" z kartą rabatową za 2,99 zł
Kwietniowe, urodzinowe wydanie miesięcznika “Glamour” (G+J Polska) ukaże się w czwartek 24 marca br. razem z kartą rabatową, którą będzie można wykorzystać podczas akcji “Narodowy Dzień Glamour”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google najwartościowszą marką świata, wycenia na 44,3 mld dolarów
Google zdetronizowało Walmart w opracowywanym przez firmę Brand Finance rankingu 500 najbardziej wartościowych marek świata.
więcej
|
|
Niewiele polskich e-sklepów dba o bezpieczeństwo zakupów
Tylko 21 proc. polskich e-sklepów korzysta z szyfrowania danych, a zaledwie 14 proc. chroni automatycznie prywatne informacje - wynika z raportu "Bezpieczeństwo zakupów w polskich sklepach internetowych" autorstwa serwisów Domeny.pl oraz CertyfikatySSL.pl.
więcej
|
|
comScore: ponad 270 mln internautów z Europy odwiedza internetowe sklepy
Spośród europejskich internautów, strony sklepów online i porównywarek cenowych najczęściej odwiedzają użytkownicy z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Irlandii i Holandii.
więcej
|
|
Jak sprawdzić wiarygodność sklepu internetowego?
W minionym roku 28 proc. Polaków dokonało zakupu przez internet od krajowego sprzedawcy. E-zakupy w zagranicznych sklepach są jeszcze mniej popularne – w 2010 r. spróbowało ich tylko 2 proc. z nas. Eksperci z Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) wyjaśniają, jak sprawdzić uczciwość sprzedawcy i dlaczego nie warto bać się kupowania w sieci.
więcej
|
|
Donald Tusk: za polityka robię tu ja! Szymon Majewski: Rzut za miliony (foto)
Zapraszamy do satyrycznego podsumowania ostatnich dni w mediach i reklamie. W rolach głównych Donald Tusk, Szymon Majewski i Zbigniew Badziak.
więcej
|
|
Formuła 1 na żywo za opłatą w ipla
Telewizja internetowa ipla będzie transmitować wszystkie wyścigi Formuły 1 z całego sezonu 2011. Dostęp do transmisji będzie płatny.
więcej
|
|
Firefox 4 popularniejszy od IE9
Udostępniona właśnie najnowsza wersja przeglądarki internetowej Firefox 4 cieszy się większą popularnością niż Internet Explorer 9.
więcej
|
|
Google Chrome ma nowe logo
Przeglądarka internetowa Google Chrome zyskała nowy wizerunek.
więcej
|
|
4 mln graczy w nk.pl
W serwisie społecznościowym nk.pl znajduje się obecnie 27 gier. Które cieszą się największą popularnością wśród użytkowników portalu?
więcej
|
|
Chiny odrzucają oskarżenia Google
Chińskie władze odrzucają zarzuty Google o blokowanie dostępu do usługi pocztowej Gmail.
więcej
|
|
Firefox 4 dostępny. Jakie zmiany? (wideo)
Mozilla udostępniła Firefox 4 - najnowszą wersję swojej przeglądarki internetowej.
więcej
|
|
Serwis internetowy z ofertą VoD od Multimedia Polska
Spółka Multimedia Polska, oferująca usługi telekomunikacyjne i telewizji kablowej,uruchomiła serwis internetowy mmTV.pl z wideo na żądanie (VoD) i kanałami telewizyjnymi mmTV. Serwis ma się przyczynić do wzrostu i dywersyfikacji przychodów firmy.
więcej
|
|
Optymalizuj skutecznie konwersję w swoim sklepie.
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|